רם וקסלר כתב:
eradikal כתב:
Aman101 כתב:
eradikal כתב:
תודה, עשינו כמה הדמיות שיחקתי עם צבעים, שוטטתי ברשת קיבלתי קצת השראות. האמת שלא תיכננתי להוציא יותר מידי כסף ואנרגיה, והחישוק הצריך אז המון התעסקות. מכיוון שאני הייתי בשלב שהנראות של המערכת הייתה בחשיבות נמוכה יחסית , לא התעכבתי ובחרתי באופציה הכי נוחה למימוש.
נצבע בנגרייה בתנור, לבן שבור ופורניר זברנו בצדדים. הצביעה הייתה בעייתית כי היו צריכים לקלף את הצבע הירוק המחוספס מהעץ. סוג של צבע כמו נייר שיוף ...נורא...
אני חי עם התוצאה מצויין, ויצא בהתאם לציפיות ואפילו מעבר. לא שהצביעה מושלמת ואין פגמים- יש, אבל הם מינוריים.
היום אולי הייתי מנסה קצת לשפר, אבל כל כך מרוצה מאיך שנשמע ככה שבכול מקרה הרמקולים נעלמים...
איזה יופי
תודה, באמת שהכבוד מגיע לבונה המקורי , דניאל שמו אאל"ט. כשתזדמן כאן למרכז המפויח, אתה מוזמן.להאזין לתוצאה.
פרשנות חדשנית וממעניינת לטרנסמישן ליין.
אם היית יצרן בוטיק עם רמת גימור מעולה מיד לדפוק 80,000 במחיר
זה תכנון של הורן אחורי שמדמה אורך של 3 מטר התפתחות גל הבאס. למעשה, מבחינת התדרים של המיד והטרבל אין משמעות לקופסא של ההורן וכאילו הוא עומד באוויר. יש חשיבות לזויות של ההורן האחורי, על מנת שהבאס יהיה קוהרנטי טיבעי וללא שיהוי. היה פעם ראיון עם ג'אן הדלנד שתיכנן את הקופסא והוא סיפר על הנסיענות הרבים והקושי להגיע לזווית הנכונה של התפשטות הגל בתוך התיבה.
סך הכל עד 70 הרץ הרמקול מאוד הומוגני, ותחום התדרים העליון פשוט מפתיע...והכל מאלמנט אחד. Lowther dx4. טרם מצאתי אלמנט ברמת האיזון והפירוט שלהם ( אבל לא שמעתי פיסטריקס ב 30 אלף דולר).
התכתבתי בשעתו עם מבקר האודיו הידוע ג'ולס קולמן , שאהב את הרמקול אך טען שהוא נהיה רזה ברמת ווליום מסויימת. אז הבנתי שהוא לא מבין. עם כל חיבתי לתכנון הרמקול ולאלמנט, שניהם חייבים תמיכה מלמטה - סאב. והם גם משקפים את כל האלקטרוניקה והחיווט שמאחורה , מה שמצריך הקפדה גדולה מהרגיל בבחירת הגברה,מקור וחיווט.
בקשר למחיר...הגוזמאות היום חוגגות. וכולם צודקים. אני שמרן באופיי וחושב , בצניעות, שהצלחתי להתחמק מהרפתקאות ולשלם מחיר סביר עבור רמת הסאונד שקיבלתי.