פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 3   [ 24 הודעות ]
עבור לעמוד 1, 2, 3  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: מינכן 2016 (וגם התערוכה)
הודעהפורסם: 12/05/16 17:42 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
05/02/13 20:10

הודעות: 221
פתיחה

כבר זמן מה שאני רוצה לטוס לתערוכה במינכן, חברים אמרו ששווה לטוס לראות את גודל התערוכה והמערכות המושקעות. אז טסתי עם אבי (miki185).
הדיווח לא יעסוק רק בתערוכה עצמה אלא גם בהסתובבות בעיר עצמה (שבעיניי הייתה מעניינת יותר מהתערוכה המשמימה),
ובעניינים הלוגיסטיים שהיה חסר לי מעט ידע בנוגע אליהם טרם הטיסה, ואשמח לחלוק עם האחרים את כל המידע.

הגעתי למינכן בתאריך ה-03.05 כאשר התערוכה נפתחה לכלל המבקרים רק בתאריך ה-06.05. ההקדמה הזו, של שלושה ימים לפני התערוכה, הייתה מוצלחת מאוד; מינכן עיר מרתקת שניתן למצוא בה המון תחומי עניין.

1.jpg



טסנו בטיסת אל על שהתעכבה שעה וחצי (!) ונחתנו באיזור השעה 11:00 בבוקר במינכן. מזג האוויר היה קריר אך ללא גשם (לא מהווה בעיה עבור ירושלמי).
לאחר הליכה מייגעת מהרציף F של טיסות אל על לכיוון הטרמינל, רכשתי כרטיס סים מקומי עם נפח גלישה של 1GB במחיר של 20 אירו (הכרטיס עצמו במחיר של 10 אירו, הטעינה הראשונית של 1GB במחיר של 10 אירו, ואם רוצים הרחבה ניתן לרכוש במוקדים השונים בעיר עצמה עוד 1GB במחיר של 3 אירו).

בטרמינל המשכנו לכיוון הרכבת שמסומנת באות S (יש 8 קווים במינכן, כאשר S1 ו-S8 מגיעים לשדה התעופה, כל קו במסלול שונה, ו-S8 הוא הקצר יותר). קנינו כרטיסים ״חופשי שבועי״ עבור נסיעה ברכבות עיליות, רכבות תחתיות ואוטובוסים (בקיצור: כל סוגי התחבורה הציבורית בעיר) במחיר של 66 אירו לשני אנשים. הכרטיסים הללו עובדים בשיטה של מעגלים, הסברנו לפקיד לאן נרצה להגיע (לשדה התעופה, לתערוכה וכו׳) והוא אירגן לנו כרטיסים שתקפים עבור Ringים 1-4 כמדומני.

יש 2 סוגים של רכבות תחתיות: הרכבות שמסומנות באות S והרכבות שמסומנות באות U.
פחות משתלם לשכור אוטו מכיוון שצריך לדאוג לחניה, ודלק, והתחבורה הציבורית מאוד נוחה, עניין שהופך את ההגעה ממקום למקום לפשוט ביותר. לדוגמה, כאשר רכבת עוברת, מגיעה עוד אחת בהפרש של כ-2-10 דקות, ובימי ראשון וחגים בהפרש של כ-2-20 דקות. עולם אחר מהתחבורה הציבורית בארץ.
אגב במינכן אין פקקי תנועה, לא שאני ראיתי בכל אופן, הכבישים דלילים במכוניות, הדלק יקר לגרמנים (כמעט כמו פה), רוב המכוניות מתוצרת גרמניה. הנהיגה עם שכל ישר והרבה פחות מטומטמת מהארץ... גרמנים ;)
המלון שהוזמן היה Leonardo City Center ממש ליד תחנת הרכבת המרכזית במינכן (ה-Hauptbahnhof).
מלון במחיר סביר, כ-140 דולר ללילה, מאוד נוח להגיע לכל מקום בעיר.

ההסתובבות בעיר עצמה

ביום הראשון ביקרנו בשוק במינכן, שנקרא Viktualienmarkt ניתן למצוא שם מזון באיכות גבוהה מאוד ובמחיר גבוה, המון מסעדות וספסלים בין היתר לשתיית בירה. כולם שותים בירה. חלק מהנשים שותות בירה שנמזגה מבקבוקים (שאינה כוללת אלכוהול).
מסעדת המרקים, Suppenkuche, שממוקמת בשוק נחשבת לאטרקציה עבור תיירים.

2.jpg



לאחר מכן המשכנו לרחוב Maximilianstrasse, שנחשב לרחוב היוקרתי ביותר במינכן, שם ניתן לראות בכל צד חנויות כמו Rolex, Cartier וכו׳, ושם גם ממוקם בית האופרה, ה-Nationaltheater, ומוזיאון הרזידנס שאליו נכנסנו.

3.jpg



מוזיאון הרזדינס מחולק ל-2 אגפים, כאשר ניתן לקנות כרטיס משולב (11 אירו) או לבחור להיכנס לאגף אחד (7 אירו).
מיד בהתחלה נכנסים לאולם רנסנסי ענקי, ה-Antiquarium המרשים, ולאחר מכן ממשיכים לעשרות חדרים שמציגים פריטים עתיקים מחדרי המלוכה.

4.jpg



5.jpg



המשכנו לכיכר המרכזית במינכן, ה-Marienplatz, ולידה יש בית כלבו גדול שנקרא Ludwig Beck.
בקומה העליונה ממוקמת חנות דיסקים (ותקליטים) ענקית, הסתובבתי בעיקר במחלקה הקלאסית שהיא בהחלט ענקית.
המחירים בחלקם יקרים ובחלקם משתלמים, למשל המארז החדש של מריה קאלאס שרכשתי בדיסק סנטר במחיר של 1000 ש״ח, מחירו שם 700 ש״ח.
לעומת זאת, דיסקים שעולים 70 ש״ח בדיסק סנטר, מחירם כ-90 ש״ח.
לכן תלוי בדיסקים עצמם, אבל קניתי מספר דיסקים שלא ניתן להשיג בארץ.
כמובן שמי שמזמין באינטרנט זו כנראה הדרך הטובה ביותר מכל הבחינות, ואני צריך לעבור אליה בהקדם למרות ההנאה שבהסתובבות בחנות דיסקים.

7.jpg



בחנות ישנן כורסאות נוחות מאוד ונגני דיסקים מחוברים לאוזניות סנהייזר כך שניתן לשמוע את הדיסקים.
ביצעתי הזמנה ל-2 דיסקים שלא היו בחנות בתקווה שיגיעו עד היום האחרון שאשהה במינכן, אך כשחזרתי, נאמר לי שלא הספיקו להגיע בגלל החג שהיה בתאריך ה-05.05 (חג העלייה), שבו אגב המון חנויות היו סגורות, התחבורה הציבורית המשיכה לפעול במתכונת של יום ראשון (כמו שבת אצלהם), ומוזיאונים היו פתוחים.

אצלנו היה זה יום השואה, והחלטנו לנסוע למחנה הריכוז דכאו, נסיעה של כ-40 ברכבת ואוטובוס.
היה מעניין, נשארו 2 ביתנים מתוך 30 שבהם רוכזו האסירים, וכן 2 ביתנים שבהם התגוררו הנאצים שהפכו למוזיאון והקרימטוריום.
מעט איזכורים יהודיים, המון מבקרים, חלקם גרמנים וחלקם מארצות אחרות.

8.jpg



לאחר מכן המשכנו ל-2 מוזיאונים בעיר ששוכנים אחד ליד השני.
מוזיאון ההפינאקוטק הישן ומוזיאון הפינאקוטק החדש.
במוזיאון הישן ניתן למצוא המון ציורים מרשימים של רובנס, ומעט של הרמברנדט, ועוד ציירים מהתקופות הללו. היה מרשים ויפה.

9.jpg



במוזיאון החדש יש 22 חדרים כאשר כ-20 מהם לא כל כך עניינו אותי, כיוון שהציירים לא היו מוכרים לי (והציורים בהתאם).
ב-2 החדרים האחרונים היו 3 ציורים של ואן גוך, אחד של מונה, פסל של פיקאסו, וציורים של פול גוגן ומקס ליברמן.
החדרים הללו היו מעניינים אך המוזיאון באופן כללי היה הכי פחות מעניין.

10.jpg



תערוכת ה-High End

11.jpg



הגענו ברכבת תחתית והלכנו כ-700 מטר ברגל, הכניסה באמצעות סריקה של בר-קוד מהדף שהדופס בבית (למי שהזמין מראש כמוני),
ולאחר מכן מקבלים צמידים לשים על היד (הם בודקים בכל פעם שעולים קומה או עוברים בניין!).
בהתחלה עשינו מסלול בין החדרים שהחברות שמציגות בהם עניינו אותנו מראש, הרוב עשה כאב ראש.
היו חדרים שהשהייה בהם הסתכמה במספר שניות. היו גם חדרים בסדר. והיו חדרים טובים.

12.jpg



בחלק מהמקומות ההדגמה של המערכת נקבעת לשעות מסויימות (ורצוי להקדים כ-10 דקות לפני כדי לתפוס מקום),
מהסיבה שלא רוצים להפריע למערכת בחדר השכן (פעם זה מנגן ופעם ההוא מנגן), או מסיבה שיהיה סדר (יש הרבה ביקוש).

מערכת אחת שמאוד אהבתי הייתה בחדר של Nagra, זהו ציוד שוויצרי יקר, שהיה מחובר לרמקולים של ווילסון, עם סאונד מאוד נינוח ופתוח, המון פרטים (בעיקר כשהפטיפון ניגן עם ראש של ZYX מדגם Omega) בלי להעמיס מדי. זוהי הסדרה הקלאסית של נאגרה (יש 2 סדרות), והסדרה הגבוהה לא ניגנה. היה מרשים ביותר וחזרתי לחדר הזה גם ביום השני שהגעתי לתערוכה.
ווליום נמוך, שוב, נינוחות על, יש את החלקות הזאת של הכלים, היה מעניין.

nagra.jpg



עוד חדר שמצא חן בעיניי היה בקומה התחתונה ביותר, בחדר יחסית קטן, שם הודגם ה-Melco עם אלקטרוניקה של Spec ורמקולים של Tannoy. אני ריכזתי עניין מיוחד ב-Melco, מכשיר יפני, NAS, שניתן לקנות אותו ב-2 גרסאות: האחת עם SSD והאחרת עם הדיסקים הרגילים, כאשר ההפרש במחיר הוא עצום. גרסת ה-SSD עולה כ-8000 אירו לעומת 2000 אירו בגרסה השניה. ה-NAS הזה מקבל תשבוחות מרובות בפורומים וכתבות, ונאמר עליו שהוא משנה לחלוטין את הסאונד, ובד״כ אנשים מתרשמים לטובה. חיברנו אליו דיסק-און-קי שהבאתי, ומכיוון שהיינו לבד בחדר (עם הגווארדיה היפנית), שמעתי את כל הקטעים שהבאתי. בכל קטע גיליתי עוד פרטים שמעולם לא שמעתי. המון פרטים. מוסיקליות יש אבל באס אין, ולא שתמיד מפריע לי שאין באס אבל שם הוא היה חסר בצורה דרמטית.
כיום הסטרימר שלי, מחברת Naim, ה-NDS, מוזן ע״י מחשב, Mac Mini, ולאחר התייעצויות שונות הבנתי שהמחשב הוא ככל הנראה הפתרון הפחות טוב וכדאי לעבור ל-NAS. בשלב ראשוני אני אזמין NAS של חברת Synology.

melco1.jpg



חדרים שלא אהבתי (רשימה חלקית):

חדר שהפתיע אותי לרעה היה החדר של Kharma, שהרמקולים שלהם נחשבים לאיכותיים ביותר אבל משהו שם לא ניגן כמו שצריך (אולי ההגברה).

kharma.jpg



החדר של dCS היה רע, שמענו אלקטרוניקה מ-מ-ש, בלי שום מוסיקליות או גוון של כלים אמיתיים.

dCs.jpg



חבל, הווליסון דווקא ניגנו יפה ב-2 חדרים אחרים (Nagra ו-McIntosh).

mcintosh.jpg



יצאתי למסדרון ומאחד החדרים בקעה הפתיחה לוואלקריות של ואגנר, אלה היה Vivid Audio, עם רעש איימים (כנראה שהגביהו יותר מדי).
את המג׳יקו לא אהבתי, אף פעם לא התרשמתי מהם יותר מדי, וגם הפעם לא.

magico.jpg



המערכת בחדר של Tidal ניגנה לא טוב.
המערכת של MBL הודגמה עם דיסק של הפנתר הוורוד, הכל היה Over, יותר מדי נוכחות, יותר מדי צעקני (החצוצרה).
המערכת של Burmester ניגנה רע, לא היה שום רמז של צליל מוסיקלי ונעים, אלא דיוק דיוק ועוד פעם דיוק. פירוק מכאני של המוסיקה לרכיבים מהסקאלה: גבוהים, מיד, נמוכים ושידור שלהם כגלי קול.

המערכת בחדר של Naim הייתה זהה למערכת הביתית שלי, עם שינוי במגבר (אצלם היה הדגם עם DR), ורמקולים של פוקאל לעומת רמקולים של Naim אצלי. המערכת לא ניגנה כמו שצריך, שמעתי אלקטרוניקה איכותית מאחורה אבל הרמקול מוציא צליל מתכתי, כמעט מתאמץ, לעיתים זוהר מדי ורוב הזמן מלאכותי. את הקצב של ניים הוא לא לקח, השקיפות, הזריזות, המיידיות, כל אלה נשארו. אבל, לא היה מרשים במיוחד. חבל שלא חיברו את ההגברה החדשה שלהם, ה-Statement, שעמד ליופי בצד.
מאוד מכעיס אותי שאף אחד בפורומים בארץ לא מזכיר את החברה הזאת מאף תערוכה.
אחת החברות הנחשבות ביותר בבריטניה, לא זוכה אפילו לצילום עלוב.
בבקשה:

naim1.jpg



naim 2.jpg



לאחר ההסתובבות בפעם השניה בתערוכה הלכתי לאופרה ב-Nationaltheater, האופרה טוסקה, עם זמרת סופרן מעולה (אניה הרטרוס) שקיבלה הכי הרבה מחיאות כפיים לאחר האריות שלה ובסוף האופרה. וכל השאר פחות טובים ממנה. התזמורת הייתה טובה מאוד, עם מעט נפילות של חוסר כריזמה מצד המנצח לעיתים (לעומת ביצועי הרפרנס שאני מכיר מהבית - קאריאן ודה סאבטה המעולים). המיקום שלי היה לא משהו, כיוון שהזמנתי לא מספיק זמן מראש, שורה 19, הראש של הבחור שלפני הסתיר והייתי צריך להסיט את הראש ימינה/שמאלה בהתאם לתזוזות הראש שלו, ציפיתי שיהיה נוח יותר.

6.jpg



התערוכה המשנית

התערוכה השניה, הקטנה יותר, הייתה במלון, אכן אינטימית יותר, כ-2 חדרים בכל קומה (7 קומות) ועוד קומה אחת עם חדרים גדולים יותר.
חלק מהמערכות נשמעו סביר. הפתיעו לטובה הרמקולים הקטנים של Kii (שההגברה כבר בפנים), מאוד נוח למי שמחפש אסתטיקה ונשמע לא רע בכלל. השוק הגדול הגיע מכיוון אחר, מהחדר המטופל אקוסטית בצורה הטובה ביותר בכל התערוכה, עם הרמקולים הגדולים (Aida) של סונוס פאבר, והראש היקר של Clearaudio (שבהרבה סיטואציות מצאתי אותו מלאכותי מדי, אבל שם היה תענוג). המוסיקה הייתה מעט עצורה, מעט בתוך הרמקול, אבל הייתה דרמה. ביקשתי לשמוע את השלישית של מאהלר (אנשים התלהבו). קיבלתי הסבר על הסוגים השונים של החומרים שתלויים בחדר בגודל של תמונה. אחד נועד לפיזור הסאונד, אחד נועד לבלוע צלילים מסויימים, האבנים מאחור נמצאו כיעילות ביותר לשיפור הסאונד.

סה״כ הטיול היה מהנה, בעיקר החלק של ההסתובבות בעיר, התערוכה עצמה לא הרשימה אותי במיוחד לאור העובדה שאני לא מתרשם ממראה עיניים ו/או תיאורים מקצועיים בגרמנית/אנגלית אלא רק מה שהאוזניים שומעות (Y)


עדיאל

_________________
גם שעון עומד זוכה להיות צודק פעמיים ביום.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: מינכן 2016 (וגם התערוכה)
הודעהפורסם: 12/05/16 18:11 
עוסק בתחום

עוסק בתחום
סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
26/09/08 20:35

הודעות: 18206
כתוב יפה ורהוט. תודה על השיתוף. (F)

כמה דברים בהמשך לזה (ומכיוון שאני קצת מכיר אותך מפלטפורמה קצת אחרת, אני מרשה לעצמי)
1 - אף אחד לא מדבר או מצלם את NAIM מכמה סיבות;
א'- היא לא ממש מעניינת אף אחד פה בארץ וגם מחוץ לאנגליה לא ממש... עם כל הכבוד להם.
ב' -אין לך מה להתעצבן, כמו שאין לי מה להתעצבן שאתה כתבת שלא התרשמת ממג'יקו בשום מקרה שהאזנת להם (בעיה שלך).
ג'- "אתם" קצת אשמים, אם לא הייתם כמן "כת" עיוורת אחריהם, אולי לאחרים היה קצת יותר אמפטיה או לפחות סקרנות בגינם. אתם הנחלתם אנטיגוניזם תת מודעי בעניין.

2 - קצת צר לי שהרגשתם ככה מהתערוכה, הפעם הראשונה בדרך כלל מאד מרשימה וכיפית לאנשים שבתוך התחום הזה, גם אם הם לא התחברו להמון מהדברים שהשמיעו שם (אולי צריך לצאת קצת מהבועה של ניים?! ;) )....
{שים לב שגם ב NAIM לא ממש התלהבת, אבל כן דאגת לרשום ששמעת אלקטרוניקה איכותית מאחורי הסאונד ששמעת (איך בדיוק שומעים את ?).. בחדרים אחרים שקטלת למרות שהאלקטרוניקה כנראה אפילו עדיפה, טובה, נחשבת, יקרה WE מזה, לא רשמת את הדברים הנ"ל - ע"ע ג' בסעיף1}

למרות כל זאת, אפילו מצאתי כמה מהדברים שאהבת שאהבתי גם אני, אז לא הכל רע ;)

מה עם ראש? קניתם כבר? או שאתם עדיין בוחנים את העניין?? :D

_________________
אביעד בריד - Byrdio
V.Y.G.E.R - CH Precision - Aries Cerat - Kharma - Clarisys audio - Boenicke - J.Sikora
VYDA - Pink Faun - SubBase - DS Audio - Aidas - Etsuro - SAEC - SOtM - CSport - Fono Acustica

טל - 052-6161-497
Gמייל - byrdparis@gmail.com


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: מינכן 2016 (וגם התערוכה)
הודעהפורסם: 12/05/16 18:28 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
05/02/13 20:10

הודעות: 221
byrdparis כתב:
כתוב יפה ורהוט. תודה על השיתוף. (F)

כמה דברים בהמשך לזה (ומכיוון שאני קצת מכיר אותך מפלטפורמה קצת אחרת, אני מרשה לעצמי)
1 - אף אחד לא מדבר או מצלם את NAIM מכמה סיבות;
א'- היא לא ממש מעניינת אף אחד פה בארץ וגם מחוץ לאנגליה לא ממש... עם כל הכבוד להם.
ב' -אין לך מה להתעצבן, כמו שאין לי מה להתעצבן שאתה כתבת שלא התרשמת ממג'יקו בשום מקרה שהאזנת להם (בעיה שלך).
ג'- "אתם" קצת אשמים, אם לא הייתם כמן "כת" עיוורת אחריהם, אולי לאחרים היה קצת יותר אמפטיה או לפחות סקרנות בגינם. אתם הנחלתם אנטיגוניזם תת מודעי בעניין.

2 - קצת צר לי שהרגשתם ככה מהתערוכה, הפעם הראשונה בדרך כלל מאד מרשימה וכיפית לאנשים שבתוך התחום הזה, גם אם הם לא התחברו להמון מהדברים שהשמיעו שם (אולי צריך לצאת קצת מהבועה של ניים?! ;) )....
{שים לב שגם ב NAIM לא ממש התלהבת, אבל כן דאגת לרשום ששמעת אלקטרוניקה איכותית מאחורי הסאונד ששמעת (איך בדיוק שומעים את ?).. בחדרים אחרים שקטלת למרות שהאלקטרוניקה כנראה אפילו עדיפה, טובה, נחשבת, יקרה WE מזה, לא רשמת את הדברים הנ"ל - ע"ע ג' בסעיף1}

למרות כל זאת, אפילו מצאתי כמה מהדברים שאהבת שאהבתי גם אני, אז לא הכל רע ;)

מה עם ראש? קניתם כבר? או שאתם עדיין בוחנים את העניין?? :D

אביעד ידידי, אני בטוח שאתה מודע לכך שהנושא שחוק וגם לא ממש מעניין להתווכח על זה.
יש מספיק אנשים שאוהבים ניים גם מחוץ לאנגליה, ולא נראה לי שאילן טמיר כל כך מסכן לאורך 40 שנות התעסקותו בניים,
וגם לא אלון כהנא שקיבל את הסוכנות כסוכן מספר 2 של החברה בארצנו הקטנטונת.

אנחנו בתוך הקליקה גם כן מודעים לכך שיש אנשים שלא אוהבים את הסאונד של ניים, מתפלאים, וזהו.
רוב החבר׳ה, כאן בישראל (אבל גם מחוץ לה), שונאים את המותג. שונאים שונאים. ברמה שאי אפשר כבר לכתוב את המילה בלי לחטוף התנגחויות.

ההבדל בין חוסר ההתרשמות שלי ממג׳יקו ובין חוסר ההתרשמות שלכם מניים הוא שאני מנסה להקשיב, מתעניין, לומד, מצלם, מעלה, כותב על זה. אתם לא. כלום. זה מה שמכעיס כאן. כמו חברה שלא קיימת, כאילו מדובר באיזה רסיבר לא מעניין של סוני.

בהקשר של ״אלקטרוניקה איכותית״, כן, אני מכיר את המערכת בע״פ, אתה מזיז אצלי חוט אני מזהה, אתה מחליף את המיקום של המכשירים על המדפים, אני מזהה (בשמיעה עיוורת כן?). אני מכיר מעולה את המערכת (איך אפשר שלא? יש ימים שאני מאזין 14 שעות רצוף).
אז זיהיתי את האלקטרוניקה שלי מאחורי הרמקול המבחיל, זיהיתי את האיכויות שאני מקבל בבית, אבל זיהיתי גם את המיסוך המתכתי, את חוסר המהירות של הרמקול שלי, את חוסר מילוי החלל שמתקבל אצלי. זאת הייתה הכוונה.

בנוגע ל-2, התערוכה לא הייתה כייפית לי. מצטער. נהניתי בעיר, כפי שכתבתי מספר פעמים, נהניתי מהאווירה, מהמוזיאונים, אבל מהתערוכה לא. במיוחד לא ביום הראשון עם הדוחק והעומס, ובנוסף, גם המערכות היקרות ביותר נשמעו לי כמו צרצר מת. מה לעשות אני כנה, כפי שכתבתי שהאופרה הייתה סבירה ותו לא.

לגבי ראש, דיברנו בתערוכה עם מפיץ גרמני של Koetsu לגבי ה-Black/Rosewood Standard והיינו כבר מוכנים לקנות אצלו עם כסף מזומן, אלא שביום השני פגשנו את יגאל לסרי, הבחור מקצוען ברמות, ובכל פעם שהציג בארץ בתערוכות המערכת שלו הייתה מאוד מרשימה (למעשה, הכי מרשימה), כך שאנחנו מקשיבים לבחור. הוא אמר לנו שיביא אלינו להאזנה את הראש של Air Tight שנקרא Zeus, ראש מאוד מיוחד. יהיה גם קל לעשות לו ״חידוש״ לכשיצטרך (יש אבא ואמא), עכשיו נשאר רק לאהוב אותו. עצרנו את הקנייה של ה-Koetsu.

_________________
גם שעון עומד זוכה להיות צודק פעמיים ביום.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: מינכן 2016 (וגם התערוכה)
הודעהפורסם: 12/05/16 18:39 
עוסק בתחום

עוסק בתחום
סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
26/09/08 20:35

הודעות: 18206
Adiel כתב:
byrdparis כתב:
כתוב יפה ורהוט. תודה על השיתוף. (F)

כמה דברים בהמשך לזה (ומכיוון שאני קצת מכיר אותך מפלטפורמה קצת אחרת, אני מרשה לעצמי)
1 - אף אחד לא מדבר או מצלם את NAIM מכמה סיבות;
א'- היא לא ממש מעניינת אף אחד פה בארץ וגם מחוץ לאנגליה לא ממש... עם כל הכבוד להם.
ב' -אין לך מה להתעצבן, כמו שאין לי מה להתעצבן שאתה כתבת שלא התרשמת ממג'יקו בשום מקרה שהאזנת להם (בעיה שלך).
ג'- "אתם" קצת אשמים, אם לא הייתם כמן "כת" עיוורת אחריהם, אולי לאחרים היה קצת יותר אמפטיה או לפחות סקרנות בגינם. אתם הנחלתם אנטיגוניזם תת מודעי בעניין.

2 - קצת צר לי שהרגשתם ככה מהתערוכה, הפעם הראשונה בדרך כלל מאד מרשימה וכיפית לאנשים שבתוך התחום הזה, גם אם הם לא התחברו להמון מהדברים שהשמיעו שם (אולי צריך לצאת קצת מהבועה של ניים?! ;) )....
{שים לב שגם ב NAIM לא ממש התלהבת, אבל כן דאגת לרשום ששמעת אלקטרוניקה איכותית מאחורי הסאונד ששמעת (איך בדיוק שומעים את ?).. בחדרים אחרים שקטלת למרות שהאלקטרוניקה כנראה אפילו עדיפה, טובה, נחשבת, יקרה WE מזה, לא רשמת את הדברים הנ"ל - ע"ע ג' בסעיף1}

למרות כל זאת, אפילו מצאתי כמה מהדברים שאהבת שאהבתי גם אני, אז לא הכל רע ;)

מה עם ראש? קניתם כבר? או שאתם עדיין בוחנים את העניין?? :D

אביעד ידידי, אני בטוח שאתה מודע לכך שהנושא שחוק וגם לא ממש מעניין להתווכח על זה.
יש מספיק אנשים שאוהבים ניים גם מחוץ לאנגליה, ולא נראה לי שאילן טמיר כל כך מסכן לאורך 40 שנות התעסקותו בניים,
וגם לא אלון כהנא שקיבל את הסוכנות כסוכן מספר 2 של החברה בארצנו הקטנטונת.

אנחנו בתוך הקליקה גם כן מודעים לכך שיש אנשים שלא אוהבים את הסאונד של ניים, מתפלאים, וזהו.
רוב החבר׳ה, כאן בישראל (אבל גם מחוץ לה), שונאים את המותג. שונאים שונאים. ברמה שאי אפשר כבר לכתוב את המילה בלי לחטוף התנגחויות.

ההבדל בין חוסר ההתרשמות שלי ממג׳יקו ובין חוסר ההתרשמות שלכם מניים הוא שאני מנסה להקשיב, מתעניין, לומד, מצלם, מעלה, כותב על זה. אתם לא. כלום. זה מה שמכעיס כאן. כמו חברה שלא קיימת, כאילו מדובר באיזה רסיבר לא מעניין של סוני.

בהקשר של ״אלקטרוניקה איכותית״, כן, אני מכיר את המערכת בע״פ, אתה מזיז אצלי חוט אני מזהה, אתה מחליף את המיקום של המכשירים על המדפים, אני מזהה (בשמיעה עיוורת כן?). אני מכיר מעולה את המערכת (איך אפשר שלא? יש ימים שאני מאזין 14 שעות רצוף).
אז זיהיתי את האלקטרוניקה שלי מאחורי הרמקול המבחיל, זיהיתי את האיכויות שאני מקבל בבית, אבל זיהיתי גם את המיסוך המתכתי, את חוסר המהירות של הרמקול שלי, את חוסר מילוי החלל שמתקבל אצלי. זאת הייתה הכוונה.

בנוגע ל-2, התערוכה לא הייתה כייפית לי. מצטער. נהניתי בעיר, כפי שכתבתי מספר פעמים, נהניתי מהאווירה, מהמוזיאונים, אבל מהתערוכה לא. במיוחד לא ביום הראשון עם הדוחק והעומס, ובנוסף, גם המערכות היקרות ביותר נשמעו לי כמו צרצר מת. מה לעשות אני כנה, כפי שכתבתי שהאופרה הייתה סבירה ותו לא.

לגבי ראש, דיברנו בתערוכה עם מפיץ גרמני של Koetsu לגבי ה-Black/Rosewood Standard והיינו כבר מוכנים לקנות אצלו עם כסף מזומן, אלא שביום השני פגשנו את יגאל לסרי, הבחור מקצוען ברמות, ובכל פעם שהציג בארץ בתערוכות המערכת שלו הייתה מאוד מרשימה (למעשה, הכי מרשימה), כך שאנחנו מקשיבים לבחור. הוא אמר לנו שיביא אלינו להאזנה את הראש של Air Tight שנקרא Zeus, ראש מאוד מיוחד. יהיה גם קל לעשות לו ״חידוש״ לכשיצטרך (יש אבא ואמא), עכשיו נשאר רק לאהוב אותו. עצרנו את הקנייה של ה-Koetsu.


אני ממש לא בא להתווכח :)
אבל מה שמכעיס שאתה מכניס אותי לאיזה כלל של "שונאים שונאים" (אתה כתבת) ובגלל זה אתה חושב שאני לא מצלם אותם או מדבר עליהם. אז לידעיתך, לא שונא אותם, שמעתי אותם לא מעט פעמים, הגברות, נגנים, פונו סטיג', מערכות יקרות להחריד שלהם ועוד ועוד... ואני לא מצלם או מדבר עליהם, בדיוק כפי שאני לא מצלם או מדבר על רסיבר של סוני, בלי קשר לפער באיכויות, אלא שהם פשוט מזיזים לי באותה הצורה. ואידך זיל גמור. מבחינתי לפחות.

לגבי התערוכה, הבנתי מה שכתבת, וזה בסדר גמור, פשוט צר לי וגם על זה כתבתי. כי בסופו של דבר מי שאוהב מוסיקה, ו\או אוהב את התחום הזה, הפעם הראשונה צריכה להיות לו כיף, בלי קשר אם הוא שמע דברים טובים בכל חדר, או רק בשניים. האווירה, גודש התקליטים שהיו ב HALLE למטה והקהל שסביב מספיק בשביל לחזור ולא "לקטול" את העניין. אבל כנראה שאני רואה את זה קצת אחרת ממך, וזה בסדר, על כך אין לי תלונה, רק צער כאמור.

לגבי הראש, יגאל ללא ספק אחלה בן אדם ומקצוען סאונד מהטובים בארץ.
שמעתי את הזאוס מספר לא מבוטל של פעמים (על זרוע כמו שלי - אצל יגאל) אך לא אצלי על המערכת. הוא ללא ספק ראש מצוין.
מקווה שתאהבו. ועל כך שיש פה יבואן שמשאיל ראש להתרשמות לפני רכישה - זה לא פירסט קלאס, אלא פרימיום קלאס!!!
זה לא דבר שמובן מאליו, בטח ובטח על ראש שעולה 4000 דולר ריטייל.
(אני עדיין מחכה לאפולו שיגיע לסקירה... :roll: )

בהצלחה.

_________________
אביעד בריד - Byrdio
V.Y.G.E.R - CH Precision - Aries Cerat - Kharma - Clarisys audio - Boenicke - J.Sikora
VYDA - Pink Faun - SubBase - DS Audio - Aidas - Etsuro - SAEC - SOtM - CSport - Fono Acustica

טל - 052-6161-497
Gמייל - byrdparis@gmail.com


נערך לאחרונה על ידי Byrdio בתאריך 12/05/16 18:41, נערך פעם אחת בסך הכל.

חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: מינכן 2016 (וגם התערוכה)
הודעהפורסם: 12/05/16 18:39 
חבר האתר


הצטרף:
15/09/09 18:52

הודעות: 1842
Adiel כתב:
byrdparis כתב:
כתוב יפה ורהוט. תודה על השיתוף. (F)


אז זיהיתי את האלקטרוניקה שלי מאחורי הרמקול המבחיל, -.

בחירת המילים שלך אכן מתאימה לחבר כת...
לכנות פוקאל סטלה באופן הזה.... :roll:


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: מינכן 2016 (וגם התערוכה)
הודעהפורסם: 12/05/16 18:43 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
05/02/13 20:10

הודעות: 221
רוזי1 כתב:
Adiel כתב:
byrdparis כתב:
כתוב יפה ורהוט. תודה על השיתוף. (F)


אז זיהיתי את האלקטרוניקה שלי מאחורי הרמקול המבחיל, -.

בחירת המילים שלך אכן מתאימה לחבר כת...
לכנות פוקאל סטלה באופן הזה.... :roll:

אתה יכול להחליף את המילה ב״לא אהבתי״.

חבל להיצמד לתפל.

_________________
גם שעון עומד זוכה להיות צודק פעמיים ביום.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: מינכן 2016 (וגם התערוכה)
הודעהפורסם: 12/05/16 18:50 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
05/02/13 20:10

הודעות: 221
byrdparis כתב:
אני ממש לא בא להתווכח :)
אבל מה שמכעיס שאתה מכניס אותי לאיזה כלל של "שונאים שונאים" (אתה כתבת) ובגלל זה אתה חושב שאני לא מצלם אותם או מדבר עליהם. אז לידעיתך, לא שונא אותם, שמעתי אותם לא מעט פעמים, הגברות, נגנים, פונו סטיג', מערכות יקרות להחריד שלהם ועוד ועוד... ואני לא מצלם או מדבר עליהם, בדיוק כפי שאני לא מצלם או מדבר על רסיבר של סוני, בלי קשר לפער באיכויות, אלא שהם פשוט מזיזים לי באותה הצורה. ואידך זיל גמור. מבחינתי לפחות.

הנושא סגור מבחינתי, אתה בכל זאת מוזמן לירושלים.

byrdparis כתב:
לגבי התערוכה, הבנתי מה שכתבת, וזה בסדר גמור, פשוט צר לי וגם על זה כתבתי. כי בסופו של דבר מי שאוהב מוסיקה, ו\או אוהב את התחום הזה, הפעם הראשונה צריכה להיות לו כיף, בלי קשר אם הוא שמע דברים טובים בכל חדר, או רק בשניים. האווירה, גודש התקליטים שהיו ב HALLE למטה והקהל שסביב מספיק בשביל לחזור ולא "לקטול" את העניין. אבל כנראה שאני רואה את זה קצת אחרת ממך, וזה בסדר, על כך אין לי תלונה, רק צער כאמור.

לא חייבים להסכים על הכל, מאוד נהניתי לשוטט בין תקליטי ה-Living Stereo וה-Mercury Living Presence למטה :lol:

byrdparis כתב:
לגבי הראש, יגאל ללא ספק אחלה בן אדם ומקצוען סאונד מהטובים בארץ.
שמעתי את הזאוס מספר לא מבוטל של פעמים (על זרוע כמו שלי - אצל יגאל) אך לא אצלי על המערכת. הוא ללא ספק ראש מצוין.
מקווה שתאהבו. ועל כך שיש פה יבואן שמשאיל ראש להתרשמות לפני רכישה - זה לא פירסט קלאס, אלא פרימיום קלאס!!!
זה לא דבר שמובן מאליו, בטח ובטח על ראש שעולה 4000 דולר ריטייל.
(אני עדיין מחכה לאפולו שיגיע לסקירה... :roll: )

בהצלחה.

מחכה לסקירה, בהצלחה גם לך ותודה על העזרה (אגב, עם ג׳וקי לא הסתדר כל כך, הוא לא חזר אליי).

*עשיתי שגיאה וכתבתי Air Tight במקום Triangle ART כמובן.

_________________
גם שעון עומד זוכה להיות צודק פעמיים ביום.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: מינכן 2016 (וגם התערוכה)
הודעהפורסם: 12/05/16 19:19 
עוסק בתחום

עוסק בתחום
סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
26/09/08 20:35

הודעות: 18206
(Y)

_________________
אביעד בריד - Byrdio
V.Y.G.E.R - CH Precision - Aries Cerat - Kharma - Clarisys audio - Boenicke - J.Sikora
VYDA - Pink Faun - SubBase - DS Audio - Aidas - Etsuro - SAEC - SOtM - CSport - Fono Acustica

טל - 052-6161-497
Gמייל - byrdparis@gmail.com


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: מינכן 2016 (וגם התערוכה)
הודעהפורסם: 12/05/16 19:48 
חבר האתר


הצטרף:
11/03/12 19:29

הודעות: 2040
עדיאל אולי אני מפספס משהו כי לא קראתי מה שכתבת רק בגלל שבטיסה נמוכה זהיתי מילים ״ שונאים כתות שנאה״
אז כאן מתחילה נסיקה ולא קורא יותר את ההמשך.
מה קרה לפתיחה של הפוסט שמתחיל תרבותי , על מוזאונים אופרה ופתאום מהפך .
שמעתי על קנאות למותג ניים - לגיטימי , אבל למה ארס ? אתה פוגע בחברים בפורום בהכללות .


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: מינכן 2016 (וגם התערוכה)
הודעהפורסם: 12/05/16 21:44 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
01/09/08 14:14

הודעות: 33098
תודה על ההשקעה, יופי של שיתוף (F)

Adiel כתב:
מאוד מכעיס אותי שאף אחד בפורומים בארץ לא מזכיר את החברה הזאת מאף תערוכה.
אחת החברות הנחשבות ביותר בבריטניה, לא זוכה אפילו לצילום עלוב.

צודק, אבל איך ניחשת בעצם?
זאת הפעם הראשונה אגב שלא צילמתי את החדר של Naim בדר"כ אני מקשיב וגם מצלם. הפעם בגלל המיקום לא יצא לי.


אגב שתים מהאכזבות שלך היו לדעתי החדרים הכי טובים בתערוכה (לא כולל את ה- LV שנמצא אלף רמות מעל מבחינתי), ואחד שאהבת היה אכזבה מזעזעת מבחינתי.
אבל אין מה להתרגש מזה, חוץ מטעם אישי שכמובן שמשחק תפקיד, המערכות לא נשמעות אותו הדבר כל יום, וגם יש עניין של מזל על איזה סוג של מוזיקה נפלת כשנכנסת לחדר (למי שלא יודע זה משפיע מאוד גם אם תשמע אחר"כ משהו אחר).

_________________
ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד.
I have been supported from the bottom of my heart
בוכה דה פלורסנט


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 3   [ 24 הודעות ]
עבור ל:  
עבור לעמוד 1, 2, 3  הבא

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  



חפש:

hifimusic
אודות
תנאי שימוש
צור קשר
אוהבים את
hifimusic?
סקירות אודיו
הכל
הגברה
רמקולים
מקורות
אחר
סקירות מוזיקה
הכל
קלאסי
ג'אז
פופ/רוק/אלטרנטיבי
עולם/ישראלי/אחר
קישורים
מותגים על פי שם
מותגים על פי יבואן
מומלצים
הפורום
הרשם
לוח בקרה
הודעות אחרונות