פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 5 מתוך 7   [ 70 הודעות ]
עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: Re: הסבר מעניין מדוע לתקליט יש טווח דינמי יותר גדול מדיגיטל
הודעהפורסם: 18/08/19 18:58 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
29/05/10 13:39

הודעות: 6721
מיקום: פינתקובה דיזינגובה
משהו כזה ...
הדיגיטציות הראשונות לא היו להיט מההבט שה ADC ים היו לרוב לא משהו, תדר דגימה נמוך, טכנולוגיית פילטרים פרימיטיבית, אז הסאונד היה עוקצני, אבל לפחות לא פגעו בדינאמיות.
כיום, כשיש הזדמנות לדגום את ההקלטות הישנות מאנלוג הישר ל - DSD, או DXD אם צריך עריכה, הם משתמשים ב - רמאסטרים מכוערים ומקומפרסים של אמצע 2000, כלומר זה דפוק משני הצדדים.

_________________
"מותו של אדם אחד - טרגדיה, מותם של מיליונים - סטטיסטיקה"


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: הסבר מעניין מדוע לתקליט יש טווח דינמי יותר גדול מדיגיטל
הודעהפורסם: 18/08/19 19:03 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
17/04/11 14:05

הודעות: 7079
aloni כתב:
aloni כתב:
אז מה שקורה זה שאותם עורכי מאסטרינג יודעים שאם הם לא יגרמו לאלבום להשמע "חזק", מי שהזמין את העבודה אצלם פשוט לא יהיה מרוצה מהתוצאה ויבקש מהם לשנות. כך יוצא שכבר הרבה שנים הם עושים את זה בצורה אוטומטית.


כשקראתי עכשיו את הפוסט הפותח (בשביל להזכר על מה מדובר פה) וראיתי את המצוטט זה הזכיר לי את סיטואצית הקפוצ'ינו בארץ.

כשזה הגיע לארץ (אני לא מדבר על עידן קפולסקי, עידן ארקפה) קיבלת קפה נורמאלי (וטעים מאוד). עם השנים והתלונות של הלקוחות (הסתומים) הם כל הזמן העלו את הטמפרטורות, והיום אם תבקש קפוצ'ינו פושר יש סיכוי שתקבל אחד נורמאלי, אם לא, רוב הסיכויים שתקבל ג'יפה רותחת.


רגע, שאני אבין, קפוצ׳ינו זה לא לחלשים ? חשבתי שזה ה-Kenny G של עולם הקפה.

_________________
"Jazz disorganizes all regular laws and order; it stimulates to extreme deeds, to a breaking away from all rules and conventions; it is harmful and dangerous, and its influence is wholly bad. " - Anne Shaw Faulkner, 1921


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: הסבר מעניין מדוע לתקליט יש טווח דינמי יותר גדול מדיגיטל
הודעהפורסם: 18/08/19 19:13 
חבר האתר


הצטרף:
03/04/09 02:35

הודעות: 5285
עמי ואלון
כאחד ששותה, הכין ומכין המון קפוצ׳ינו -אתם צודקים: קפוצינו זה לחלשים.במקרה שלי מדובר בחולשה ביכולת להכין אספרסו טוב בבית. לדעתי הדור השלישי של הקפה מדגיש טריות לעומת הרבה פרמטרים אחרים ממש כמו שהי אנד אודיו עסוק בצליל איכותי על חשבון אמינות ומחיר.
כי:
כל הזנים המרובים והקליות האידיוסינטקרטיות והלא תמיד מוצלחות מקשות מאוד על כיוון אופטימלי של המכונה (טחינה וטמפ׳)
ו
אין המשכיות מבחינת הפולים הקלויים שניתן לקנות (ז״א תמיד צריך לכייל מחדש את המכונה והמטחנה). כאילו צריך להחליף ראש בפטיפון כל חודש.


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: הסבר מעניין מדוע לתקליט יש טווח דינמי יותר גדול מדיגיטל
הודעהפורסם: 18/08/19 20:04 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
21/09/08 19:08

הודעות: 2766

_________________
אַנְ'לֹא שׁוֹתָה ווֹדְקָה, אַנְ'לֹא שׁוֹתָה רֶדְבּוֹל, רַק גִ'ין טוֹנִיק וּמֻעָבֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הסבר מעניין מדוע לתקליט יש טווח דינמי יותר גדול מדיגיטל
הודעהפורסם: 18/08/19 21:12 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
01/09/08 14:14

הודעות: 33098
valer_valer כתב:
משהו כזה ...
הדיגיטציות הראשונות לא היו להיט מההבט שה ADC ים היו לרוב לא משהו, תדר דגימה נמוך, טכנולוגיית פילטרים פרימיטיבית, אז הסאונד היה עוקצני, אבל לפחות לא פגעו בדינאמיות.
כיום, כשיש הזדמנות לדגום את ההקלטות הישנות מאנלוג הישר ל - DSD, או DXD אם צריך עריכה, הם משתמשים ב - רמאסטרים מכוערים ומקומפרסים של אמצע 2000, כלומר זה דפוק משני הצדדים.

התכוונתי איזה אלבומים/טרקים?

_________________
ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד.
I have been supported from the bottom of my heart
בוכה דה פלורסנט


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: הסבר מעניין מדוע לתקליט יש טווח דינמי יותר גדול מדיגיטל
הודעהפורסם: 18/08/19 21:15 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
01/09/08 14:14

הודעות: 33098
Ami כתב:
רגע, שאני אבין, קפוצ׳ינו זה לא לחלשים ? חשבתי שזה ה-Kenny G של עולם הקפה.

אולי (וללא ספק יש שרואים זאת כך).
מבחינתי זה לא בא להחליף או להתחרות עם שום דבר אחר, זה משקה בפני עצמו ומי שאוהב אוהב.

_________________
ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד.
I have been supported from the bottom of my heart
בוכה דה פלורסנט


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: הסבר מעניין מדוע לתקליט יש טווח דינמי יותר גדול מדיגיטל
הודעהפורסם: 18/08/19 21:17 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
01/09/08 14:14

הודעות: 33098
נועם כתב:
כאילו צריך להחליף ראש בפטיפון כל חודש.

לא נגזים בלהחליף, אבל אולי כן לכוון מחדש.

(אגב, צר לי להודות, אבל אני ירדתי מהעגלה הזו של הקפה)

_________________
ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד.
I have been supported from the bottom of my heart
בוכה דה פלורסנט


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: הסבר מעניין מדוע לתקליט יש טווח דינמי יותר גדול מדיגיטל
הודעהפורסם: 18/08/19 22:47 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
29/05/10 13:39

הודעות: 6721
מיקום: פינתקובה דיזינגובה
aloni כתב:
איזה אלבומים/טרקים?

אני חושב שעד תחילת ה 2000 לא הייתי מודע לריבוי מהדורות של אותם האלבומים, קניתי CD ים, הייתי מבסוט שזה איכותי, לא MP3.
מידי פעם התחלתי לשים לב להיעלמות הדינאמיקה בחלק מהמהדורות שהגיעו אליי, חושב שכמה חברים שיכנעו אותי שזה משהו Unofficial, גם אם זה הדפסה לא צריבה.
השוק הגיע איפושהו ב 2006, כשראיתי את הרימסטר החדש של DM - Violator. אז ירד לי האסימון ...
חושב שיש לי 9 מהדורות של האלבום - מתוכם 4 או 5 רימסטרים. רובם שונים אחד מהשני.
יש גם את ה - SACD Anthology שלצערי נעשה על בסיס גרסת הרימסטר ...

יש מלא דוגמאות, כל אחד עם הנטיות לסיגנון כזה או אחר, מלא דוגמאות של להקות רוק של 70 - 80, ששם, לרוב כל רימסטר זה סכין בלב המאזין.

אם מי מהחברים לא ממש בקיע במוסגים של מלחמות ה - Loudness, יעשיר קצת את הידע מכאן:
https://www.soundonsound.com/sound-advice/dynamic-range-loudness-war

_________________
"מותו של אדם אחד - טרגדיה, מותם של מיליונים - סטטיסטיקה"


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: הסבר מעניין מדוע לתקליט יש טווח דינמי יותר גדול מדיגיטל
הודעהפורסם: 18/08/19 22:54 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
01/09/08 14:14

הודעות: 33098
טוב, זה לחלוטין לא קשור למה שאני דיברתי עליו.

לא דיברתי על רימסטרים, דיברתי על מוזיקה חדשה. ושם היום לא נראה לי שמסתכלים על סידי כפקטור כלשהו (או אפילו רדיו שגם היה פקטור עיקרי פעם).
בשירותי הסטרימינג מחלישים להם אוטומטית אם הם מגזימים בעוצמה, לכן הגיוני שיפסיקו או לפחות יפחיתו עם זה.

_________________
ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד.
I have been supported from the bottom of my heart
בוכה דה פלורסנט


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: הסבר מעניין מדוע לתקליט יש טווח דינמי יותר גדול מדיגיטל
הודעהפורסם: 19/08/19 09:27 
חבר האתר


הצטרף:
18/08/15 13:31

הודעות: 773
valer_valer כתב:
aloni כתב:
איזה אלבומים/טרקים?

אני חושב שעד תחילת ה 2000 לא הייתי מודע לריבוי מהדורות של אותם האלבומים, קניתי CD ים, הייתי מבסוט שזה איכותי, לא MP3.
מידי פעם התחלתי לשים לב להיעלמות הדינאמיקה בחלק מהמהדורות שהגיעו אליי, חושב שכמה חברים שיכנעו אותי שזה משהו Unofficial, גם אם זה הדפסה לא צריבה.
השוק הגיע איפושהו ב 2006, כשראיתי את הרימסטר החדש של DM - Violator. אז ירד לי האסימון ...
חושב שיש לי 9 מהדורות של האלבום - מתוכם 4 או 5 רימסטרים. רובם שונים אחד מהשני.
יש גם את ה - SACD Anthology שלצערי נעשה על בסיס גרסת הרימסטר ...

יש מלא דוגמאות, כל אחד עם הנטיות לסיגנון כזה או אחר, מלא דוגמאות של להקות רוק של 70 - 80, ששם, לרוב כל רימסטר זה סכין בלב המאזין.

אם מי מהחברים לא ממש בקיע במוסגים של מלחמות ה - Loudness, יעשיר קצת את הידע מכאן:
https://www.soundonsound.com/sound-advice/dynamic-range-loudness-war


יש לי תקליטי רוק מתקדם שנות 70-80 בהדפסות חו"ל מאז, אחד הז'אנרים האהובים עלי , כל השוואה לדיגיטל יקר גרמה לי חרדות מה יהיה שהתקליטים האלה שלי יגיעו למצב ירוד.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 5 מתוך 7   [ 70 הודעות ]
עבור ל:  
עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  הבא

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  



חפש:

hifimusic
אודות
תנאי שימוש
צור קשר
אוהבים את
hifimusic?
סקירות אודיו
הכל
הגברה
רמקולים
מקורות
אחר
סקירות מוזיקה
הכל
קלאסי
ג'אז
פופ/רוק/אלטרנטיבי
עולם/ישראלי/אחר
קישורים
מותגים על פי שם
מותגים על פי יבואן
מומלצים
הפורום
הרשם
לוח בקרה
הודעות אחרונות