Adiel כתב:
1. פורטוונגלר/פסטיבל ביירוית -1951.
2. קאריאן/ברלין - 1962.
3. ג'וליני/ברלין - 1991.
4. פאבו ירבי/הקאמר-פילהרמונית של גרמניה - 2009.
5. אפשר לנסות גם את קלמפרר.
אכן הביצוע של קראיין מ 62 הוא "חלק ומצוחצח " אישית הביצוע הזה חוטא ליצירה הן בפרשנות המוזיקלאלית הנאמנה חאיכות הביצוע ללא הדגש על ההומניות של היצירה וכן היות והאוסטרי קריאיין היה נאצי מדופלם ופעל כנצאי בזמן המלחמה כלפי נגנים יהודים. לא נראה לי שההסטוריה שלו תומכת ברעיון מאחורי הסימפוניה הזו ולכן לטעמי הוא מתחזה כאשר הוא מנצח על סימפוניה כזו.
מצד שני הגרמני Furtwangler
נשאר בגרמניה באותם שנים למרות שיצא נגד המשטר הנאצי. ההקלטה שלו מפסטיבל ביירות(נדמה לי 1951) מדגישה את הצד ההומני של הסימפוניה הזו. וזו ההקלטה המועדפת עלי, יחד עם הקלטה אחרת של Furtwangler
משנת 1954 מפסטיבל 1954 מפסטיבל לוצרן
עברה חצי מאה מאז הביצועים הללו ואף מנצח לא הצליח להגיע לרמה הזו.