על הנייר שדרוג שלא היה אמור להזיז לך כהוא זה... אבל וואלה, עבד.
אפילו עם המנגנון תיקון ג'יטר המובנה שיש באינוביישן, שלמרות שאפשר לטעון על דיוקו*, כל ספק כזה או אחר שיזיז את הפלטה
אמור "לעבוד" ולעשות את העבודה בדיוק.
מקרה "דומה" בפטיפון "מטומטם" יותר אבל לא פחות נהדר בליגה הגבוהה- היה עם הברינקמן באלאנס בעת
הוספת ספק השפופרות המיוחד, שהחברה מוכרת כחלק משדרוג לפטיפוניה. שוב, על הנייר למה שיעשה משהו?!
סה"כ קצת חשמל כדי להזיז את הפלטה, יש טרימר לאיפוס המהירות והספק הטרוידאלי! (לא ממותג ולא בטיח) שמגיע עם הפטיפון שלהם נראה ובנוי חבל"ז ועדיין... עוד 3500 יורו והופ! יש לך ספק שפופרות מדהים לתפארת שמפיל לך את הלסת..
שהוא "סה"כ" מזיז את הפלטה גם כן.
בסופו של דבר אם לרדת קצת למישור עם אוויר צפוף יותר, הסאונד באנלוג נובע ממליון חוליות קטנות שחייבים לשים עליהן את הלב.
אחת מהחוליות אולי החשובות ביותר היא "מהירות סיבוב התקליט" מתחת למחט. ברגע שיוצרים סיבוב יציב שהכי קרוב ל 100 אחוז לכל אורך האזנה מתחילים לקבל תחושה של בס, טקסטורה, קצב מוסיקאלי נכון ואת תחושת הנוחות והאפורטלס שאמורים לצאת מאנלוג מאוזן שמנגן היטב.
כל כך הרבה סטאפים אנלוגים שראיתי וביקרתי בשנה שנתיים האחרונות (והרבה לפני) שחוליות כאלו והרבה נוספות (לצערי) אפילו לא במודעות של בעליהן. מהירות סיבוב? פילוס הסט אפ? מיקום הזרוע ביחס לספינדל, אזימוט, משקלים, זוויות... to say the least
*כידוע לך מנגנון תיקון המהירות בפטיפון הזה מבוסס על סטרוב שנחרט מתחת לפלטה ונקראית באופן "רציף" ע"י עינית שמוקמת באחת הרגליים, ואמורה לתקן את הג'יטר ON THE FLY... הקטע זה שעדיין יש בפטיפון הזה טרימרים "מכניים" כדי לשחק עם המהירות כדי לאפס אותה ל 33.3 או ל 45.. הבעיה שהיחס בין האיפוס שלנו לתיקון הג'יטר המובנה יוצר עקומה שזזה קצת מצד לצד שבסופו של דבר מה שקורה שכל אבולוציה יש ג'יטר חדש, כי הוא גם תלוי בסינוס החשמלי שמקבלים מהספק
(אולי בעקבות החלפת הממותג לאחד לינארי יציב ו"שקט" יותר הצלחת לקבל פחות תזוזות בין האבולוציות...)