יורי כתב:
stereophile כתב:
ההסבר בלינק כל כך נכון:
Industry has focused on this for many years creating high power amplifiers with lots of negative feedback and high damping factors to make them "NOT FEEL" the speaker and thereby not be so effected by its impedance. Speaker manufactures have also focused on this by creating complex crossovers with Zobel impedance matching networks that yield a flatter impedance over the frequency bandwidth of the speaker. The problem with this is POWER. To do it requires lots of power. We already know that high power amplifiers are not as pure on the fidelity line and have more coloration's. and less detail. Speakers with overly complex networks become grossly inefficient and thereby require lots of power just to sound good. If you throw only 1 watt at these units, most of it is spent as heat in the crossover before it even gets to the voice coil of the speakers.
In the world of Single Ended Triodes, it's all about the first watt, and the magic that lies there. This is why when used with conventional speakers most SET amps fall short of delivering a good performance. The pairing is not unlike trying to ask your car to start after pouring orange juice into the gas tank instead of gasoline
ואני יכול להוסיף לדברים האילו את החתימה שלי :
If you cannot hit a listening level with the 1st watt, you are not likely to hear what is happening in that 1st watt
הרמקול שלך יוצר עבור האפשרות לחבר SET\OTL (אחרת היו מתכננים רמקול בקופגורציה אחרת ). מי שיש לו רמקול עם כל מיני דרייברים וקרוסאובר יצטרך יותר PP כדי לבזבז "כוח" להמרה בחום בקרוסאוברים שלו.
אישית , חושב שהיימוטו לא מספיק דינאמי ועם "כוח מתפרץ"
בטווח המחירים שרצית, ממליץ לך מאוד "להמר" ולרכוש מתומס מייר את אחד ממגברי ה 45 שלו.
המגבר הפשוט יותר יעלה לך בסביבות 2000 יורו
http://vinylsavor.blogspot.com/2011/05/ ... art-7.htmlאני השוותי את היימוטו 08 ו 09 במערכת אחרת מול הורסיה היותר יקרה של תומס
http://vinylsavor.blogspot.com/2011/09/ ... fiers.htmlופרה פסיבי- והתוצאה היתה ברורה לטובת הגרמני. זה כבר יעלה לך כפול (עדיין מאודדדד שווה)
אם תרצה להתפרע באיכות כנראה השילוב של 45 ו 10Y יתן את הטוב ביותר אבל יצריך פרה אקטיבי ומחיר המגבר כבר 7000 יורו.
Exposure 2010s
שאתה מאמין בו כל כך - אין לו
שום יתרון צלילי בחיבורים לרמקולים נצילים למרות האמונה החזקה שלך בו.
היי יורי,
קראתי את מה שכתבת, הכל נראה הגיוני ומעניין, אני גם באותו ראש וקראתי חומר רב בנושא, בעצם אמרת במילים דומות את מה שהחברה ב Zen טוענים. לגבי היממוטו, באמת הרשמים הם שהוא יעבוד פחות טוב עם פרה פאסיבי, בהיבט של "כוח מתפרץ".
העניין הוא, שכמעט כל מי שיוצא לי במקרה לשוחח איתו בנושא, איכשהו אומר את אותו הדבר על האקספוז'ר, זאת מבלי לשמוע את האקספוז'ר או ה ZU או השילוב שלהם (שזה די שם מראה על האודיופילים בכללותם ועל תהליך קבלת החלטות שכנראה מסתמך על "ידע" ומיתוג ולא על סאונד בפועל, אני מתכוון לכך בכלליות ולא אליך באופן ספציפי
).
האמת שכבר יצא לי לשמוע את הרמקולים שלי עם הגברת סינגל אנדד איכותית, העניין הוא לא רק בטופולוגיה, תיאורטית, אין לאקספוז'ר לכאורה שום יתרון, בפועל, הוא מתגלה כמגבר טוב מאוד סה"כ, ללא קשר לטופולוגיה.
לפני הרמקול הנוכחי, היו ברשותי רמקולים שגם "אוהבים" שפופרות, Tannoy Monitor Gold עם טוויטר compression שופרי והצבתי מול האקספוז'ר גם את הסינגל אנדד Almarro 318A וגם מגבר שפופרות של חבר פורום ששפכו עליו את ההלל ואני יכול לומר שאפילו לא היתה תחרות מול האקספוז'ר, שהתעלה עליהם בכל פרמטר