פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 1   [ 2 הודעות ]
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: חיבור פטיפון Safa Retro CA-1423 לרסיבר
הודעהפורסם: 30/03/21 11:04 
חבר האתר


הצטרף:
30/03/21 10:52

הודעות: 1
היי לכולם, אני חדש פה ובתחום הפטיפונים בכלל אז אשמח לעזרתכם :)

קניתי לא מזמן פטיפון מסוג Safa Retro CA-1423. הוא מגיע עם רמקולים מובנים ואכן השתמשתי בפטיפון עם הרמקולים המובנים בהתחלה אבל עכשיו החלטתי שאני רוצה לנסות לחבר אותו לרסיבר שיש לי בבית - מסוג Pioneer VSX-329 - כדי לקבל איכות צליל גבוהה יותר. קניתי כבל RCA וחיברתי את יציאת הפטיפון לכניסת ה-CD ברסיבר אבל קיבלתי איכות צליל לא טובה :( מבחינת ווליום הוא לא נמוך במיוחד, אבל הצליל מאוד לא נקי, השירה בקושי נשמעת וכו'.

התחלתי לקרוא קצת וגיליתי על עולם ה-preamp שנשמע שאולי הוא הגורם לבעיה שלי. ברסיבר שלי אין כניסת phono מה שגורם לי לחשוב שאין בו preamp פנימי מובנה. לגבי הפטיפון אני תוהה - מצד אחד יש לו מערכת רמקולים מובנית אז אני מניח שזה אומר שקיים preamp פנימי כלשהו? מבחינת יציאות יש לו רק יציאת RCA שרשום לידה Line out, ואני לא ממש מצליח להבין מה להסיק מזה מהבחינה הזאת.

האם לדעתכם הפתרון שלי הוא באמת preamp? או שאולי יש בעיה אחרת? ואם באמת מדובר ב-preamp, האם יש משהו מומלץ במחיר סביר למישהו כמוני שלא כל כך מבין בתחום?

תודה רבה!


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: חיבור פטיפון Safa Retro CA-1423 לרסיבר
הודעהפורסם: 30/03/21 21:25 
חבר האתר


הצטרף:
22/02/21 13:48

הודעות: 43
בחיבור פטיפון למגבר ללא פרהאמפ בדרך- אתה כמעט ולא שומע כלום...כשאין פרהאמפ צריך להעלות את הווליום מ20 אחוז ל90 אחוז בשביל לשמוע את אותו ווליום (באופן גס כמובן). בקיצור כנראה שלא חסר לך קדם מגבר ולא שם צריך להשקיע. תבדוק את הכניסה למגבר עם מכשיר אחר לראות שהסאונד צלול, ויכול להיות שהיציאה מהפטיפון לא בסדר...


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 1   [ 2 הודעות ]
עבור ל:  

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  



חפש:

hifimusic
אודות
תנאי שימוש
צור קשר
אוהבים את
hifimusic?
סקירות אודיו
הכל
הגברה
רמקולים
מקורות
אחר
סקירות מוזיקה
הכל
קלאסי
ג'אז
פופ/רוק/אלטרנטיבי
עולם/ישראלי/אחר
קישורים
מותגים על פי שם
מותגים על פי יבואן
מומלצים
הפורום
הרשם
לוח בקרה
הודעות אחרונות