נועםס כתב:
אוקי...לגבי אפסמפלינג וביט פרפקט. בדומה לאלגוריתמים לעיבוד תמונות- גם שם נשאלת תמיד השאלה, עד כמה התמונה המעובדת הינה "נאמנה למקור".
אם הטענה היא שאפסמפלינג בטרנספורט מאיין את האפשרות לשמוע ביט פרפקט, אזי אין בכלל מה להקשיב לדאק כמו הבנצ'מרק - בין אם מדובר על הי רז או סידי רגיל. הבנצ'מרק, יש לדעת (ואני בטוח שט. יודע זאת) עושה אפסמפלינג או דאון סמפלינג לכל קובץ באשר הוא (עד למגבלת ה 24/192 כמובן) ל110, שהיא התדירות שלטענת החברה הינה האופטימלית עבור ה ad1952 שבמכשיר.
אז מה ההבדל העקרוני בין אפסמפלינג בטרנספורט ובין כזה הנעשה בדאק? אהה. ההנחה שהדאק הנפרד עושה זאת טוב יותר. ואכן, הטענה העיקרית נגד ה 48 של וינדוס היא - שהדבר נעשה באופן מחורבן.
מי שרוצה ביט פרפקט לרזולוצית סידי, שידבר עם יאירפ ושיחליט אם הוא אוהב או לא (אני שמעתי את אודיו זון ואהבתי, אבל איש איש וטעמו). כל השאר (ואני ביניהם, כמובן) מוודאים שאף אחד לא אכל את העוגה בטרנספורט, מהללים כמה היא שלמה שם, ואז מכפילים אותה ל96 או 192 הרץ, מכניסים למערבל מזון עם פילטרי אפודיזציה חביבים ואוכלים אותה בדאק, ובתיאבון. מה שאנו מקשיב לו הוא לא באמת ביט פרפקט כי רובנו סוברים שביט פרפקט לסידי לא נשמע לנו טוב.
הי נועם,
אני מניח שהרעיון הוא חלוקת תפקידים שמאפשרת כמה שיותר אופציות. הטרנספורט - העבודה שלו לייצר DATA מדוייק עם שעון טוב (במידה ועובדים עם ממשק דבילי כמו SPDIF). מכאן והלאה - הוא כחומר ביד היוצר, ויצרן ה DAC יכול לעשות מה בא לו. כמו חומר גלם משובח בידיים של שף

. כן לגעת, לא לגעת, כמה לגעת, איך לגעת - יש לו את כל הגמישות.
אייל