אז, בניגוד לחדר של LV שקווין הביא יחד עם קונדו, הפעם אנחנו מבקרים בחדר של קונדו יפן.
החברה כבר תקופה מדגימה את הסט שלה יחד עם Kaiser Kawero שהוא רמקול מיוחד ולטעמי מדהים ביופיו (ביחוד בגימור שהביאו לתערוכה). הרמקול בעל טוויטר פלנרי שיכול לזוז לפי תצורת החדר, אלמנטים מקדימה שאחראים לתדרי המיד, וזוג אלמנטים אחוריים, שמטפלים בתדרים הנמוכים יותר.
מלבד המונובלוקים שאותם אנו רואים כבר כמה וכמה תערוכות (בתמונות לפחות), קונדו חשפה כמה מוצרים חדשים לגמרי שאפילו באתר שלהם עדיין לא מפורסמים.
הקדם מגבר החדש שלהם – G1000 שמחליף את ה M1000 mk2 "הוותיק" של החברה.
הקדם מורכב משתי יחידות, קונטרולר וספק כח, קיבל ספקי כח גדולים יותר, כמובן מחיווט כסף, פייסליפט עיצובי בפנל הקדמי וגם עץ בצדדים, ותופינים אחרים בנוסף כמובן. את מי שזה מעניין ומעוניין, הקדם יעלה 100,000 דולר בלבד.
מוצר נוסף שקונדו העמידה על הסטנד היה הפונו סטיג' החדש של החברה – G10 שהחליף את ה
G1 וכנראה שהשינוי הגדול בו, הוא הכנסת ה SUT לתוך מארז הפונו, מכיוון שלמרות שעל הפטיפון היה מורכב הראש של קונדו – I-OM לא הבחנו בסטפ אפ שתמיד מצטרף אליו.
הפטיפון היה כמובן ה GINGA המפורסם של החברה יחד עם זרוע של SME V עם חיווט קונדו בפנים.
על הסאונד –
בחדר ביקרתי פעמיים, פעם אחת ביום הראשון ששמור לעיתונאים ועוסקים בתחום, ופעם אחת לקראת סוף התערוכה כדי לראות אם משהו השתנה בינתיים. ד"א בכל הפעמים שהייתי ובכל הזמן ששהייתי בחדר הזה, היה שקט יחסית מהמבקרים (ומהמציגים!) והמקור שניגן היה הפטיפון, למרות ה CDP של איזוטריק שישב בסטנד למטה.
המערכת מכוונת לסאונד טונאלי מאד מסוים, אני מניח שזה בגין הכיוון הבסיסי של קונדו. עצמם וכך גם הרמקול בהמשך הקו. בלומי מאד בתדרי המיד עם גבוהים מבריקים ומפורטים. שם בחדר, גם ביום הראשון וגם באחרון, היה קצת אובר בס לטעמי, שנגרם כנראה מאקוסטיקה לקויה ולאו דווקא מאי שליטה של זוג מונובלוקים של W50 בקלאס A. וזה העיב מעט על הפרזנטציה ועל מצב רוחי הכללי בכל פעם שבאתי להתלהב מקונדו. (אני די בטוח שבחדר מטופל ועם קצת יותר זמן, המערכת הזו הייתה מנגנת נפלא כמו שהיא ניגנה וללא האישיו בבס התחתון).
שמענו בין היתר הקלטת פסנתר טריו של ימאמוטו, אני מניח שמי שמכיר את התקליטים הללו, יודע שהם מופקים לעילא וגם מערכת במאית הסכום של זו המדוברת, הייתה נשמעת מצוין, אך השוס הגיע לאחר מכן לטעמי שהמציג שם תקליט אחד מזה –
SALVATORE ACCARDO - ROSSINI 6 sonate a quattro PHILIPSהסונטות לכינור של רוסיני ובכלל כינור כנראה היה הכלי שיוצרי המערכת הזו כיוונו אליו, אפשר להגיד שכל רמקול שעושה מיד טוב יצטיין בכך, אבל היה שם קסם בנוסף, הברקה ורגש שקשה לי להגיד ששמעתי ממקום אחר. התקליט הנדיר והיקר הזה, ניגן שם בצורה מעוררת השראה ואני אישית נהניתי מאד. זו הייתה אחת התוצאות לכינור הטובות ששמעתי מעודי.
יצאתי משם בתחושה אמביוולנטית. שמצד אחד כל ההיפ של קונדו קשור כנראה לאיכות הרכיבים והסאונד המרהיב שהם מסוגלים לו (בנוסף ראה ערך החדר עם LV ) אך מצד שני שמחיר המערכת הזו היה בסטרטוספרה אחרת לגמרי ממה שאני יכול לחלום עליו. אז כנראה שקונדו ALL AROUND
לא יהיה לי (למזלי יש לי את הכי קרוב שאני יכול לחשוב עליו ).