עכשיו 25/04/24 10:56

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 1   [ 2 הודעות ]
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: צפור ופוגל - פוגל וצפור - ביקור בקן
הודעהפורסם: 03/06/15 01:25 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
07/02/09 23:22

הודעות: 2521
ביקור אצל ערן פוגל.

יאללה יאללה ... נדלג על כל התיאורים על כמה הוא נחמד, ומיקצועי, וכל הג'אז הזה.

משהו אחד אני יכול לומר על מר פוגל בניגוד לרבים מעמיתיו : כשלא מצליח לו , הוא מודה בזה מיד, ולא מחרטט. רק על זה מגיע לו פרס. ובדרך כלל ? מצליח לו. הילד יודע להרכיב מערכות.

ביקור קצר. לא ביקורת ולא בטיח. עברתי על הדרך..

בחדר הגדול : מג'יקו Q3 מחובר לכל מיני מכשירים אימתניים. ערן שם איזה פסנתר אודיופילי . איך נשמע ? מצויין . חוכמה גדולה ... שים רמקול-על עם אלקטרוניקה באותו קנ"מ ותקבל תוצאה טובה. לא יהיה לי זמן להקדיש ברצינות למערכת הנ"ל, ואולי בכלל אשאיר את המשימה לאחד מחברינו הרציניים יותר שאמונים על מערכות כאלה.

בוא נעבור לחדר הקטן. החדר של האנשים האמיתיים ... רמקול שמאד התרשמתי ממנו בעבר : קף LS50. פה הוא מחובר למערכת מינימלית - סידי של מיקרומגה, עם מגבר קטן, חמוד, רזה ועצבני של דנסן. איך נשמע ? טוב , אבל לא מספיק ... השילוב עם ההגברה הרזה וכנראה מקור שדוף גם הוא נותנת תוצאה מעט מתכתית, לא מספקת, ובמוסיקה רב-כלית פשוט קורס. טוף ... מחברים אינטגרייטד 20W קלאס A של לקסמן. אני, חובב של הרבה וואטים, סקפטי. אז הייתי סקפטי עוד באירופה - אבל במעון הצפור (פוגל) התוצאה מצויינת. יותר ממצויינת. פשוט מעולה. אלא מה ? אין עשן בלי אש, אין כוח בלי וואטים, וברגע שהמוסיקה מסתבכת ומתגברת פתאום המגבר המופלא הזה לא סוחב. הפתרון ? האח הגדול של 30W או ה AB המקביל. אבל לא שמענו מחוסר זמן.

עכשיו מגיעים למנה העיקרית. חיברנו לאותה הגברה את המג'יקו S1. מממ ... איך אסביר , איך אתאר במילים ? הייתי אומר שזה הסאונד הכי נכון, הכי מדויק ועם זאת הכי עדין ששמעתי במערכת מסוג כזה ובמחיר כזה. לא שזה שילוב זול, אבל אפשר להסתפק בכלייה אחת למכירה ולא שתיים.אומרים שרמקולים כאלה צריך זמן כדי להעריך, כי הם לא יוצאים במחולות ובתופים, אבל אני חושב דווקא ההיפך : רמקול מדוייק ונכון נשמע טוב מהשנייה הראשונה, ובכל סוגי המוסיקה שאתה זורק עליו. ולא רק זאת - הלקסמן מעוט הוואטים הסתדר אתו באופן מופלא, יותר טוב מאשר עם הקף.

טוב. זה היה קצר ולעניין. יצאתי עם קופסא לבדיקה בבית אבל על זה בפעם אחרת

_________________
הכל טוב ויפה
אבל ברקץ -
יש רק אחד ....


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: צפור ופוגל - פוגל וצפור - ביקור בקן
הודעהפורסם: 03/06/15 02:44 
חבר האתר


הצטרף:
14/06/11 15:10

הודעות: 810
מה זה פסנתר אדיופילי?:)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 1   [ 2 הודעות ]
עבור ל:  

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  



חפש:

hifimusic
אודות
תנאי שימוש
צור קשר
אוהבים את
hifimusic?
סקירות אודיו
הכל
הגברה
רמקולים
מקורות
אחר
סקירות מוזיקה
הכל
קלאסי
ג'אז
פופ/רוק/אלטרנטיבי
עולם/ישראלי/אחר
קישורים
מותגים על פי שם
מותגים על פי יבואן
מומלצים
הפורום
הרשם
לוח בקרה
הודעות אחרונות