עכשיו 09/05/25 22:22

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 4   [ 37 הודעות ]
עבור לעמוד 1, 2, 3, 4  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: מכירת אשליות - Illusions Sale
הודעהפורסם: 04/05/11 16:03 
--- מושעה ---

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
02/06/10 23:16

הודעות: 188
מאמר פריקה אישי על מוכרי האשליות.

חשוב לי להבהיר!
בגדול זו טרוניה על כל צורת המכירות אך אני נוגע בו מהכיוון הקרוב לליבינו.
הדברים הבאים כתובים בכלליות ויש יוצאים מהכלל, יש אנשי מקצוע מעולים ושאוהבים מאוד את התחום ומבינים בו והגונים מול הלקוח.
ויש שהם אנשי מכירות ללא קשר למה הם מוכרים ועליהם הדברים כתובים.

שנים אני סוחב בבטן, ושקלתי הרבה פעמים לפני שכתבתי את הדברים היות ואני עוסק במכירות וככזה לא "ראוי" לעשות כן.
אבל אני חייב להוציא פעם אחת ולתמיד, למרות שאני יודע שהדברים יכעיסו כאילו ואחרים אבל מישהו חייב להגיד אותם.

צר לי ויש לי כעס רב על אילו ה"מוכרים אשליות" וזה בגלל שלא עשו בדיקה לרצונו, דרישותיו, צרכיו ויכולותיו של הלקוח לפני שהציעו לו דבר מה.

למרות שאני לא עובד ולא פועל כאיש מכירות, עבדתי בזה ועברתי גם קורסים רבים -
אני יודע ומכיר את צורת המחשבה של אנשי המכירות ושאנני אוהב אותה בלשון המעטה.

אבל הדבר החשוב ביותר שאיש מכירות לומד ועוד בצורה הכואבת היא:
לא להציע ללקוח משהו שאינו יכול לרכוש, אחרת הוא לא יקנה וסתם עבדת והתאמצת לחינם.

זו הבעיה של המוכר שאינו יודע להבין את צרכי הלקוח וההפסד שלו היא אותה עסקה שהלקוח היה מעוניין לבצע אילו היא הייתה עומדת בצרכים וביכולות שלו
ובייחוד בתקציב {שזה הגורם הראשי לחוסר סגירת עסקה}, כל זה מנקודת הראות של איש המכירות והנזק העצמי וההפסד שלו.

אבל יש צד שני למטבע שעליו אני כואב והוא הלקוח שלא קנה בעקבות פעולת איש המכירות ועל כך הדברים הבאים.
מי שמציג ללקוח מערכת יקרה ואולי אף טובה מאוזנת, בחלל מטופל:
מבחינת חשמל, אקוסטיקה, שאר חלקי המערכת ועלותם, ואינו מציג את העובדות ללקוח, אילו שגורמות לתוצאה להיות כפי שהיא -
אינו מבין ורואה את הנזק העצום שהוא גורם ללקוח שלא קנה!

מדוע?
לקוח שמגיע לעוסק בתחום להדגמה של מוצר ספציפי {ממש לא חשוב מה}, אינו מודע שהמוצר הזה מקבל את התנאים הטובים ביותר בהצגה של המציג.
יוצא שללקוח יש בראש תמונת מצב שכבשה את ליבו ובה הוא חפץ.
ואם לא רכש את המוצר מבעל העסק הוא יוצא לעולם ומחפש את המוצר הזה בחושבו שזה ייתן לו את אותה התוצאה שחווה
דבר חשוב שהוא לא מודע אליו זה שלעולם זו לא תהיה אותה התוצאה כל עוד זו לא תהיה אותה המערכת שחוברה לאותו המוצר ואותו החלל האזנה.

ובקיצור: לקוח שלא קנה, מחפש מוצר שנותן תוצאה שאין בנמצא ושלרוב אינו מסוגל להשקיע,
והחיפוש הופך לרדיפה וזו מביאה לעוגמה, צער, כאב לב, ופעמים אף דיכאון, ייאוש ותסכול ואף לבוז ממון.

רוב רובם של האנשים לא שמים דעתם על כלל המערכת ורוב רובם לא ישקיעו בדברים שאינם נחשבים בעינייהם כמשפיעים -
ורוב רובם גם אם ישקיעו לא ישקיעו את המוצרים והסכומים באותה הצורה שהציג לפניהם אותו בעל העסק - אשר אילו שהשפיעו על התוצאה הסופית, זו שגרמה להם לרצות במוצר שאותו הם מחפשים.

ברכישת מערכת סטריאו או קולנוע ביתי הרוב לא יעשו את הפעולות הבאות:

1 לטפל בחלל שלהם מבחינה אקוסטית כפי שטופל בחדר ההדגמה.
הן מחוסר הבנה, שימת דגש וחשיבות לעניין/ שהם גרים בדירה שכורה/ שהדבר אינו אפשרי מצידם להפוך את הסלון הביתי שלהם לחלל מטופל באותה הצורה.
וגם אם ירכשו את כל המערכת ששמעו בתצוגה עדיין בחלל שלהם היא תשמע אחרת הן בגלל החשמל והן בגלל האקוסטיקה והן בגלל גודלו וצורת הישיבה השונה מהתצוגה.

2 להקצות מקום למערכת והרמקולים והצבתם בצורה נכונה ומועילה, ובטוח שלא בצורה שהם נחשפו אליה.

3 לטפל בחשמל {או בכבלי חשמל שמזינים את החלקים או בקו מבודד למערכת שברוב התצוגות הכל מטופל}
זו עובדה שמי שקונה מערכת ב 10.000 ש"ח לא ישים כבלי חשמל בעלות של 5000 ₪ ויותר, ולא ישקיע בקו ישיר או בכבלי חשמל שונים ומיוחדים העוברים מהלוח הראשי להזנה של המערכת {ועדיין לא דיברנו על אילו שהשקיעו בהארקות מיוחדות ובקו ישיר מלפני ארון החשמל.

4 לרוב האנשים אין יכולת לקנות את כל המערכת שהם שמעו בבת אחת.
אחרת בכל מצב אחר, המערכת ששמעו לא תשמע באותה הצורה, הרי ידוע שהחלפת מגבר/ מקור או כל רכיב במערכת משנה את כל התוצאה.
כך שלמעשה במידה והם רכשו חלק אחד, {לדוגמה רמקולים} החלק הזה בשילוב של חלקים אחרים כגון:מגבר, כבלי אודיו, קומפקט / פטיפון, אקוסטיקה וכו'...} ייתן תוצאה שונה ואחרת ממה שהוא חושב שייתן לו כפי ששמע בתצוגה.

רוב החדשים בתחום {וכן גם כאילו שנמצאים זמן רב} שמים דעתם על הדברים הבולטים לעיניהם שאילו הם לרוב הרמקולים/ המגבר {או המוצר הספציפי שבגינו הגיעו לתצוגה}, ועל החלק הספציפי הזה הם מטילים את יכולת התוצאה הסופית מבלי לקיחה בחשבון את השאר שהם אילו שהביאו לאותו החלק את היכולות.
כך שמלכתחילה אין סיכוי להגיע לאותה התוצאה מבלי מכלול הרכיבים שגרמו לה.

מה עושים?
שים לב להכל!
ראה כמה דברים יכולים וקיימים בשביל להשפיע על התוצאה הסופית:

גודל החלל:
לגודל החלל יש השפעה מכריעה מאוד על התוצאה ואשר הרמקולים והמגבר המחובר אליהם מחויבים התאמה לחלל שלך
ישנם סוגים שונים שמתאימים לגדלים וצורות העמדה שונות.
לכן בתקווה שבעל המקצוע שפנית אליו ידע להתאים לך זאת, ציין בפניו את מימדי החלל וסוגו.
רמקולים:
למרחק בין הרמקולים, למיקומם בחלל ולגודלם.
ישנם רמקולים שישמעו מדהים בשילוב של מגבר ספציפי ובאחר לא.
כך שאם אין בדעתך לרכוש את אותו המגבר ואם אין ברשותך אותו, צפה לתוצאה שונה!
כמו כן כל שאר המערכת היא זו שמשפיעה על כל ההשתקפות שיוצאת מהרמקולים והכל קובע ומשנה את התוצאה הסופית!
זה שאהבת רמקולים גדולים {ריצפתים} זה לא אומר שבחלל הפרטי שלך יש לך יכולת לשים וטובים ככל שיהיו לא בטוח שהם יתאימו לך, אלא ישמעו גרוע יותר.

כנ"ל לגבי כל הדברים הבאים שאפשר להאריך על כל אחד מהם:
סטנד המערכת, גודלו, ומחירו, ובאים יש גם משטחי הבידוד עליהם נמצאים החלקים.
החלל: מרחק האזנה, צורת הישיבה, תאורה, עיצוב, אקוסטיקה ועלותה.
כבלים: כבלי החיבור בין החלקים, כבלי הרמקולים, כבלי החשמל עבור החלקים מה עלות של כל חד מהם.
מקורות מדיה: {קומפקט / פטיפון,} ומחיריהם, לסוג המוזיקה שמושמעת מהם {ישנן הקלטות מלוקקות שישמעו מדהים בכל ויתנו תוצאות מאלפות עם ציודים פשוטים}
בנוסף שאל על החשמל שהושקע בקירות, שאל על מבדלים והארקות כל אילו השפיעו וקשורים ישירות לתוצאה שחווית.

כל אילו נגזרים לדבר האחרון והמרגיז לא פחות: חוסר הפרופורציות המטורף שיש בתצוגות של עוסקים בתחום.

לדוגמה:
מוציאים סאונד ע"י חיבור רמקולים של 5000 ₪ עם ציוד כולל במחיר של 50.000 ₪ ואף יותר.
דבר שאף אדם בר דעת, חובב בתחום ובכלל לא יעשה זאת במצב כזה או אחר.

קרו מקרים שלקוחות שקנו מוצרים בדרך זו לא הבינו מדוע אצלם בבית זה לא נשמע כך
אין לכם מושג כמה פעמים לקוחות שפנו לקבלת ייעוץ ומידע על מוצר שרצו לרכוש לאחר התרשמות במקום אחר לא ידעו לגיד למה המוצר חובר.
אין להם הבנה לחשיבות העניין שמערכת היא שרשרת חוליות, שהכל קובע, משפיע ומושפע ואין חלק אחד שהוא עצמאי.

יוצא שלקוח שקיבל הדגמה על מוצר מחפש את אותה התוצאה שחווה בתקציב שאין לו יכולת להרשות לעצמו בכדי לשחזר את החוויה שאותה הוא מעוניין.

ליבי ליבי על מוכר שאינו יודע חסרונות ויתרונות של כל מוצר וחושב שבזה שהוא יחבר מוצר יקר יותר למוצר שהוא מנסה למכור, התוצאה תהיה טובה ומועילה יותר ממוצר שמתאים ואף זול.


יכול להיות שלא הייתי אמור לכתוב מילים אילו וסיכוי גדול שהרבה מקטרגים ימצאו מקום להדליק אש ולהתנגח בי על כך
{שאני מאמין שאילו שיעשו כך הם דווקא אילו שכך פועלים}
לצערי אין פורום שסוחרים יכולים לכתוב בו להביע את דעתם וללבן דברים, לכן הדברים מובאים כאן.

לא כתבתי בכדי לריב או להעלות תרעומת של אנשים על אנשי מכירות/ עסקים בתחום.
כתבתי זאת בכדי לפרוק את הצער שאני חווה בתדירות גבוהה וקבועה מלקוחות שקבלו "אשליות" על מוצרים ותוצאות שאינן קיימות, ובכדי לפרוק את הכעס שלי על חוסר ההגינות שיש במכירה של דבר שאינו בר השגה = "אשליה".

הדברים שהובאו נוגעים לכל תחום בחיינו שבו מעורבים אנשי מכירות שאין בהם עומק לתחום בו הם עוסקים ופרט לממון שום דבר אינו מקשר בניהם למוצר אותו הם מציעים.
כך הוא הדבר ב 2 הדוגמאות הבאות

מתחום הרכב:
לא יעלה על הדעת שכאשר בא אדם לרכוש רכב, יוצג לו הרכב עם תוספות בשווי שעולה על עלות הרכב עצמו או שבין התוספות קיימת תוספת אחת ששווה שליש ויותר מהרכב.
אומנם יש המשוגעים לגבר אשר כן יעשו זאת אבל זו אשליה ואחיזת עיניים מכוון שאדם שמעולם לא רכש רכב חדש לא יודע שהרכב אינו מגיע עם התוספות ושאילו עולות עוד כסף {שלפעמים גדול מאוד מיכולתו של הלקוח}
האדם הממוצע בא לרכוש רכב ולא מערכת שמע מפוארת {אם זו קיימת ללא תוספת תשלום הנה מה טוב}
אומנם מתחום הרכב נהוג ליידע את הרוכש כי אילו תוספות אבל ישנם מקרים בהם הדברים לא מוצגים אם לא מועלות שאלות בעניין מצד הקונה.

כך הוא הדבר לגבי דירה:
כאשר אדם מהשורה בא לרכוש דירה ומגיע לאתר בכדי להתרשם מהדירה לדוגמה
הרי לרוב ברור שהריהוט והאביזרים הם לשם המחשה ואינם כלולים במחיר הדירה, אבל גם שם נמצאים כל מיני אביזרים ותוספות שונות שמוצעים בתשלום נוסף.
מאידך עושים הכל בכדי שהדירה תראה יותר טוב מאשר זו המוצעת, בין אם בתאורה שונה וייחודית ובין עם אביזרים וציודים יקרים וייחודיים שיעלו את גודל ההתרשמות
ואילו כמו לתחום שלנו הם "אשליות" שלא כל אחד עומד עליהם ויודע לנטרל אותם.


כאמור, הדברים כתובים בכלליות ויש יוצאים מהכלל, יש אנשי מקצוע מעולים ושאוהבים מאוד את התחום ומבינים בו והגונים מול הלקוח.

שמעון מור יוסף - אתר Av1


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: מכירת אשליות - Illusions Sale
הודעהפורסם: 04/05/11 16:26 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
06/06/09 16:42

הודעות: 10536
אז אולי כדאי להציג בתנאים שתואמים את סביבת הלקוח?
רעיון..

כאיש מכירות, אל תנסה לחנך את הלקוחות.. אתה לא סטיב ג'ובס ולא ביל גייטס
תן להם את מה שהם צריכים

_________________
מיכאל


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: מכירת אשליות - Illusions Sale
הודעהפורסם: 04/05/11 17:34 
חבר האתר


הצטרף:
16/09/09 00:52

הודעות: 5170
מיקום: תל מונד
לכן אין תחליף לבחינת ציוד בביתו של הלקוח, על המערכת שלו.

_________________
בברכה,
יהושע גומא


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: מכירת אשליות - Illusions Sale
הודעהפורסם: 04/05/11 23:41 
חבר האתר


הצטרף:
01/11/10 17:30

הודעות: 238
כמו שציין jashua, כל האסימונים יפלו (או לא), אם הבחינה תיעשה בבית הלקוח כשהוא זה שמבצע את הבדיקה ללא הפרעה כלשהיא (שזה כולל איש מכירות, בת או בן הזוג, דרדקים ומיני ירקות אחרים :monkey:


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: מכירת אשליות - Illusions Sale
הודעהפורסם: 05/05/11 01:35 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
01/09/08 15:14

הודעות: 33180
Av1 כתב:
למרות שאני לא עובד ולא פועל כאיש מכירות

אז במה אתה עוסק? בטח לא בפילוסופיה...
למעשה הפוסט הזה הרגיש לי יותר מכל דבר כטקטיקת מכירות.

על מנת להפוך אותו ליותר מזה, הייתי רוצה להבין בדיוק על מה אתה מלין ומה אתה רוצה לשנות.

נתת פה שתי תלונות די מנוגדות על ה-"מוכרים":
אחת שהם לא יודעים מה הם עושים. דהיינו לא מבינים בכלל בתחום.
שניה שהם "עובדים על הלקוח" בזה שמציגים לו סטאפים לא סבירים.

לגבי הטרוניה הראשונה, אני חייב להגיד שלא ממש נתקלתי בזה בתחום שלנו. זה שייך יותר לימים של שקם אלקטריק או חנויות ק"ב קיקיוניות.
לגבי השניה, לי קצת קשה לדעת מה מציגים לאנשים ואיך. אבל מצד שני אני חושב שאם הציגו סטאפ ולא חשוב איך הוא מורכב, ולא משנים אחוזי החלוקה, אם הלקוח אוהב את התוצאה אז המוכר עשה את עבודתו. כמובן שעל הלקוח להיות בעל תקציב מתאים לכל הסטאפ.

שאר התלונות בעצם נופלות על הלקוח. וכאדם שמוכר אני לא חושב שיש לך זכות להתלונן על הלקוח. הלקוח תמיד צודק.
לעזור לו זה משהו אחר, ותמיד מבורך!
לכן, אם היית כותב את כל הפוסט הזה כמדריך איך כן לרכוש ציוד אני חושב שהוא היה הרבה יותר אפקטיבי.

זאת דעתי בכל מקרה.

_________________
ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד.
I have been supported from the bottom of my heart
בוכה דה פלורסנט


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: מכירת אשליות - Illusions Sale
הודעהפורסם: 05/05/11 12:17 
--- מושעה ---

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
02/06/10 23:16

הודעות: 188
aloni כתב:
Av1 כתב:
למרות שאני לא עובד ולא פועל כאיש מכירות

אז במה אתה עוסק? בטח לא בפילוסופיה...
למעשה הפוסט הזה הרגיש לי יותר מכל דבר כטקטיקת מכירות.
:!: לא יודע לגבי הרגישות שלך... מה שכן הדברים נכתבו מעומק הלב ומהתסכול והקושי בכל פעם מחדש לטפל בלקוחות שהגיעו למצב הזה.

על מנת להפוך אותו ליותר מזה, הייתי רוצה להבין בדיוק על מה אתה מלין ומה אתה רוצה לשנות.
נתת פה שתי תלונות די מנוגדות על ה-"מוכרים":
אחת שהם לא יודעים מה הם עושים. דהיינו לא מבינים בכלל בתחום.
:!: המאמר הזה מתבשל אצלי כבר שנים רק שבכל פעם שרציתי להעלות אותו היו מהחברים הקרובים כאילו שטענו שמבחינה עסקית לא כדאי לכתוב דברים שליליים.
לי כבר דיי נמאס להיות יפה נפש בשקר...
וכן יש, תאמין לי שגם אני הייתי מופתע לגלות שעוסקים בתחום ומוכרים וותיקים עושים דברים שלא יאמנו מה שחיזק את דעתי שיש עוסקים בתחום שעוסקם בו מצד הממון גרידה ולא ללא תוספות.


שניה שהם "עובדים על הלקוח" בזה שמציגים לו סטאפים לא סבירים.
:!: אכן כן ולצערי לא צריך להיות כל כך גאון בכדי להבין זאת
ובכדי לתת כיוון על שהדברים אכן קיימים אתה מוזמן לעבור לדוגמה רק על התערוכות שהיו בארץ בכדי לראות איך הוצגו מוצרים במצבי הקצנה שאינם הגיוניים, שוב זה ממש רק על קצה המזלג.


לגבי הטרוניה הראשונה, אני חייב להגיד שלא ממש נתקלתי בזה בתחום שלנו. זה שייך יותר לימים של שקם אלקטריק או חנויות ק"ב קיקיוניות.
:!: ראה תשובתי לעיל, קיים גם קיים ולא בעבר ולא רק ברשתות.

לגבי השניה, לי קצת קשה לדעת מה מציגים לאנשים ואיך. אבל מצד שני אני חושב שאם הציגו סטאפ ולא חשוב איך הוא מורכב, ולא משנים אחוזי החלוקה, אם הלקוח אוהב את התוצאה אז המוכר עשה את עבודתו. כמובן שעל הלקוח להיות בעל תקציב מתאים לכל הסטאפ.
:!: אילו הסט כולו עומד בתקציב הלקוח, הנה מה טוב ועל כך אין שום טענה ואכן לא חשובים כל כך אחוזי החלוקה היות והלקוח קיבל תוצאה שאהב וממש לא חשוב מה גרם לה היות והוא לקח הכל, כך שפרט להאם הסט מתאים לחלל שלו לא צפויות להיות לו בעיות רבות.

הבעיה היא כאשר הלקוח מגיע לקבל התרשמות על מוצר ספציפי והמוצר הזה מקבל תנאים לא ריאליים כלפי יכולת הלקוח ואז למעשה התוצאה שהתרשם ממנה הלקוח אינה קיימת, זו אשליה, היות ואותו אדם מחפש את התוצאה שהמוצר "הוציא" {וזו הבנתו שזה המוצר ולא השאר שמחוברים אליו שיוצרים הכל יחד} מה שלא נכון ומה שגורם לקוח ללכת בדרך מוטעת ולא ידועה.


שאר התלונות בעצם נופלות על הלקוח. וכאדם שמוכר אני לא חושב שיש לך זכות להתלונן על הלקוח. הלקוח תמיד צודק.
לעזור לו זה משהו אחר, ותמיד מבורך!

:!: אין תלונות על הלקוח, הלקוח מגיע במצב תמים ומאמין וללא ידיעה ומחשבה על "האשליות" אשר משתמש בהן הצד השני
התלונות שקימות הן על חוסר השקיפות לפני המצגת, על חוסר ההודעה על מרכיבי התוצאה, על ההשלחות של התוצאה והצרכים והעלויות שלה.
הקריאה ללקוחות היא לפקוח עיניים על הכל ולא להינעל על המוצר שבאו להתרשם ממנו
אם לקוח יגיע למקום לרכוש רמקולים ויבקש להכיר ולהעריך את כל חלקי המערכת כאשר התקציב שלו עומד על 5000 ש"ח ויבין לפתע שהרמקולים שמציגים עבורו מצריכים/ מחוברים להגברה בעוד 15.000 ש"ח ושאין ביכולתו להשקיע סכום זה ועוד חסרים כבלים ומקור אז הוא מראש לא ילך להשלות את עצמו ולא יכנס להרפתקאה שאינה ברת מימוש עבורו.


לכן, אם היית כותב את כל הפוסט הזה כמדריך איך כן לרכוש ציוד אני חושב שהוא היה הרבה יותר אפקטיבי.
:!: כתבתי 2 מאמרים המדריכים לפני קניה ואיך לקנות ואשר כתובים בצורה חיובית:
מבוא לרכישת אלקטרוניקה בידורית
מדריך קניה למוצרי אודיו
אבל הדברים בערו בי מעבר לזה ולכן הגיע מאמר הפריקה


זאת דעתי בכל מקרה.

היי אלוני, מכבד את דעתך, תשובותיי מודגשות.
בנוסף אני רוצה להבהיר דבר שמשתקף מהתגובות
הגעה ורכישה מעוסקים בתחום, ולא חייב לבדוק כל מוצר בבית הלקוח {לא תמיד זה אפשרי}

הכל צריך להיות הגיוני כלפי הלקוח שבא לרכוש בתקציב ספציפי מוצר ספציפי ומציגים לו תוצאה שאינה עונה לצרכים ולתקציב שלו.
אני שולל דבר אחד פשוט וחשוב: את חוסר השקיפות של המציג על המצגת.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: מכירת אשליות - Illusions Sale
הודעהפורסם: 05/05/11 12:33 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
01/09/08 15:14

הודעות: 33180
שמע, מקווה שהפוסט הזה יעזור לך במשהו.
אני עדיין לא ממש הבנתי את הרלוונטיות שלו.

אם יש בעיה כפי שאתה מציג, הדרך היחידה לטפל בה היא שאותם לקוחות מאוכזבים יציגו את סיפורם על גבי הפורומים.
כך גם נוכל לעזור להם לפעם הבאה וכך גם אם יש "רמאים" הם יחשבו פעמיים לפני שימשיכו בדרכם הקלוקלת. מה שאני לא ממש בטוח שקיים בדיוק על פי תפיסתך.

_________________
ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד.
I have been supported from the bottom of my heart
בוכה דה פלורסנט


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: מכירת אשליות - Illusions Sale
הודעהפורסם: 05/05/11 12:34 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
02/10/08 16:54

הודעות: 9699
הכל בעד שקיפות ופתיחות, כנות ואדיבות.

קח תראה גם משהו יפה וגם במבטא מגניב

_________________
אַל תְּהִי בָז לְכָל אָדָם, וְאַל תְּהִי מַפְלִיג לְכָל דָּבָר, שֶׁאֵין לְךָ אָדָם שֶׁאֵין לוֹ שָׁעָה וְאֵין לְךָ דָבָר שֶׁאֵין לוֹ מָקוֹם


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: מכירת אשליות - Illusions Sale
הודעהפורסם: 05/05/11 15:07 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
06/10/08 19:46

הודעות: 3499
שמעון,

למיטב זכרוני, בפעם היחידה שפניתי אליך כדי לשמוע בבית משהו שאתה מציע למכירה לא אפשרת לי לעשות את זה לבד (כלומר לנסוע בעצמי, לקחת את המכשיר, לשמוע, ולקנות או להחזיר), וביקשת לא מעט כסף כדי לעשות את זה בעצמך (כלומר להגיע עם המכשיר אלי להדגמה).

אז בעצם - מה אתה ממליץ ללקוח לעשות?

_________________
תנו לייק, בחייאת:
http://www.youtube.com/watch?v=n5fpamNooIo
האיש הכי חרמן על סקרצואים בעולם!!


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: מכירת אשליות - Illusions Sale
הודעהפורסם: 05/05/11 16:41 
--- מושעה ---

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
02/06/10 23:16

הודעות: 188
eyal2991 כתב:
שמעון,

למיטב זכרוני, בפעם היחידה שפניתי אליך כדי לשמוע בבית משהו שאתה מציע למכירה לא אפשרת לי לעשות את זה לבד (כלומר לנסוע בעצמי, לקחת את המכשיר, לשמוע, ולקנות או להחזיר), וביקשת לא מעט כסף כדי לעשות את זה בעצמך (כלומר להגיע עם המכשיר אלי להדגמה).

אז בעצם - מה אתה ממליץ ללקוח לעשות?


שלום אייל
איני יודע באיזה מוצר מדובר וכל מקרא לגופו
ישנם מוצרי יד שניה שלקוחות פונים אליי בכדי שאמכור עבורם
ישנן מס' סיבות מדוע מבקשים את שרותיי לעניין מכירת מוצרי יד שניה:
1 כאילו שאינם מעוניינים שיגיעו אליהם אנשים זרים לביתם
2 מי שלא אוהב להתעסק עם מכירה
3 אילו שאינם אוהבים שמנהלים איתם מו"מ
4 מי שאין לו זמן להתעסק בחיפוש לקוח ולהדגים עבורו
5 מי שלא רוצה כאב ראש מכל הקשור לכך
6 מי שלא רוצה להדגים מוצר ועוד...

יש מוצרים שנמצאים אצלי שלקוחות מהסוג הזה נותנים לי בכדי שאמכור עבורם וישנם מקרים שהמוצר עדיין משמש את המוכר
יש סיכוי גדול שהמוצר שביקשת היה בבית של לקוח שלא רוצה שיגיעו אליו אנשים
לכן קשה למכור את אותו המוצר בתנאים הקשים הללו ורק מי שבאמת מכיר אותו יכול לרכוש אותו על עיוור {ויש מקרים רבים כאילו}

האופציה היחידה באם לקוח מעוניין לקבל התרשמות על מוצר עם תנאים כאילו היא הדגמה בביתו {במידה והמוכר מסכים להוצאת המכשיר מביתו}
במקרא כזה ההדגמה עולה כסף כפי שנהוג בתחום היות וישנן הוצאות להביא את המוצר מבית הקונה במיוחד עבור ההדגמה.
שההוצאות הללו נעשות בכל מקרא בין אם נעשתה קנייה ובין אם לא
במקרים שנעשת קנייה במעמד ההדגמה אני סופג את העליות ההדגמה ולא דורש אותן פרט למחיר שנסגר עבור המוצר


אנא מקד את שאלתך האחרונה בכדי שאתן עליה מענה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 4   [ 37 הודעות ]
עבור ל:  
עבור לעמוד 1, 2, 3, 4  הבא

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  



חפש:

hifimusic
אודות
תנאי שימוש
צור קשר
אוהבים את
hifimusic?
סקירות אודיו
הכל
הגברה
רמקולים
מקורות
אחר
סקירות מוזיקה
הכל
קלאסי
ג'אז
פופ/רוק/אלטרנטיבי
עולם/ישראלי/אחר
קישורים
מותגים על פי שם
מותגים על פי יבואן
מומלצים
הפורום
הרשם
לוח בקרה
הודעות אחרונות