עכשיו 09/08/25 13:37

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 4   [ 31 הודעות ]
עבור לעמוד 1, 2, 3, 4  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: יחס ואמינות של סוחר כלפי הלקוח
הודעהפורסם: 24/07/12 21:36 
חבר האתר


הצטרף:
21/10/09 09:06

הודעות: 205
אני חייב וצריך לשתף את חברי הפורום באירוע לא נעים (בלשון המעטה) שחויתי היום עם אחד מהעוסקים בתחום ואני רוצה לשמוע את דעתכם ואת הערותיכם לגבי האירוע שחויתי!!
לפני כארבעה חודשים חיפשתי לקניה רמקולים רצפתיים למערכת סטריאו ונתקלתי במודעה של אייל פור (אודיו פידליטי) המציע למכירה רמקולים מיד שניה AE120 ב-1800 ש"ח. התקשרתי לאייל וסוכם שאני רוכש את הרמקולים במחיר הנקוב ונאמר לי שהרמקולים במצב תקין! הרמקולים סופקו ומאחר והיה לי אימון בסוחר , לא בדקתי את הרמקול והם חוברו למגבר ונשמעו בסדר!!
מאחר ואני חולה במחלת השדרוגים ולא הייתי מרוצה מהמוסיקה הבוקעת מהרמקולים התחלתי לבדוק אפשרויות של שדרוג הרמקולים ופניתי גם לסוחרים בתחום וביניהם גם אייל.
השבוע נתקלתי ברמקולים שמצאו חן בעיניי ובאוזניי ופניתי לסוחר כדי לבחון אפשרות של טריידאין ואמרתי לו שיש לי AE120 . הסוחר שדיברתי איתו ישר שאל אותי מה צבע הרמקול וכששמע את צבע הרמקול אמר לי שהיה לו לקוח שרצה לבצע טריידאין והיו לו רמקולים כאלה וכשבדק את הרמקול גילה שיש חור קטן במימברנה של אחד הוופרים ואמר ללקוח שהוא לא לוקח את הרמקולים כי אין להם ערך. הסוחר שאל אותי אם מצאתי חור כזה ברמקולים. אמרתי לו שלא ידוע על דבר כזה כי אני סומך על אייל ולא בדקתי.
היום ,לפני ביצוע העסקה הסוחר בדק את הרמקולים שלי וגילה שמדובר באותם רמקולים וסירב לקבל אותם כחלק מתשלום של העסקה. פניתי טלפונית לאייל והנ"ל הכחיש שהוא סיפק את הרמקולים בידיעה שהוא מחורר והציע לי לקחת את הרמקולים בחזרה בניכוי של 25% ובתנאי שאני אקנה ממנו רמקולים אחרים! כמובן שסירבתי ואמרתי לו שאני מצפה מסוחר שמציע סחורה למכירה גם משומשת שיבדוק את הסחורה לפני שהוא מוכר! אייל אמר לי שאני עשיתי את החור!! הסברתי לו שהחור ברמקול היה ידוע לסוחר אחר עוד לפני שאני קניתי וברגע שהוא שמע שמדובר בסוחר והסוחר (שמוכר לאייל) אף ניסה לדבר איתו הוא טרק את הטלפון. התקשרתי לאייל מס' פעמים ושוב לא רצה לשמוע אותי ואמר שהוא לא יקח בחזרה את הרמקולים והוא לא יחזיר לי אפילו אגורה!!!
אני יודע שאני טעיתי שלא בדקתי את הרמקולים כשקיבלתי אותם!! אבל האם לא היה על הסחר לבדוק את הסחורה לפני שהוא מוכר. האם זו התנהגות ראויה של סוחר לטרוק טלפון ללקוח ואף לקולגה העוסק בתחום שניסה לדבר איתו ולהסביר לו שהרמקול היה פגום עוד לפני שהגיע אלי וכל כוונתו היתה טובה. הסוחר שניסה לדבר עם אייל היה המום מהתגובות של אייל!!
כמובן שהרמקולים נשארו אצלי והם כמו אבן שאין לה הופכין !!
אשמח לשמוע הערות והצעות!!!


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: יחס ואמינות של סוחר כלפי הלקוח
הודעהפורסם: 24/07/12 21:49 
חבר האתר


הצטרף:
23/02/10 19:26

הודעות: 495
לא, הסוחר אינו אמור ליהיות אחראי על טיב הסחורה
זה מוטל עליך.....
צריכים ליהיות זהירים עם מוצרי יד שניה בדיוק כמו בקניית רכב.
אבל במקרה הזה היות והובהר לאייל שהרמקול היה מחורר מלכתחילה
מן הראוי (ולא מתוך חובה) לזכותך בכל הסכום
ובתנאי כמובן שתרכוש רמקול אחר ממנו.
זה ההבדל בין עוד סוחר, לרשימה מצומצמת של כמה שכן היו נוהגים כך.
בכל מיקרה תודה על השיתוף, אני באופן אישי לא הופתעתי...


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: יחס ואמינות של סוחר כלפי הלקוח
הודעהפורסם: 24/07/12 21:54 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
01/09/08 15:14

הודעות: 33193
מצער לשמוע את כל הסיפור הזה.
אבל אני יכול להבין גם את אייל כשאחרי ארבעה חודשים מישהו צץ לו עם חור ברמקול, וסה"כ הוא גם הציע זיכוי בתנאים שנראים לו ראויים.
מי שבעצם יצא כאן הכי לא בסדר זה מי שעשה טרייד אין אצל אייל, כי על פי הסיפור הוא ידע על אותו חור.

_________________
ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד.
I have been supported from the bottom of my heart
בוכה דה פלורסנט


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: יחס ואמינות של סוחר כלפי הלקוח
הודעהפורסם: 24/07/12 22:00 
חבר האתר


הצטרף:
21/03/10 19:34

הודעות: 1234
מביך

_________________
If you cannot hit a listening level with the 1st watt, you are not likely to hear what is happening in that 1st watt


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: יחס ואמינות של סוחר כלפי הלקוח
הודעהפורסם: 24/07/12 22:13 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
29/09/09 00:10

הודעות: 3584
אכן סיפור לא נעים, אך אני הייתי עורך קצת את הכותרת כי לטעמי אתה נחפז להסיק מסקנות לגבי אמינות הסוחר.
בהחלט יש מצב שהמוכר של הרמקולים הסתיר מאיל את העובדה שהרמקול פגום, ו
וזה האחרון, לקח אותם לטרייד בתום לב מבלי שבדק אותם לפני שהעביר אותם הלאה אליך.
לכן כשאתה "נופל" עליו , אחרי חודשים עם סיפור החור, מדוע שיקבל את דבריך פשוטם כמשמעם?!


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: יחס ואמינות של סוחר כלפי הלקוח
הודעהפורסם: 24/07/12 22:16 
חבר האתר


הצטרף:
03/04/09 03:35

הודעות: 5336
barvfr כתב:
אכן סיפור לא נעים, אך אני הייתי עורך קצת את הכותרת כי לטעמי אתה נחפז להסיק מסקנות לגבי אמינות הסוחר.
בהחלט יש מצב שהמוכר של הרמקולים הסתיר מאיל את העובדה שהרמקול פגום, ו
וזה האחרון, לקח אותם לטרייד בתום לב מבלי שבדק אותם לפני שהעביר אותם הלאה אליך.
לכן כשאתה "נופל" עליו , אחרי חודשים עם סיפור החור, מדוע שיקבל את דבריך פשוטם כמשמעם?!



(Y) ארבעה חודשים?? והוא הציע לך החזר בקרדיט פחות 25% מהסכום המקורי? לרמקול מיד שניה? לדעתי זו הצעה יותר מסבירה. ברוב המקומות לא היו בכלל מתייחסים לבקשתך אחרי כל כך הרבה זמן (ואני מדבר על כאלה שקנו רמקול חדש, שטרם נפתח ושרצו להחזיר אותו כשבוע לאחר תום"תקופת החסד" להחזרה).

תחזור אליו, תדברו שוב, ואני בטוח שתוכל למצוא משהו מהאינוונטר שלו שימצא חן בעיניך. גם אם זה לא יהיה רמקול מושלם עבורך, זה עשוי להיות משהו שישביע את רצונך לזמן מה, ואחר כך תוכל למכור אותו בהפסד פחות משמעותי.


תראה, הכל קם ונופל כאן על אמון. אתה לא מאמין לו שהוא לא ידע, והוא לא מאמין לך שהחור הזה אינו באשמתך. יכול להיות מצב ששניכם טועים?


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: יחס ואמינות של סוחר כלפי הלקוח
הודעהפורסם: 24/07/12 22:49 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
29/05/10 14:39

הודעות: 6721
מיקום: פינתקובה דיזינגובה
ACOUSTIC ENERGY זה של קונספט אם אני לא טועה.
תנסה לתקן (להחליף וופר הפגום) ואז תוכל לעשות טריייד אין כמו שתכננת. ככה גם תבטיח שעוד לקוח לא יקבל רמקול פגום.
זה מה אני הייתי עושה.

_________________
"מותו של אדם אחד - טרגדיה, מותם של מיליונים - סטטיסטיקה"


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: יחס ואמינות של סוחר כלפי הלקוח
הודעהפורסם: 24/07/12 23:03 
--- מושעה ---


הצטרף:
01/12/08 21:47

הודעות: 903
הרמקולים נמכרו לכותב מסר זה לפני כמה חודשים.

על פי בדיקתי ולפי מיטב ידיעתי הם היו במצב תקין ומושלם ביום המכירה.

מקור וסיבת הבעיה היא סוחר מסוים מאוד שניסה ללכלך ולהשמיץ, לא אתפלא אם הוא זה שב"בדיקה" של הרמקול גם חורר אותו קצת כדי להוריד מערכו.

היצעתי ללקוח לפנים משורת הדין לזכות אותו על הרמקול כאילו הוא תקין לחלוטין, ב - 75% ממחיר הקניה, כפי שאני עושה תמיד בזיכוי על רמקול תקין, אם יקנה ממני רמקול אחר, ומכיון שהוא אכן מחפש רמקול אחר זה היה אמור להתאים לו היטב.
(במצב זה הייתי דואג כמובן להחליף את היחידה הפגועה ביחידה מקורית על חשבוני לפני מכירה נוספת).

כמובן שהסוחר ה"לכלכן" דאג לחמם את הלקוח ולהגיד לו שמגיע לו לקבל את הכסף חזרה (אחרי כמעט 4 חודשים), שאני לא הגון ושאר מטעמים.

אילו הייתי כותב כאן את שם הסוחר, היה ברור לכולם מאיפה בא הגועל, אבל לא אעשה זאת.
אודיו פידליטי, יבוא והפצת מוצרי אודיו: WWW.AUFI.CO.IL


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: יחס ואמינות של סוחר כלפי הלקוח
הודעהפורסם: 25/07/12 00:00 
חבר האתר


הצטרף:
22/09/09 04:14

הודעות: 1812
bar כתב:
לא, הסוחר אינו אמור ליהיות אחראי על טיב הסחורה
זה מוטל עליך.....
צריכים ליהיות זהירים עם מוצרי יד שניה בדיוק כמו בקניית רכב.
אבל במקרה הזה היות והובהר לאייל שהרמקול היה מחורר מלכתחילה
מן הראוי (ולא מתוך חובה) לזכותך בכל הסכום
ובתנאי כמובן שתרכוש רמקול אחר ממנו.
זה ההבדל בין עוד סוחר, לרשימה מצומצמת של כמה שכן היו נוהגים כך.
בכל מיקרה תודה על השיתוף, אני באופן אישי לא הופתעתי...


אני לא מסכים איתך לגבי דבר אחד.
מבלי להתייחס למקרה המדובר מכיוון שאיננו יודעים כיצד נוצר החור.
כתבת שהסוחר אינו אמור להיות אחראי על טיב הסחורה.
מה זאת אומרת? הסוחר צריך לוודא שהוא מוכר מוצר תקין במאה אחוז.
אם הלקוח עבד עליו ודחף לו רמקולים פגומים חובה עליו לבצע להם בדיקה מקיפה לפני שהוא מוכר אותם ללקוח הבא.
זאת דעתי.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: יחס ואמינות של סוחר כלפי הלקוח
הודעהפורסם: 25/07/12 00:04 
חבר האתר


הצטרף:
21/10/09 09:06

הודעות: 205
אודיו פידליטי כתב:
הרמקולים נמכרו לכותב מסר זה לפני כמה חודשים.

על פי בדיקתי ולפי מיטב ידיעתי הם היו במצב תקין ומושלם ביום המכירה.

מקור וסיבת הבעיה היא סוחר מסוים מאוד שניסה ללכלך ולהשמיץ, לא אתפלא אם הוא זה שב"בדיקה" של הרמקול גם חורר אותו קצת כדי להוריד מערכו.

היצעתי ללקוח לפנים משורת הדין לזכות אותו על הרמקול כאילו הוא תקין לחלוטין, ב - 75% ממחיר הקניה, כפי שאני עושה תמיד בזיכוי על רמקול תקין, אם יקנה ממני רמקול אחר, ומכיון שהוא אכן מחפש רמקול אחר זה היה אמור להתאים לו היטב.
(במצב זה הייתי דואג כמובן להחליף את היחידה הפגועה ביחידה מקורית על חשבוני לפני מכירה נוספת).

כמובן שהסוחר ה"לכלכן" דאג לחמם את הלקוח ולהגיד לו שמגיע לו לקבל את הכסף חזרה (אחרי כמעט 4 חודשים), שאני לא הגון ושאר מטעמים.

אילו הייתי כותב כאן את שם הסוחר, היה ברור לכולם מאיפה בא הגועל, אבל לא אעשה זאת.
אודיו פידליטי, יבוא והפצת מוצרי אודיו: http://WWW.AUFI.CO.IL


אייל!
א. אני לא חייב לקנות ממך רמקול אחר.
ב. מה שהרגיז אותי בשיחתינו הטלפונית זה ההתלהמות שלך וניתוקי הטלפון. את השיחה בינינו שמעו אנשים אחרים וגם הם היו מופתעים מצורת הדיבור שלך והניתוקים שלך.
ג. הסוחר "הלכלכן" כפי שהגדרת אותו לא חימם אותי ולא אמר עליך מילה רעה וזה חמור מאוד שאתה אומר שהוא זה שחורר את הרמקול כי הוא סיפר לי על החור עוד לפני שראה את הרמקול שלי.ובזמן שהוא בדק את הרמקול לא היה לו שום חפץ חד ביד!!
ד. תשים לב שאני כתבתי שאני טעיתי שלא בדקתי את הרמקול כשקיבלתי אותו אבל אני מצפה מסוחר שיבדוק את הסחורה לפני שהוא מוכר אותה.
לחברי הפורום!
תשימו לב שאני כתבתי את השתלשלות העניינים כפי שקרו מבלי להכפיש את שמו של אייל. אני כתבתי את הפוסט כדי לקבל הערות והצעות לגבי המקרה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 4   [ 31 הודעות ]
עבור ל:  
עבור לעמוד 1, 2, 3, 4  הבא

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  



חפש:

hifimusic
אודות
תנאי שימוש
צור קשר
אוהבים את
hifimusic?
סקירות אודיו
הכל
הגברה
רמקולים
מקורות
אחר
סקירות מוזיקה
הכל
קלאסי
ג'אז
פופ/רוק/אלטרנטיבי
עולם/ישראלי/אחר
קישורים
מותגים על פי שם
מותגים על פי יבואן
מומלצים
הפורום
הרשם
לוח בקרה
הודעות אחרונות