עכשיו 18/08/19 05:54

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 3 מתוך 5   [ 44 הודעות ]
עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: Re: הקדמה ממינכן
הודעהפורסם: 12/05/19 13:04 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
01/09/08 15:14

הודעות: 31759
LazyBoy כתב:
זו המחסום העיקרי לאושר: כשאתה מודד עצמך בעיקר מול מה שיש לאחרים, מעטים ככל שיהיו.

אתה יכול להסתכל על זה כ-"מול מה יש לאחרים", אבל אתה גם יכול להסתכל על זה כהיצע שיש בשוק.
(ובכל מקרה, לא דיברנו על מדד האושר...)

באופן דומה למה שאנחנו מדברים עליו, אני מעריך שבשנות השמונים/תשעים היו על הכביש יותר מיצובישי לאנסרים (באחוזים) מאשר יש היום קורולות. כלומר גם בתחום הרכבים להיות בעלים של רכב "ברמה יחסית" X עולה היום יותר מאז.
(וזה לא רק בגלל פורשה ופרארי, זה בגלל שרכבי "מנהלים" ו- SUVים למיניהם עולים יותר והם יותר פופולאריים מאז)

_________________
ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד.
I have been supported from the bottom of my heart
בוכה דה פלורסנט


חזור למעלה
 מחובר פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: הקדמה ממינכן
הודעהפורסם: 12/05/19 13:17 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
21/09/08 20:08

הודעות: 2096
roy כתב:
רק נקודונת ברשותך, בשל צרימה, הקטע הזה של המגדר וחסינותו היחסית לפגעי הטבע האנושי, לא כל כך שכנעה את לואי ויטון ( כדוגמה מייצגת ) כשהחליט לייצר תיקים במחירי היי אנד לאודיופילים, הרבה לפני שהאחרונים ידעו שככה קוראים להם.


אכן, לכן הביטוי המדוייק היה "במיוחד אצלנו הגברים".
זה התחיל עוד לפני לואי וויטון, כשהיו מייצרים צמיד יד או שרשרת יהלומים ב 50,000$. לואי ויטון פשוט הבין שאם יש מי שמוכן לשלם על פריט דקורטיבי חיצוני מחיר של רכב, אז למה לעצור באבנים?
וולגרי ככל זה עשוי להיתפס ברמת ניתוח מיידית, לדעתי זה דבר מצויין (היהלומים פחות, בגלל המלחמות).
אם יש מי שרוכש תיק ב 20K , יש מעצבים, מפרסמים, יבואנים וזבנים שמרוויחים מכל החגיגה הזו.
שלא לומר מיסים. זו באמת דרך להסתכל על זה: סוג של מס פרוגרסיבי.

_________________
nothing optional is ever made punishable unless those who do the prohibition have a repressed desire to participate


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הקדמה ממינכן
הודעהפורסם: 12/05/19 13:30 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
21/09/08 20:08

הודעות: 2096
aloni כתב:
LazyBoy כתב:
זו המחסום העיקרי לאושר: כשאתה מודד עצמך בעיקר מול מה שיש לאחרים, מעטים ככל שיהיו.

אתה יכול להסתכל על זה כ-"מול מה יש לאחרים", אבל אתה גם יכול להסתכל על זה כהיצע שיש בשוק.
(ובכל מקרה, לא דיברנו על מדד האושר...)

באופן דומה למה שאנחנו מדברים עליו, אני מעריך שבשנות השמונים/תשעים היו על הכביש יותר מיצובישי לאנסרים (באחוזים) מאשר יש היום קורולות. כלומר גם בתחום הרכבים להיות בעלים של רכב "ברמה יחסית" X עולה היום יותר מאז.
(וזה לא רק בגלל פורשה ופרארי, זה בגלל שרכבי "מנהלים" ו- SUVים למיניהם עולים יותר והם יותר פופולאריים מאז)


היצע זה טוב, ושוק זה עוד יותר טוב. אם כולם מתפרנסים אז אין כשל שוק.
רמת החיים העולמית עלתה, גם בארץ. בגלל זה גם הרכבים יותר טובים.

רמה יחסית זה מונח מתעתע, כי נקודת הייחוס צריכה הגדרה קשיחה.
למשל, כשאתה כותב שאם אתה קונה משהו והוא יותר טוב מ 93% ממה שיש בשוק? התשובה היא כנראה שלא.
אתה יכול באותה מידה לשאול האם הוא יותר טוב ממה שיש ל 93% מהאנשים? התשובה היא כנראה שמ 99%.
אתה יכול לשאול האם יותר טוב מ 93% מהאנשים שמגדירים עצמם אודיופילים? זה כבר שאלה ממש קשה מבחינתי.

לגבי דוגמת הרכב, אני עומד מאחוריה כיוון שהפער בין רכב מנהלים ופרייבט הוא בערך 20% ? נאמר יונדאי איוניק לעומת יונדאי טוסון ?
אז אם מחירי 'הי אנד' באודיו היו צומחים ב 20-30 אחוז ביחס לשנת 1989, כל הדיון הזה לא היה מתקיים.
הגידול הוא בפקטור של פי 5 או פי 10, שזו הפרופורציה בין יונדאי טוסון, לפורשה קייאן.

_________________
nothing optional is ever made punishable unless those who do the prohibition have a repressed desire to participate


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הקדמה ממינכן
הודעהפורסם: 12/05/19 14:07 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
01/09/08 15:14

הודעות: 31759
אחרי מה שכתבת עכשיו, אני לא בטוח שיש משהו שאנחנו לא מסכימים עליו...

(חוץ אולי מעניין הרכבים שאני לא מכיר את הדוגמאות הספציפיות שנתת לכן קשה לי להתייחס, והאמת שאני כבר מזמן לא בקיא בתעשיית הרכב בה איבדתי עניין כשהפסקתי לנסוע יותר מ 300 קילומטר בחודש)

_________________
ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד.
I have been supported from the bottom of my heart
בוכה דה פלורסנט


חזור למעלה
 מחובר פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: הקדמה ממינכן
הודעהפורסם: 12/05/19 18:26 
חבר האתר


הצטרף:
27/01/11 20:23

הודעות: 983
יש vivid ?
.
אופססס נפל, בחייאת תשאל כמה עולה vivid b1 ...


קבצים מצורפים:
IMG-20190512-WA0015.jpg

חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הקדמה ממינכן
הודעהפורסם: 12/05/19 19:06 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
21/11/10 13:17

הודעות: 1839
כואב הלב. :bheart:

נתקלתי גם בתמונה הזו.

זה ה 1.5 oval של vivid.

מבאס.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הקדמה ממינכן
הודעהפורסם: 12/05/19 22:20 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
06/06/09 16:42

הודעות: 9919
roy כתב:
רק נקודונת ברשותך, בשל צרימה, הקטע הזה של המגדר וחסינותו היחסית לפגעי הטבע האנושי, לא כל כך שכנעה את לואי ויטון ( כדוגמה מייצגת ) כשהחליט לייצר תיקים במחירי היי אנד לאודיופילים, הרבה לפני שהאחרונים ידעו שככה קוראים להם.


דוגמה מייצגת?
לואי ויטון מייצרים דברים איכותיים מאוד, מחומרים טובים בעבודת יד וא לא, אבל איכות ללא פשרות.
יש לזה ביקוש, יש לזה שוק, יש מיתוג כמובן. כמו שעון פאתק פיליפ או רולקס לגבר, ככה זה ארנק של לואי ויטון לאשה

והם גם לא הכי יקרים. הייתי אומר אפילו "נגישים" :)
עובדה כי כל סינית מסתובבת עם סט מלא כזה

_________________
מיכאל


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: הקדמה ממינכן
הודעהפורסם: 12/05/19 23:00 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
21/09/08 20:08

הודעות: 2096
michael123 כתב:

עובדה כי כל סינית מסתובבת עם סט מלא כזה




_________________
nothing optional is ever made punishable unless those who do the prohibition have a repressed desire to participate


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הקדמה ממינכן
הודעהפורסם: 13/05/19 00:43 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
13/09/08 21:54

הודעות: 8299
מי שמכיר, ראה את התערוכה/תצוגה/היסטוריה של - מזוודות נוסעים, תיקי נסיעה מקצועיים... של לואי ויטון, יעריך איכות מהי.
לא רק בביצוע בפועל, גם בתכנון.

הויויד נחשף ב'מערומיו' :idea:

אפרופו לאנסר 89, מי זוכר את היבוא, רכב, פורץ הדרך שנה קודם לכן, 88, עם המסר הפרסומי שליווה אותו :?:


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הקדמה ממינכן
הודעהפורסם: 13/05/19 01:09 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
21/09/08 20:08

הודעות: 2096
אני זוכר את הדאצ'יה (דלתא), "גם אתה יכול 88". השופוניזים כערך.

לגבי הוויויד, זה כמובן נורא מבעס, אבל מפתיע: להבנתי סיבי פחמן אמור להיות חומר עמיד וחזק.

_________________
nothing optional is ever made punishable unless those who do the prohibition have a repressed desire to participate


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 3 מתוך 5   [ 44 הודעות ]
עבור ל:  
עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5  הבא

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  



חפש:

hifimusic
אודות
תנאי שימוש
צור קשר
אוהבים את
hifimusic?
סקירות אודיו
הכל
הגברה
רמקולים
מקורות
אחר
סקירות מוזיקה
הכל
קלאסי
ג'אז
פופ/רוק/אלטרנטיבי
עולם/ישראלי/אחר
קישורים
מותגים על פי שם
מותגים על פי יבואן
מומלצים
הפורום
הרשם
לוח בקרה
הודעות אחרונות