shlomi2 כתב:
הייתי מעוניין לקבל מידע לגביי מספר נושאים, מאחר וכנראה אני קצת "נשארתי מאחור" במה שקשור לטכנולוגיית הכבלים:
1. אני רואה שיש כבליי אינטרקונקט דו-גידיים, מה הלוגיקה בנושא.
2. קונקטורים RCA מצופים רדיום... האם הם מוליכים יותר טוב.
3. מה ההתנגדות של כבל אינטר'
תודה מראש לעונים.
אזהרה למשתמש 
: התשובה היא לא "אודיופילית חוויתית " אלא "הנדסית נטו"
1. לוגיקה
דפוקה ביותר . כבל שאמור להיות חסין בפני רעשי סביבה צריך להיות
מסוכך , לא דו גידי , נקודה .
מבנה כבל מסוכך : גיד פנימי (הפלוס) , עטוף בסיכוך (רשת צפופה של גידים דקים ) , צפוף ככל האפשר (האדמה ), הכבל הדו-גידי אינו מקיים טופולוגיה זו.
להבנתי , הכבלים הדו גידיים הם Hip של חברות אינטרקונקטים שרוצות לבדל את עצמם "משאר העולם הנאור" , וכאמור הם "דפוקים" הנדסית מן היסוד , ובגדול !!! .
גילוי נאות : במידה ולא קיימות תחנות שידור חזקות אצלך בסביבה או להבדיל אין רעשים באויר מדימרים וכו' - אזי אין בעיה עם כבל זה (בעוצמות של High Level ) , אולם בעוצמות של ראש פטפון (מס' מיליוולטים בודדים לעומת וולט או שתים ב-High Level ) כבל זה הוא אסון .
2. לא מבין בזה , מקווה שזה לא ב"סטייל " של סעיף 1 .
3. התנגדות הכבל היא מילי אוהמים בודדים (למרחק של מס' מטרים ) . לנתון זה אין כמעט משמעות בהנחה שהתנגדות המקור נמוכה , כ- 100 אוהם והתנגדות ה"נמען " היא באיזור ה-10 קילואוהם.
לקיבול האינטרקונקט יש השפעה רבה יותר על הנפילה בגבוהים , אולם בפועל באורכים של עד כ- 100 מטר אין נפילה בגבוהים בתחום השמיעה האנושי - יענו 20 KHz ולחובבי ה-Hires "שיהיה" גם 50 KHz .
אגב , לאיזון , רצוי שתשמע גם תגובה של "אודיופילים מן השורה"
