עכשיו 25/04/24 15:05

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 4   [ 39 הודעות ]
עבור לעמוד 1, 2, 3, 4  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: מעבר קליל על והמשך המאורעות (אקוסטיקה..)
הודעהפורסם: 08/12/09 15:57 
עוסק בתחום

עוסק בתחום
סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
26/09/08 21:35

הודעות: 18220
מעבר קליל על והמשך המאורעות..

אז מאנלוג נפטרתי .. בינתיים אני לא מצר על כך. אני נהנה די הרבה, באמצעות ה CDP
וכנראה זה ימשיך לאורך זמן רב, עד שההווה שיהיה כנראה בעתיד.. לא יאפשר לי יותר.
(בתקווה לעוד המון שנים של דיסקים, בחנויות השונות).

החלפת הנגן הדיגיטאלי לאחד טוב יותר התבצעה כמעט במקביל ונקנה מקור שעלה לא מעט.
עם DAC בנפרד, שמצליח גם להביא את ה SB3 ה"עזוב" שלי להישמע לא רע כלל וכלל וכן גם ישמש מקורות אחרים, בעתיד הזה שאמור להגיע בסוף (!).
(לצערי האיטלקים עובדים לאט מאד ואני עדיין ממתין ל"קופסאות" שיגיעו.. בתקווה שבימים הקרובים הם ינחתו כבר! – איך היבואן אמר לי -
.. WELCOME TO BOUTIQUE HIGH END)

כמה שבועות לאחר מכן עשיתי צעד נוסף והוא של החלפת ההגברה אצלי.
כבר די הרבה זמן, אני עם הרגשה "לא שקטה" בתוך תוכי, לגבי הסאונד המתקבל מהמגבר+ רמקול אצלי בחדר..זאת הייתה הרגשה ממש לא ספציפית, אלא יותר משהו שמציק ולא יודעים בדיוק מה.
אחרי רגע של נחיתה לקרקע ופתיחות אישית עצמית מסוימת הצלחתי להבין סוף סוף אחרי שעברתי את חומות האודיופיליה, האגו ומה לא.. שהמגבר שלי פשוט לא מספיק טוב\נכון עבור הרמקול שלי ופה זה נגמר :roll: .

לפני חודשים רכשתי רמקול מאד מאד קשה להגברה. ההגברה שהייתה קיבלה אותו בזרועות פתוחות, אך זה התברר כקבלה סוציאלית לחלוטין וממש לא ברמה המקצועית.
אני חושב שאולי זה שהתחלתי לנער קצת "אבק" מהמערכת, מעצמי, מדעות וכדומה ..
התחלתי, או הצלחתי לראות\לשמוע גם את זה.. ולשמחתי גם הייתה לי ההזדמנות לפתור את העניין. (F)

בבחינה קצת יותר רצינית והסתכלות מעמיקה- ההחלטה הייתה לקחת משהו שייתן לרמקול, את מה שהוא צריך. מבחינה חשמלית קודם כל וכמובן לאחר מכן להבין, או להקשיב;
האם הפרזנטציה והסאונד של מגבר של שהוא, מתאימים לי אישית ולמערכת בפרט ולהחליף :!:.

ברשותכם בינתיים, לא אפרט על המגבר החדש, שפוקד את החדר ומעמיס משקל רב על מדף התחתון ב RACK.
עליו, על השינויים שהתקבלו וכו .. אכתוב אולי סקירה ספציפית יותר כאשר יגיע הזמן.
גם היום אחרי כשבועיים פלוס, אני עדיין לומד את היתרונות והחסרונות שהתקבלו אצלי בהחלפה זו.

אני חושב שרכישת הרמקול האחרון (AP SCORPIO) הובילה לבסוף שדרוג כולל של כל המערכת, ללא זכר כמעט לשום דבר שהיה. דרך שכנראה הייתה בלתי נמנעת. למרות מה שחשתי, או חשבתי בסמוך לרכישתו. אני מניח שזה אולי מהתלהבות שהייתה אז ועיוורון מסוים מדעות קדומות,רצונות, אגו וכדומה.
(יש עדיין, ללא ספק, כאלו שאולי יגידו שגם קניית ה AP SCORPIO היית משגה אצלי בחדר.
ואולי הם צודקים. מה שאני כן יודע, שכרגע- גם אם הם מספקים 50% מהיכולות שלהם, הם עדיין טובים לטעמי, מהרבה רמקולים אחרים. שהגיעו אלי לאודישן, או ששמעתי במקומות אחרים)

אז עד כאן.. המעבר הקליל על מה שהיה בחודשים האחרונים.

אז יש רמקולים.. מקור ומגבר .. מה עכשיו?
עכשיו הדבר החשוב ביותר כדי למקסם את כל הקופסאות האינפנטיליות האלו!
אקוסטיקה.!

מי שהיה אצלי בבית וישב בחדר המוסיקה שלי ("צינוק בכלא מעשיהו") שמע מוסיקה נעימה בחדר שמטופל באופן לא רע בכלל. לחלקם זה אפילו שבר דעות קדומות, מיתוסים ועוד..
(גם לי ד"א ולא מעט).

שרכשתי את הבית, החדר הזה היה היחיד ש"ניתן" לי עבור התחביב ולמרות עצבותי שלא קיבלתי את החדר הגדול בבית :P , הצבתי לי למטרה לעשות אותו הכי מהנה לשבת בו, מבחינת אווירה\עיצוב (שיכלתי להרשות לעצמי {זה משהו שללא ספק ה\משתפר עם הזמן במקביל לשדרוגים}) והכי משובח מבחינה סונית, שאצליח להוציא ממנו.

חשמל בנפרד, הוא קיבל הישר מהארון ואפילו ארקה נפרדת משאר הבית לשקט הנפשי והחשמלי.
הטיפול האקוסטי שתרמתי בתחילת הדרך, היה מצומצם ביותר ונעשה על פי עקרונות פשוטים ואוניברסאליים.
זוג פלטות בליעה בצידי הרמקולים בגובה האלמנטים לביטול החזר ראשוני ואפקטRINGG מעצבן. שבירת סימטריות + בליעה בקיר האחורי למעלה בצורת "משולש" 40X40, על החיבור שבין הקיר האחורי והתקרה- שמילאתי בצמר סלעים בדחיסות מקסימאלית.
וילון בד על החלון, יחד עם ריהוט כמעט על כל קירות החדר, לשם אחסון המדיה (פיזור),
שטיח עבה ועוד קטנות שכולן "סגרו את הפינה" הראשונית בנושא ללא ספק.
בסופו של דבר החדר היה סביר לגמרי, מבלי הדהודים או מועקה כל שהיא בזמן האזנה למוסיקה.
בגדול- הייתי מרוצה מאד. – כל זאת היה עם המערכת ההתחלתית שהייתה לי באותה העת.

מאז שרכשתי את ה AP.. המצב קצת פחות "משמח", למרות שלא נרשמו בעיות מהותיות,
או קריטיות עד כדי "איסור כניסה לחדר בגין סאונד קשה במיוחד"- זה רחוק מזה אך עדיין...

הרמקול הנוכחי יורד ל 29HZ לעומת הרבה פחות (וכנראה ב ROLL-OFF עצבני בכל מקרה) ברמקול הקודם.
מה שהביא את החדר "לעמוד" קצת יותר זמן ולהדהד מידי פעם, בסגנונות מוסיקה, או בקטעים שיורדים נמוך יותר. {גם 4 אלמנטים שיורים לצדדים בכל רמקול בחדר שרוחבו לא עולה על 2 מטר לא עזר בכלל :D)
בהחלפת ההגברה לפני מספר שבועות- נרשם שיפור משמעותי, בשליטה על התדרים הנמוכים.
בעזרת כוח לא מבוטל מאחורי הרמקול, הבסים נהיו הרבה יותר הדוקים, ממוקדים ומפורטים ממקודם.אך זה לא הספיק...
אמרתי לעצמי:
אם כבר "ניערתי אבק" בצורה כזו והחלפתי את כל "המזרנים"- All over again ..
הזמן לתיקון\שיפור\ייצור אקוסטיקה באופן מקצועי ונכון בחדר, הגיע!!

אז "מסע" (אך איך אנחנו אוהבים את המילה הזו לא ?!) לטיפול אקוסטי באופן רציני יותר קיבל אור ירוק ובימים אלו הוא מסתיים.

חלק ב'- לא רחוק .. (F)

_________________
אביעד בריד - Byrdio
V.Y.G.E.R - CH Precision - Aries Cerat - Kharma - Clarisys audio - Boenicke - J.Sikora
VYDA - Pink Faun - SubBase - DS Audio - Aidas - Etsuro - SAEC - SOtM - CSport - Fono Acustica

טל - 052-6161-497
Gמייל - byrdparis@gmail.com


נערך לאחרונה על ידי Byrdio בתאריך 08/12/09 20:55, נערך פעם אחת בסך הכל.

חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: מעבר קליל על והמשך המאורעות..חלק א' 
הודעהפורסם: 08/12/09 16:41 
עוסק בתחום

עוסק בתחום
סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
26/09/08 21:35

הודעות: 18220
חלק ב'.


מדידות.
הזמנתי איש מקצוע. למרות ידיעותיי בתחום (באופן תיאורטי יותר, בגין השכלתי) .. האמנתי שאיש מקצוע עם ניסיון מוכח בפועל, יהיה עדיף. (גם אם זה אומר להשאיר אצלו כמה מאות שקלים לביקור) כדי למדוד את החדר, לתת את הדעה שלו בשילוב עם הצרכים האישיים שלי וכמובן את ההיבט המקצועי בפתרונות האפשריים.

הגיע האיש, עם כליו והתחיל למדוד.. לא אלאה אתכם בפרטי המדידות, או איך וכמה הוא מדד..רק אגיד שהוא ניסה לצייר תמונה ברורה של היתרונות והחסרונות של החדר כפי שהוא מנגן כרגע.
ז"א, כולל הריהוט, צורת הישיבה שלי על הקיר הקצר וכדומה.. כמובן שכל שינוי במיקום הכורסא, או הרמקולים יתקבלו בברכה אם יחשוב לנכון, בכל שלב שהוא.

עוצמה בתדרים על גבי עקומה, היסט פאזה, זמן REVERB .. כל אלה נמדדו בפינות שונות בחדר ובפרט ב SS..
כאמור, החדר לא היה כזה נורא, או בעייתי לשמחתי. אך ידעתי שבעיות יש(!) והם התגלו.
לשמוע מוסיקה תמיד נהניתי בו ..ובייננו? יכולתי לחיות גם כך. מבלי לשנות דבר, אבל גם הייתי יכול לחיות עם מערכת ב 10K ולא עשיתי זאת ;).
אז כפי שהתחלתי בחלק א' לספר...אחרי "נעור האבק" זה היה רק המשך ראלי (או יותר נכון היה צריך להיות ההתחלה הראלית :roll: ) לכל הרענון שאני עובר בחודשים האחרונים, מבחינת התחביב.

בשל הריהוט הרב בחדר, השטיח וגודלו - היה לי מאד חשוב לא להעמיס אותו בפלטות מוזרות לרב, או באלמנטים רחבים, או גדולים מידי.. על זאת כדי לא ליצור תחושה "לחוצה", מעומס ויזואלי לחדר, הגם ככה קטן :( .

פתרונות.
לאחר המדידות והדיון ביננו בבעיות "הקשות" ביותר- (שהתגלו בצורה של גלים עומדים. בכמה וכמה מקומות מתחת ל 400HZ) אותו מקצוען..העלה מה VAN .. כמה וכמה אלמנטים כדי לנסות לראות אם נצליח להוריד את הBUMP'S האלו וליצור מרחב אקוסטי נכון יותר.
ביצענו מדידות חוזרות בנוסף להאזנה למוסיקה לכל אורך הניסויים ובפרט לאחר שהאלמנטים שנבחרו לבסוף, התייצבו בחדר (כמובן שהניסוי וטעייה אורך זמן לא קצר כלל וכלל).

פליאה-
פשוט לא להאמין.. שלושה ספוגים די גדולים (30X30X120) ב 3 פינות החדר ועוד שני אלמנטים בעובי 70מ"מ רוחב 40 אורך 120...שינו אצלי את חווית הסאונד ברמה ששום
(אני חוזר!) שום(!) קופסא, רמקול, או (בטח) כבל - לא היו מצליחים בכל כוחם.
בס מדויק, שיורה הישר למאזין.. תחושת הטימבר השתפרה באופן מדהים. אימג' הולוגרפי שאפשר ממש לגעת בו והפלא ופלא גם הבמה, שלא האמנתי, או חלמתי שתוכל להשתפר אצלי יותר, השתפרה. (ולא בגלל שהיא הייתה כזו טובה, להיפך..פשוט תמיד האמנתי שהחדר קטן מידי בכדי שתהיה לי תחושה רחבה בבמה) בנוסף בהמשך לבמה, תחושה חזקה יותר של אמביאנט, נרשמה בכל הקלטה חיה ואולפנית שאני מאזין לה.

בעצם כל העקומה הצליחה להישתדרג מהתיקון הזה.
אפשר עכשיו להרגיש מיד-בס מחלחל דרך העוד שבכורסא ומצמרר את העור האישי שלי.
את מכות הבס החזקות, מרגישים בעצמות ואת הבס שאמור רק לצאת החוצה עם תחושה אמיתית של "עץ" (כמו בס של קונטרבס למשל) שומעים בדיוק כך.. מוחשי ו LIVE לגמרי. הטקסטורות והפירוט בתדרים הנמוכים בולט מאד עכשיו, בדיוק כפי שהוא בולט בשאר התדרים ששם הרבה יותר קל לו.
דבר מדהים נוסף שקרה, שרמת הווליום יכולה פשוט לטפס באופן שלא העזתי בעבר,
מבלי שתהיה תחושת לחץ בחדר, או מועקה כל שהיא.
פסנתר נשמע היטב כעת, בכל התדרים, בדינאמיקה חזקה ועד ל- PP... כל ניואנס וכל רחש שומעים כעת בחדר בעוצמה המוקלטת .. ושום דבר לא בורח, או מסתתר מאחורי התדרים הללו שהעיבו על השטח שביני ובין הרמקולים עד היום.

לדעתי, הכלל החשוב ביותר שלמדתי מהניסיון הנ"ל- יחד עם איש המקצוע. שגם כאשר אנחנו יושבים בחדר שלמעשה לא נרשמות בו "בעיות" קשות שבאוזן מבחינים מייד, עדיין כמעט תמיד (אלא אם הוא מטופל באופן נכון) יהיו בעיות כאלו ואחרות שפתרונם, יתנו ערך מוסף גבוה. יותר מכל מכשיר כל שהוא.

כמובן שבחדר צריכה להיות הרמוניה מסוימת בין בליעה, לבין החזרים כדי שהחדר יהיה נגיש להאזנה למוסיקה. בניגוד לחדרי הקלטות וכדומה שמשתדלים לייבש את החדרים כמה שיותר כדי שהמיקרופון המקליט את הכלים, יקלוט באחוזים ניכרים אך ורק מה שיוצא מהכלי, או מההגברה של הכלי בלבד ולא את השטח, או האוויר שבינהם.

בשביל ליצור "החזרים" יש אלמנטים שאחראים לכך כפי שיש אלמנטים שאחראים על בליעה
(אלה הם 2 הפעולות העיקריות באקוסטיקה בכל מקרה). אצלי ולשמחתי לא היה צורך ניכר באלמנטים כאלו (לפיזור) בשל הריהוט וכמות המדיות שיש בחדר, שיצרו בדיוק את האפקט הנדרש..מבלי להעמיס בחדר אלמנטים נוספים לפעולה זו.

אז מה קניתי ?
הזמנתי שלושה אלמנטים סופגים לתחום הבס – BASS TRAPS (סונקס)
אלה אלמנטים בהזמנה, אשר החברה עצמה מכינה לפי גודל רצוי (עד גבולות מסוימים, לא כולל עובי- שאפשרי שיהיה כמה שרוצים).
ועוד שני אלמנטים מלבניים בעובי של 70מ"מ בגדלים שציינתי קודם.
(קנייתם התבטלה בסופו של דבר, בשל ירושה מחבר יקר. שהיה לו אלמנטים טובים יותר
{ויפים יותר} עבורי). שבעקרון משמשים לבליעה + החזרים במדרגים שונים.
את ה BASS TRAPS שמתי בפינות החדר ( שניים מאחורי הרמקולים ועוד אחד בפינה השמאלית האחורית בחדר)
DSCF2723.JPG


ואת הזוג האלמנטים הנוספים בצד השמאלי של החדר מעל ובסמוך לדיסקים.
DSCF2728.JPG


{הפנל המאוזן - בתמונה עדיין לא תלוי כפי שצריך באלכסון בין התקרה לקיר כדי ליצור פינה חדשה}


אני כיום נהנה הרבה יותר מהסאונד המופק מהציוד שלי, בשילוב עם החדר שמטופל אקוסטית כרגע ב אחוזים ניכרים (שוב עד גבולות מסוימים, תמיד אפשר עוד ועוד ועוד ).
המוסיקה נשמעת הרבה יותר צלולה, מפורטת, אמיתית וממוקדת ממקודם, זאת פשוט הנאה צרופה במחיר "מצחיק" של ממש.

תוספת: בתמונה של ה BASS TRAP (למעלה) רואים משולש שחור שגבוה קצת מהרמקול.
הספוגים של סונקס אינם מגיעים במראה הזה לצערי\נו ..
אלא נראים כך -
DSCF2707.JPG



ב LOOK הרגיל שלהם, הם לא יפים לטעמי ולא מתאימים לחדר מוסיקה (לטעמי), אלא לאולפן או מרחב תעשייתי כלשהו.
כך שפרויקט DIY שארך כשעתיים עבודה בערך Took place...
כדי ליצור מראה הרבה יותר מעוצב ואסתטי.

בד שחור מיוחד ועוד קונסטרוקציה מעץ שבניתי בנוסף לסופגים.. הביאו את האלמנט ל-
LOOK הרבה יותר טוב ונורמאלי עבורי.

כמה תמונות לפני ואחרי ..

1 - ה Bass trap + הקונסטרוקציה שבניתי
DSCF2711.JPG



2- רגע לפני כניסה לחדר..
DSCF2716.JPG



3- חזית
DSCF2722.JPG


_________________
אביעד בריד - Byrdio
V.Y.G.E.R - CH Precision - Aries Cerat - Kharma - Clarisys audio - Boenicke - J.Sikora
VYDA - Pink Faun - SubBase - DS Audio - Aidas - Etsuro - SAEC - SOtM - CSport - Fono Acustica

טל - 052-6161-497
Gמייל - byrdparis@gmail.com


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: מעבר קליל על והמשך המאורעות (אקוסטיקה..)
הודעהפורסם: 09/12/09 00:09 
חבר האתר


הצטרף:
30/09/08 15:52

הודעות: 1260
כפרות,

קודם כל תתחדש ותהנה. אין לי ספק שאחרי רמקולים זה ה- שדרוג בהא הידיעה, ולא בעלויות סטרטוספריות.
שנית, אם ברצונך לא לפרט על המגבר החדש, שים לב לתמונה התחתונה... Just FYI.


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: מעבר קליל על והמשך המאורעות (אקוסטיקה..)
הודעהפורסם: 09/12/09 00:47 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
28/11/08 01:04

הודעות: 2439
אביעד תתחדש ותהנה, שיפור אקוסטי זה דבר שעושה דברים נפלאים לסאונד.

בהחלט גורם למחשבה על הוספת שיפורים אקוסטים נוספים לחדר....


נערך לאחרונה על ידי FOXY בתאריך 09/12/09 11:33, נערך פעם אחת בסך הכל.

חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: מעבר קליל על והמשך המאורעות (אקוסטיקה..)
הודעהפורסם: 09/12/09 00:54 
עוסק בתחום

עוסק בתחום

הצטרף:
20/09/08 12:36

הודעות: 3646
מיקום: משה שרת 29, רחובות
אביעד

קדם כל תתחדש ותהנה מכל הלב , ואני מאד , אבל מאד ! שמח שהמגבר הזה הגיע אליך . (F)

אמיר ארמה

_________________
ארמה אודיו - יבוא מערכות סטריאו הי אנד
משה שרת 29 רחובות - טל 052-427-5555
ארמה אודיו - רק איכות
www.arama-audio.com
ארמה אודיו בפייסבוק
MOON by simaudio - DeVORE FIDELITY - ROSSO FIORENTINO - CANOR AUDIO
LINE MAGNETIC - LAB 12 - EPOS - VDH - - ועוד...


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: מעבר קליל על והמשך המאורעות (אקוסטיקה..)
הודעהפורסם: 09/12/09 03:14 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
01/09/08 15:14

הודעות: 33106
באנה, הפתעת!

כל הכבוד לך, איכשהו יש לנו תכונה לנסות להתעלם מהנושא הזה ולהגיד שהכל בסדר (או שאין מה לעשות).

אז א' תתחדש
ב' תהנה
ג' תן את הפרטים של מי שעשה לך שאולי נציק לו גם :D

(ותודה על הסיפור המעניין!!!)

אה, ותתחדש על המגבר שנחשף :D

(F)

_________________
ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד.
I have been supported from the bottom of my heart
בוכה דה פלורסנט


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: מעבר קליל על והמשך המאורעות (אקוסטיקה..)
הודעהפורסם: 09/12/09 09:16 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
22/09/08 20:45

הודעות: 1591
מיקום: Epping Forest
תודה על השיתוף חבוב!
אני מרשה לעצמי להניח שהפוסט על המגבר בדרך (אאל"ט יוניקו 200 ?)..

_________________
ללכת למקדונלדס בשביל סלט זה כמו ללכת לZונה בשביל חיבוק.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: מעבר קליל על והמשך המאורעות (אקוסטיקה..)
הודעהפורסם: 09/12/09 09:40 
עוסק בתחום

עוסק בתחום
סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
26/09/08 21:35

הודעות: 18220
תודה לכולם (F)

רוי, הרעיון שלא לפרט, זה להשאיר קצת לסקירה ממוקדת ולאו דווקא לא לפרסם את שמו..
( (Y) )

פוקסי, שיפור, או ייצירה של מרחב אקוסטי, זה אחד הדברים החשובים ביותר- שאפשר לעשות עבור הסאונד שלנו.
הרבה יותר כיף וסקסי להוסיף קופסאות נוצצות ומגניבות..מאשר לעטוף ספוגים או לתלות פלטות "מכוערות" על הקירות..אבל התמורה היא אפסית לעומת האחרון.

אלון - תודה איש יקר! (Y)
ואתה צודק, אנחנו בדרך כלל די שאננים וממשיכים לשדרג קופסאות במקום לדאוג שמה שיש לנו ינגן "במקסימום" קודם כל. (אני כלול כמובן ב"אנחנו" 8-) ..)

דג - תודה חבר.. (F)
סקירה על המגבר תגיע בקרוב.. (אתה לא טועה, זה ה UNICO 200)

א

_________________
אביעד בריד - Byrdio
V.Y.G.E.R - CH Precision - Aries Cerat - Kharma - Clarisys audio - Boenicke - J.Sikora
VYDA - Pink Faun - SubBase - DS Audio - Aidas - Etsuro - SAEC - SOtM - CSport - Fono Acustica

טל - 052-6161-497
Gמייל - byrdparis@gmail.com


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: מעבר קליל על והמשך המאורעות (אקוסטיקה..)
הודעהפורסם: 09/12/09 10:13 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
02/10/08 16:54

הודעות: 9699
נהניתי מאוד לקרוא ולהביט,
קסמו לי הסונקסים הללו,
יש יתרון לחדר האזנה באופציות לטיפול אקוסטי שקשה להציב בסלון,
אע"פ שהשידרוג העיצובי המצויין שלך היה הופך אותם בביתי
לעוד זוג רמקולים בעיניו של כל מי שאינו אני, כך שישמצב להעביר
כזה דבר.

אחלה,
מצטרף לכל הברכות ומוסיף משלי כיד הדמיון הטובה.
 

_________________
אַל תְּהִי בָז לְכָל אָדָם, וְאַל תְּהִי מַפְלִיג לְכָל דָּבָר, שֶׁאֵין לְךָ אָדָם שֶׁאֵין לוֹ שָׁעָה וְאֵין לְךָ דָבָר שֶׁאֵין לוֹ מָקוֹם


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: מעבר קליל על והמשך המאורעות (אקוסטיקה..)
הודעהפורסם: 09/12/09 10:17 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
21/09/08 19:45

הודעות: 4744
תתחדש, יפה ומעניין ביותר. נחכה לסקירה על היוניקו.

_________________
folknrock


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 4   [ 39 הודעות ]
עבור ל:  
עבור לעמוד 1, 2, 3, 4  הבא

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  



חפש:

hifimusic
אודות
תנאי שימוש
צור קשר
אוהבים את
hifimusic?
סקירות אודיו
הכל
הגברה
רמקולים
מקורות
אחר
סקירות מוזיקה
הכל
קלאסי
ג'אז
פופ/רוק/אלטרנטיבי
עולם/ישראלי/אחר
קישורים
מותגים על פי שם
מותגים על פי יבואן
מומלצים
הפורום
הרשם
לוח בקרה
הודעות אחרונות