TAD - Technical Audio Devices
חברת TAD שהתמחתה בשוק המקצועי, עברה לייצר גם מוצרים לתחום הביתי (ונרכשה על ידי פיוניר) הציגה בחדרה הגדול בתערוכה את הגירסה הרצפתית המאסיבית והמדפי (הלא צנום כל כך בעצמו) לרמקול הרפרנס לאודיופיל - כלשונה.
זה אולי בין החדרים הקשים לתאור בתערוכה. לאחר שבחים רבים שעברו מפה לאוזן בקהל הישראלי (המכובד בנציגותו יש לומר) הייתי חייב ללכת ולהאזין, זאת למרות שבסבב רגיל הייתי פוסח על החדר הזה.
בביקורי הראשון הודגם הרמקול המוניטורי, כשהוא מחובר לאלקטרוניקה של Audionet וכמקור משמש מחשב.
מה אוכל להגיד על הסאונד... הכל היה מעולה. הרמקול הצנוע יחסית לגודל החדר מילא אותו ללא שום קושי, גם אם היה אפשר להסתדר עם טיפה יותר באס.
הצליל ממש הצטיין בכל אספקט שיכולתי לחשוב עליו, גרייני כשצריך וחלק כשמתאים, במה מצויינת וסה"כ תוצאה פשוט מפתיעה.
הרמקולים אגב, ניגנו בצורה לא קונבנציונאלית על פינת החדר וניכר שהושקעה בסטאפ הזה מחשבה.
יש לי הרגשה (שלא נסמכת על דבר מלבד דמיוני הפרוע) שהרמקולים האלו זקוקים לחלל הגדול בו הם הוצגו וכן להגברה הבריאה.
אז מה המכשול?
קצת קשה לי לשים את האצבע, למרות שכל אספקט הצטיין בפני עצמו הסה"כ הרגיש לי מלאכותי. מן סאונד שהייתי מצפה ממערכת קולנוע ביתי בהמון המון כסף, אבל כזה שמערכת סטריאו צנועה יותר תוכל להעניק חווית האזנה מהנה יותר.
אני לא בטוח שהצלחתי להעביר בדיוק את התחושה, אבל רק אציין שדווקא עם הרמקול הגדול (בביקור נוסף) התופעה רק החמירה ופה מבחינתי הסטאפ ממש נכשל.
כפי ש- zy כתב בשירשור אחר, הייתי מוכן לשלב את הרמקול (כי איכשהו אני לא מאשים את ההגברה, אולי את המקור) רק בסטאפ רב-ערוצי אצלי. בעצם יותר מזה, הייתי שמח לעשות זאת.
המחשב שימש כמקור, אך המציגים לא טרחו להשתמש בתוכנת שליטה "סקסית" כמו שמציגים אחרים עשו.
הרמקולים הידועים של פיוניר פרי פיתוח של TAD הוצגו בתצוגה סטטית