עכשיו 24/04/24 02:16

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 5 מתוך 6   [ 53 הודעות ]
עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5, 6  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: Re: חוויה על-חושית
הודעהפורסם: 20/09/18 11:01 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
06/06/09 16:42

הודעות: 10521
רם וקסלר כתב:
בעניין דיאנה קראל וים של מוזיקה עכשווית בואו נקרא לילד בשמו: תוכנות שיפור ותיקון הקלטה.


מאיפה אתה מביא את זה?
תלוי מה טכנאי, במקרה של דיאנה קראל חלק מן הדיסקים הוציא Al Schmitt שזכה גם בגראמי על הנדסה

אשמח אם תציע איך אפשר לשפר הקלטה עם DR8 ל-DR13

_________________
מיכאל


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: חוויה על-חושית
הודעהפורסם: 20/09/18 11:12 
חבר האתר


הצטרף:
18/08/15 14:31

הודעות: 784
זכייה בגראמי לטעמי היא לא מדד, כל מה שמזכיר Auto-tune זה חילול השם


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: חוויה על-חושית
הודעהפורסם: 20/09/18 13:14 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
21/09/08 20:08

הודעות: 2774
צפיד כתב:

מת על הסאונד של הגיטרה שלו ומעדיף את צורת הנגינה שלו על כל נגן גאז' באשר הוא.


יש הרבה גיטריסטים שהגיטרה שולטת בהם ולא להיפך. הם כלואים בתוך הסולם, הפוזיציה, הפראזה. כל הנגינה שלהם יוצאת מתוך פרייזינג הוטומטי. חצי אוטומטי במקרה הטוב.
זה לעומת גיטריסטים כמו ג'ון פרושיאנטה שהנגינה שלהם באה מהמלודיה. הם "שרים" עם הגיטרה מה שעולה להם בדמיון במנותק מה-'טייס אוטימטי'. גם שמוליק בודגוב (משלנו :D ) הוא כזה. הם שולטים בגיטרה, לא להיפך.

יש גם כמה גיטריסטי ג'אז :!: כאלה, כמו ווס מונגומרי האדיר שקשה לי לאמוד את ההתעמקות שלו בתיאוריה מוסיקלית, אך קל מאוד להתפעל מהכשרון המלודי.


_________________
אַנְ'לֹא שׁוֹתָה ווֹדְקָה, אַנְ'לֹא שׁוֹתָה רֶדְבּוֹל, רַק גִ'ין טוֹנִיק וּמֻעָבֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: חוויה על-חושית
הודעהפורסם: 20/09/18 13:25 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
01/09/08 15:14

הודעות: 33105
רם וקסלר כתב:
בעניין דיאנה קראל וים של מוזיקה עכשווית בואו נקרא לילד בשמו: תוכנות שיפור ותיקון הקלטה.

בולשיט. אין ולא צריך שם "תוכנות שיפור הקלטה" מעבר לאלו שמשתמשים בהן בכל הקלטה, כולל הגרועות שביניהן.

_________________
ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד.
I have been supported from the bottom of my heart
בוכה דה פלורסנט


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: חוויה על-חושית
הודעהפורסם: 20/09/18 13:26 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
01/09/08 15:14

הודעות: 33105
michael123 כתב:
אשמח אם תציע איך אפשר לשפר הקלטה עם DR8 ל-DR13

:)
זה בדיוק הפוך ממה שעושים במאסטרינג (או מיקסינג). במקור החומר מגיע עם טווח דינמי גדול מידי ומקטינים אותו. אין צורך בתוכנה בשביל להגדיל אותו...

_________________
ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד.
I have been supported from the bottom of my heart
בוכה דה פלורסנט


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: חוויה על-חושית
הודעהפורסם: 20/09/18 13:31 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
01/09/08 15:14

הודעות: 33105
לכל מי שמקטר על ההקלטות ה"אודיופיליות", לדעתי אתם עושים שיוך לא נכון של הסאונד לתוכן, ומשם מגיעים למסקנות מעוותות.

הבעיה היא לא הסאונד, ורוב המוזיקה היתה נשמעת יותר טוב (גם לכם) עם סאונד "אודיופילי". כן, פה ושם יש שימוש ב- lo-fi ממניעים אמנותיים וזה יכול לתרום במקרה הזה, אבל לרוב זה סתם מחדל לא יתרון.

_________________
ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד.
I have been supported from the bottom of my heart
בוכה דה פלורסנט


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: חוויה על-חושית
הודעהפורסם: 20/09/18 13:36 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
01/09/08 15:14

הודעות: 33105
luko24 כתב:
אלוני,חבל שאתה כותב תגובה אלי בלי פרדון,
ועוד יותר חבל שוויכח ענייני הופך לוויכוח אישי.


מממ, אני לא רואה את חילוף התגובות הזה כויכוח אישי.
התגובות שלך היו לדעתי גם שגויות וגם "אלימות", אז ניסיתי להגיב באותה עוצמה שתבין איך אתה גורם לאחרים להרגיש.

אז אם זה לא ברור, אין לי נגדך שום דבר אישי. ההיפך!

_________________
ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד.
I have been supported from the bottom of my heart
בוכה דה פלורסנט


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: חוויה על-חושית
הודעהפורסם: 20/09/18 14:25 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
06/06/09 16:42

הודעות: 10521
aloni כתב:
michael123 כתב:
אשמח אם תציע איך אפשר לשפר הקלטה עם DR8 ל-DR13

:)
זה בדיוק הפוך ממה שעושים במאסטרינג (או מיקסינג). במקור החומר מגיע עם טווח דינמי גדול מידי ומקטינים אותו. אין צורך בתוכנה בשביל להגדיל אותו...


רם טוען שיש, הלוואי אם אפשר היה לעשות רברס לחלק מן ההקלטות

_________________
מיכאל


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: חוויה על-חושית
הודעהפורסם: 20/09/18 17:04 
חבר האתר


הצטרף:
22/09/09 13:05

הודעות: 384
צפיד כתב:
luko24 כתב:
זה המקום שמוכיח את היחס ההפוך באודיו,
למעשה במערכת נצילה מאוד שהיית אמור
להיות הכי קרוב למוסיקה, שומעים שהמוסיקה
לא נאמנה ונכונה למקור,וזה עקב הצבע וחוסר
בס ויש עוד, לצערינו אי אפשר לשנות את הפיזיקה
ולנטרל את החולשות אלה.


כמה שאלות (לא ציני...אולי קצת):

האם שמעת את הרמקולים בלייב?
מה ההגדרה שלך למקור - לאולפן?האם היית באולפן בזמן ההקלטה?
ההגדרה שלך למקור היא איך כלי מסויים נשמע?
האם בהקלטה של אורגן שמנגן פסנתר אתה שומע את החוסר נאמנות?

מינוחים אודיופילים כמו צבע, נאמנות למקור וכ' הם מונחים שיווקים ופחות
מציאותיים.
כמובן שגם אני שואף לשמוע חצוצרה חיה ככל שניתן,או כינור שחותך את החדר כאילו היה שם.
זה ווירטואליות של המערכת ולא נאמנות לכלום.
מי אמר שזה נאמן למקור?
כפי שכתבתי בדיון אחר,
אין לנו אפשרות באמת לבחון דברים כאלה במינוחים --> לא מציאותי.
כשאתה יודע מה אתה אוהב -
החוויה הכוללת בהאזנה היא החשובה ואף המחמירה ביותר בכל סשיין האזנה.


צפיד,
בעיניין נאמן למקור כמובן שהמקור לדדי זה כלי נגינה ,לכולנו יש דימוי וזיכרון איך הכלי נגינה
נשמעים,
בעיניין רמקולים שופריים כמובן ששמעתי עשרות פעמים,לשני חברים יש שופריים אחד הוסף שני סאב וופרים "15 של אלטק וחבר השני בנה סאב שופרי עד התיקרה זה פיצוי אדיר לסאונד,אך עדיין צריך לאהוב
את הגוון הצליל, והפתיחות הצליל לפעמים מטריד,
בעיניין הבס זה החלק פרובלמתי לרוב,כולם אוהבים בס אך כשהוא מגיע הוא תלוי בטיפול אקוסטי של החלל, ביחס בין מידות החלל, ואיכות המערכת שמסוגלת לספק את הזרם הדרוש,בעיניי אין מוסיקה בלי בס ,כל מוסיקה נשענת על הבס,
יש הקלטות טובות ויש גרועות אז לשם מה דרושה נאמנות להקלטות, אנו צריכים להבחין איזה כלים מנגנים ובקשר אוטנטי שלהם למציאות.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: חוויה על-חושית
הודעהפורסם: 20/09/18 21:33 
--- מושעה ---


הצטרף:
29/11/11 02:35

הודעות: 1990
רם וקסלר כתב:
בעניין דיאנה קראל וים של מוזיקה עכשווית בואו נקרא לילד בשמו: תוכנות שיפור ותיקון הקלטה.


התוכנה לשיפור הקלטה היחידה במקרה של מוסיקה סטייל דיאנה קרל זה לדחוף את המיקרופון יותר ויותר קרוב למיתרי הקול ......ובמקרה של גיטרה, שישה מקרופונים, כל אחד במרחק אלפית המילימטר מכל אחד מששת המיתרים.

ככה זה כשרוצים להרשים אודיופילים על שלל מערכות השמע שלהם ב"סופר פרטים" ולא בצליל טבעי שבדרך כלל שומעים במרחק של מספר מטרים מהזמר/כלי נגינה.

אני מכנה סוג מוסיקה זה - "מוזיקת זיקפה אודיופילית"


נערך לאחרונה על ידי roberts בתאריך 20/09/18 21:42, נערך פעם אחת בסך הכל.

חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 5 מתוך 6   [ 53 הודעות ]
עבור ל:  
עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5, 6  הבא

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  



חפש:

hifimusic
אודות
תנאי שימוש
צור קשר
אוהבים את
hifimusic?
סקירות אודיו
הכל
הגברה
רמקולים
מקורות
אחר
סקירות מוזיקה
הכל
קלאסי
ג'אז
פופ/רוק/אלטרנטיבי
עולם/ישראלי/אחר
קישורים
מותגים על פי שם
מותגים על פי יבואן
מומלצים
הפורום
הרשם
לוח בקרה
הודעות אחרונות