פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 5   [ 50 הודעות ]
עבור לעמוד 1, 2, 3, 4, 5  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: הסיקור של איל,י' ונירו
הודעהפורסם: 11/05/12 14:32 
חבר האתר


הצטרף:
27/09/08 09:50

הודעות: 975
טוב, אז איך מתחילים. בעקבות הרשמים מתערוכת העשור הקודמת קבענו שלושתינו תאריך נסיעה לשנה הבאה. כשבועיים לפני אחד התחרט, העדיף לשמור את הכסף לשדרוג הקרוב, נשארנו שניים. ממש מספר ימים לפני הנסיעה הכרנו את ניר (או NIRO ) והוא הצטרף מיד למשימה. תמיד טוב לסוע בשלישיה זה עוזר בהחלטות חשובות (איפה נאכל, איזה דיסק לקנות, פונם שמאלה או ימינה?).

הצבנו 3 מטרות חשובות לנסיעה:
1. לקרוע את חיי הלילה של מינכן.
2. לאכול ולשתות טוב.
3. לקנות כמה שיותר גאדגטים ודיסקים אודיפילים.
מכיוון שזו התערוכה הראשונה שלנו בגרמניה הטקטיקה שלנו היתה: "פרה פרה נדפוק את כל העדר" מיותר לציין שהעדר דפק אותנו בסוף :) . את הלילה של מינכן ראינו מרחוק מהחלון של המלון, אכלנו ושתינו טוב (טוב זה לא בעייה) ודפקו אותנו במחירים מופקעים לדיסקים.

munich1.jpg


ניר כבר סיפר את עלילות היום הראשון :
טיסת לילה, הגעה בבוקר, צק אין במלון לזרוק את המזוודה ויאללה למרכז העיר. התכנון היה לקחת את היום הראשון באיזי ולאגור כוחות למחר. מזג אוויר היה מצויין, הבירה דפקה את הראש והגענו על ארבע למלון אחרי שחרשנו את העיר. כפי ששמתם לב אין לנו מנהיגות חזקה...


טוב יום ראשון, התחלנו בצד העממי (אולם 3) מכיוון שהדיסקים נמצאים שם, כמו כל יהודי פחדנו שלא ישאר.
ממה שראיתי עולם האודיו מתחיל להתחלק לשניים, היי אנד יקר מאוד (הרבה חברות בוטיק חדשות שמכוונות ישר גבוה) ו LOW END . כמעט ולא היו חברות ביניים, ומי שהיה בד"כ הוציא מוצרים לכיוון ההי אנד. עוד כמה שנים יהיה לנו קשה לקנות פה דברים טובים במחירים שפויים, בטח יהיו מספר מצומצם של בסט ביי. כל השאר יהיו בליגה אחרת כדי לשרוד.
עוד שינוי מגמה היא העלמות נגני הסידי, רוב החברות מציגות קונספט אחר של מזרים מדיה ו DAC, והמחירים בהתאם.



טוב נתחיל בביתן 3 ה"עממי":
דיינאודיו הציגו קונספט מגניב ונקי של מחשב, משדר, ורמקול מוגבר דיגיטלית. בלי חוטים רק חשמל!איך נשמע, הקטן בתמונה נשמע מעולה, מילא את החדר בקלות ללא עיוותים ופרוט יפה, הגדול האקטיבי פחות הרשים.

munich2.jpg




המשכנו לדיינאודיו וCHORD :
פה הקונספט רגיל של מזרים מדיה, פרה ופאוור 1200 וואט של CHORD והרמקולים הגדולים של דיינאודיו. תוצאה יפה מאוד, אתה מצפה לסאונד אחר מהגודל הזה ובמקום מקבל סאונד מאוד מאוזן מהרמקול ופרוט ושקט מהליגה הראשונה.

munich3.jpg




חדר הבא BURMESTER:
סט אפ מלא של החברה כולל הסטנד והכבלים, הציגו עם הרמקול הקטן, מיד והיי חבל על הזמן, הבאס לא באותה ליגה, נשמע קצת מנותק מהחלק העליון, אולי עניין של מהירות...

munich4.jpg




חדר הבא: AUDIODATA
חברה גרמנית שהציגה עם הנגן של ניאודיו, מגבר של PS AUDIO הדרייבר יושב בתוך יציקת קרמיקה.
סאונד טוב מאוד, בהחלט מפתיע היות ולא הכרנו את החברה הזו.

munich5.jpg




חדר הבא: ATC עם פטיפון ORTOFON
בין החדרים הטובים בתערוכה, ניגנו הרמקולים הגדולים, מוגבר מלא, עם פרה של החברה.
התקליטים הועברו בצורה מאוד ריאליסיטית ונעימה, לא באס בועט, אבל מאוד נעים ומדוייק, הדרייבר הגדול הזה זז כמו טוויטר בקלות מדהימה. במת סאונד מאוד מיוחדת.

munich6.jpg




חדר הבא היה של STOCKFISCH עם GENELAX :
GENELAX הציגו רמקולים אקטיבים בכל הגדלים, כולל אחד ענק ששימש כרמקול עבור ההופעה החיה של זמרת מקנדה- ברוק מילר (מצויינת) שמיוצגת על ידי סטוקפיש.
במקום היתה מכירה של דיסקים שלהם. שוחחנו עם הבעלים, עיניין אותנו איך הדיסקים שלהם נשמעים כל כך טוב. הוא הסביר שזו הקפדה על שימוש המיקרופון, יחידת ההמרה לדיגיטל של נקסוס 8 ערוצים 128BIT ובחירה נכונה של הזמר, הם מחפשים זמרים בעלי נוכחות קולית ובימתית בד"כ אחד שמנגן (בעיקר גיטרה), אין תופים, לטענתו הקלטה של תופים מקטינה את התחום הדינמי של ההקלטה. מקסימום 8 ערוצים בהקלטה כדי למנוע דחיסה בהעברה לדיסק. הם משתמשים ב DSD 1 BIT מכיוון שהוא בעל הביצועים הטובים ביותר בשיחזור מדיגיטלי (מיכאל...) , כאשר הם נאלצים להשתמש ביותר ערוצים הם ישתמשו ב PCM.
חדר חביב ביותר עם שוקולדים טעימים מאוד.


חדר הבא: CHARIO
החברה הביאה מספר דגמים גדולים ומרשימים והציגה אותם עם אלקטרוקומפנייט נמו.
בא נגיד שציפינו ליותר, קצת מאכזב.

munich7.jpg




חדר הבא: OCTAVE
חדר מרשים של החברה, היה קצת צפוף אבל היה סאונד מאוד מאוזן אולי טיפה יותר יבש מה CHORD , אבל היה שם הכול.

munich8.jpg




חדר הבא: T+A
החברה הציגה ליין שלם ומרשים. סאונד מלא ובשרני.

munich9.jpg





חדר הבא:
תצוגת המאסטר שף של TRANS MOTOR , תצוגה סטאטית מרשימה של ליין הפטפונים.

munich10.jpg



משם כבר עברנו לקומת קרקע Hall 3 כי הרגשנו שקונים לנו את כל הגאדטים....





Hall 3:
ברובו תצוגה סטאטית של חברות קטנות, חולק לאיטליה הקטנה – אוסף מוצרים מאיטליה , והשאר אוזניות כבלים שיפורים...
מוצרי אקוסטיקה של VIA ACOUSTICS נראים מצויין ולא יקרים מאוד, ניתן לרכוש בארץ אצל חלילית או כלי זמר.. שימו לב איך NIRO משכנע את עצמו שאישתו תאהב אותם :)

munich11.jpg



munich12.jpg





תצוגה מעניינת בקומה הזו היתה של MOLE הגברה דיגיטלית שהזיזה יפה מאוד את ה B&W (או שזה מיסטרל :D ) בחלל פתוח זה נשמע יפה מאוד. מאוד הפתיע יכולת השליטה של המגבר על הרמקול הקשה הזה.

munich13.jpg




שתי חברות כבלים בליגות מחיר שונות:
מאיטליה FABERS CABLES של מנדי סאבו
ו ZENSATI היקרים (ויפים) להחריד של יגאל סאבו

munich14.jpg



munich15.jpg




זהו, עברנו ל Hall 4 כי ממש הרגשנו שגומרים לנו את הדיסקים....
מסתבר שכל הנבואות כאן בפורום על עתידו של הסידי התממשו, ישנן הרבה הוצאות חדשות של XRCD FIM SHCD א ב ל יקר להחריד, דיאנה קראל ב XRCD 58 יורו, אין דיסק יותר זול מ 35 יורו. הדיסקים האודיופילים נשארו לאספנים בלבד, או שהדילר באירופה מנסה לדפוק קופה כל עוד אפשרי. בווגאס היה דוכן של אלוסיב סידי שמכר 5 XRCD ב 100$ , התבאסנו חזק וחזרנו למלון... טוב קנינו דיסק אחד או שניים בשביל הטעם.



Hall 4 – the real business
הקומה מחולקת לשניים, לחלק המרכזי כמו ב hall 3 ובנוסף 2 קומות של "החלונות האדומים" למה אתם שואלים, מכיוון שזה נראה בדיוק כמו רחוב חלונות האדומים בהמבורג, רק גברים, כמה כוסיות מסתובבות ואותה תחושה באזור התחתון כשאתה מציץ לחדר, לי בכול אופן...
גם פה נוהל "פרה פרה" עבד יפה, אך הביא לפרוק השלישיה, כשאר הדעות היו חלוקות אם שווה או לא שווה להשאר..
סונוס פאבר:
לא יודע למה האחרים פחות התלהבו, אולי בגלל התפאורה הדלה או גודל החדר והחוסר באינטימיות , אבל היה שם סאונד טוב, לא נקי.מכני כמו אצל הגרמנים , משהו אחר עם יותר מוזיקליות. המגברים של DAN A נראים פצצה במציאות כמו איזה שעון שוויצרי יקר. הם גם דחפו את האידה בצורה טובה. סה"כ נהנייתי, אני בטוח שהרמקול יכול לתת יותר.

munich16.jpg






KEF:
החברה הזו עושה לי טוב בגלל שהרמקול הקודם שלי היה מסדרת KEF REFERENCE ובכלל לראות את ה MOON במציאות בכלל מרשים.
התצוגה כללה את ה BLADE ומערכת של ARCAM. בדומה למספר נסיונות כושלים קודמים להציג את הרמקול בתערוכות קודמות, לדעתי הם שוב נכשלו, לא היה את גודל הבמה של KEF, לא באס ולא פרוט. לעומת זאת המוניטור החדש שמבוסס על הBLADE היה ממש מפתיע, הוא מכוון לשוק הפרו, אבל גם אנחנו נהנה ממנו.

munich17.jpg



munich18.jpg





Focal & Acoustic Arts
שוב חדר מרשים עם האוטופיה על במה מסתובבת, נראה חבל על הזמן, הציגו עם הקטן יותר, בדומה לקף האכזבה המשיכה... הרמקול הזה יחזור בעוד מספר חדרים שבחלק הוא נשמע מצויין וחלק צורם מאוד (עם המיקרומגה).

munich19.jpg



munich20.jpg




Adam tensor::
הגברה של מיזיקל פידליטי ונגן SACD של קרל, להבדיל מבורמיסטר השילוב של הבאס היה טוב, מיד והי פירסט קלאס. היו מספר הקלטות שהבאנו שצרמו קצת אולי לא ההגברה הכי מתאימה. לא מבין חברות הי אנד שמציגות עם הגברה זולה יותר משמעותית , הרי זה לא יקרה במציאות עם רמקול כזה תמיד נרצה לשדרג כדי למצות אותו.. לא?

munich21.jpg



בתמונה ניתן לראות את הפנל הסודי נ' ו י'.

munich22.jpg





טוב נתחיל ברחוב החלונות האדומים:
YG kipod, Epsilon & kubala Sosna
WOW, חיפשנו כולנו את הרמקול שמנגן והוא פשום נעלם! שמעתי כמה פעמים לפני את YG אבל הפעם הוא הצליח להעלם בגדול . השילוב עם ההגברה היוונית והקובלה פשוט עובד! מאוד מאוד מוזיקלי.
munich23.jpg


בפינה ישב ג'ו קובלה, י' התייעץ איתו לגבי הכבילה, הבחור מאוד לבבי, לאחר שהוא שמע שאנחנו מישראל הוא לקח אותנו למזנון ופרש לפניינו את כל משנתו (אולי בעצם הוא ציפה שנזמין אותו לאיזה כריך..) בקיצור הבחור אומר ששני השינויים הכי גדולים כבודקים כבלים של קובלה הם בכבל הראשון והאחרון בשרשרת , בדרך האפקט קטן. המלצתו היא להעדיף להשתמש בכבילה מאותה חברה אפילו אם לוקחים דרגה נמוכה יותר. הוא מסתכל על כבל כמו פילטר וכשמשתמשים בחברות שונות יש כאלה שבהירים יותר או באסיים יותר, הקובלה לטענתו מאוזנים יותר. בקיצור אם יש לך קובלה אחד, כדי שתחליף את השאר.. נשמע הגיוני לא? אח"כ היינו בחדר של NORDOST שאמר את אותו הדבר אהממ... מבולבלים ? גם אנחנו, ONLY TRUST YOUR EARS. בכול מקרה החדר של היבואן WOD היה עשר.
קחו בחשבון שהמצלמה מוסיפה איזה עשר קילו....

munich24.jpg



munich25.jpg





YG Anat reference & ASR
פה למשל זה לא ממש עבד, ובאופן מפתיע גם יואב גבע (בחור מאוד לבבי בלי שום פאסון) הודה בכך.
הרמקול לא נעלם כמו קודם, באס שונה לגמרי. בקיצור יסלחו לי בעלי הרכיבים האלה מישראל , פה זה קצת איכזב.

munich26.jpg



munich27.jpg





Triangle & musical fidelity Titan
עוד שילוב מוצלח של הגברה עם רמקול. סדרת המגלן של טריאנגל, הציגו חדר מאוד מוזיקלי, לא בהיר כמו שחששנו, סאונד מאוד נעים , כיף לשמוע כזה.. אולי לא טופ הי אנד אבל הייתה שם מוסיקאליות קלילה ונעימה כזו.
חדר מפתיע.

munich28.jpg






Audio physic & Atlas
פה אני קצת משוחד, מכיוון שזה הרמקול שלי... אוונטי 3. בדמו היה את האוונטרה החדש, כל הדריברים שלהם (כנראה לשמור על עליות). הסאונד היה טוב (כבר אמרתי שאני משוחד..) הרמקול נעלם כמו שאני רגיל עם במה ופירוט יפה מאוד. האטלס הזה עושה מוזיקה.
מפריע קצת הזילזו ל של היצרנים בנו, כשהם חושפים איך בנוי הרמקול , ואיך יש להם את החוצפה לבקש כמה אלפי יורו לחתיכות MDF מודבקות, עדיף מבחינתי לא לדעת לחשוב שיש פה חומרים אקזוטיים ( טוב המקרה הזה יש שם שילוב ותיכנון של חומרים שונים..
היו עוד חברות שעשו את זה וזה פשוט מדהים שאנחנו עדיין מוכנים לשלם את הסכומים האלה..

munich29.jpg



munich30.jpg




הפרה היה של VAN DEN HUL שהשלים את הגימור הלבן היפה.
הסטרימר אני לא זוכר אולי אורנדר?

munich31.jpg





דה-ווילט & וילסון סופיה
פשוט מדליק! סאונד פנטסטי , בלי הרבה חיבורים , מגבר אחד שהוא הכול כולל DAC כבל חשמל ורמקול. פטנט יחודי של דה-ווילט הצרפתי של שילוב מוצא דיגיטלי עם קלאס A . המוזיקה הוזרמה דיגיטלית למגבר.
המגבר שלט ברמקול ללא כל בעיה. רק חבל שהוא יקר, הוא היה נכנס בקלות למזוודה שלי.

munich32.jpg




נמשיך עם החדרים המצטיינים:
TIDAL: לדעתי בין היחידים שיודעים לנצל את היחידות הקרמיות מבלי להשמע צווחניים. פשוט סט מושלם.

munich33.jpg





אוונגארד: סט מאוד מוסיקלי, לא צורם מוזיקה זורמת כמו שצריך, היה קשה לקום מהכסא. חלל גדול מאוד, השאלה איך זה בסלון ממוצע.

munich34.jpg



munich35.jpg




בהסכמה גורפת כפי ששמעתי החדר של לנצ'ה אודיו גם היה לטעמי.

munich36.jpg




טוב נתחיל לסיים, הבוס שלי שב לב שאני לא בדיוק עובד היום...
VITUS & ESTELON:
פה היה מיצוי מוחלט ליכולת הסונית של ויטוס, המוזיקה פשוט זרמה בחדר הזה, והקובלה שוב נתן בראש. חדר נקי מסודר (לא חשוך) עם אחלה סאונד, רק חבל שמאוד מאוד יקר.. נשאר רק לחלום..

munich37.jpg



munich38.jpg



KARMA
וואו איזה סטייל , מגברים בגימור גוצ'י תפאורת רקע מעור אמיתי, כרסאות נוחות, גם אם היתה שם כוסית אף אחד לא היה מסתכל עליה סט אפ לכול בני אנוש – כולל נשים!
אהה. גם נשמע מצויין, י' סרב לקום מהכיסא עד שדיאנה סיימה לשיר. הודגם עם סידי DCS וסטרימר של אורנדר

munich39.jpg



munich40.jpg



munich41.jpg




טוב לסיום דברים אקזוטים:
טוב מה רואים פה, רכיבי קרוס אובר עבודת יד:
- גליל שחור שמאל למטה – נגד כסף
- גליל נמוך קבל
- גליל גבוה קבל ענק
- קרוס מורכב – ימין למטה
מיכאל, סלבה, פורמן יש לכם כזה?

munich42.jpg



כבלי אנטרק משוודיה עם מחברי עץ

munich43.jpg



אז מי אמר שגרמניה זה רק נקניקיות ומכוניות ספורט???

munich44.jpg



munich45.jpg





סוף!


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הסיקור של איל,י' ונירו
הודעהפורסם: 11/05/12 15:07 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
01/09/08 15:14

הודעות: 33105
ברכות חברה!
כל הכבוד על ההשקעה בתמונות ובעיקר בכתיבה לרווחת החברים (F)

גם השלמתם לי כמה חדרים שפספסתי...

אגב, אל תתביישו לתת את זוית הראייה שלכם לחדרים עליהם אביעד ואני כותבים. אני בטוח שלא תמיד הסקנו אותן מסקנות.

_________________
ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד.
I have been supported from the bottom of my heart
בוכה דה פלורסנט


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: הסיקור של איל,י' ונירו
הודעהפורסם: 11/05/12 15:32 
עוסק בתחום

עוסק בתחום
סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
14/04/11 09:22

הודעות: 2276
מיקום: תל אביב
יפה מאוד ותודה רבה
ד"א הרכיב של PS AUDIO , זה מגבר או מיישר זרם?

_________________
Emancipate yourself from mental slavery, none but ourselves can free our mind” Marcus Garvey


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הסיקור של איל,י' ונירו
הודעהפורסם: 11/05/12 16:53 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
17/11/10 18:12

הודעות: 944
תודה על ההשקעה והסקירה המעניינת (F)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הסיקור של איל,י' ונירו
הודעהפורסם: 11/05/12 16:56 
עוסק בתחום

עוסק בתחום
סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
26/09/08 21:35

הודעות: 18217
aloni כתב:
ברכות חברה!
כל הכבוד על ההשקעה בתמונות ובעיקר בכתיבה לרווחת החברים (F)

גם השלמתם לי כמה חדרים שפספסתי...

אגב, אל תתביישו לתת את זוית הראייה שלכם לחדרים עליהם אביעד ואני כותבים. אני בטוח שלא תמיד הסקנו אותן מסקנות.

(Y)

_________________
אביעד בריד - Byrdio
V.Y.G.E.R - CH Precision - Aries Cerat - Kharma - Clarisys audio - Boenicke - J.Sikora
VYDA - Pink Faun - SubBase - DS Audio - Aidas - Etsuro - SAEC - SOtM - CSport - Fono Acustica

טל - 052-6161-497
Gמייל - byrdparis@gmail.com


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הסיקור של איל,י' ונירו
הודעהפורסם: 11/05/12 17:10 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
13/09/08 21:54

הודעות: 8621
חן חן על השיתוף, קולח כהלכתו (F)

אפשר הבהרה על ה "דה-ווילט" :?: (לינק, איות נאמן למקור, משהו....)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הסיקור של איל,י' ונירו
הודעהפורסם: 11/05/12 17:46 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
07/02/09 23:22

הודעות: 2521
http://www.devialet.com/boutique/sloven ... d-premier/

אם אתה עדיין לא יודע - זה העתיד.

_________________
הכל טוב ויפה
אבל ברקץ -
יש רק אחד ....


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: הסיקור של איל,י' ונירו
הודעהפורסם: 11/05/12 18:18 
חבר האתר


הצטרף:
08/11/11 21:55

הודעות: 746
אייל סקירה מדהימה. כמעט כמו להיות שם שוב.
היה לי כיף להצטרף אליכם. היה לי כיף לחלוק מנסיונך הרב.
מצפה לתערוכה הבאה viva las vegas ???
מחכה שתחזור מניכר (שוב) התגעגעתי...

_________________
Life’s too short to listen to bad audio


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: הסיקור של איל,י' ונירו
הודעהפורסם: 11/05/12 18:32 
חבר האתר


הצטרף:
03/04/09 03:35

הודעות: 5288
ציטוט:
דה-ווילט & וילסון סופיה
פשוט מדליק! סאונד פנטסטי , בלי הרבה חיבורים , מגבר אחד שהוא הכול כולל DAC כבל חשמל ורמקול. פטנט יחודי של דה-ווילט הצרפתי של שילוב מוצא דיגיטלי עם קלאס A . המוזיקה הוזרמה דיגיטלית למגבר.
המגבר שלט ברמקול ללא כל בעיה. רק חבל שהוא יקר, הוא היה נכנס בקלות למזוודה שלי.


ההתרשמות שלי, מההאזנות חוזרות למגבר הזה ועל מגוון של רמקולים (פוקאל, ספנדור, מרטין לוגן) מאוד דומה לשלך....סאונד פנטסטי, המגבר השקט ביותר ששמעתי מעודי, שיודע להיות חזק ו"עוצמתי" כשצריך עם רמקולים בעלי נצילות ממוצעת ואף מעט למטה מזה. תענוג להאזין דרך הכניסות הדיגיטליות שלו אבל ההפתעה האמיתית לגבי היתה להאזין לפטיפון עם ראש מובינג קויל (אני האזנתי לדינווקטור 17).....הסיגנל עובר דיגיטיזציה ולכן אינו עוד אנלוגי, אבל התוצאה מהנה מאוד.
התעניינתי מאוד ברכישה, אבל המחיר היה יקר בהרבה ממה שהייתי מוכן ויכול להוציא. חבל.

כאמור, אני מאוד אהבתי, אבל שמעתי כמה וכמה דעות לא מתלהבות. כרגיל- הטעם משחק תפקיד אצל כולנו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: הסיקור של איל,י' ונירו
הודעהפורסם: 11/05/12 18:40 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
21/01/10 11:22

הודעות: 4990
אייל ונירו
פשוט וממצה .
העברתם את החוויה בצורה קולחת (Y)
הזכיר לי נשכחות,מתערוכות אחרות בגרמניה (F)

_________________
מוזיקה היתה אהבתי הראשונה

עדיין תלמיד,או כיצד בונים מערכת ב....50 שנה


נערך לאחרונה על ידי Sol בתאריך 11/05/12 19:50, נערך פעם אחת בסך הכל.

חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 5   [ 50 הודעות ]
עבור ל:  
עבור לעמוד 1, 2, 3, 4, 5  הבא

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  



חפש:

hifimusic
אודות
תנאי שימוש
צור קשר
אוהבים את
hifimusic?
סקירות אודיו
הכל
הגברה
רמקולים
מקורות
אחר
סקירות מוזיקה
הכל
קלאסי
ג'אז
פופ/רוק/אלטרנטיבי
עולם/ישראלי/אחר
קישורים
מותגים על פי שם
מותגים על פי יבואן
מומלצים
הפורום
הרשם
לוח בקרה
הודעות אחרונות