ס. ריכטר כתב:
אמיר שלום,
הייתי בטוח שכתבתי לך שאני מעדיף שלא תיפנה אלי ישירות,
ובכל פעם שאחליט אם לפנות אליך תוכל להחליט אם להשיב לי או לא.
לפיכך, אל נא תיעלב אם אמשיך לא להשיב לך כרצוני,
ואנא אל תטעה לחשוב שאני חבר או מכר שלך או שקיים בינינו סוג של קשר כזה,
בו אתה אכן פונה אלי ישירות ויוצר אצלי איזושהי חבות בקריאת דבריך וכיו"ב.
מטעמי נימוס, בהם אני מצטיין, אחרוג ואסביר,
אתה כרגיל טועה בפענוח שלך - והפעם לגבי ברייק אין,
פיספסת את המהות בסבך השטויות:
האם הברייק אין הוא לציוד, או שמא הוא Break ear,
דהיינו אינוס האוזן לטובת הציוד, ברייק אין שאינו קיים ומבטא פונקציה של התרגלות האוזן למה שקנית,
כלומר, מעבר לדיקדוקי הנמלים שאתה מחפש, זה נוגע למהות הקונספט והאם קיים בכלל כשלעצמו.
כעת גש נא לעיניינך והנח לי בשקט.
גש, גש.
יאללה.
גש
סבא ריחתר,
אם אתה כבר מואיל ברוב טובך הגדול ונימוסיך המופלגים לפנות אלי ישירות, לפחות אל תטעה בשם...
שנית, אני לא נעלב, אפילו לא מהעיוות בשם, ובוודאי לא מאוסף השטויות, או מזה שאתה לא עונה. ראה עצמך פטור מכל חבות לענות/להתייחס בכל צורה שהיא.
אני מניח לך בשקט -- האותיות הכתובות אינן עושות רעש מכל סוג.
ואני מטפל בענייני בדיוק במידה הנראית לי, גם בלי עידודך בנושא
מילא "מהות הקונספט והאם קיים בכלל כשלעצמו", שהייה ברור כבר לפני 73,211 פוסטים מתחכמים, אני אכן לא מצליח לפענח את מלוא העומק של באיזו טחנת רוח אתה ממשיך להילחם:
*** יש הסכמה גורפת מקיר לקיר שהדרך האולטימאטיבית, האופטימאלית והטובה ביותר לבחון ציוד אודיו לפני רכישה היא לשמוע אותו בביית
*** יש הסכמה גורפת מקיר לקיר שכשאי אפשר לשמוע אותו בביית, אפשר לפעמים, בלית ברירה וכמוצא אחרון, לשמוע במקום אחר
*** יש הסכמה גורפת מקיר לקיר שכאי אפשר לשמוע בכלל, דרך רלוונטית עניינית ולידית וטובה היא לא לקנות אותו בכלל
*** הועלה רעיון לאפשרות לקנייה "חירשת", שברור ומוסכם בהסכמה גורפת מקיר לקיר שהיא יכולה להיות פותה, מטומטמת וחסרת הבנה של הסיכונים
*** הטענה היא שקנייה כזו יכולה להיות גם ממקום של הבנת הסיכויים והסיכונים, והימור תוך נכונות לשלם את המחירים, הצפויים והלא צפויים
לפיכך, לא ברור מה אתה מנסה להוכיח: שייש סיכונים? שאנשים עלולים להתמודד עם אי-הצלחה בעזרת רמאות עצמית, החלפת שאר הציוד, סבל מהציוד שלהם והנאה מאחר, או כל מיני דרכי התמודדות עקומות אחרות?
ברור שזה המצב!!!אבל העובדה שלא ברור
לי למה אתה ממשיך לחפור בחרא (שיט, כדבריך) ולהעמיק בזה, לא אומר שייש חבות מצידך להצדיק את הוכחת הברור-מאליו שוב ושוב באובססייה. זכותך לאובססייה שלך
עמיר