aloni כתב:
valer_valer כתב:
בלי ספק קיימות גם היום הקלטות דינאמיות, גם בג'ז, וגם ברוק, פופ ..
יש אפילו טענה שישנם סימנים שהמלחמה עומדת להגיע לסופה.
לא נתקלתי בטענה כזאת, אבל זה נשמע מתבקש והגיוני לחלוטין. (יש מראה מקום לטענה?..)
הרי הסיבה להשתתף ב loudness war, מיועדת למטרה אחת - לבלוט במהלך פליי-ליסט רדיופוני כל שהוא ביחס למוצר (שיר) אחר,
ולהשפיע על המאזין לקנות מוצר פיזי ספציפי - דהיינו CD או LP. ברגע שעברו לצריכה בהזרמה - אין התכנות או צורך כלכליים
להשקיע בכיוון, כי זה לא יגרום למישהו לרכוש פורמט שכלכלית כבר לא ממש קיים ביחס להזרמה.
על הדרך חוסכים בעלויות שעות העבודה באולפן. (תהליך אחד פחות שדורש תשומת לב פרטנית)
לWARNER, Sony ו יוניברסל/ויונדי, (ביום טוב..) זה מעניין את הביצה השמאלית,
אם הקומפרסיה על התוכן ביחס גבוה או נמוך, או אם בכלל לטרוח ולהשתמש בסרטי ה Session שממילא בבעלותם,
בעידן (ברובו המוחלט) של מדיה פיסית מצומקת בכמויותיה.
(אולפני ההפקה האודיופיליים זה סיפור אחר, אבל המספרים שם בטלים ב60)
אבל... מכיוון שהלייבלים הגדולים כבר דוחקים החוצה את האחרים מנוכחות באמצעי הייצור (מכבשי הויניל),
אין שום סיבה לצפות לשיפור איכויות בתקליטים שלהם בעתיד.
וגם כאן, אולפני ההפקה האודיופיליים זה סיפור אחר, אבל המספרים בטלים ב RT-60..