מחבר |
הודעה |
הצטרף: 29/11/17 15:44
הודעות: 66
|
האם אין משהוא בין מגברי שפופרות ו/או CLASS A שאולי נותנים צבע לצליל למגברי CLASS D ? מה עם מגברי SOLID STATE טובים ומדוייקים לדוגמא אודיונט, SOLUTION , MBL , PASS LABS וכדומה ?
|
|
חזור למעלה |
|
|
הצטרף: 10/12/08 19:59
הודעות: 490
|
סאונד יבש זה לא בהחרך ההפך של שמנמן . מדויק וצלול זה ההפך של שמנמן ורך. אני בצד של מדויק וצלול .
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 01/09/08 15:14
הודעות: 33105
|
ההפך של שמנמן ורך זה רזה וחד.
_________________ ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד. I have been supported from the bottom of my heart בוכה דה פלורסנט
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 17/04/11 15:05
הודעות: 7079
|
לא רזה וקשה ?
_________________ "Jazz disorganizes all regular laws and order; it stimulates to extreme deeds, to a breaking away from all rules and conventions; it is harmful and dangerous, and its influence is wholly bad. " - Anne Shaw Faulkner, 1921
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 01/09/08 15:14
הודעות: 33105
|
מילולית כן, אבל קצת בעייתי כתאור לסאונד.
_________________ ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד. I have been supported from the bottom of my heart בוכה דה פלורסנט
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 29/05/10 14:39
הודעות: 6721 מיקום: פינתקובה דיזינגובה
|
שניצל כתב: החדרים הנחשבים בתערוכות -זה איזה רוקפורט גדול מחובר לאבסולר שפופרתי ,או איזה קוורו מחובר לאודיו נוט ,וזה הכוון של "איכות " לכאורה . אני לא בטוח שהחדרים בתערוכות הם מדד טוב ל "האזנה מתמשכת". עבור אנשים כמונו, שבילינו עם המערכות שלנו יותר ממשפחה ופילגש יחדיו, חבל להתרשם מאפקט הואו ... הרי הוא נעלם תוך כמה שעות האזנה, שזה [כנראה] פחות מיום הממוצע שלנו .. המערכת חייבת לתת סאונד מאוזן, נוח לשמיעה מתמשכת, ולא ההרצה של איזה תכונה, שאחרי כמה רצועות מתחילה להעיק.
_________________ "מותו של אדם אחד - טרגדיה, מותם של מיליונים - סטטיסטיקה"
|
|
חזור למעלה |
|
|
עוסק בתחום
|
|
|
הצטרף: 30/09/08 11:21
הודעות: 2144 מיקום: המסגר 4 רעננה
|
mmhifi כתב: אין חיה כזו "צליל לא צבוע"... לא צבוע = צבע, בדרך כלל צבע מגעיל שלא קיים בחיים. כן ישנה חיה "צליל טבעי". אבל כמו תמיד-הכל סוביקטיבי.
_________________ Audiofreak המסגר 4 קומה א, רעננה טל: 972-542456056+ , אודיופריק http://www.audiofreak.co.il MAGICO - LUXMAN - BRINKMANN - LIVING VOICE - J.A. MICHELL - METRONOME - MELCO AUDIO - GRAHAM AUDIO - FRANCO SERBLIN - INAKUSTIK ....
|
|
חזור למעלה |
|
|
עוסק בתחום
|
|
|
הצטרף: 30/09/08 11:21
הודעות: 2144 מיקום: המסגר 4 רעננה
|
idotr כתב: האם אין משהוא בין מגברי שפופרות ו/או CLASS A שאולי נותנים צבע לצליל למגברי CLASS D ? מה עם מגברי SOLID STATE טובים ומדוייקים לדוגמא אודיונט, SOLUTION , MBL , PASS LABS וכדומה ? פרה מנורות נותן להם צבע
_________________ Audiofreak המסגר 4 קומה א, רעננה טל: 972-542456056+ , אודיופריק http://www.audiofreak.co.il MAGICO - LUXMAN - BRINKMANN - LIVING VOICE - J.A. MICHELL - METRONOME - MELCO AUDIO - GRAHAM AUDIO - FRANCO SERBLIN - INAKUSTIK ....
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 21/09/08 20:08
הודעות: 2774
|
גם 'המקור' לא 'נאמן למקור' . קחו כלי אקוסטי, למשל גיטרה אקוסטית, נגנו שלושה אקורדים בממ"ד, בסלון, בגינה, באולפן חיבור דיירקט, באולפן עם פיקאפ על תיבת תהודה, באולפן עם מיקרופון (נים), על במה בפאפ קטן, או או על במה פתוחה כמו בקיסריה. אותה גיטרה, אותו נגן (להל"ן מקור). נשמע אותו דבר? לא כל כך. אז כשמישהו אומר שמערכת X בתערוכה משחזרת גיטרה אקוסטית בצורה נאמנה למקור, מה המשמעות בכלל? אין משמעות. אבל אם הוא יגיד שהמערכת שיחזרה גיטרה אקוסטית בצורה שריגשה אותו, זה כבר דבר משמעותי מאוד.
_________________ אַנְ'לֹא שׁוֹתָה ווֹדְקָה, אַנְ'לֹא שׁוֹתָה רֶדְבּוֹל, רַק גִ'ין טוֹנִיק וּמֻעָבֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט
|
|
חזור למעלה |
|
|
הצטרף: 25/11/11 11:09
הודעות: 661
|
LazyBoy כתב: גם 'המקור' לא 'נאמן למקור' . קחו כלי אקוסטי, למשל גיטרה אקוסטית, נגנו שלושה אקורדים בממ"ד, בסלון, בגינה, באולפן חיבור דיירקט, באולפן עם פיקאפ על תיבת תהודה, באולפן עם מיקרופון (נים), על במה בפאפ קטן, או או על במה פתוחה כמו בקיסריה. אותה גיטרה, אותו נגן (להל"ן מקור). נשמע אותו דבר? לא כל כך. אז כשמישהו אומר שמערכת X בתערוכה משחזרת גיטרה אקוסטית בצורה נאמנה למקור, מה המשמעות בכלל? אין משמעות. אבל אם הוא יגיד שהמערכת שיחזרה גיטרה אקוסטית בצורה שריגשה אותו, זה כבר דבר משמעותי מאוד.
|
|
חזור למעלה |
|
|