עכשיו 04/05/25 00:16

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 6   [ 54 הודעות ]
עבור לעמוד 1, 2, 3, 4, 5, 6  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: יציאה לקונצרט: הסימפוניה השנייה של מאהלר..(עדכון, שוב.. )
הודעהפורסם: 05/05/11 09:57 
עוסק בתחום

עוסק בתחום
סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
26/09/08 21:35

הודעות: 18393
היציאה אל הקונצרט החי, תמיד מוציאה וטומנת בתוכה דברים מיוחדים, ההתרגשות כבר מהבוקר
וההכנה הנפשית עם עצמך לעבר המאורע מיוחדים ושווים כפז מבחינתי.
קונצרטים חיים למוסיקה קלאסית, הם 'מישמש' של רגשות. לי אישית, הם תמיד קורצים גם אם בסופו של
דבר אני לא תמיד יוצא עם חיוך מאוזן לאוזן (כמו למשל מהופעת רוק או מטאל..ד"א).
בעיקר בגלל שאין שום מצב אחר להרגיש את כלי הנגינה באופן כזה, משום מקור אחר.
האווירה באולם מחשמלת, האנשים שקונים כרטיסים ומגיעים בשקיקה להקשיב לכל תו
(גם אם לעיתים נראה שיש לא מעט אנשים שמגיעים, כי המנויים האין סופיים שלהם הם עניין של מסורת)
סביבך התזמורת המתמקמת במקום והשנייה שלפני.. כאשר המנצח מרים את שתי ידיו באוויר ל Q הראשון
בפתיחת היצירה...אך! אין דברים כאלו.

כך גם היה אתמול.
הכרטיס נרכש לפני זמן רב והודעת ההקדמה מאת יהושוע בפורום, "הניעה" את ההתרגשות בציפייה לבאות,
בעוד כמה ימים. הפילהרמונית הישראלית, מנגנת את "הסימפוניה השנייה של מאהלר". בניצוחו של הרברט
בלומשטדט (מנצח רב פעלים, ידוע ועטור פרסים, בעל שם עולמי!), יחד עם 2 סולניות (מעולות לכשעצמן –
רות ציזק – סופרן, גרהילד רומברגר – מצו סופרן) המקהלה על שם ברתיני ומקהלות אורחות אחרות.
כפי שאתם רואים, מאסה אדירה של משתתפים. לפעמים נדמה שביצירות מאהלר, יש על הבמה כמות
אנשים זהה לאורחים שמגיעים להאזין. אבל זה כמובן בצחוק.

האולם אתמול בחיפה, היה עמוס לעייפה. מקצה לקצה, לא היה כיסא אחד פנוי ואף ראיתי חיילים יושבים
על המדרגות בצדדים (דבר שעשיתי בעבר לא פעם, שהייתי גם כן חייל. מי שלא יודע, בהיכל התרבות- חיילים
במדים, יכולים להיכנס ללא מעט קונצרטים בחינם, על חשבון מקומות פנויים).

בוקר האתמול הגיע, ואני כמובן "בכוננות קונצרט". כל היום חושב ומזמזם לי את היצירה.
יוצא לי לא פעם גם לקחת איתי פרטיטורה לקונצרטים, או מחברת ועט.. אני משרבט לעצמי רשמים,
או עוקב אחר התווים וההדגשים. מי שהיה במפגשים האחרונים, יכול אולי להבין עד כמה מרגש ומעצים את
החוויה זה- לעקוב אחר יצירה, יחד עם דפי התווים השלמים. בכל מקרה, לקחתי עמי גם אתמול, חוברת תווים..
ובמשך היום הצצתי בה קצת כדי להיזכר ולהתרענן.
לא שאני צריך תזכורת בתווי "השנייה", זאת אחת הסימפוניות והיצירות הקלאסיות בכלל, המוכרות לי ביותר.
אך הטכס.. של ההכנות נשאר בעינו.

אל האולם אני צועד ברגל. יצא כך שמעוני הצנוע, ממקום כ 60 שניות הליכה מאולם הקונצרטים הראשי
של חיפה. בצמתים המרומזרים במרכז העיר, אני מבחין באוטובוסים של אגד, מורידים עשרות אנשים.
השעה כמעט 20:00 ואני שם לב, שאלה זמרי המקהלות.. אני ממשיך לצעוד לעבר הקופה וממשיך לצפות
בנגני כינור, וכלי נשיפה בודדים שמגיחים בחצי לבוש רשמי. שבידם נרתיק הכלי ושקית החליפה מונח על
כתפם תלוי על אצבע. בראשי אני חצי כועס חצי תמה, מדוע יש נגנים וזמרים שמגיעים כחצי שעה לפני תחילת הקונצרט..?!?!!! ("החפיפניקיות הישראלית בשיאה". כך אני מתריס תחת השפם בלחש) אין חזרות במקום..
אין גנראלית. באים, מנגנים הולכים. יש לזה טעם רע מבחינתי, אבל מילא.. אני ממשיך לכניסה.

נכנסים אל האולם. לא לפני שעוברים בדוכן הדיסקים הקטנטן של "יצחק מחורב"...(עליו בסיפור אחר).
בהיכל התרבות יש חנות עמוסה של רשת "צליל". בחיפה; צריך להסתפק בקושי, בדוכן פיצי עם
דיסקים ספורים, של היצירה המנוגנת הערב, או דומים. בכמה ביצועים.
האור מהבהב ומאסת האנשים עם גיל ממוצע של 70.. משתדלת לעלות ליציעים. אני ממתין להבהוב
השני בעוד אני משוחח עם איציק על הא ועל דא.. ועולה לשבת במקומי.
התזמורת והמקהלה כבר במיקומיהם.. מכוונים כלים, מצ'טטים ביניהם.. ומתכוננים בכמה שניות שיש להם
לפני תו הפתיחה. מקומי בקהל ממוקם באמצע הבמה, בול מאחורי גבו של המנצח ובשורה טיפה מרוחקת
כדי לקבל "במה" נורמאלית ולראות את כל הנגנים "מלמעלה". (ד"א בחיפה, האולם הרבה יותר קטן מהיכל
התרבות בת"א. כך שגם אם יושבים בשורה האחרונה (יש רק 26 שורות), רואים ושומעים מצוין. כאילו הייתם
באמצע האולם בת"א בערך)

תו ה A, מתנגן מהאבוב.. וכל התזמורת מתכוונת לפיו בפעם האחרונה לפני עלייתו של המנצח (והסולניות).
בשנייה של מאהלר, כפי שציינתי קודם, יש מאסת משתתפים די גדולה. תזמורת סימפוניות במלא הדרה.
שכוללת; 6 קונטרבסים, טובות, טרומבונים, חצוצרות, כלי נשיפה אחרים, 2 נגני נבל, 6 מתופפים שונים, אורגן
(שהיה גם כן! מוגבר בעזרת 6 רמקולים גבוהים שהונחו בצידי הבמה) חטיבת קשת אדירת מימדים
(מעל 50 איש כולל את הדבלבס), מקהלה של 60 איש ושתי סולניות כאמור.
ואחד, אלוהינו.. המנצח.. בלומשטדט הפעם.

כולי דרוך לתווים הראשונים המגיעים מהקונטרבסים (שמשום מה שמו אותם משמאל ולא מימין!!!)
וכבר בתו הפותח, הטעות הראשונה. הקיו של המנצח היה מדויק, אך ששת הקונטרבסים לא הצליחו
להתחיל יחד. ממשיכים.
הפרק הראשון לא קצר.. אורכו כ 20 דק' בערך והוא טומן בחובו מעברים דינאמיים מטורפים. משקט כמעט
מוחלט וחרישי של נגנים בודדים ועד התפרצויות אדירות ומפוצצות של התזמורת כולה, כולל בומבות אדירות
מתוך הבס, מצלתיים ועוד.
הסאונד היה יבש מאד לטעמי, לא פעם עיקמתי את פרצופי לשמע כלי ההקשה, או הקונטרבסים שהיו
אמורים להוביל את הדם מליבה של היצירה ובחזרה.
לא יכולתי שלא לחשוב, שלפני כמה ימים ששמעתי את היצירה אצלי ונהניתי מהפתיחה הרבה יותר.
נראה שהאינטרפרטציה של בלומשטדט טובה לכשעצמה, אבל או שלא היה לו מספיק זמן, עם ה'פעורים'
הישראליים, או שהם פשוט עלובים. (אני מהמר על שתי האופציות). {כמובן שבראשי אני מגולל את הגעתם של
הנגנים בדקה ה 89 שלפני הקונצרט)
הקטעים השקטים עובדים ואובדים לפעמים.. בקרשנדו המפוצצים, לא היה מספיק אימפקט בחלק ובחלק
הדינאמיקה הייתה חזקה מידי, כדי שנוכל להפריד את הכלים. האקוסטיקה אשמה בדרך כלל בחיפה יותר
מכל דבר אחר, אך הפעם.. האשמה מצויה גם על הבמה, על הדינאמיקה של הנגנים עם עצמם ועל המעורבות
שלהם ביצירה. קטעים מסוימים נוגנו מהיר מידי לטעמי ובהשוואה.. ואיבדו קצת מהרגש או מההשתלבות שלהם בקונספט של היצירה.
שלא תבינו לא נכון.. הקונצרט היה נהדר, ובסופו של דבר המכלול היה טוב מסך חלקיו, אבל אני הבטחתי שאנתח
קצת.. אז.. הנה.

45 דק' עברו מתחילת הקונצרט, והפסקה לא עושים הפעם. הם החליטו לנגן את השנייה ברצף!, דבר שמבחינתי מבורך ביותר. גם לשם הזרימה וגם בגין כך שהפסקה מוציאה את כולם מהריכוז.. את "האולם" ואת הנגנים עצמם.
לא שמשהו היה יכול כבר לשגע אותם עוד יותר, מאיך שהם הגיעו היום.
עד כה, לא התלהבתי מספיק. טעיות וזיופים, מצד חצוצרות, חלילים, כלי קשת מסוימים ועוד.
נשמע שעבודת וחזרות הנגנים על היצירה הזו התבצעה בטייקים.. ולא בזרימה אחת. נשמע שהם ניגנו את היצירה
הזו יחד אולי פעמיים, כולל הביצוע מול קהל, שיהושוע היה בו אתמול. לצערי לא הייתי ביום שלישי בהיכל התרבות,
כך שאין לי מושג אם ה'פאלטות' הללו היו גם שם, או שאלו נחלתם של החיפאים בלבד.

בחלקו השני של הקונצרט, הסולנים והמקהלה מתעוררים לחיים. קטע השירה הראשון הוא של המצו- סופרן.
זהו שיר מקסים, ענוג ומלודי. יחד עם חלק מהתזמורת עד לכינור כמעט בודד בכמה תיבות. הכמה דק' הללו,
היו שווים את הכרטיס היקר, ללא ספק. הזמרת גרהילד רומברגר שרה באופן מעורר השתאות.
איך יהושוע אומר?, היפנטה אותי!.
היא הייתה מקסימה ובלומשטדט סוף סוף הופיעה במלוא הדרו וכך גם התזמורת שסביבו.
מרגע זה, מצב הרוח שלי השתפר וגם התזמורת יחד עם הקול שהתלווה אליה, מהסולניות ומהמקהלות.
החלק השני היה טוב לאין ארוך, מהפתיחה המייגעת והמתסכלת לטעמי האישי.
שוב, זוהי ביקורת נוקבת על דקויות.. בעוד מיטב הביצועים נמצאים אצלי בראש ומושווים (פייר או לא.. )
לזו המנגנת כאן. בשום אופן אין להסיק, שהקונצרט אתמול היה גרוע. או שדרש את יציאתי בקללות החוצה.
ממש לא.

בסופו של דבר, השנייה של מאהלר היא אחת היצירות הקשות לביצוע באולם הקונצרטים ובחי כמובן.
החברה הישראליים- חפיפניקים ככל שיהיו, יחד עם בלומשטדט והקולות.. הצליחו לבצע אותה, על שלל
הדגשיה וסימניה. אפילו את התווים שאמורים להתנגן "מחוץ" לבמה, הם ביצועו בדיוק מופלא..
(חלק מהנגנים פשוט עזבו את מקומם, אל מאחורי הקלעים וניגנו משם, שמצלמה צילמה את המנצח ובכך
הם יכלו לדעת מתי לנגן ביחס לתזמורת)..
כלי ההקשה הרשומים בפרטיטורה הובאו אל התזמורת ולא נחסך מאיתנו מאום בחלק הלוגיסטי.
החלק הטכני, היה הרבה פחות טוב מ בדרך כלל (ד"א את החמישית עם מהאטה ראיתי גם..
והביצוע היה הרבה יותר מהוקצע, אך זו סימפוניה שדורשת הרבה פחות מכל כך הרבה בחינות).

יצאתי לאוויר הפתוח אחרי כמעט 80 דק' של יצירה קולוסאלית ואדירת מימדים.. כאשר חיוך על פני.
לא מאוזן לאוזן, אבל כן של התרגשות ושל התאהבות מחדש בקונצרטים חיים. בדיוק כפי שאני מרגיש בכל
פעם שאני יוצא מאולם הקונצרטים. זה לא היה מושלם, או אפילו מעולה, אבל זה היה טוב מאד.
יחד עם ההתרגשות של ביצוע חי ושל יציאה לקונצרט, זה הצליח עדיין לרגש אותי ולגרום לי לחזור לקבל עוד.
מאהלר בתצורה חיה, בועט הרבה יותר מאשר שחזור ממערכת אודיו, הרבה יותר.
אבל מבחינת ביצועים.. צריך לראות את הברלינאים, או תזמורות מדהימות אחרות.. כדי להבין עד כמה
טוב זה אמור להשמע. אבל, "באין ציפור שיר.." גם הישראליים יחד עם מנצח בינלאומי.. יספיקו לי לעת עתה,
באמצע שבוע רגיל, בעיר שאני חי בה..

אביעד, חיפה. (F)

_________________
אביעד בריד - Byrdio
VYGER / RAAL /CH Precision /Aries Cerat /Kharma /Clarisys audio /Boenicke /J.Sikora
VYDA lab /Pink Faun / Aidas - Etsuro - SAEC - SOtM - CSport - Fono Acustica

טל - 052-6161-497
Gמייל - byrdparis@gmail.com


נערך לאחרונה על ידי Byrdio בתאריך 07/05/11 00:14, נערך 2 פעמים בסך הכל.

חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: יציאה לקונצרט: הסימפוניה השנייה של מאהלר..
הודעהפורסם: 05/05/11 10:33 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
01/09/08 15:14

הודעות: 33179
:)

תודה (F)

חחח, באין ציפור שיר...

אתה לא מצטער שהלכת נכון? רגע זה יאצק שלנו שהיה איתך? מה הוא אומר?

_________________
ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד.
I have been supported from the bottom of my heart
בוכה דה פלורסנט


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: יציאה לקונצרט: הסימפוניה השנייה של מאהלר..
הודעהפורסם: 05/05/11 10:41 
עוסק בתחום

עוסק בתחום
סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
26/09/08 21:35

הודעות: 18393
aloni כתב:
:)

תודה (F)

חחח, באין ציפור שיר...

אתה לא מצטער שהלכת נכון? רגע זה יאצק שלנו שהיה איתך? מה הוא אומר?


:) (F)

לא מצטער, כתבתי זאת בסיכום, ומפעם לפעם רמזתי על כך גם בסקירה הארוכה משהו, שיצאה לי :P
יצחק\איציק - זהו אדם מבוגר שאני מכיר שנים, ואצלו אני קונה את רב הדיסקים שלי שנקנים בארץ.
איש נחמד מאד שהתידדנו ונקשרנו מאד ביננו.
לפני שנים..(20++) הקים לו חנות, לא ולאישתו במרכז חורב בחיפה, ולפני כמה שנים, הוא מכר אותה לרשת "צליל"
והמשיך לנהל את הסניף שם יחד עם אישתו.
לפני כמה חודשים, הוא החליט לעזוב את הרשת ואת החנות.. (הבחור כבר לא צעיר.. סביב ה 70) כי לטענתו
"הם פשוט מטומטמים שלא יודעים לעבוד" וקשה לו איתם, הגיעו מים עד נפש וכו.
שמעו את הידיעה החברה "מהתו השמיני" ובעוד שמו הולך לפניו (בעיקר בקרב החוג הקלאסי והמבוגר בחיפה ובכלל)
חטפו אותו לנהל את הסניף החיפאי.
הוא קיבל מנדט מוחלט בחנות הזו ועבר. בשבועות הראשונים שנכנס לשם, הוא שינה סדרי עולם, את החנות את המצאי ואת העובדים.
כיום זו ללא ספק חנות הדיסקים הטובה בחיפה ובסביבה.. וללא ספק אחת הטובות בארץ במה שקשור למוסיקה קלאסית. בעיקר בגלל שיש לו אותי ( :P שאומר לו מה להביא ;) ) ובגין הבנתו כמובן והקשרים שיצר לעצמו.
הלקוחות שהיו באים לחורב ולימים גם לצליל בניהולו, פשוט "עברו" יחד איתו אל "התו.. "
צליל שקיימת עדיין בחורב, עדיין מחזיקה במחלקה קלאסית, אך היא מוזנחת, מבולגנת וכמובן שלא רווחית כפי שהיית בימיו של איציק.

:heart:

_________________
אביעד בריד - Byrdio
VYGER / RAAL /CH Precision /Aries Cerat /Kharma /Clarisys audio /Boenicke /J.Sikora
VYDA lab /Pink Faun / Aidas - Etsuro - SAEC - SOtM - CSport - Fono Acustica

טל - 052-6161-497
Gמייל - byrdparis@gmail.com


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: יציאה לקונצרט: הסימפוניה השנייה של מאהלר..
הודעהפורסם: 05/05/11 10:45 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
02/10/08 16:54

הודעות: 9699
מעניין !
וקצת לא פייר להשוות אותנו לרמה של התזמורות הוותיקות והעשירות באירופה :)
אמנם לפעמים גם מכבי חיפה יכולה לנצח את באיירן, אבל לרוב לחלוטין לא.

_________________
אַל תְּהִי בָז לְכָל אָדָם, וְאַל תְּהִי מַפְלִיג לְכָל דָּבָר, שֶׁאֵין לְךָ אָדָם שֶׁאֵין לוֹ שָׁעָה וְאֵין לְךָ דָבָר שֶׁאֵין לוֹ מָקוֹם


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: יציאה לקונצרט: הסימפוניה השנייה של מאהלר..
הודעהפורסם: 05/05/11 10:52 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
01/09/08 15:14

הודעות: 33179
אההה איציק הזה, אוקי...

_________________
ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד.
I have been supported from the bottom of my heart
בוכה דה פלורסנט


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: יציאה לקונצרט: הסימפוניה השנייה של מאהלר..
הודעהפורסם: 05/05/11 10:53 
עוסק בתחום

עוסק בתחום
סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
26/09/08 21:35

הודעות: 18393
ס. ריכטר כתב:
מעניין !
וקצת לא פייר להשוות אותנו לרמה של התזמורות הוותיקות והעשירות באירופה :)
אמנם לפעמים גם מכבי חיפה יכולה לנצח את באיירן, אבל לרוב לחלוטין לא.


אתה קצת צודק, אבל רק קצת.
הסטורית המוסיקה היהודית עשירה בטירוף.
יש בתזמורות הטובות בעולם לא מעט נגנים יהודים, ישראלים ועוד..
רק קח את השמות הכי גדולים בתחום הזה.. ותקבל מושג.. מברנשטיין ועד חפץ, מנוחין, פלרמן ועוד ועוד ועוד..
התזמורת שלנו פשוט איבדה את זה, הם פעורים, הם חסרי משמעת, הם מנגנים (לא כולם) די עלוב וזה בלשון המעטה
מצפיות שיש מפילהרמונית של מדינה ! (גם אם היא - ישראל).
הבעיה היא ועודנה כנראה - זובין מהאטה.. שפשוט לא מפרה, מעשיר או דוחף את התזמורת הזו לאף מקום.
50 שנה הוא פה! 50!!!!!! ואף אחד לא בועט לו בראש.
יש לו יציאות, אני לא אומר (ד"א השנייה של מאהלר בניצוחו.. עם הוינאים ב DECCA.. הוא אחד הביצועים המדהימים ליצירה הזו!) אבל זה פשוט הרג את התזמורת שלנו.. פשוט וחלק.
וזו לא אינטרפרטציה של אנרכיסט שכמותי.. שלא מבין כלום. זה פשוט קומון נולדג'.
חבל לי, אתמול כמעט בכיתי! ולא מאושר, אלא מתסכול שאיך יכול להיות שכלי נשיפה בסוף פראזה יורדים ברבע טון..
ולא מצליחים לסיים משך של תו באותו הטון :( :roll: (N) .

_________________
אביעד בריד - Byrdio
VYGER / RAAL /CH Precision /Aries Cerat /Kharma /Clarisys audio /Boenicke /J.Sikora
VYDA lab /Pink Faun / Aidas - Etsuro - SAEC - SOtM - CSport - Fono Acustica

טל - 052-6161-497
Gמייל - byrdparis@gmail.com


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: יציאה לקונצרט: הסימפוניה השנייה של מאהלר..
הודעהפורסם: 05/05/11 11:03 
חבר האתר


הצטרף:
26/05/09 15:35

הודעות: 2671
ס. ריכטר כתב:
מעניין !
וקצת לא פייר להשוות אותנו לרמה של התזמורות הוותיקות והעשירות באירופה :)
אמנם לפעמים גם מכבי חיפה יכולה לנצח את באיירן, אבל לרוב לחלוטין לא.

איך אתה משווה את רמת הכדורגל פה בארץ לרמת החינוך המוסיקלי והתזמורות שלנו.

בכדורגל אנחנו חבורה של אפסים, ששואפים לבינוניות, יש לנו כמה "כוכבים" שמשחקים בקבוצת נחשבות בעולם בתפקידים שוליים - אבל אצלנו הם סופרסטארס. כל פעם שקבוצה עולה שלב במפעל מסויים זה מזל נטו, השחקנים שלנו לא יודעים לשחק כדורגל יותר מ-40 דקות (נגמר להם האוויר כי הם בכושר גופני זהה לזה של בניימין בן אליעזר). והנבחרת שלנו זה שעמום אחד גדול.

לעומת זאת, בתחום המוסיקה הקלאסית יש לנו אמנים גדולים בכל העולם (מנצחים, פסנתרים, כנרים, חלילנים, נגני גיטרה קלאסית), התזמורת הפילהרמונית עד לפני עשור או שניים נחשבה כאחת התזמורות הטובות בעולם.
יש פה כשרונות אדירים עם מורים מעולים (רובם הגיעו מברית המועצות לשעבר שמשם צמחו גדולי האמנים הקלאסיים במוסיקה במאה ה-20 - שכאמור רובם היו יהודים) ואין בכלל מה להשוות לכדורגל!
התזמורת צריכה קצת רענון, אולי מנצח חדש צעיר שיפח בהם קצת רוח חיים, רעננות חדשה ואולי קצת כיוון חדש.
בקיצור, יש במה להתגאות.

נ.ב.
אביעד קצת הקדים אותי, אבל אני טיפה יותר אופטימי :) .

_________________
איתמר


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: יציאה לקונצרט: הסימפוניה השנייה של מאהלר..
הודעהפורסם: 05/05/11 11:04 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
02/10/08 16:54

הודעות: 9699
(Y)

_________________
אַל תְּהִי בָז לְכָל אָדָם, וְאַל תְּהִי מַפְלִיג לְכָל דָּבָר, שֶׁאֵין לְךָ אָדָם שֶׁאֵין לוֹ שָׁעָה וְאֵין לְךָ דָבָר שֶׁאֵין לוֹ מָקוֹם


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: יציאה לקונצרט: הסימפוניה השנייה של מאהלר..
הודעהפורסם: 05/05/11 13:14 
חבר האתר


הצטרף:
16/09/09 00:52

הודעות: 5170
מיקום: תל מונד
תודה. (F)
נהניתי לקרוא.

_________________
בברכה,
יהושע גומא


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: יציאה לקונצרט: הסימפוניה השנייה של מאהלר..
הודעהפורסם: 05/05/11 17:16 
--- מושעה ---

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
02/03/10 12:33

הודעות: 3367
איזה יופי של פוסט (Y)

ממש הצלחת להעביר לי את החווייה כאילו הייתי שם בעצמי. כל הכבוד :heart:

אולי, פעם, גם אני אלך לאיזה קונצרט :)

_________________
"אולי אהבנו בתמימות, יותר מדי שירים
והאמנו שנמות, על מה שהם אומרים"


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 6   [ 54 הודעות ]
עבור ל:  
עבור לעמוד 1, 2, 3, 4, 5, 6  הבא

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  



חפש:

hifimusic
אודות
תנאי שימוש
צור קשר
אוהבים את
hifimusic?
סקירות אודיו
הכל
הגברה
רמקולים
מקורות
אחר
סקירות מוזיקה
הכל
קלאסי
ג'אז
פופ/רוק/אלטרנטיבי
עולם/ישראלי/אחר
קישורים
מותגים על פי שם
מותגים על פי יבואן
מומלצים
הפורום
הרשם
לוח בקרה
הודעות אחרונות