valer_valer כתב:
מיכאל לנג כתב:
נדמה שקראת את השורה ה-1 והאחרונה.
אם הייתה קורא את הייתה, הייתה לך את התשובה!
אני באמת מנסה להבין את התייחסותך לנושא.
למשל אתה כותב כי
ציטוט:
הבעיה של חברות יפניות שמיצרות ציוד עממי, ובמיוחד לחברה כמו ימהה שמיצרת מלבד כלי נגינה גם אופנועים, אופנועי ים,
ואפילו מכסחות דשא, זה עם המיתוג.
למה זה משנה ? האם הכוונה שחברה שיש לה שם שעבור חלק מהאנשים מסמל את כלי נגינה לא יכולה להצליח בתחום שלא פחות שייך להם (תחום ההיי פיי שהם עצמם המציאו) ?
אתה ממשיך וכותב כי
ציטוט:
גם SONY בשחר ימי ה-SACD (סקאד!) יצאה עם לין מוצרים מאוד איכותי (ויקר) שהיה אמור לתמוך במה שהפורמט החדש
דרש (תחום דינאמי ורוחב סרט). זה כלל גם רמקולים איכותיים, כן של SONY!
אין זכר לסדרה הזו מאז.
ואני שאול האם זה מקביל לצמד שסקרתי ?
לחברת NAD (שהיא גם עממית לדעתי) יש סידרת Master שהיא די מצליחה. האם זה מהווה דוגמא נגדית לטענה שלך ?
שלום
למה זה משנה?
נהוג בעולם השיווק (והמסחר) שלמותגים יש פילוח.
לכן טויוטה המציאו את לקסוס, הונדה את אקורה, ניסאן את אינפיניטי, GM את ביואיק וקאדילאק וכו'.
כך גם בכל תחום אחר. לא תקנה מצלמת רפלקס מ-CASIO או KODAK.
לעומתם יש מותגים כמו מרצדס, אומגה, בלוגה, או קוהבה שאינך צריך להסביר למה הם טובים. ידוע שהם טובים.
חברות יפניות עממיות, כמו בתחומי הרכב, ניסו:
ימהה עם הלין שאתה הצגתה (רק דוגמה 1 מתוך כמה...), SONY יצאו עם 2 סדרות: העליונה ESPIRIT סביב ה-SACD
וסידרת ה-ES שעדיין קיימת.
פיוניר יצאו עם ELITE, אונקיו יצאו עם INTEGRA וכך יש סדרות של מרנץ ודנון גם.
חלקם יקרים אש, חלקם עממי, ואיש לא יחשיב אותם כ-HI END בפורום הזה.
לא שהם נופלים מ-ACCUPHASE או יצרני בוטיק יפניים אחרים.
חלקם לא שרד, חלקם שינה פנים, וחלקם עדין מנסה כוחו.
(לפני כמה ימים פתחתי שרשור שניסה להגיד דבר דומה על בוגטי מ-VW. רק לשם השוואה נהגתי נהיגת מבחן בפאסט CC
הדגם של ה-4WD 3.6L V6 והוא היה יקר ופחות טוב משמעותית מה-C350AMG. אני מאמין שהבוגטי נותן בראש גם ל-SLR.)השאלה למה להם לנסות?
מבחינת חברה הם צריכים להגדיר שוק והאם הכניסה אליו הוא במטרות האסטרטגיות של החברה!
והם לא.
הרווח בו נמוך יחסית לסדרות העממיות בשל היחס בין הכמות לרווח השולי.
אז למה בכל זאת?
כמו שמרצדס ואחרים מתחרים בפורמולה 1, או בראלי דאקר, זה כדי להגיד שיש להם מהטכנולוגיה הזו גם ברכב שאתה רואה
בסוכנות או בחניה.
למה לגדולות לעשות דבר שהוא מובן מאליו?
SONY המציאה את ה-CD (יחד עם פיליפס) ואת ה-SACD ואת הבלו ריי ואת...אז מה הם לא ידעו לייצר מגבר 15W אודיופילי,
או כבל (כמו הכבל כביסה מהסיקור של אלוני לרמקולים של פיוניר)? הרי זו בדיחה.
נראה שכאשר חברה כמו SONY מציבה רגלה בדלת ה-HI END, הם אומרים: "אנחנו זה טכנולוגיה, רציתם HI END,
זה מה שיש לנו להציע".
אבל בגלל שזה SONY, שום אודיופיל לא יגע בזה.
כי זה לא נשמע טוב (נו באמת, אין בו COLORATION של שפופרות והוא לינארי כמו הגרף בשיעור ב-MIT).
כי המוצר לא מכיל שנאי יציאה, שפופרות או רשימת מלאי פלצנית.
כי הוא לא מעוצב אודיופילי.
כי לא יהיה לו מחיר ביד 2
כי...
ולכן חבל להם על הזמן.
אז ימהה שמיצרים גם מקסחות דשא לא יכנסו תחת השם ימהה לנישאה של HI END.
יקראו לו BEL MANGO, יקימו אתר בטוסקנה באיטליה והכל יהיה בסדר.