ilaubel כתב:
הפואנטה היא לא מחיר הדריברים
הפואנטה היא שהצרכנים מוכנים לשלם מחיר כל כך גבוהה על מוצר אולטרה היאנד ובסוף כשצריך להחליף דריבר עלות התיקון היא אסטרונומית (נסה לשלוח את המג"יקו מישראל לארה"ב כי רק במפעל ניתן לפתוח אותו)
האם זה מעניין את מי שיש לו 250000$ לרמקול או לא זו שאלה אחרת
בתור אחד היחידים שהצליח לשרוף טוויטר במג'יקו Q5 (ככול שידוע לי. ורק צד אחד לשמחתי) החברה לקחה מלא האחריות על ה"כשל" של הרמקול, שלדיברי המתכנן והיצרן אין אפשרות כזו, כי הרמקול יכול להתמודד עם כל עוצמה שרק תבחר להזין בה אותו. ואנחנו מדברים רק על 450 W מASR זקן...האחריות התבטאה באמירה שאו שיגיע לארץ צוות להחליף או שאשלח לארה"ב.
בחרתי לשלוח (כי ההגעה ארצה יותר מורכבת בגלל הציוד שצריך לשנע). והכל עבר כמעט בשלום (מלבד אל על שלקחה את המשקולת לחוף המערבי אבל סרבה להחזיר אותו ארצה בטענה יש בו מגנט גדול שמסכן את מערכות המטוס...) והעלות סבירה בהחלט, הטיפול
בארץ ומחו"ל, התקשורת עם החברה, כולם היו מעולים. וגם ללא מכס מעמ ושאר מריעין בישין. אז בהחלט שווה את הסיכון.
לא כל כך קשור לשרשור אבל כל אחד מגיב מאיפה שכואב לו...