מחבר |
הודעה |
הצטרף: 03/04/09 03:35
הודעות: 5288
|
רוברט שרייר, שכיסה את תערוכת האודיו של מונטריאול עבור סטריאופיל, כתב: ״ My biggest takeaway from the audio show trend-wise? Hi-res may have been a fad. 90% of exhibit rooms streamed music but only a couple (when I was there) streamed material with greater than 44/16 resolution. My guess is that as equipment gets more resolving and revealing, we're discovering that the lowly 16/44 resolution isn't so low after all, and that it can sound much better than we gave it credit for, even in the most expensive systems—or because of them. Exhibitors seemingly saw no need to play hi-res files to make their systems sound better. ״ https://www.stereophile.com/content/closing-wordsלא בטוח שאני מסכים לקביעה הגורפת, ובהחלט יכול להיות שהסיבה שהרבה מציגים בחרו בקבצי רדבוק בתערוכה היתה הרצון לאפשר סטרימינג חף מבעיות
נערך לאחרונה על ידי נועם בתאריך 04/04/24 19:43, נערך 2 פעמים בסך הכל.
|
|
חזור למעלה |
|
|
הצטרף: 26/05/09 15:35
הודעות: 2656
|
אני מסכים שגם עם איכות "רד-בוק" אפשר להגיע לתוצאות מצויינות. ע"ע נגני תקליטורים ברמות הגבוהות ביותר. ואני גם מסכים שתערוכות אינן אינדיקציה לטרנד של סטרימינג, יותר לטרנד של ציוד.
_________________ איתמר
|
|
חזור למעלה |
|
|
עוסק בתחום
|
|
|
הצטרף: 26/09/08 21:35
הודעות: 18222
|
לא יודע אם הייתי קורה לזה קביעה גורפת, אבל אני כבר מזמן לא רודף אחרי hi rez... רד בוק נשמע מדהים כמו שתקליטים נשמעים מדהים. לפעמים בהשוואת מאסטרים בין רד בוק לבין הי רז, אני מעדיף רד בוק... ד״א גם הבעלים של pink faun מדבר איתי על עליונות הרד בוק במוסיקאליות ובסטרימינג שקרוב יותר לזרימה טבעית ופחות ״ארטאפקטים״ למרות שהציוד שלו תומך בהכל מהכל... ד״א, כבר מזמן (שנים על גבי שנים) שלא הייתה בעיה ממשית בניגון של קבצי הי רז... דווקא מה שאמרת- ״בהחלט יכול להיות שהסיבה שהרבה מציגים בחרו בקבצי רדבוק בתערוכה היתה הרצון לאפשר סטרימינג חף מבעיות״ עניין יותר יותר, מאין זה מגיע, בעוד שאנחנו מכירים שנים ואני יודע בוודאות שאתה רחוק מאד ממאותגר בנושא עריכה - אולי בגלל שבתערוכות עניין הרשת בעייתי מאשר בבתים הפרטיים שלנו? חוץ מזה, טוב לשמוע ממך
_________________ אביעד בריד - Byrdio V.Y.G.E.R - CH Precision - Aries Cerat - Kharma - Clarisys audio - Boenicke - J.Sikora VYDA - Pink Faun - SubBase - DS Audio - Aidas - Etsuro - SAEC - SOtM - CSport - Fono Acustica
טל - 052-6161-497 Gמייל - byrdparis@gmail.com
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 01/09/08 15:14
הודעות: 33106
|
אני גם חושב שאיתמר דיבר על רוחב פס של האינטרנט, שבתערוכה יכול להיות לא צפוי...
האמת, מפתיע אותי אם הם משתמשים בסטרימינג מהאינטרנט. בטוחים שהוא לא התכוון מקומי? כי זה הרבה יותר הגיוני לתערוכה.
_________________ ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד. I have been supported from the bottom of my heart בוכה דה פלורסנט
|
|
חזור למעלה |
|
|
עוסק בתחום
|
|
|
הצטרף: 26/09/08 21:35
הודעות: 18222
|
aloni כתב: אני גם חושב שאיתמר דיבר על רוחב פס של האינטרנט, שבתערוכה יכול להיות לא צפוי...
האמת, מפתיע אותי אם הם משתמשים בסטרימינג מהאינטרנט. בטוחים שהוא לא התכוון מקומי? כי זה הרבה יותר הגיוני לתערוכה. נועם, לא איתמר. וכן אחרי שרשמתי הבנתי שאולי זו ״הבעיה״ , כי ידוע שהרשת בתערוכות הללו (מלונות ויוצ׳) קשוח שיש כל כך הרבה משתמשים. וכן, צודק, אם הייתי מדגים, הייתי מעביר הכל מקומי, ולא עושה סטרימינג מהאינטרנט. אין לזה שום סיבה בסביבת תערוכה. אפשר להביא כמות מוסיקה מטורפת איתך, ולהזרים מקומית בלי בעיה.
_________________ אביעד בריד - Byrdio V.Y.G.E.R - CH Precision - Aries Cerat - Kharma - Clarisys audio - Boenicke - J.Sikora VYDA - Pink Faun - SubBase - DS Audio - Aidas - Etsuro - SAEC - SOtM - CSport - Fono Acustica
טל - 052-6161-497 Gמייל - byrdparis@gmail.com
|
|
חזור למעלה |
|
|
הצטרף: 03/04/09 03:35
הודעות: 5288
|
הי אביעד נתחיל ב כן, כמובן, התכוונתי לסטינג של התערוכה, ולעובדה שהרבה מציגים יעדיפו הדגמה נטולת בעיות סטרימינג (שיגרמו לכמה אנשים לחשוב שהבעיה בציוד ) על פני התעקשות על הי רז.זה נכון שאפשר להביא הכל מהבית, או להזרים עצמונית (ללא תלות בויפי הכללי) אבל הראשון מקטין את האפשרות להענות לבקשות ממבקרים והשני עשוי להיות קצת בעייתי במסדרונות של מלונות רבי קומות. והנה, אפילו שיניתי את הכותרת...
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 21/09/08 20:08
הודעות: 2777
|
גם טידל גם ספוטיפי וגם אייטיונס מאפשרים להוריד מקומית קטעים, אז הרשת זו פחות בעיה. מי שזה עדיין מדי מגביל עבורו, יכול להביא (או לשכור מה ISP שלו) מודם סלולרי פרטי דור 5 או אפילו 4, 4.5 ולחבר לראוטר פרטי, או ישירות לסטרימר ואז יש לו 300 מגה פרטיים בלי אף 'שותף'. זה כסף מזערי ביחס לעלות של העמדת חדר בתערוכה.
ואגב, מה שמקבלים בסטרימינג סטנדרטי זה לאו דווקא 'רדבוק', כלומר זה לא בהכרח אותו מאסטר. חברות הסטרימינג מעבירות תליכים את הקבצים שהאמן או נציגיו מעלים, כדי לעמוד בתקנים של מקסימום לאודנס וכיוצ"ב (אקיצר מצמצמים טווח דינמי. בד"כ).
תלוי איך מנגנים: מהסטרימר באמצעות API? מהאייפד? מחשב? וכו..
_________________ אַנְ'לֹא שׁוֹתָה ווֹדְקָה, אַנְ'לֹא שׁוֹתָה רֶדְבּוֹל, רַק גִ'ין טוֹנִיק וּמֻעָבֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 01/09/08 15:14
הודעות: 33106
|
Byrdio כתב: נועם, לא איתמר.
אופס, התבלבלו לי ההודעות
_________________ ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד. I have been supported from the bottom of my heart בוכה דה פלורסנט
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 01/09/08 15:14
הודעות: 33106
|
LazyBoy כתב: גם טידל גם ספוטיפי וגם אייטיונס מאפשרים להוריד מקומית קטעים, אז הרשת זו פחות בעיה.
קשה לי להאמין שזה מה שמנגנים שם. LazyBoy כתב: מי שזה עדיין מדי מגביל עבורו, יכול להביא (או לשכור מה ISP שלו) מודם סלולרי פרטי דור 5 או אפילו 4, 4.5 ולחבר לראוטר פרטי, או ישירות לסטרימר ואז יש לו 300 מגה פרטיים בלי אף 'שותף'. זה כסף מזערי ביחס לעלות של העמדת חדר בתערוכה.
זה לא עניין של כסף. זה עניין של סיכון. אתה עדיין תלוי בלפחות שני גורמים חיצוניים (סלולר וספק הסטרימינג) ולא הכי אמינים בעולם, וזה לא שווה את הריסק. הרי על דיסק אחד אפשר לשים יותר מוזיקה משאפשר לשמוע בשנה (יותר 10 שנים), שלא לדבר על תערוכה בה מנגנים את אותם 100 קטעים LazyBoy כתב: ואגב, מה שמקבלים בסטרימינג סטנדרטי זה לאו דווקא 'רדבוק', כלומר זה לא בהכרח אותו מאסטר. חברות הסטרימינג מעבירות תליכים את הקבצים שהאמן או נציגיו מעלים, כדי לעמוד בתקנים של מקסימום לאודנס וכיוצ"ב (אקיצר מצמצמים טווח דינמי. בד"כ).
תלוי איך מנגנים: מהסטרימר באמצעות API? מהאייפד? מחשב? וכו.. זה נכון לחברות הסטרימינג שציינת בהתחלה ואולי עוד כמה מוכוונות טלפונים (+ יוטיוב). בכל שירות סטרימינג שרלוונטי למציגי התערוכה אתה מקבל קובץ מקורי.
_________________ ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד. I have been supported from the bottom of my heart בוכה דה פלורסנט
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 21/09/08 20:08
הודעות: 2777
|
נדמה לי שקובץ "מטופל" תלוי יותר באיך אתה מנגן. אני לא בטוח שבאפליקציה רשמית של אפל, ינוגנו קבצים, נאמר בטידל, שלא בתקן של נאמר האיחוד האירופי. אבל בטידל קונקט תקבל את הפלאק האורגינל.
אגב, נסיוני עם מודם סלולרי ממש מוצלח. אולי הרשת קורסת בתערוכה גדולה מדי? לא נראה לי שמ 15,000 מבקרים ב 3 ימים, אך נסיוני עם ספקי סולר בחו"ל מועט.
אין ספק שהארדיסק עדיף, למעט אולי הדאווין השיווקי של "תחליט אתה מה מנגנים עכשיו"..
_________________ אַנְ'לֹא שׁוֹתָה ווֹדְקָה, אַנְ'לֹא שׁוֹתָה רֶדְבּוֹל, רַק גִ'ין טוֹנִיק וּמֻעָבֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט
|
|
חזור למעלה |
|
|