מחבר |
הודעה |
הצטרף: 03/04/09 03:35
הודעות: 5288
|
שניצל כתב: נועם היקר , לא יודע למה אתי מסביר לי ׳לינארי לא תמיד איכותי , אני יודע את זה וכתבתי זאת פעמים רבות, אפילו הספק בממיר שלי שעולה בערך מאה אלף שקל בעל ספק ממותג , ב... אני לא מסביר לך כלום אלא מתיחס למה שכתבת בעבר (אני יודע, אתה כותב כל כך הרבה, שקשה לך לזכור). במספר הזדמנויות בעבר, כתבתי על ספק לינארי ואתה קפצת בלי שום קשר והסברת שלינארי הוא פחות איכותי ממה שיש לך- שהוא ממותג. לי אין שום אינטרס בנושא, ולא משנה לי אם הספק לינארי, ממותג או משורתג -העיקר שיהיה איכותי יותר מפקק הקיר הנחות שמגיעים עם מכשירי רשת שונים. מקווה שברור יותר עכשיו! ולגבי ״אבל בכל זאת עצה קטנה , מכיוון שגם המחשב וגם הראוטר מחוברים בפלאג 2 פינים לחשמל בקיר ,תנסו להפוך הפאסות הלוך וחזור בנפרד וביחד עד שתקבלו השילוב הנכון של הפאסות בקוקטייל של ההתאמה , אני יודע נשמע לכם לא סביר , תנסו תראו ......״ מעניין, אבל לא רלוונטי עבורי, הmesh שלי מחוברת בשלושה פינים, היות והוא מחובר לספק לינארי איכותי. והמחשב אינו מחובר בחיבור קוי לנקודת הויפי.
נערך לאחרונה על ידי נועם בתאריך 21/03/21 18:55, נערך 3 פעמים בסך הכל.
|
|
חזור למעלה |
|
|
הצטרף: 03/04/09 03:35
הודעות: 5288
|
מאסטרו אודיו כתב: לגבי WIFI היצרן מוסיף כי זה לא יבטל את ההשפעות השלילות של ספק כח, מודם וציוד הקפי אחר. אין לי ספק שבחיבור קוי, כבל מהסוג הזה עשוי להביא לתוצאה חיובית, תלוי כמובן במה בא לפניו ואחריו. אבל, וזה אבל גדול, אין לי ספק שנכון יותר להתחיל בחיבור ספקים איכותיים לנקודות הרשת הקויות השונות לפני שרוכשים כבל כזה. עדיף להתחיל נקי ואז להחליט אם אוהבים את התוצאה או לא, מאשר לחבר ספק רועש מאוד לחיבור קוי שנכנס לתוך המערכת שלך בחיבור קוי. לגבי הטענה שלו לגבי ויפי, תרשה לי לאמר לך, שזו אחת הטענות חסרות ההגיון ביותר ששמעתי באודיו עד עכשיו, ושמעתי הרבה. זו טענה כל כך לא אינטליגנטית גם בגלל שהיא מחמיצה טענה אחרת, שהיתה יכולה לבוא כאן: שחיבור ויפי לסטרימר מחולל רעשים כשלעצמו. יכול להיות שדרישת הכוח הנוסף בחיבור ויפי משפיעה על התוצאה בסטרימר. יכול להיות, אבל זה לא משהו שהוא אמר.
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 27/04/09 20:53
הודעות: 4039
|
[e] "אני לא מסביר לך כלום אלא מתיחס למה שכתבת בעבר (אני יודע, אתה כותב כל כך הרבה, שקשה לך לזכור)." ] נועם,אולי אתה צודק ? באמת כותב יותר מדי ! אולי כדאי לצמצם הכתיבה ,רק מנסה לקדם קצת התחום והעניין .לא חשבתי שמפריע לנוכח כמות התגובות והצפיות באם תבדוק , אבל תמיד יכול לסתום
_________________ התקווה מתה אחרונה
נערך לאחרונה על ידי שניצל בתאריך 21/03/21 19:01, נערך פעם אחת בסך הכל.
|
|
חזור למעלה |
|
|
הצטרף: 03/04/09 03:35
הודעות: 5288
|
שניצל כתב: נועם כתב: [quote=]נ אני לא מסביר לך כלום אלא מתיחס למה שכתבת בעבר (אני יודע, אתה כותב כל כך הרבה, שקשה לך לזכור). אולי אתה צודק ? באמת כותב יותר מדי ! אולי כדאי לצמצם הכתיבה ,רק מנסה לקדם קצת התחום והעניין .[/quote] כתבתי את מה שכתבתי עם סמיילי כי בגלל מה שכתבת בעבר, רציתי להדגיש שזה שכתבתי ספק לינארי מתייחס למה שיש לי, וממש לא אומר שזו הדרך היחידה להשיג תוצאה איכותית.
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 27/04/09 20:53
הודעות: 4039
|
עדיין טוען שספק ממותג מיוצב ישמע יותר דינמי מלינארי , יש לי משניהם , לפעמים יש הפתעות אבל !
_________________ התקווה מתה אחרונה
|
|
חזור למעלה |
|
|
הצטרף: 03/04/09 03:35
הודעות: 5288
|
יכול להיות!! לא ניסיתי ממותג איכותי עדיין!
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 02/10/08 10:49
הודעות: 1519 מיקום: מרכז
|
שניצל כתב: אבל בכל זאת עצה קטנה , מכיוון שגם המחשב וגם הראוטר מחוברים בפלאג 2 פינים לחשמל בקיר ,תנסו להפוך הפאסות הלוך וחזור בנפרד וביחד עד שתקבלו השילוב הנכון של הפאסות בקוקטייל של ההתאמה , אני יודע נשמע לכם לא סביר , תנסו תראו ...... הספקים הלינאריים של sbooster שברשותי בעלי חיבור 3 פינים.
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 27/04/09 20:53
הודעות: 4039
|
exupgh12 כתב: שניצל כתב: אבל בכל זאת עצה קטנה , מכיוון שגם המחשב וגם הראוטר מחוברים בפלאג 2 פינים לחשמל בקיר ,תנסו להפוך הפאסות הלוך וחזור בנפרד וביחד עד שתקבלו השילוב הנכון של הפאסות בקוקטייל של ההתאמה , אני יודע נשמע לכם לא סביר , תנסו תראו ...... הספקים הלינאריים של sbooster שברשותי בעלי חיבור 3 פינים. אבל בבנה שיוצאת ממנו , יש רק 2 כבלים , לא ?
_________________ התקווה מתה אחרונה
|
|
חזור למעלה |
|
|
עוסק בתחום
|
|
הצטרף: 23/09/08 10:20
הודעות: 1509 מיקום: גבעתיים
|
נועם כתב: מאסטרו אודיו כתב: לגבי WIFI היצרן מוסיף כי זה לא יבטל את ההשפעות השלילות של ספק כח, מודם וציוד הקפי אחר. אין לי ספק שבחיבור קוי, כבל מהסוג הזה עשוי להביא לתוצאה חיובית, תלוי כמובן במה בא לפניו ואחריו. אבל, וזה אבל גדול, אין לי ספק שנכון יותר להתחיל בחיבור ספקים איכותיים לנקודות הרשת הקויות השונות לפני שרוכשים כבל כזה. עדיף להתחיל נקי ואז להחליט אם אוהבים את התוצאה או לא, מאשר לחבר ספק רועש מאוד לחיבור קוי שנכנס לתוך המערכת שלך בחיבור קוי. לגבי הטענה שלו לגבי ויפי, תרשה לי לאמר לך, שזו אחת הטענות חסרות ההגיון ביותר ששמעתי באודיו עד עכשיו, ושמעתי הרבה. זו טענה כל כך לא אינטליגנטית גם בגלל שהיא מחמיצה טענה אחרת, שהיתה יכולה לבוא כאן: שחיבור ויפי לסטרימר מחולל רעשים כשלעצמו. יכול להיות שדרישת הכוח הנוסף בחיבור ויפי משפיעה על התוצאה בסטרימר. יכול להיות, אבל זה לא משהו שהוא אמר. מסכים איתך לגמרי. בלי חשמל נקי לא שווה הרבה. על זה בונים הלאה. עדיין, חלק מההפרעות לא מגיעות מרשת החשמל.
_________________ עופר שחורי מאסטרו אודיו http://www.maestroaudio.co.il 054-3160030
Innuos | Kuzma | Air Tight | Symphonic Line | Kudos | and so much more
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 02/10/08 10:49
הודעות: 1519 מיקום: מרכז
|
שניצל כתב: exupgh12 כתב: שניצל כתב: אבל בכל זאת עצה קטנה , מכיוון שגם המחשב וגם הראוטר מחוברים בפלאג 2 פינים לחשמל בקיר ,תנסו להפוך הפאסות הלוך וחזור בנפרד וביחד עד שתקבלו השילוב הנכון של הפאסות בקוקטייל של ההתאמה , אני יודע נשמע לכם לא סביר , תנסו תראו ...... הספקים הלינאריים של sbooster שברשותי בעלי חיבור 3 פינים. אבל בבנה שיוצאת ממנו , יש רק 2 כבלים , לא ? נכון, אבל ההיגיון אומר ש״רעש״ ושאר הפרעות טופלו בכניסה לשנאי ולכן אין סיבה שיופיעו משום מקום ביציאה, נכון? בכל מקרה אתה מכיר את המערכת שלי, רעשים, בעיות חשמל או בעיות הארקה ממנה והלאה.
|
|
חזור למעלה |
|
|