עכשיו 20/04/24 01:48

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 4   [ 31 הודעות ]
עבור לעמוד 1, 2, 3, 4  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: מינכן 2010 הסיכום
הודעהפורסם: 31/05/10 14:05 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
01/09/08 15:14

הודעות: 33105
highend.png



ביום ראשון, התשיעי למאי 2010 חזרנו מתערוכת מינכן הי-אנד עייפים אך מרוצים.

Munich High End 2010


תערוכת מינכן השנתית של אגודת ההיי-אנד (High End Society) ביססה את עצמה כאחת התערוכות המקיפות והחשובות בתחומנו אם לא החשובה מכולן. משמח לגלות שלפחות בשנים האחרונות היא הפכה גם מוקד עליה לרגל של לא מעט אודיופילים ישראלים ואני מזהה פרצופים מוכרים שנה אחרי שנה, יחד עם קבוצת הסוחרים הישראלית (המשתמשים בתערוכה גם למטרותיהם העסקיות מעבר לחדוות העיסוק בתחום) יש יצוג משמעותי יחסית למדינתנו הקטנה.

Munich High End 2010


מגמה כללית


בתערוכה השנה התגברה אצלי תחושה שהחלה בשנה שעברה, והיא יוצרת אצלי רגשות מעורבים.
אני חש שכל שנה החדרים הטובים פחות טובים והחדרים הגרועים פחות גרועים.
החדשות הטובות הן שכמעט לא יצא לי להכנס לחדר ולשמוע חדר מזעזע ממנו בא לי לברוח מיד. החדשות הרעות הן שכמעט שום חדר לא הצליח לרגש אותי, והרי זו ציפיה לגיטימית מתערוכה שכזאת הלא כן?

זה לא סוד (שהרי כתבתי על כך) שבשנה שעברה התרגשתי מהחדר של WADAX ומצאתי עניין רב בכמה חדרים נוספים ביניהם מג'יקו, YG, מרק לוינסון ו- Revel גם TAD ואפילו Adam.

אם קראתם את סקירות החדרים שהציגו השנה, ביניהם WADAX, מג'יקו, TAD ו YG בודאי שמתם לב למורת רוחי יחסית לתצוגה בשנה שעברה.
לעומתם השנה רק שני חדרים הפתיעו אותי לטובה (יפורטו בהמשך).

אפשר לפתור בקלות את הדילמה ולהגיד שפיתחתי בשנים אלו את טעמי וניסיוני בתחום והיום יותר קשה "להרשים אותי", אך אני עומד על כך שזה לא המצב והתצוגות המוצלחות השנה היו באופן כללי פחות טובות. כמובן שאותו תירוץ לא יכול להסביר מדוע התצוגות החלשות היו פחות חלשות.

טרנדים טכנולוגיים


ניגון מבוסס מחשב


כבר בשנה שעברה ניתן היה להבחין במגמה הולכת וגוברת להדגמת סטאפים בעזרת מקור ממוחשב, העובדה המיוחדת בשנה שעברה היתה שסופסוף היה ניתן לשמוע סטאפ מבוסס מקור ממוחשב שמנגן בצורה סבירה עד טובה ולא ממש מבייש את הסטאפ.

השנה נראה שהמגמה ממשיכה להתפתח, ומלבד התפתחות כמותית זכינו לראות (ולשמוע) מוצרים יותר מושקעים (ויקרים) שהוצגו בחדרים השונים.
ולמרות אותם מוצרים אקזוטיים אני לא יכול לומר שהבחנתי בשיפור סוני כלשהו מול התוצאות בשנה שעברה. סה"כ התוצאות היו עדיין נחותות לטעמי אל מול נגני התקליטורים או הפטיפונים הטובים.

פטיפונים


אם היתה לי הפתעה מטכנולוגיה כלשהי השנה היא היתה בתחום הפטיפונים. פטיפונים היוו מקור משמעותי מבחינת נוכחות בהרבה חדרים אך בכך אין הרבה חדש, זה היה גם המצב בשתי התערוכות הקודמות בהן ביקרתי.

בהנתן העובדה שפטיפון דורש מהמציג הרבה יותר התעסקות, הן בהעמדת הסטאפ והן בהחלפת התקליטים תוך כדי ההדגמה זה לא עניין פשוט. בשנים קודמות לא מצאתי הצדקה להתעסקות זו, בהדגמות הטובות הפטיפון היה שווה ערך לנגן תקליטורים טוב (זה לא אומר שהם נשמעו זהה, כל אחד עם יתרונותיו וחסרונותיו), בהדגמות פחות טובות הסט האנלוגי רק הזיק לתוצאה.

השנה המצב היה שונה, באופן כללי הסטים האנלוגיים נשמעו טוב ואפילו טוב מאוד. לא זכור לי אפילו חדר אחד בו הרגשתי שהסט האנלוגי "קלקל".
לכך נוסיף שני סטים אנלוגיים שהשאירו עלי חותם ששום סט אנלוגי לא הצליח להשאיר עד היום. הראשון הסט של דה-וינצ'י בחדר של Tidal שכלל את ה- In Unison והשני ה- Pluto Audio 12A Cobra שהודגם עם ה- Harbeth בתערוכת היפי דלוקס.

מדוע כל כך התרשמתי משני הסטים האלו? קצת קשה להסביר במילים אבל אנסה.
נתחיל דווקא בשלילת החסרונות, לא היו פיצפוצים או חריקות, לא היה עיוות טונאלי, לא היו גם עיוותים מכל סוג אחר (לפחות כאלו בהם יכולתי להבחין), לא היתה שום בעיה ברצפת הרעש ולמעשה הם נשמעו לי שקטים ביותר.
אך מה כן היה? היתה סוג של שלווה והמשכיות מוזיקלית שאינה פוגעת בדינמיות ובאפקט ההפתעה של הצליל. זה גורם לתחושה של חוסר מאמץ בניגון שמתרגם אוטומטית לחוסר מאמץ ונועם גדול בהאזנה.
שני הפטיפונים ידעו לשדר עדינות ואינטימיות כשצריך וגודל ודינמיות כשצריך. תמונת הסטראו היתה טובה ומדויקת, אם כי אני לא בטוח שהיתה טובה מנגני התקליטורים הטובים ביותר.

המקור האולטימטיבי?
אני חושב שזה הדבר הקרוב ביותר ששמעתי עד היום. רק חבל שיש את בעית המדיה היקרה אחרת הייתי רץ בכיוון.

Munich High End 2010


Munich High End 2010


ציון לשבח


חדרים


מדובר כאן בטעם אישי גרידא, ואני מקווה שאביעד ימשיך אותי ויתן את המועדפים שלו.

Tidal/Da-Vinci
Hansen/Soulution

שני החדרים הבאים מקבלים ציון לשבח לא רק בגלל התוצאה הסונית אלא גם בגלל אפקט ההפתעה:
Munich High End 2010

Kharma - שפעם ראשונה הרשימו אותי בתערוכה (יותר מזה, פעם ראשונה שלא היו ממש גרועים)
Dali/AudioNet - על תצוגה מוזיקלית ומהנה מזוג רמקולים זולים יחסית

החדר של Stereoplay שהציג מבחן השוואתי בין שלושה רמקולים יוקרתיים במיוחד היה מעניין מאוד וגם העובדה שאהבתי את התוצאה של האוטופיה לא הזיקה כלל.

Munich High End 2010


חברות/מוצרים


כמה חברות השאירו עלי רושם חיובי:

Munich High End 2010


Soulution - בכל מקום ששמעתי אותם וכל רכיב פרטני
Da-Vinci - הסט האנלוגי בחדר של Tidal
AudioNet - בחדר עם Dali
Pluto Audio - הסט האנלוגי בתערוכת HiFiDeluxe
Tidal - הסט השלם בחדרה
Hansen - זוג הרמקולים The Emperor

Munich High End 2010


סיכום


סה"כ ברמה האישית הביקור בתערוכה השנה היה חיובי מאוד עבורי. אמנם הייתי שמח לשמוע יותר חדרים "מדהימים" או מפתיעים אבל באופן כללי התערוכה השנה לא ממש איכזבה.
העובדה שמזג האויר היה סגרירי וגשום לא עזרה למצב הרוח הכללי, לטיולים בעיר ולתמונות מהתערוכה (למרות ששמתי לב שרובכם אהבתם).

נהנתי מאוד מהחברותא עם שאר ה- א'ים, שסחבו אותי למסעדות טעימות ברובן ולסיורים תדירים בעיר. ולמרות שלא הגענו למועדון האלמותי ה- LEHL, יצא שביום הולדתי ביקרנו במסעדה שכונתית עם בירה מעולה והופעת דיקסי כל כך כיפית שהפכה לשיא הטיול מבחינתי.

Munich High End 2010


ואם הזכרנו את החברותא, זה הזמן להודות לאביעד, שמילים לא יכולות להביע את תודתי להשקעה וההקרבה שהוא הפגין על מנת להעניק לכם סקירות מקיפות של עשרות מהחדרים שהוצגו בתערוכה.
אביעד, תודה, מוריד בפניך את הכובע (F)

_________________
ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד.
I have been supported from the bottom of my heart
בוכה דה פלורסנט


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: מינכן 2010 הסיכום
הודעהפורסם: 01/06/10 08:48 
עוסק בתחום

עוסק בתחום
סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
26/09/08 21:35

הודעות: 18219
יהיה לי קצת קשה לסכם על הכתב את שחוויתי בתערוכת מינכן.
בעיקר בשל כל הדברים שקרו בדרך, מה ששמעתי, ראיתי וחברתית כמובן.
אז זה יהיה טיפלה ארוך, איתכם הסליחה.. (F)

זו הפעם הראשונה שאני פוקד את התערוכה הגדולה בעולם לאודיו דו ערוצי והשנה לשמחתי הצלחתי "לעשות זאת", מכל הבחינות.
"מכל הבחינות" כולל את החוויות שנהניתי מהן כל כך בארבעת הימים הגדושים הללו.
של ציוד, מוסיקה וחברות אמיצה בין ארבעה אלפים, או אלופים בצורה כזו או אחרת.
כל אחד בדרכו.

אני אתחיל דווקא מהסוף, זה שידידי אלון סיים בו את סיכומו.. (תודה!)
הייתי רוצה במעמד זה להודות לעולם הוירטואלי = האינטרנט (ולהורי שהביאוני עד הלום ;) ).
שהצליח לגלות בפני אנשים כה יקרים, חביבים וטובים עד שהם הם הפכו לחברי הטובים בעולם
(אני לא לוקח את זה כמובן מאליו!).

ולכם אלון ואפי על שהקמת את האתר הנפלא הזה יחד שמהווה היום את ה-אלטרנטיבה הנכונה, הישרה וברמה הגבוהה ביותר לתחומים שכולנו אוהבים, מוסיקה וציוד אודיו.
וזאת בדרך של נועם ופתיחות פנומנאלית (god know's שהיו לנו ויכוחים עיקשים הקשורים לכך) הכובע מורד רק לפניכם! תודה רבה (F) .
יאללה מספיק עם הקיצ'! בוא נעבור ישר ל -

הסיכום שלי על התערוכה ובכלל.

לתערוכה הגענו מהיום הראשון המוקדש למוזמנים בלבד, עיתונאים מרחבי העולם, מפיצים, מציגים ו"חברים של... 8-)".
כאשר ביום זה התערוכה הרבה פחות עמוסה במבקרים ונותנת הזדמנות קצת יותר נוחה וריאלית, לכל אלה שרוצים לבחון את החדרים המיוחדים, או בכלל את התערוכה ביתר נוחות.
לשמחתי הגענו כבר יום לפני, מה שנתן לנו לנוח מהטיסות והיום המתיש שעוברים עד שמגיעים לארץ אחרת, וגם לטייל ולספוג טיפה מאווירת מינכן וגרמניה (וקצת מהקור והגשם לצערנו).

לתערוכה אלון ואני הגענו די מוכנים.
לפחות כל אחד חשב מראש על דרך "לתקוף" את החדרים השונים וכמובן לסקור אותם באופן רציני. כך שיהיה לנו בסיס לכתיבה עבור האתר שעיקרו הוא אתם הקוראים.
בדיעבד, פה ושם קינאתי קצת בשני ה א'ים שטיילו להם בתערוכה מבלי להיות בעומס יחסי,
כפי שאלון ואני היינו. אך מצד שני אותו לחץ בסופו של דבר היה חיובי עבורי.
מכיוון שהוא הכניס אותי לקצב כזה שאוכל לחוות, לשמוע ולראות כמה שיותר בתערוכה הענקית הזו.

מי שלא היה בתערוכות מהסוג הנ"ל, צריך להבין שגודלן אדיר ומסת המידע שמוצגת שם היא פשוט בלתי נתפסת.
אנחנו היינו שם כל היום כמעט, למשך שלושה ימים ועדיין היו חדרים שלא ביקרנו בהם בכלל.
גם מחוסר זמן ובעיקר בשל חוסר עניין, כדי שלא יפריעו לחדרים שכן רצינו להיות בהם.

לגבי הסאונד
הגישה שלי היתה הרבה פחות ביקורתית כלפי החדרים ביחס לאלון למשל. ובכלל נראה לי שלאלון יש חשיבה הרבה יותר כיוונית ממני.
(למרות שהוא הצליח לבלבל אותי בכל יום שהיינו שם יחד :D ).
לתמהיל הביקורת הסונית מצידי על החדרים השונים, נכנסו גם שוק ויזואלי וגם כמובן התלהבות ילדותית\אנושית מהציוד היקר והנוצץ המוצג.

היה אפשר לקרוא בסקירות השונות, שלמרות השוני המתואר בהעברת המוסיקה בכל חדר,
היו חדרים רבים שדווקא נהניתי בהם ונתתי להם המון קרדיט מאשר כאלו שלא.
גם אני כמו אלון, לא נפגשתי עם חדר שרציתי לברוח ממנו בגין סאונד מזעזע, או קשה במיוחד.
אך היו כמה שממש לא הזיזו לי, או היו להם חסרונות "קשים" מבחינתי שהיוו NO NO לטעמי.
אך עדיין ניכר היה שאהבתי והתלהבתי קצת יותר ממנו מחדרים מסוימים ובכלל.

החלוקה אצלי הייתה בין טובים, לבין טובים יותר ועד ממש מצוינים לטעמי.
שלהם בדרך כלל נתתי את ציון "Take Home AS IS" .

אני לא אכביר במילים על הטכנולוגיות השונות והדברים הטכניים,
בעיקר בגלל שאלון השכיל לעשות ולפרט זאת טוב ממני.
לגבי המקורות שניגנו יש לי כמה מילים משל עצמי בכל זאת.

למרות שאפשר אולי להגיד שברוב החדרים השתמשו במקורות מבוססי מחשב, זה עדיין לא משהו שהייתי מנתח כמגמת שינוי בכניסה למערכות החובבים או משהו כזה. לי זה נראה יותר בקטע
של נוחות הרבה יותר מרמה סונית. המציגים יושבים שם 4 ימים שלמים ומציגים מוסיקה במשך שעות.

בכל מקור אחר הם צריכים להחליף תקליט או דיסק כל רצועה או שתיים.
בכל מקרה וללא ספק ה-מקור שכיכב מבחינה סונית הוא האנלוגי, בטח ובטח עם סגנון המוסיקה ששלט בתערוכה בכמעט כל החדרים (מאד יכול להיות שאם היו מעיזים קצת לכיוון הקלאסי הבחירה אולי היתה משתנה).
אל לכם לקחת את הערתי לכיוונים לא נכונים, לא הכול נוחות וכמובן שלהציג את הטכנולוגיה החדשה ביותר בתחום, היתה בראשם של המציגים.
הבעיה הגדולה לדעתי היתה שברגע שחדר מסוים השתמש בכמה מקורות, המחשב תמיד, אבל תמיד נשמע הכי פחות טוב (לפחות לטעמי, ונראה שאלון מסכים איתי).

לגבי החדרים והשוני ביניהם, מבחינתי חילקתי אותם לכמה סוגים.. להלן חלקם.

*סאונד ענק שלא קשור למציאות שלנו, קארמה, MBL , גריפון וכדומה ..
אלה חדרים יקרים מאד, עם מערכות דגל עצומות שמייצרות סאונד ענק ומרשים במיוחד.
אך אלה לא חדרים שהייתי חושב לקחת איתי הביתה גם אם הממון היה בכיסי (עלייק ;) ).
יהיה לדעתי קשה מאד לשבת מול אחת כזו 4-5 שעות ביום ולהאזין למוסיקה למרות החיוך הדבילי שמרוח לך על הפנים שאתה יוצא מחדר כזה.

Munich High End 2010 Gryphon


*חדרים עם סאונד "שונה" לדוגמא ה Western Electric.. שנתן פרזנטציה גדולה, רחבה ועמוקה מאד. החדר הזה היווה רפרנס במימד שונה לגמרי ממערכות היי אנד שונות בתערוכה, והדגים מוסיקאליות אדירה, עם חוסר של סופרלטיבים אודיופיליים (מה שזה לא אומר).
Avantgard הוא דוגמא נוספת, שהיה כנראה אחד החדרים הכי מהנים בתערוכה.
עם מיד מצוין ועוצמות אדירות בדינאמיקה ובדרייב! רק חבל שהמציג שם פריק של ווליום,
עד שהיה פשוט בלתי אפשרי לשהות בחדר יותר מכמה דק'.

Munich High End 2010 Silbatone


*חדרים עם איכות מרשימה (לטעמי כמובן) חלק מהם היו אלה עם הציון הפרטי שלי:
"TAKE HOME AS IS".
-הנסן "the emperor" עם אלקטרוניקה של סולושן וכבילה של קובאלה סוסנה.
-מג'יקו M5 עם אלקטרוניקה של סולושן (שוב) וכבילה של קובאלה סוסנה (שוב).
סאונד מאוזן, נעים,דינאמי, מפורט ושקוף. כל הדברים הטובים שאני מחפש במערכת סטריאו..
-החדר הקוריאני עם מכונת הירייה MSD והאלקטרוניקה של Emille שהציג סאונד מתוק, מלא ועשיר בניואנסים, היה אחד המפתיעים ביותר בתערוכה ולטובה כמובן.

Munich High End 2010 Emille & MSD


חדר נוסף שאהבתי מאד והיה מבחינתי אחד הטובים ששמעתי בו מוסיקה, היה החדר של
Ascendo System 7 עם הגברת החתול (CAT) השפופרתית.

Ascendo


ציון לשבח:
שלושת החדרים הטובים ביותר מבחינתי שהיו בתערוכה הם (ובמקרה גם מתאימים מאד לחדרים שאלון בחר {מצחיק, מפני שלמרות ההבדל בטעם ביננו, בחרנו די דומה בסופו של דבר}

- DA VINCI\ORPHEUS\MARTEN
- TIDAL\DA VINCI
- HANSEN\SOULUTION

Munich High End 2010 Da Vinci


היו חלוקות נוספות..וחדרים נוספים.
אך הפירוט נמצא בסקירות הממצות שכתבתנו עבורכם והרי זהו "הסיכום".

לסיום סיומת...
התחושה הכללית לאחר כמה ימים בתערוכה הגדולה וכן גם כמה שעות מהקטנה
זה שהימים האלו עמוסים מאד למי שמתכנן לראות, או לשמוע את רוב התצוגות.
בשלב מסוים בסוף כל יום, כבר היינו מותשים :!: לא פיזית כמו נפשית, כנראה שזה סוחט לא מעט מהבחינה הזו.
למזלנו הטיולים בעיר, השיחות הערות ביננו והיציאות בערב חידשו מטענים ליום הבא ולהמשיך לשמוע ולראות כמה שרצינו = כמה שיותר.

סה"כ אני יכול להגיד שההנאה היתה יותר מהפגישה עם המוצרים והדגמים שרואים רק בעיתונים המקצועיים ובתמונות באינטרנט. זה שיכולנו גם לשמוע, לנגוע ולקבל הסברים ובכלל לדבר עם חלק מאלה שממש יצרו וחשבו על הציוד היה מעשיר מאוד, משכיל ובכלל אחלה אקסטרה.
למרות שכרגיל הסאונד בתערוכה צריך להילקח בעירבון מאד מוגבל, גם בחדרים שטופלו אקוסטית לפחות במבט ראשון.
בטיסה חזרה לארץ חשבתי עם עצמי, האם גם שנה הבאה ארצה לבוא ולחוות את התערוכה שוב והתשובה אליה הגעתי עוד באוויר היתה "לא". אולי עוד כמה שנים.

היום לאחר כחודש כמעט מאז נחתנו, אני כבר מתחיל להרגיש את התיאבון חוזר שוב.
מה שבטוח, יציאה לתערוכה כזו - שכולה מוקדשת לציודפיליה (בואו נהיה כנים לרגע)
נותנת עירוי למחלה הזו שלנו, זאת שהצלחתי קצת (לפחות לזמן קצר לפני כן) להחשיך.
אז... צפו בקרוב לכמה שרשורי "התחדשתי" (Y) ;)

over and out.
אביעד (א'2) (F)

_________________
אביעד בריד - Byrdio
V.Y.G.E.R - CH Precision - Aries Cerat - Kharma - Clarisys audio - Boenicke - J.Sikora
VYDA - Pink Faun - SubBase - DS Audio - Aidas - Etsuro - SAEC - SOtM - CSport - Fono Acustica

טל - 052-6161-497
Gמייל - byrdparis@gmail.com


נערך לאחרונה על ידי Byrdio בתאריך 01/06/10 19:40, נערך 2 פעמים בסך הכל.

חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: מינכן 2010 הסיכום
הודעהפורסם: 01/06/10 19:07 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
01/09/08 15:14

הודעות: 33105
רשימת הסקירות:

הקדמה וכנס עיתונאים
מג'יקו Q5
Kharma
Audio Physics
TAD
Gryphon
AMR ו Kiso Audio
המבחן ההשוואתי של Stereoplay לשלושת הרמקולים הטובים ביותר (מבחינתם לפחות)
Silbatone + Western Electric
Audio Resolution
Gobel High-End
Avantgarde
Hansen / Soulution / Weiss / Kobala Sosna
Da Vinci Audio
Tidal
Ascendo
German Physiks & Vitus Audio
Amazon & Trigon
Devialet
Dali & AudioNet
Finite Elemente
Purist & KR Audio
Acapella & Ypsilon
Tannoy
Brinkmann & Aestetix & Vandersteen
Isophon & Octave
Metal Sound Design & Emille
AudioNec
Soulution
WLM
MBL
YG & ASR
WADAX
QAT
Cessaro & TW-Acoustic
Audio Exklusiv
Aesthetix

מתערוכת HiFiDeluxe (שימו לב, בפורום נפרד):
Einstein & Blumenhofer
Acapella
Pluto Audio & Harbeth

_________________
ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד.
I have been supported from the bottom of my heart
בוכה דה פלורסנט


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: מינכן 2010 הסיכום
הודעהפורסם: 01/06/10 19:51 
חבר האתר


הצטרף:
03/04/09 03:35

הודעות: 5288
אביעד ואלון
תודה! סקירות נהדרות ומעוררות סקרנות רבה למוצרים ששמעתם וראיתם. כל הכבוד גם על חוסר ההסכמה הצפויה, אך ממש לא שגרתית לקריאה, שהעניקה עומק נוסף לכתבות.


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: מינכן 2010 הסיכום
הודעהפורסם: 01/06/10 20:09 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
21/02/09 15:51

הודעות: 230
תודה לשניכם על ההשקעה האדירה בסיקור התערוכה! עקבתי אחר כל הסקירות ולא השתעממתי אפילו לרגע, ולאור התמונות היפות והתיאורים המפורטים הצלחתי להרגיש כמעט חלק מהאירוע. שוב תודה על שעות רבות של הנאה שסיפקתם לכל קוראי האתר (F)

_________________
Just because you feel it doesn't mean it's there


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: מינכן 2010 הסיכום
הודעהפורסם: 01/06/10 20:46 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
07/02/09 23:22

הודעות: 2521
אני בכל אופן הייתי עדיין מעדיף ששירשורי ה"התחדשתי" של בירד והיתר יהיו כמה שיותר על מוסיקה ופחות על ציוד.
מי שהמעות בידיו מוזמן כמובן להתכבד ולכבד את עצמו במיטב הצעצועים, אבל קשה לי להאמין שדווקא הצעצועים היקרים באופן חסר היגיון שראינו פה יתאימו לסתם בנאדם מין השורה עם חיים משפחה משכורת כלב וכדומה.

_________________
הכל טוב ויפה
אבל ברקץ -
יש רק אחד ....


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: מינכן 2010 הסיכום
הודעהפורסם: 01/06/10 20:48 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
21/09/08 19:45

הודעות: 4744
אלוני, לעניין "מחירי המדיה" הגבוהים באנאל'.. א. נדמה לי שניתן להשיג לא מעט דברים טובים גם במחיר סביר. ב. למי שמוכן להוציא את סכום הכסף על אחד משני הרכיבים הספציפיים הללו (כמו גם על סטנד מעולה..למשל....) מחיר המדיה, גם אם הוא גבוה, די שולי..

_________________
folknrock


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: מינכן 2010 הסיכום
הודעהפורסם: 01/06/10 21:46 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
21/09/08 04:12

הודעות: 7061
Giant Steps כתב:
תודה לשניכם על ההשקעה האדירה בסיקור התערוכה! עקבתי אחר כל הסקירות ולא השתעממתי אפילו לרגע, ולאור התמונות היפות והתיאורים המפורטים הצלחתי להרגיש כמעט חלק מהאירוע. שוב תודה על שעות רבות של הנאה שסיפקתם לכל קוראי האתר (F)

_________________
Speakers: Wilson Alexandria X-2.2 Preamp: Momentum HD Preamplifier Amp: Dan D'Agostino Momentum Stereo Amplifier Source: MSB Analog DAC with Analog Power Base and Premium QUAD USB2 Cables: Transparent Reference XL MM2


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: מינכן 2010 הסיכום
הודעהפורסם: 01/06/10 22:26 
חבר האתר


הצטרף:
21/09/08 14:54

הודעות: 1518
המון המון תודה.

אני אישית מאד מעריך את ההשקעה בהבאת הרשמים אלינו.

אני מקווה שבשנה הבאה יתווסף ש' לאלפים...

החשש העיקרי שלי שנובע מניסיון של ביקור בתערוכות רכב בחו"ל (התחביב האחר שלי) הוא שמרוב עצים לא רואים את היער ..

מהתיאורים שלכם גם אתם חוויתם קצת ממגרעת זו של תערוכות ענק בחו"ל...

שוב שאפו ותודה על השיתוף...


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: מינכן 2010 הסיכום
הודעהפורסם: 01/06/10 23:02 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
21/09/08 20:58

הודעות: 2999
תודה לכם - השקעה מטורפת ללא ספק!!!

_________________
I have the simplest taste. I am always satisfied with the best"- Oscar Wilde"
TIDAL Piano G2 | Luxman M900u | Einstein The tube| Oracle Delphi turntable|Weiss MEDEA+ DAC & Berkley DAC|AURALIC ARIES G1 |ps audio juicer|Stealth power cables


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 4   [ 31 הודעות ]
עבור ל:  
עבור לעמוד 1, 2, 3, 4  הבא

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  



חפש:

hifimusic
אודות
תנאי שימוש
צור קשר
אוהבים את
hifimusic?
סקירות אודיו
הכל
הגברה
רמקולים
מקורות
אחר
סקירות מוזיקה
הכל
קלאסי
ג'אז
פופ/רוק/אלטרנטיבי
עולם/ישראלי/אחר
קישורים
מותגים על פי שם
מותגים על פי יבואן
מומלצים
הפורום
הרשם
לוח בקרה
הודעות אחרונות