נו, לך תסביר לאנשים שממשק אודיו אולפני לא רואה ממטר את רוב הממירים עמוסי האלומיניום, ממותגי מחיר הזוי, מרופדי ספייקים וחרטוט של שיכוך זעזועים.
לך תסביר לאנשים, שרכיבים שנמצאים בממירים "אודיופילים" נמצאים במכשירי Lo End בחנויות כלי זמר, חלילית, מיוזיק שופ, וכו, במחיר מגוחך.
לך תסביר לאנשים שכמעט כל הממירים והפליירים למינייהם יפרסמו בטירוף תדרי דגימה ויתפארו בעשרים וארבע ביט על מיליארד קילו הרץ, אבל טווח דינאמי לא יפרסמו.
לך תסביר ש Dynamic Range שנמדד בכל זאת, מבייש ממשק אולפני ממוצע.
וגם אל תשכח להסביר שתפקידו של הממיר הוא להיות שקוף שקוף שקוף, ללא אלגוריטמים ופילטרים ויפיופים כאלו ואחרים שדוחפים לך בהרבה קופסאות גדולות עם ציפים קטנים, כדי להצדיק תמחיר.
ו - וואלה, טווח דינאמי של 117 די בי זה נתון מטורף.
פצצה של ממשק אודיו. מתחרה ישיר של RME.
|