LazyBoy כתב:
השטות היא שדבר כשזה אמורים למכור באינטרנט... מי צריך את ההיצמדות בכוח הזו למדייה פיזית?
מעניין...
הרי אם ה-CD הולך למות - שימות. אז מה הטעם להחליף מדיה פיזית אחת באחרת?
אם הוא לא הולך למות - אז אין צורך במדיה פיזית אחרת.
כנראה שהעסק הוא קצת יותר מורכב.
חברות התקליטים משלמות ליוצרים. זה ביזנס והם צריכים להחזיר את ההשקעה בהפקת האלבום.
כנראה שאת מיטב הנוער שלא מתעניין במווזיקה וכל מה שהוא רוצה זה רינגטון העובדה שחברות התקליטים רוצות לכסות את ההשקעה ואפילו להרוויח לא ממש מעניינת.
גם את מי שמוריד את האלבום ב-Emule זה לא ממש מעניין. וזה כבר מזמן פאסה להוריד אלבום. היום מורידים שירים בודדים.
אז איך חברות התקליטים שמפיקות את האלבומים יחזירו את ההשקעה?
אומן מפיק אלבום שלם. עוד לא שמעתי על אומן שמפיק שיר/סינגל חדש שהוא לא חלק מאלבום.
איך הם יגרמו לצרכנים לקנות אלבום שלם ולא שיר בודד?
ואללה לא יודע
