aloni כתב:
צפיד כתב:
שאלה לגבי ה RC בהקשר DSD ובעצם בכלל קבצים עם רזולוציה שגבוהה מ24/96
לפי מה שאני קורא רוב רובם של RC (שכמובן מבוסס DSP ) "מוגבלים" ל 24/96
ז"א יש המרה ראשונית A-> D עם "הנמכה" לרזולציית ה DSP ומשם חזרה D-->A,
אם בכל מקרה ההמרה הראשונית מאנלוג לגידיטל מוגבלת - למה בעצם יש עניין של פענוח של קבצים כמו DSD או
קבצים בעלי רזולוציה גבוהה יותר?
אני לא יודע אם זה המקרה אצל אלדד אני שואל בכלליות...
אני חושב שהנרטיב שלהם הוא כזה:
אנחנו מקבלים אנלוג ומוציאים אנלוג. מה שאנחנו עושים באמצע (המרה + DSP) צריך להיות שקוף (למעט ה- RC כמובן), ורזולוציה של 96/24 היא מספיק שקופה לגלם כל תוכן מוזיקלי.
והדעה שלי היא שהם כנראה צודקים. רוב ההבדלים שאנחנו שומעים בין רזולוציות גבוהות הן לא בגלל הרזולוציה אלא בגלל איך שהכינו את הקבצים (ואיך שהם משפיעים על הדאק הספציפי). 96 בתאוריה אמור להיות מספיק לכל דבר.
מעניין אותי פתרון של RC שיושב לפני ההגברה ואחרי המקור
ודי הופתעתי לגלות שמרבית ה DSP האלה הם מוגבלים..
התשובה שלך די משכנעת...כנראה שאין צורך ביותר מזה...אבל לך תסביר את לאודיופילים
שירגישו שRC "חנק" להם את DSD128 ..
אגב יש למישהו המלצות חוץ מ MINIDSP (בעיות HISSS ) עבור RC ?
ולגבי 24/96..
זה שרשור שיותר מדבר על DSD אז קצת לא נעים להודות אבל אני גם אני מסתפק ב24/96
לא מוצא הבדלים וגם אם מצאתי חזרתי לרדבוק וגיליתי שהוא נשמע הכי נכון...