שניצל כתב:
האמת שאתם בכלל לא הבנתם את כוונת המשורר , הרי מיכאל יכול להגדיר לי דיראק שיעבוד כיצד שתעלו על דעתכם , וקרוב לודאי לא פחות מקצועי משניים וחצי אנשים שמבינים בבליל הזה של מחשב מוסיקה ותוכנות ניגון ותיקון ושילובם בצורה זו או אחרת ,ולראיה ,רק אני ומיכאל יודעים שלדיראק יש נטיה לגרום לקליפינג בקבצים מסוימים ,ויש צורך לעזור לו עם גיי ריבר ופונקציית ה"אנטי קליפינג" שלה ,
אבל לא כאן הפואנטה ,
תוכנות הרומקורקשיין והמכשירים שמתקנים לא נשמעים דומה בכלל ,
משהו על גבול ההבדל בין נגנים שונים ,ואני בעצם משתמש בליינגדורף מעבר ליכולת התיקון שלו (מוטלת בספק או לא ) , בגלל שהתיקון מופיע בשלוב צליל חם , עוצמתי ,ורך ,
יכול להיות שאיננו נקי כמו התיקון בדומיין הדיגיטלי ,יש לו חסרונות שמאריך את המסלול ,צורך עוד כבלי אינטרקונקט נוספים וחשמל, אבל יש לו תכונות שאין בכל הדיוק והקליניות הדיגיטלית , הוא מחשמל הרמקולים , הופך וופר 8 אינץ ל15 אינץ ,ונשמע "אנלוגי" יותר !
ועכשיו תשאלו ,אם הוא מלוכלך ,מנפח ,וכדומה , מי צריך אותו , אני צריך אותו על הסט הקליני שלי שכולל קלאס D וקדם פסיבי , כי שמה אין לי את הטאץ של לקסמן שהולך יופי עם התיקון ה "דיראקי" המדויק ,איתו אני שומע דיסקים כי הוא מתקן משהו שלא ניתן לתקן בדומיין הדיגיטלי , כל מה שנותר לי הוא להעביר הכבל רמקול ,
ואותי זה מדליק!
כנראה שהיה לנו כאן איזה קצר בתקשורת...
אני לא רואה
שום בעיה שיהיו לך שתי שיטות RC, ואתה תחליף ביניהן על פי מה שבא לך באותו הרגע.
מה שנראה לי "מטורף" זה שעבור קבצים מה- NAS אתה יכול להשתמש בשתי השיטות, ולטידל אתה יכול להשתמש רק בשיטה אחת. למרות ששניהם מנוגנים בפועל מהמחשב. זה לדעתי מגביל ומקבע, שזה ההיפך ממה שאתה מתאר שאתה רוצה.
אגב, אנקדוטה, בעזרת רכש לא יקר (ואולי גם כמה שעות כן יקרות של מיכאל
) אתה יכול להאזין גם לדיסקים מהטרנספורט עם Dirac. אז באמת תהיה לך גמישות מירבית.
עד שתשבר ותעמיד פטיפון ושוב נתקע