את ההתאמה בין הסאב עושים באופן פשוט מאוד.
יושבים שני אנשים, אחד מאחורי הסאב ואחד בנק' האזנה.
מתחילים לסובב את הקרוס עד שהשני מרגיש שכבר יש יותר מדיי באס, לאחר מכן משחקים עם הווליום,
ומגיעים לאיזון כאשר הבאס נמצא כמעט תמיד, אך משתלב, ובמקרים נחוצים - יורד נמוך ומשתלב מושלם.
החיבור ניוטריק-ספיקון הייחודי של רל מקבל בעצם את ה'קצב' דרך טרמינלי הרמקולים במגבר (חלק מהפילוסופיה של רל).
תומר, בנוגע למוסיקה, בימים לא קלים אלו אני בעיקר עם אביב גפן, פורץ דרך אך עם קול ברווז, בשאר הזמן מגוון בין מוש בן ארי ו- Earth wind & fire, the corrs, crosby stills nash & young, Lou reed, dire straights, pink floyd - the wall בעיקר דה וול... ובזמן האחרון גיליתי דיסק ג'אז כייפי שחבר הביא Dave Brubeck Quartet - Time Out, איכות הקלטה מצוינת ובכלל כיף גדול.
נ.ב. - עיצוב הפנים נעשה ע"י אמי ז"ל, הייתה מורה לתולדות האמנות ומעצבת פנים.
תודה לכולם על המחמאות