דרייבר של אחד הרמקולים שלי התקלקל ורציתי לשלוח אותו אל היצרן לתיקון (יצרן גרמני קטנטן AER). למעשה שלחתי רק את הממברנה בתוך מסגרת המתכת שלה שניתנת לניתוק מהמגנט (שהוא כבד ותקין).
לצורך זה השתמשתי בשרותי פדקס. המשלוח נאסף ב 24/8 בבוקר ונאמר לי שב 26 ימסר.
ב 5/9, כשראיתי שהחבילה תקועה הארץ וסבלנותי פקעה, פניתי לפדקס ואז נאמר לי שהחבילה מעוכבת בביטחון, גוף אלוהי שאין להתערב בעבודתו או לבקר אותה וממתינה לתעודה מזהה שלי.
אין דרך לראות דרך דף המעקב באתר של פדקס מדוע חל העיכוב ואיש לא פנה אלי להסביר ולבקש את התעודה החסרה (שאף אחד לא ביקש בתהליך האיסוף).
באותו היום שלחתי את צילום התעודה ונאמר לי כך:
"לאחר קבלת תעודת הזהות שלך התחיל ההליך הביטחוני והוא יכול לקחת בין יום למספר שבועות בהתאם לשיקולי ביטחון
לנו בפדקס אסור להתערב בהליך הביטחוני או לפנות לביטחון בנושא כי זו התערבות בעבודת הביטחון"
וכתשובה לשאלה למה לא טרחו להודיע לי ענו:
"לאחר האיסוף קיבלת מספר מעקב שאמור לשמש אותך לבדיקת סטטוס החבילה בכל רגע נתון ולך כלקוח יש אחריות לבדוק את המעקב. אם ובמידה ונוצר עיכוב ניתן לפנות אלינו ואנחנו מסייעים למצוא פיתרון למצב"
כלומר, זה שיש עיכוב זה בכלל בגללך, הלקוח, שהיית סבלני שלא פנית אלינו קודם.
כמו שאתם מבינים החבילה טרם יצאה ואין לוח זמנים ליציאה.
אני חייב לומר שהייתי מאד שמח לגרום לפדקס לקבל אחריות לשלח סוף סוף את החבילה. על פיצוי אני בכלל לא מתחיל לחשוב. אשמח לרעיונות.
מכירים את זה?