עכשיו 01/05/24 03:16

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 10   [ 98 הודעות ]
עבור לעמוד 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: חומר תאורטי
הודעהפורסם: 26/12/10 11:42 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
06/06/09 16:42

הודעות: 10521
מה רע להכניס קצת רקע?

דובר על זה רבות,
אבל ישר צריך לעוות את הכתוב, הכוונה כאילו אני לא שומע, מפיק גרפים

זה מעליב
והאמת - זה קורה רק בפורומים בארץ.

ללמוד זה בטבע של בנאדם

_________________
מיכאל


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: חומר תאורטי
הודעהפורסם: 26/12/10 11:45 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
02/10/08 16:54

הודעות: 9699
לדעתי זאת בדיחה וקצת 'שיגוע' ותו לא,
גרפים זה דבר מעניין ורלוונטי, ודאי ככל שאנו עוסקים בצליל
ואלו גרפים ישירים שלו.

דווקא התעניינתי בפיענוח של סונוס את הגרף שלך והשאלה של אלוני
על החלקה או משהו, זה מעניין ואחלה גם מי שאינו מעמיק בצד הטכני,
ואגב, בכלל לא היה אכפת לי להחזיק ציוד מדידה ולנסות לענות על
נתונים טכניים בדמות פתרונות אקוסטיים בשטח וכו'.

בקיצור, סתם שעשוע במסגרת הציחקוקים ולא מעבר,
כמו שבובו הוא מיליונר הפורום, אתה קצת הרובוט, ולך תדע מה אני.


_________________
אַל תְּהִי בָז לְכָל אָדָם, וְאַל תְּהִי מַפְלִיג לְכָל דָּבָר, שֶׁאֵין לְךָ אָדָם שֶׁאֵין לוֹ שָׁעָה וְאֵין לְךָ דָבָר שֶׁאֵין לוֹ מָקוֹם


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: חומר תאורטי
הודעהפורסם: 26/12/10 11:57 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
06/06/09 16:42

הודעות: 10521
יניב לא ניסה לפענח כלום
זה לא מעניין אותו, או שהוא מנסה ליצור רושם שזה לא מעניין אותו
אבל זה לא רק יניב

באותו שרשור הייתה הערה אחת לגיטימית ממיכאל לנג ואני אנסה לבדוק מול יצרן

אם מדובר ברכב, זה כאילו יותר מקובל להגיד מה יש מתחת למכסה מנוע, כמה זמן לוקח להאיץ מ-0 ל-100, או מ-100 ל-150
חווית נהיגה נשארת חוויה, דבר סובייקטיבי נטו

אני לא אקנה שום רכיב אודיו על בסיס חווית האזנה של מישהו אחר, אפילו אם אני מכיר את הטעם המוזיקלי שלו;
אני לא חושב שמישהו יקנה בגלל חווית האזנה שלי..

לכן, אני מנסה ללמוד על היצרן
על המהנדס
על המוצר - כמה שאני יכול

_________________
מיכאל


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: חומר תאורטי
הודעהפורסם: 26/12/10 12:19 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
02/10/08 16:54

הודעות: 9699
אני בעד גישה שכזו, בכל תחום ובמידה, כמובן.

אגב, בתחום הרכב מסתפקים לרוב בהצהרת היצרן ולא ניגשים עם הרכב החדש לאיזה דינמומטר,

פשוט כי ברור שאחוזי סטייה קיימים בכל מוצר, בכל עת,

וכדבריך החוויה תהיה לנצח סובייקטיבית נטו, ואגב,

גם אותם נתונים מספריים לא אומרים כמעט כלום בהשוואה בין 2 רכבים דומים, למשל,

בדיוק כמו שעוד 10 או 50 וואט מוצהרים או מדודים בפועל לא תמיד מהווים יתרון בשטח.


יש מקום לכל הגישות בד בבד ובמקביל,

ולא כ"כ התעמקתי בסינוס שהציע סונוס או מה שזה היה.

_________________
אַל תְּהִי בָז לְכָל אָדָם, וְאַל תְּהִי מַפְלִיג לְכָל דָּבָר, שֶׁאֵין לְךָ אָדָם שֶׁאֵין לוֹ שָׁעָה וְאֵין לְךָ דָבָר שֶׁאֵין לוֹ מָקוֹם


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: חומר תאורטי
הודעהפורסם: 26/12/10 13:02 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
21/09/08 19:45

הודעות: 4744
michael123 כתב:
ללמוד זה בטבע של בנאדם

זה כשמדובר בצד הטוב והחיובי של טבעו...
לעצם העניין ונושא הכותרת- טענה מוצדקת וטוב שהעלית והדגשת אותה.

_________________
folknrock


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: חומר תאורטי
הודעהפורסם: 26/12/10 13:19 
--- מושעה ---

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
21/12/10 12:56

הודעות: 1205
ס. ריכטר כתב:
אני בעד גישה שכזו, בכל תחום ובמידה, כמובן.

אגב, בתחום הרכב מסתפקים לרוב בהצהרת היצרן ולא ניגשים עם הרכב החדש לאיזה דינמומטר,

פשוט כי ברור שאחוזי סטייה קיימים בכל מוצר, בכל עת,

וכדבריך החוויה תהיה לנצח סובייקטיבית נטו, ואגב,

גם אותם נתונים מספריים לא אומרים כמעט כלום בהשוואה בין 2 רכבים דומים, למשל,

בדיוק כמו שעוד 10 או 50 וואט מוצהרים או מדודים בפועל לא תמיד מהווים יתרון בשטח.


יש מקום לכל הגישות בד בבד ובמקביל,

ולא כ"כ התעמקתי בסינוס שהציע סונוס או מה שזה היה.



שלום

באשר להקבלה לרכב, יצא לי לנהוג על מגוון רכבים לפני קניה, ולמשל כ"ס אינו מהווה את המדד, כי גם המומנט מאוד חשוב.
למשל ביונדאי סונטה החדשה, מוגדר 200 כ"ס (מנוע 2.4L) והוא ממש חלש. היה לי רכב עם 204 כ"ס בגודל דומה והוא הגיב יפה.
לכן צריך לשים לב למדידות גם.
בהרבה רכבים אמריקאים יש כוח, אבל אין אחיזה. כך שאין הרבה מה לעשות עם זה. יותר בעייתי בנהיגה בסיבובים וכביש רטוב.
נתונים על אחיזת כביש וביצועים על כביש רטוב, בד"כ אין נתון טכני.

ולציוד שמע:
היה לי נסיון עם מגבר של ROTEL עם נתון DF מעולה, שהסתבר כבלוף. ה-DF הושג ע"י משוב ולא יכולת אמיתית. הצליל היה בהתאם.
השילוב של בדיקה בציציות ולפסוק כהלכה היא שילוב מנצח :P .
נתונים, במיוחד אם נתונים כגרף, יכולים לספק מידע חשוב. אם הם מסופקים כ-TEST REPORT ע"י מגזין או מעבדה בלתי תלויים אפילו עדיף.
למשל: עכבת של רמקול כתלות בתדר.
אחוזי העיוותים כתלות בהספק (במגברי SS רוב העיוותים בקטיעה ובהספק נמוך.)
התנהגות אופיין רצפת הרעש כתלות בתדר.
נתונים נוספים שחשובים לי, זה ההספק של מגבר ב-8 אוהם וב-4 אוהם.
נתון של הספק עודף (DYNAMIC HEADROOM)
במקרה של איכות בניה יכולה להיות חשיבות למשקל (נגנים ומגברי הספק).

נתונים שאין ויש להתחשב בהם:
בציוד עם מאוורר - מה מידת הרעש שלהם ואם הם עובדים קבוע או ב-ON/OFF
בנגנים, רעש מכני, אופן פתחית הדל וסגירתה, והתחושה (בין נגן איכותי לנגן במחשב).
תחושה של הכפתורים, ומידת אמינותם.
איכות התצוגה ועד כמה הם ברורים ממרחק של כמה מ' (מחמיר עם הגיל... (W) )
כמה רכיב מתחמם.

נתונים בגרף.
יש להבין אותם. זה לא רדיולוגיה (כמו אילו שמבינים מה רואים בצילום רנטגן, אולטראסאונד וכו') אבל עדין יש לזה משמעות.
צריך גם להבין איך נתון יבש (מספר) מתישב עם גרף.
יש גם משמעות למה ממה שנמדד גם נשמע.

_________________
תרגיש חופשי לשאול או לפנות בכל שאלה או סוגיה הקשורה לנושאי הפורום.


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: חומר תאורטי
הודעהפורסם: 26/12/10 13:31 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
01/09/08 15:14

הודעות: 33106
michael123 כתב:
מה רע להכניס קצת רקע?

דובר על זה רבות,
אבל ישר צריך לעוות את הכתוב, הכוונה כאילו אני לא שומע, מפיק גרפים

זה מעליב
והאמת - זה קורה רק בפורומים בארץ.

ללמוד זה בטבע של בנאדם


לא רע בכלל.

אני מרגיש לא נעים שנעלבת, זה מן הסתם לא הוגן ולא רצוי.
אני מניח שמה שהביא לכך הוא שילוב של הומור תמים עם כמה הערות שנזרקו לפני שהכרנו אותך.

אז קודם כל אני מתנצל בשם כולם על זה שנעלבת. ומכאן והלאה מבקש שתנסה לקחת את זה בקלות, מבטיח לך שמעניין את רובנו מה שאתה כותב (ומן הסתם בעקבות הפוסט הזה אני מניח שהתופעה תתמתן).

_________________
ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד.
I have been supported from the bottom of my heart
בוכה דה פלורסנט


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: חומר תאורטי
הודעהפורסם: 26/12/10 13:42 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
02/10/08 16:54

הודעות: 9699
אני מתנצל גם בשמי אם נעלבת מיכאל.
כל אחד ניגש לנושא האודיו עם הפרספקטיבה שלו,
ואין אחת טובה מרעותה או עדיפה עליה.

_________________
אַל תְּהִי בָז לְכָל אָדָם, וְאַל תְּהִי מַפְלִיג לְכָל דָּבָר, שֶׁאֵין לְךָ אָדָם שֶׁאֵין לוֹ שָׁעָה וְאֵין לְךָ דָבָר שֶׁאֵין לוֹ מָקוֹם


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: חומר תאורטי
הודעהפורסם: 26/12/10 14:50 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
13/09/08 21:54

הודעות: 8621
ס. ריכטר כתב:
, ולך תדע מה אני.

=רגל קרושה :idea: (זאת, לפחות עד שתופיע בשר ודם באיזה מפגש/ון) ;)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: חומר תאורטי
הודעהפורסם: 26/12/10 15:24 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
02/10/08 16:54

הודעות: 9699
zy כתב:
ס. ריכטר כתב:
, ולך תדע מה אני.

=רגל קרושה :idea: (זאת, לפחות עד שתופיע בשר ודם באיזה מפגש/ון) ;)


קח, תתפנק פעמיים:





_________________
אַל תְּהִי בָז לְכָל אָדָם, וְאַל תְּהִי מַפְלִיג לְכָל דָּבָר, שֶׁאֵין לְךָ אָדָם שֶׁאֵין לוֹ שָׁעָה וְאֵין לְךָ דָבָר שֶׁאֵין לוֹ מָקוֹם


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 10   [ 98 הודעות ]
עבור ל:  
עבור לעמוד 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  הבא

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  



חפש:

hifimusic
אודות
תנאי שימוש
צור קשר
אוהבים את
hifimusic?
סקירות אודיו
הכל
הגברה
רמקולים
מקורות
אחר
סקירות מוזיקה
הכל
קלאסי
ג'אז
פופ/רוק/אלטרנטיבי
עולם/ישראלי/אחר
קישורים
מותגים על פי שם
מותגים על פי יבואן
מומלצים
הפורום
הרשם
לוח בקרה
הודעות אחרונות