מחבר |
הודעה |
חבר האתר
|
|
הצטרף: 06/10/08 19:46
הודעות: 3499
|
OMG ריכטר, ההבלחות הללו הורגות אותי כל פעם מחדש. רגע קצר של אמת שאי אפשר להתכחש לה, כל כך מובנת מאליה, חדה וברורה כמו הראות בגליל ביום יפה, ועם זאת מפתיעה ורעננה. תודה!
איתמר: כל חברה ממליצה כל מיני דברים על הרמקולים שלה - לרוב הלקוח הממוצע לא יעמוד בדרישות הנ"ל (בד"כ בגלל חוסר במקום) - ראה למשל את הפוסטים על מגנפאן מוקדם יותר. אני בטוח שאם נתעמק בהמלצות היצרן, נגלה שגם אתה לא מעמיד את הרמקולים שלך באופן אופטימלי. אני לא מדבר על אנשים עם חדרים כמו של אביעד (שם המצב באמת קיצוני) - אלא סתם חדרים רגילים, עם מזנון בין הרמקולים וכיו"ב. מה שאני מנסה לומר הוא ש זה שהרמקול ישמע טוב יותר בחדרים אחרים מאשר שלך - לא אומר שלא ישמע יותר טוב מרמקולים אחרים בחדר שלך. לגבי מוטיב העדר - כן, זה קיים בכל מקום וגם בכל תחום. לי זה כואב פה. מרגיש כאילו יש פה מעט מאד אנשים שנמצאים בתחביב הזה האותן סיבות שאני (ואתה, ועוד כמה כאן) נמצאים בו.
AV1: מותגיות + השתייכות לחוג = עדר מבחינתי. הרמקול הבא? לא יודע, יקח זמן עד שארכוש שוב מערכת (לא מכרתי כדי לשדרג).
_________________ תנו לייק, בחייאת: http://www.youtube.com/watch?v=n5fpamNooIo האיש הכי חרמן על סקרצואים בעולם!!
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 10/04/10 00:12
הודעות: 1677
|
eyal2991 כתב: שתי תכונות, או הרגלים, שלדעתי פוגעות בקונה הפוטנציאלי (גם במוכר כמובן, אבל לא בזה עסקינן):
1) מוטיב העדר: לא יודע בדיוק מי מובילי האופנה בארץ, ומי מחליט על ההייפ DE JOUR, אבל יש לי הרגשה חזקה שרבים מחברי ה"קהילה" מונעים הרבה יותר מהאם הם קונים רמקול שאפשר לרוץ לספר עליו לחברה, כזה שכולם רוצים כי הוא "נחשב" - מאשר איך הוא נשמע. אני זוכר תקופות למשל שאם היית מוכר וון שוויקרט - היית צריך לכבות את הטלפון כדי שיפסיקו להטריד אותך. פתאום אחרי זה, נתקעו כאלה בלוחות סתם, כי "נס ליחם". 2) המומחים: כן, לכולנו יש חברים/ידידים/בני דודים/מכרים שהם אורים ותומים. לא משנה שהם לא שמעו את הציוד בחיים, ובטח ובטח לא בקונטקסט של המערכת והחדר שיש לך - הם כבר יודעים אם זה כן יעבוד או לא יעבוד, ויש להם אלטרנטיבה הרבה יותר טובה בשבילך
מסכים ב-100%, אני קורא לזה "תופעת מאזדה". "מאזדה 3" בכל דורותיה – מכונית לא נוחה לישיבה, רעשנית וקשה בנסיעה, לא נעימה בנהיגה – אבל נחשבת ע"י העדר הישראלי (שמישהו יסביר לי – למה)... וישי מכוניות מעולות שלא "נחשבות". באודיו – אותו הדבר.
_________________ ויטלי
|
|
חזור למעלה |
|
|
הצטרף: 01/03/10 20:30
הודעות: 1010
|
קניתי רכב יד שניה ב 100.000שח וזה הרבה יותר קל מאשר קניית מערכת הסטיראו שלי שעלתה לי 35.000 שח
|
|
חזור למעלה |
|
|
הצטרף: 12/06/09 21:27
הודעות: 114
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 01/09/08 15:14
הודעות: 33105
|
AV1 כתב: 2 כשאתה מציע פתרונות לכל ה"בעייות" אתה מוצא הרבה אנשים שמחפשים חוויות על חשבון אחרים {יש אנשים עם שעון עומד}
הי שמעון, לאילו פתרונות אתה מתייחס? ומה הקשר (ומה רע) לאנשים שמחפשים חוויות? כולם פה מחפשים חוויות (אני מקווה). elad, אבולהלה. מחזיר לילדות.
_________________ ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד. I have been supported from the bottom of my heart בוכה דה פלורסנט
|
|
חזור למעלה |
|
|
--- מושעה ---
|
|
הצטרף: 02/06/10 23:16
הודעות: 188
|
היי אלוני
פתרונות: מו"מ על המחיר מכשיר מותאם לאחר הבאת מס' רעיונות שוב מו"מ על המחיר והתגמשות במחיר מיילים ושיחות טל' לאחר מכן מגיעה גם בקשה {לפעמים זו דרישה} לטרייד אין אפשרויות תשלום אפשרות השאלת ציוד אפשרות הדגמה שוב מו"מ על המחיר העלאת רעיונות נוספים שוב שיחות ומיילים, {הנה רואים קצה אור} ולבסוף בידיעה מוחלטת שהפתרון הובא, קיים וחזר על עצמו אף ה""לקוח"" מודה כי זה הפתרון הטוב ביותר עבורו למרות הכל ה... לא קונה. למה? כי מלכתחילה לא היה ביכולתו.
איך אומר הגשש: כמה עולה במבה וביסלי? - 2 לירות. אין הנחה? - בשבילך אתה בחור נחמד, שקל. טוב תרשום תרשום את זה. - מה לרשום, מה אני חנות מכולת?!?!
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 01/09/08 15:14
הודעות: 33105
|
אה אוקי, זאת דוגמה ללקוח לא הוגן.
אך מהצד השני יש את הלקוח ה- "יותר מידי הוגן". הנקודה ש- ronensu העלה, שלדעתי גם פוגעת בשני הצדדים.
הנה, אתה מייצג כאן את הצד המוכר. מה היית חושב על לקוח כזה:
1. מתקשר לברר על מוצר כלשהו ומבקש מחיר אחרון 2. מביע נכונות למחיר, אך לא מבטיח רכישה ומעוניין לשמוע את המוצר בביתו ומסכים לשאת בעלות ההובלה ולתת שיק ביטחון
אם יחליט בסופו של דבר לא לקנות. נניח שאפילו לא מעוניין לתת סיבה. האם מבחינתך עשה משהו לא בסדר?
_________________ ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד. I have been supported from the bottom of my heart בוכה דה פלורסנט
|
|
חזור למעלה |
|
|
--- מושעה ---
|
|
הצטרף: 02/06/10 23:16
הודעות: 188
|
aloni כתב: אה אוקי, זאת דוגמה ללקוח לא הוגן.
אך מהצד השני יש את הלקוח ה- "יותר מידי הוגן". הנקודה ש- ronensu העלה, שלדעתי גם פוגעת בשני הצדדים.
הנה, אתה מייצג כאן את הצד המוכר. מה היית חושב על לקוח כזה:
1. מתקשר לברר על מוצר כלשהו ומבקש מחיר אחרון 2. מביע נכונות למחיר, אך לא מבטיח רכישה ומעוניין לשמוע את המוצר בביתו ומסכים לשאת בעלות ההובלה ולתת שיק ביטחון
אם יחליט בסופו של דבר לא לקנות. נניח שאפילו לא מעוניין לתת סיבה. האם מבחינתך עשה משהו לא בסדר? אלוני... אתה נאיבי יש כאילו? שלח אותם אליי!
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 01/09/08 15:14
הודעות: 33105
|
לא יודע, על פי השירשור נראה שכן. אבל הם לא יפנו אליך כי הם לא רוצים לבלבל לך את השכל.
ומה שאני אומר, זה שאתה (ושאר המוכרים) כן היית רוצה שיפנו.
_________________ ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד. I have been supported from the bottom of my heart בוכה דה פלורסנט
|
|
חזור למעלה |
|
|
עוסק בתחום
|
|
הצטרף: 20/09/08 12:36
הודעות: 3645 מיקום: משה שרת 29, רחובות
|
יש כאלו ויותר מכך:
לפני חודש וחצי , צלצל אליי לקוח , ביקש לשמוע 4 מגברים אצלו בבית ללא התחייבות לרכישה מצידו אך עם נכונות לשלם 600 שח עבור ההדגמה המסורבלת . לאחר ששמע בביתו את כל 4 המכשירים במשך 5 שעות אמר הלקוח : אוקי עכשיו אני יוד את הכיוון שאני מחפש , הודה לי עבור סחיבת המכשירים והמאמץ , שילם את מחיר ההדגמה , ולא שמעתי ממנו במשך 3 שבועות.
לאחר שבועיים ימים החליט כי ברצונו לשמוע מגבר נוסף , אך איננו רוצה לשלם עבוא הדגמה נוספת ולכן יגיע אליי מנס ציונה לירושלים לקחת את המכשיר ולהחזירו ביום שלמחרת , וכך היה . כאשר בזמן החזרת המכשיר טען כי עדיין איננו שלם עם החלטתו.
כמה ימים לאחר מכן הודיע לי שהוא קונה את אחד המכשירים שמצאו חן בעיניו מחו"ל (במסגרת עבודתו הקשורה לנסעות מרובות לחו"ל ) !
ולא רק זאת , אלא שבלי להתבלבל רבות אמר לי הלקוח בשיחתנו האחרונה שהוא לא הבטיח לי כי ירכוש אצלי , ובסך הכל ביקש לשמוע מס מכשירים ולשלם לי בתמורה על הדגמתם.
כמובן שהוא לא סיפר לי על כוונתו האמיתית שהיא להביא מחו"ל , אך מבחינתו זה לא היה הנושא , כל מה שרצה זה לשמוע מס מכשירים בתשלום , זה הכל......
קורה , ויש לא מעט מקרים דומים , אך אין מה לעשות
_________________ ארמה אודיו - יבוא מערכות סטריאו הי אנד משה שרת 29 רחובות - טל 052-427-5555 ארמה אודיו - רק איכות www.arama-audio.com ארמה אודיו בפייסבוק MOON by simaudio - DeVORE FIDELITY - ROSSO FIORENTINO - CANOR AUDIO LINE MAGNETIC - LAB 12 - EPOS - VDH - - ועוד...
|
|
חזור למעלה |
|
|