עכשיו 29/03/24 08:11

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 6 מתוך 6   [ 53 הודעות ]
עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5, 6
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: Re: חוויה על-חושית
הודעהפורסם: 20/09/18 20:41 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
06/06/09 15:42

הודעות: 10514
roberts כתב:
רם וקסלר כתב:
בעניין דיאנה קראל וים של מוזיקה עכשווית בואו נקרא לילד בשמו: תוכנות שיפור ותיקון הקלטה.


התוכנה לשיפור הקלטה היחידה במקרה של מוסיקה סטייל דיאנה קרל זה לדחוף את המיקרופון יותר ויותר קרוב למיתרי הקול ......ובנוסף שישה מיקרופונים לגיטרה, כל אחד במרחק אלפית המילימטר מכל אחד מששת המיתרים.

ככה זה כשרוצים להרשים אודיופילים על שלל מערכות השמע שלהם ב"סופר פרטים" ולא בצליל טבעי שבדרך כלל שומעים במרחק של מספר מטרים מהזמר/כלי נגינה.


זה יותר Stockfisch, דיאנה קראל לא מוקלטת כך, בטח לא בדיסקים האחרונים שלה.

_________________
מיכאל


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: חוויה על-חושית
הודעהפורסם: 22/09/18 13:32 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
13/09/13 17:10

הודעות: 359
בעניין הדיון שלכם, הרשו לי להזכיר שיש המון אמנים בוחרים במודע לא לעשות הקלטות מפונפנות ומדוקדקות כי זה נשמע לאוזניהם שמאלצי\קיטשי וכולי. הקלטות כמו של דיאנה קרל גורמות להם בחילה פיסית ממש. (ואני לא מתכוון למוסיקה אלא להקלטה עצמה, המוסיקה שלה כבר עלולה לגרום לאותם אנשים לפרכוסים)
אני מאוד אוהב לשמוע הקלטות מפורטות, מאוזנות וכולי כאשר האמן בחר להקליט כך, אבל זה גם כיף לנגן בסט אפ חושפני, מפורט ושקוף, אלבום שיוצרו התכוון להקליטו באופן מחוספס, פושטי, זול ואינטואיטיבי, כדי להישאר קרובים לגרעין המקורי של היצירה.
למשל: (יש כמובן אינספור דוגמאות)
לטעמי אחד האלבומים הכי טובים בז'אנר שלו, האלבום סולו הראשון של של פרושיאנטה שבסטנדרטים אודיופיליים מוקלט איום ונורא, לא היה יכול להיות מוקלט אחרת, כי הוא קרוב מאוד לסקיצה גם בתוכן וגם בהקלטה ואי אפשר היה לשמור על האותנטיות של הביצועים עם אינסוף כיוונונים וטייקים באולפן יוקרתי.
https://www.youtube.com/watch?v=F-IOfQv35Bk&t=250s[/quote]


אהלן אוהד (Y) .
לצד אינסוף איזוכרים למוסיקה מעליות מפונפנת (בחילה) כדוגמאת דיאנה קרול שציינת.
כיף לדעת שיש אנשים בפורום שמכירים חומר של פרושיאנטה ,
בטח את האלבום הראשון והדי "ניסיוני".
שלדעתי To Record Only Water for Ten Days
הוא דוגמא עדיפה ויותר משקפת את רוח הדברים שכתבת - פה מדובר ביצירת מופת אמיתית וכנה שהוקלטה עם חותמת סאונד מאוד מחוספס שהפוך מכל הדיסקים האודיופילים המפונפנים מעצימה את התוכן ולא ההיפך.
אני משער שיותר אנשים יסכימו על כך מאשר Niandra Lades שהוא די אקספרמנטי ולא "לעיס"
אם כי הוא אלבום חשוב מאוד בתחילת דרכו כאמן בפני עצמו.
התקליט היחידי שפרושיאנטה באמת השקיע בסאונד היה ב Shadows Collide with People.
כמובן כמעט בכל ההקלטות בRED HOT במיוחד קליפורניה קיישן שתפקידו בהקלטות היה מכריע.

עשית לי חשק לפרושיאנטה היום,
קבל שיר שגם נשמע פגז (על המערכת הנכונה):


מת על הסאונד של הגיטרה שלו ומעדיף את צורת הנגינה שלו על כל נגן גאז' באשר הוא.[/quote]
ת'נקס
כמובן אני מכיר, האמת חרשתי את כל החומרים שלו קדימה אחורה.
אני בטוח שיש עוד הרבה חברי פורום כאן שמכירים אותו היטב, אם לא, אהיה מאוד מופתע.
אני חושב שכשהערפל יתפזר מעל אינסוף אמני רוק שחיים היום, החומר של פרושיאנטה ינצנץ עוד הרבה מאוד שנים.
האיש הוא לא פחות מגאון מוסיקלי ואחד היוצרים הכי כנים שעובדים היום לדעתי.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: חוויה על-חושית
הודעהפורסם: 22/09/18 13:32 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
13/09/13 17:10

הודעות: 359
בעניין הדיון שלכם, הרשו לי להזכיר שיש המון אמנים בוחרים במודע לא לעשות הקלטות מפונפנות ומדוקדקות כי זה נשמע לאוזניהם שמאלצי\קיטשי וכולי. הקלטות כמו של דיאנה קרל גורמות להם בחילה פיסית ממש. (ואני לא מתכוון למוסיקה אלא להקלטה עצמה, המוסיקה שלה כבר עלולה לגרום לאותם אנשים לפרכוסים)
אני מאוד אוהב לשמוע הקלטות מפורטות, מאוזנות וכולי כאשר האמן בחר להקליט כך, אבל זה גם כיף לנגן בסט אפ חושפני, מפורט ושקוף, אלבום שיוצרו התכוון להקליטו באופן מחוספס, פושטי, זול ואינטואיטיבי, כדי להישאר קרובים לגרעין המקורי של היצירה.
למשל: (יש כמובן אינספור דוגמאות)
לטעמי אחד האלבומים הכי טובים בז'אנר שלו, האלבום סולו הראשון של של פרושיאנטה שבסטנדרטים אודיופיליים מוקלט איום ונורא, לא היה יכול להיות מוקלט אחרת, כי הוא קרוב מאוד לסקיצה גם בתוכן וגם בהקלטה ואי אפשר היה לשמור על האותנטיות של הביצועים עם אינסוף כיוונונים וטייקים באולפן יוקרתי.
https://www.youtube.com/watch?v=F-IOfQv35Bk&t=250s[/quote]


אהלן אוהד (Y) .
לצד אינסוף איזוכרים למוסיקה מעליות מפונפנת (בחילה) כדוגמאת דיאנה קרול שציינת.
כיף לדעת שיש אנשים בפורום שמכירים חומר של פרושיאנטה ,
בטח את האלבום הראשון והדי "ניסיוני".
שלדעתי To Record Only Water for Ten Days
הוא דוגמא עדיפה ויותר משקפת את רוח הדברים שכתבת - פה מדובר ביצירת מופת אמיתית וכנה שהוקלטה עם חותמת סאונד מאוד מחוספס שהפוך מכל הדיסקים האודיופילים המפונפנים מעצימה את התוכן ולא ההיפך.
אני משער שיותר אנשים יסכימו על כך מאשר Niandra Lades שהוא די אקספרמנטי ולא "לעיס"
אם כי הוא אלבום חשוב מאוד בתחילת דרכו כאמן בפני עצמו.
התקליט היחידי שפרושיאנטה באמת השקיע בסאונד היה ב Shadows Collide with People.
כמובן כמעט בכל ההקלטות בRED HOT במיוחד קליפורניה קיישן שתפקידו בהקלטות היה מכריע.

עשית לי חשק לפרושיאנטה היום,
קבל שיר שגם נשמע פגז (על המערכת הנכונה):


מת על הסאונד של הגיטרה שלו ומעדיף את צורת הנגינה שלו על כל נגן גאז' באשר הוא.[/quote]


ת'נקס
כמובן אני מכיר, האמת חרשתי את כל החומרים שלו קדימה אחורה.
אני בטוח שיש עוד הרבה חברי פורום כאן שמכירים אותו היטב, אם לא, אהיה מאוד מופתע.
אני חושב שכשהערפל יתפזר מעל אינסוף אמני רוק שחיים היום, החומר של פרושיאנטה ינצנץ עוד הרבה מאוד שנים.
האיש הוא לא פחות מגאון מוסיקלי ואחד היוצרים הכי כנים שעובדים היום לדעתי, בכל התחומים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 6 מתוך 6   [ 53 הודעות ]
עבור ל:  
עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5, 6

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  



חפש:

hifimusic
אודות
תנאי שימוש
צור קשר
אוהבים את
hifimusic?
סקירות אודיו
הכל
הגברה
רמקולים
מקורות
אחר
סקירות מוזיקה
הכל
קלאסי
ג'אז
פופ/רוק/אלטרנטיבי
עולם/ישראלי/אחר
קישורים
מותגים על פי שם
מותגים על פי יבואן
מומלצים
הפורום
הרשם
לוח בקרה
הודעות אחרונות