עכשיו 28/03/24 23:54

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 2   [ 15 הודעות ]
עבור לעמוד 1, 2  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: האודיופיליה והמערכת שהוציאו את הצייר שבי - סיפור מסע אישי
הודעהפורסם: 06/07/20 21:17 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
14/05/09 10:11

הודעות: 548
תודה רבה לאלון שאפשר לי לפרסם את הפוסט במקביל לאתר שכן , ופרגן, כיף שיש אתרים כמו שלך לתחביב הנפשי שלנו (F)

אתחיל מהסוף. מ 23.6 ועד 23.9 , תוצג בהרצליה מרכז "תאו" תרבות אומנות ותוכןתערוכת ציור יחיד הראשונה שלי שנקראת "ראש מדבר" ( Talking Head ).תערוכת ציור שמהווה צוהר לפרשנות וראיית העולם שלי. עכשיו, למה זה קשור לפורום אודיופילים? ובכן, גם אני. חבר פורום ואודיופיל. והעניין שלי בציור נבע מהרצון והיכולת לרדת לרבדים העמוקים ביותר של המוסיקה שבוקעת מהמערכת שלי. התערוכה והעיסוק משתלבים לי עם התחביב ועם המטרה העילאית שלו : הנאה ממוסיקה וכל סוג של ביטוי חוויתי אסתטי, וזיקוק החוויה הרגשית למשהו יוצא דופן עוצמתי וחזק. ומרומם.

תמונה

קוראים לי ערן, 45 , שם שני חבוי שיוצא לאור בשנים האחרונות - עמר, ומשפחה שוקרון. בתור ילד שמעתי המון מוזיקה בעיקר במכונית של אבא שלי ( מונית יותר נכון ), רדיו, אירועים משפחתיים רבים, ובכלל איפה שניתן. לאבא שלי בסלון , אגב, היו מגבר של סופרסקופ , טייפ תואם שוכב עם לחצנים של וידאו JVC ,( התזמון של הלחצנים הצריך מיומנות אקרובטית...למי שרצה להקליט מהרדיו), רמקולים של AKAI ( שניסיתי לשדרג יותר מאוחר עקב שעמום וחוסר הבנה... מותר לילד בן 17 שמנסה לסחוט את התקציב). הרדיו כיכב באותה תקופה, והתוכנית שהכי אהבתי הייתה של קול השלום – TWILIGHT ZONE , וגם רגעי קסם. וגם...מייקל ג'קסון. איך לא.

דוד שלי, ציון, ידען גדול במוסיקה, צרכן תקליטים ומוסיקה נלהב, שגם משתתף בפורומים ואודיופיל...וגם צייר מחונן, חשף אותי לקראת הבר מצווה שלי לתחום של מערכות הסטריאו. שנות ה80 המאוחרות, מלאבס, סטריאו סטאר זה היכל התהילה המקומי, 901BOSE זה הרמקול הכי טוב בעולם , טיאק זה הטייפ הנכון והפטיפון ( BIC) של ציון והטייפ סלילים שלו מנגנים ומנגנים . ואנחנו נפגשים מידי שבוע לשעתיים שלוש של כיף ולימוד תוך מסע מוסיקלי קסום מבחינתי. שומעים מכל המינים והגוונים - מקראפטוורק וטנגרין דרים, אוריה היפ, דזמונד דקר, בואכה דמיס רוסוס ובנה של אפרודיטה, אולדפילד, סטליוס קזדנדיגיס בארי וויט זפלין פינק פלויד זוהר ארגוב, והרשימה לא נגמרת. את הגיוון והיכולת האישית שלי לשמוע מוסיקה ולא ז'אנר מסוים אני חב לדוד ציון ללא ספק. הא, וגם את החוב של התחביב והחיידק האודיופילי.

תמונה

הזמנים עוברים , תחילת שנות ה90, אני מתגייס , קונה מערכת באמנון סאונד ( BOSE , NAD ) , קורא בשקיקה חוברות אודיו מחו"ל, מפנטז על ניים אודיו, LINN Sonus Faber, ושאר יהלומים לא מושגים שחוברות האודיו ( המשומנות יש לומר) קידמו. בינתיים, מחליף לרוטל מונו בלוקים, לבוסטון אקוסטיקס VR ( רמקול מקסים אגב, מבוקובזה ברמת השרון) וקומפקט עלית של פיוניר. PD-71 . יפיוף האמת . פתאום התחלתי לשמוע על דבר קיומם של מגברי מנורות. אקזוטיקה לא מובנית, ומאיפה לעזאזל משיגים שפורפרות? בכל אופן, ואני חוסך לכם התנסויות עם סאב של DBX וכאלו, ציון מרים אליי טלפון ומספר על חבר מהעבודה ,שאחיו מוכר מגבר מנורות HEATHKIT SA-2 שהובא במכולה מאמריקה ואין לו מעש. הימים הם ימי האינטרנט הבתוליים ( 1996 בערך) , אין מושג מה זה, רק יודע שציון יכול להוציא אותו במחיר מצחיק ( 100 ש"ח) . לקחתי. בדרך איזה נוכל עם מעבדה בירקון בבני ברק עבד עליי עם תיקון מעפאן. ג.ו מרמת השרון השלימו והצילו את העבודה , מישהו שם, לקוח קבוע, בשם רן שביט המליץ לי על גיא לנדאו שיעזור לי עם מנורות ( ועוד איך עזר בלבביות , ועוד נחזור אליו) . בקיצור, מחבר את המוצג המוזיאוני הזהוב דהוי , עם ריח של הגרביים של נפוליאון, לרמקולים AIWA ישנים וטובים של מערכת מידי שננטשה, ( וגם לBOSE שהיו לי 301 ) ,מחבר את המערכת שומע את שמוליק קראוס אחרי 20 שנה ו....כמעט מתעלף. התמכרתי. צליל מתוק מרגש חי. ואיך הגרון של קראוס נשמע...לבכות. והגיטרה, יש לה מיתרים!! משהו אחר לחלוטין מהרוטל. אחר בכלל.
טוב, נסעתי לאמריקה אחרי 3 שנות חי"ר , לכמעט שנה, שם הכרתי את אשתי לעתיד דקלה, שמקבלת את התחביב שלי באהבה לא מוסברת. חזרתי. גרים בחדר בבית של ההורים שלה בבת ים, ואני מעמיס את ה HEATHKIT ורמקולים JAMO CORNET חביבים. והפיוניר עלית. מישהו מפרסם מודעה בלוח אינטרנטי על ממיר של חברת DPA , נסעתי לירושלים, שכונת רמות, שומעים SADE אצל בחור חרדי, ממיר שני חלקים כאלה שראיתי רק בחוברות ...סאונד פריך מהיר ומערב. קניתי. אחר כך ביררתי ואין חברה. אבל יש סאונד. אז כרגע אני עם מנורות, ממיר עם אלף כבלים אופטיים, טרנספורט פיוניר עלית, רמקולים JAMO קטנים , חדר 10 מ"ר בבת ים העליזה ואני מבסוט.

תמונה


נחזור לחיידק...סליחה, לדוד ציון, שמתקשר ופוקד " ערן, תראה אם אתה יכול למצוא לי רמקולים. אני מחפש.. תבדוק בלוחות באינטרנט ". אני סטודנט לפילוסופיה ומדע המדינה, תל אביב, עובד כמאבטח במרכז בקרה סלקום. שמה יש אינטרנט יחסית מהיר וחופשי וחינמי ( סטודנט..) .וככה, בלילות של משמרות משעממות, תחילת שנות 2000 , בתוליות של גילוי העולם והיחשפות לאודיופיליה העולמית והמקומית דרך הרשת, ואני גולש ומגלה, מגלה וגולש ( ומצטרף לאיביי ב 2001 אגב). נחזור לפקודה של דוד ציון. מישהו מפרסם למכירה רמקולים אלקטרוסטיטיים , חברה לא מוכרת JANSZEN אבל שמעתי שאלקטרוסטאט זה אקזוטי. כמו מנורות. התקשרתי, בחינם לא? הטלפון הכוונה.. ענה לי חננאל אלון. טון רציני. אני שואל בחפיפניקיות והתלהבות של יבחוש, שאלות של מוכרנים בסנסור/ סטריאו סטאר/ אמנון סאונד " איך הגבוהים? איך המיד? איך הבס..פאנצי??" והוא מתעקש לענות לי ברצינות ומתעכב על כל פרט ופרט, ומסביר ומביא דברים על דיוקם. שעה שיחה שלאחריה יצאתי נפעם, ומרגיש שאני לא מבין כלום. האמת.. יכול להיות שיש משהו אחר מחוץ לאולם המכירות של חנויות האודיו בארץ ובטוטנהאם קורט לונדון? שאלתי את עצמי.. WHAT hifi, what???. הזעקתי את ציון ושמנו את פעמינו רמת גנה. נכנסנו לבית. נפלה לי הלסת רק מהסלון ומהציוד. שמענו את הרמקולים , נפלה לי הלסת השנייה או השלישית.. מי ספר בעצם. נפל לי. הכל. הא, וגם אני מגלה שחננאל משתמש בממיר של DPA , וגם יש לו מגברים טרנזיסטוריים עם עין אדומה שנראו מהמם מבחינתי ונשמעו לא פחות...ALBORY? ALLBARRY? לא זכרתי מה שמם וגם מידע ברשת אין. ויש לו בצד שני הורנים שנראים מגפונים ענקיים מהתפוז המכני, והוא מספר שהם יישמעו יותר טוב ממה שיש כרגע. צחקתי. איך אפשר יותר טוב? קטע התופים היה כזה משכנע שפחדתי שבסוף יבקש ממני האיש מרמת גן כסף על הופעה חיה.... וגם סאב גדול היה לו בצד , AUDIO PRO שישב וחיכה לזמנו. ו RADFORD אימתני. וכבלי חשמל גדולים בתוך תקעים של חדר מיון...מה זה החדר הזה..אמא!! ( חבל שלא צילמתי את המבטים שהחלפנו ציון ואנוכי, והפנים שלנו כאשר חננאל מנסה למצוא לכל אחד מאיתנו איפה האמצע שלו , ולמקם אותנו אחורה קדימה סנטימטר שמאל וימין , עם דיסק מונו של פיצגרלד ובהבעת רצינות של פרופסור לאימונולוגיה שנייה לפני שמצא חיסון לקורונה... היה מצחיק / מפחיד / הזוי / מקצועי...)הjanszen האלה שנראו כאילו יצאו מחלציו של דארת ווידר או מהסט של "מלחמת הכוכבים" נשמעו בחדר של חננאל לא פחות ממדהים. עד היום הם ציון דרך בסאונד מבחינתי. דוד ציון חיפש חברה עם "אבא ואמא ואחריות" אני אמרתי לו "עזוב ת'אחריות..קח!!תברח!! אתה חייב את הרמקולים האלה". ציון הוא הדוד הגדול הוא בעל המאה והוא ניצח. לצערו אני חושב.

תמונה

רוס פרו , מתמודד בעברו לנשיאות אמריקה ומליארדר טקסני בזכות עצמו, אמר פעם בפאנל פרשנים שדן ברשת CNN לגבי ג'ורג בוש הבן וכשירותו לנשיאות, במהלך השיחה אמר אותו מיליארדר משפט אלמותי מבחינתי שדי שיקף את דעתי רק ארז אותה יפה, ככה אמר, " תשמעו, אני עשיתי את ההון שלי לא מלהיות האיש הכי חכם בחדר, אלא מהיכולת לזהות את האיש הכי חכם בחדר..". דוד ציון הפסיד רמקולים נדירים, אבל אני הרווחתי מורה דרך ואודיופיל שעזר לי ועוזר לי לגבש את הדרך שלי בתחום. לטעמי הכי חכם בחדר.
בשנתיים הבאות התחתנתי ולהבדיל איבדתי אב צעיר למחלת הסרטן . גיליתי את הג'אז שעזר לי להתמודד עם הרגשות , צללתי לתוך עולם מוזיקלי והתמסרתי. והתמסרתי. צללתי בלי שנורקל .

תמונה

משמרת לילה, אני גולש באיביי ומזהה מגברים כמו שיש לחננאל, ההוא מרמת גן, עם העין האדומה, ובמחיר מצחיק. הימרתי, זכיתי , נשלחו מבריטניה. M1008ALBARRY . התקשרתי לחננאל לאחר נתק של כשנה, הוא לא האמין למחיר. נפגשנו בפתח תקווה אצל אבא של חבר, אודיופיל ( אצלו שמעתי בשנות ה90 המוקדמות רמקולים של DYNAUDIO מצויינים והעניקו לי חוויה ראשונית של איך מערכת אמורה להישמע). כן אלו המגברים שיש לחננאל, וכן הם נשמעים מדהים.
חידוש הקשר עם חננאל הוביל לאין ספור מפגשים שנמשכו ונמשכו ,כבר כמעט 20 שנה, בהם במאות שעות ( אם לא אלף+ ) למדתי איך להאזין, לגבש תפיסת סאונד, לראות איך המערכת של חננאל- ה REFFERENCE שלי מתפתחת ומתעצמת. וכן, הכרתי עוד ועוד אומנים וסגנונות שירה, נגינה והבעה. חייב לציין במקביל גם את גיא לנדאו, שאצלו נחשפתי למוסיקה טובה, וגם לפריטי אודיו אקזוטיים. לנדאו הפך אותי ליותר צנוע, כי מהאמת הבלעדית שלי לגבי לאותרים והורנים ונצילות גבוהה ושרק ככה ניתן לשמוע מוסיקה, מהאמת הזאת אני מתחבא היום , כי שמעתי אצל גיא המון פריטי אודיו ( יקרים וזולים) שיכולתי לחיות איתם בשלווה עד עצם היום הזה ( איך מכרת את ה ENSAMBLE ELYSIA יא לנדאו...איך...)
עכשיו תראו, בניגוד לציור שפרץ ממני באזור גיל 40 , שמה אני לא מעוניין לחקות אף אחד, ויש לי חרדה תמידית שמא אני חוזר על עצמי או מחקה מישהו אחר ( למעשה התחלתי לצייר כי לא מצאתי אומנות שממש אהבתי במחיר שממש יכולתי לשלם..) . בניגוד לאומנות שלי, כשזה מגיע למערכת שלי אני חקיין. של חננאל אלון. ההורנים HELUND שלי עם ה LOWTHER DX4 ( LOWTHER כמו חננאל), הטרנספורט ESOTERIC P-70 vu ( קדמו לו P500/700 ,כמו של חננאל) הסאבוופר אודיו פרו B2-70 ( כמו שהיה לחננאל) , הממיר DPA PDM3 ( קדמו לו 1.3 ו ביגר ביט משודרג ,כמו של חננאל) מגברי ה- BOTTLEHEAD PARAGLOW 2A3 SE והמנחת נגדים LADDER TYPE הפאסיבי (כמו של...טוב אתם מנחשים לבד) . והכבילה כולה של חננאל , תוצרת הארץ בהצטיינות יתרה.
בשנתיים האחרונות וביתר תוקף בשנה האחרונה התחלתי להתעסק אך ורק בציור, גיליתי עם הזמן שהרצון שלי באיזון טונאלי במערכת, פירוט, נקיון ונשמה, גודל, בעיטה בבטן, בראש, בקיבה, ומבלי לאבד אף אחד מהפרמטרים שמגדירים HIGH END, הרצון הזה שלי, בשילוב עם מורכבות וורסטיליות בסוגי המוסיקה שממלאים את חיי – התגלה לי גם בציורים שלי. ובפורמט האיכות קצה בו הם מודפסים. אני למעשה התחלתי לצייר עכב מעורבות רגשית גבוהה שעטפה אותי ( צט בייקר, נינה סימון, קני ברון, פרנקו אמברוסטי, אנריקו פיארנוזי , זוהר ארגוב, אבי לינקולן אם לציין מרכזיים) מעורבות רגשית שדחפה ממני דברים החוצה , חזיונות רגשיים שהייתי חייב לבטא אותם. ה25 שנה של שיטוט בעולמם היצירתי והאומנותי של ענקים עשה את שלו. "גם אני רוצה כזה!" האמרה של העוללים שיש בה הכי הרבה אמת.

תמונה

הציורים שלי צריכים להיות ליריים, אני תמיד מחפש איזה עומק רגשי או פסיכולוגי שעטוף בסיפור או מספר סיפורים אפשריים , לא נעול על נושא ציור אחד ואוהב צבעוניות מדויקת. ופירוט. ונשמה. וגם אימג'. מוכר לכם? אני יכול להתענג על דיסק אחד חודשיים עד שאני ממצה אותו. כי ככה אני מרגיש שהמערכת שלי מתגמלת אותי ואת האומן בדיסק ( כן אני עוד בדיסקים... לא נתחיל ויכוח..) וממצה את כל המנעד והמחשבה שהושקעה ביצירה. חשוב לי שגם בציורים שלי יהיה אלמנט שגורם ליצירה להיות מעניינת לאורך זמן עם רבדים של פרטים שמתגלים ככל שהעין מביטה, ומעוניינת להביט. אגב, האיזון הזה בין צורה צבע וצליל, זה מה שאני מנסה להביא ביצירה שלי וזה מה שאני דורש מכל אומן מבצע שאני מכניס לסלון ביתי. למקום האינטימי שלי.
בקיצור, לא רציתי להעמיס, ולתת את כל הסקירה ( על תחביב הרדיו שפיתחתי בשנתיים האחרונות למשל ), אבל בהחלט אני רואה קשר הדוק בין התחביב שלי והרצון להוציא מכל הקלטה של אומן את המקסימום, בבנייה של מערכת שתהלום את הצרכים הרגשיים שלי, בכל הרבדים, לבין הכיוון שבו התפתחתי בציורים שלי.
כולכם מוזמנים לתערוכה שלי, מרכז תאו ( תרבות אומנות תוכן , נפתח לפני מספר חודשים) , הרצליה פיתוח, אורד ויניגרט 168, פתוח מ 9 בבוקר עד 21:00 . התערוכה ממוקמת החל מ23/6 עד ה 23/9. ואולי אף מעבר.

אחרי האומנות לכו לשתות קפה מתחת לדן אכדיה על החוף. לכו תדעו, אולי תתחברו. לציורים שלי הכוונה, לקפה ולים בהרצליה, אי אפשר שלא להתחבר.

לכל שאלה או בירור לגבי התערוכה ובכלל , שלחו הודעה או 0545985014, ערן, לא בשבת וחג.
זה האתר שלי למי שמעונין/ת להתרשם מהקו שלי. וגם באינסטגרם.

:!: :arrow: :!: :arrow: היי לכולם, עדכון קורונה :!: :!: :

הפתיחה של התערוכה שלי שיועדה ל 15/7 נדחתה עקב הנחיות וההתקהלות המעודכנים אני יעדכן בהמשך לגבי מועד מחודש.

בכל מקרה עדיף לוודא מולי בפרטי האם המקום פתוח כי ההנחיות משתנות חדשותצלבקרים, והתערוכה במרכז עירוני.

עד ה 23.8 ימי שני ורביעי בין 18:00 ל 21:00 אני אהיה במקום. יום שישי ה 17/7 בין 10 ל 12:30 צהריים גם.

מי שרוצה לגשת לבד ובשקט , המקום פתוח בלעדיי
א-ה' מ 9 בבוקר ועד 20:45 בערב
שישי 9 בבוקר עד 14:00
ניתן לתאם איתי שאהיה שם גם במועדים אחרים , אם יתאפשר לי, ולשוחח אודיו ואומנות,
מוזמנים ליצור איתי קשר 0545985014 ערן (F)


נערך לאחרונה על ידי eradikal בתאריך 17/07/20 10:08, נערך 11 פעמים בסך הכל.

חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: האודיופיליה והמערכת שהוציאו את הצייר שבי - סיפור מסע אישי
הודעהפורסם: 07/07/20 09:28 
עוסק בתחום

עוסק בתחום
סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
26/09/08 20:35

הודעות: 18206
יפה מאד, נהניתי לקרוא,
אולי אקפוץ לראות את האומנות.
תודה על השיתוף!

_________________
אביעד בריד - Byrdio
V.Y.G.E.R - CH Precision - Aries Cerat - Kharma - Clarisys audio - Boenicke - J.Sikora
VYDA - Pink Faun - SubBase - DS Audio - Aidas - Etsuro - SAEC - SOtM - CSport - Fono Acustica

טל - 052-6161-497
Gמייל - byrdparis@gmail.com


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: האודיופיליה והמערכת שהוציאו את הצייר שבי - סיפור מסע אישי
הודעהפורסם: 07/07/20 11:55 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
14/05/09 10:11

הודעות: 548
(Y) :בירה: למה אולי? בטוח ! 8-)
Byrdio כתב:
יפה מאד, נהניתי לקרוא,
אולי אקפוץ לראות את האומנות.
תודה על השיתוף!


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: האודיופיליה והמערכת שהוציאו את הצייר שבי - סיפור מסע אישי
הודעהפורסם: 07/07/20 23:13 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
28/09/09 23:10

הודעות: 3557
לא רק שלא העמסת- אותי ריגשת עם הסיפור הדרך שלך. :heart:
גם מהדרך האודיופית וגם מהדרך האומנותית וההשתלבות שלהן.
בהחלט מתכנן לקפוץ לבקר בתערוכה


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: האודיופיליה והמערכת שהוציאו את הצייר שבי - סיפור מסע אישי
הודעהפורסם: 08/07/20 04:22 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
02/10/08 09:49

הודעות: 1518
מיקום: מרכז
נהניתי והתרגשתי לקרוא, מקסים בעיני ששילבת בין תחביבים שונים מהם יצרת דבר חדש.
יישר כוח ובהצלחה בתערוכה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: האודיופיליה והמערכת שהוציאו את הצייר שבי - סיפור מסע אישי
הודעהפורסם: 08/07/20 05:51 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
10/08/09 09:40

הודעות: 1524
(Y) (F) :heart:

_________________
TUBES & TRANSFORMERS


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: האודיופיליה והמערכת שהוציאו את הצייר שבי - סיפור מסע אישי
הודעהפורסם: 08/07/20 07:26 
חבר האתר


הצטרף:
26/05/09 14:35

הודעות: 2655
תודה על פתיחות הלב והסיפור המרגש, נהנתי מאוד לקרוא.
בהצלחה בתערוכה!

_________________
איתמר


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: האודיופיליה והמערכת שהוציאו את הצייר שבי - סיפור מסע אישי
הודעהפורסם: 08/07/20 08:21 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
01/09/08 14:14

הודעות: 33098
+1

_________________
ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד.
I have been supported from the bottom of my heart
בוכה דה פלורסנט


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: האודיופיליה והמערכת שהוציאו את הצייר שבי - סיפור מסע אישי
הודעהפורסם: 08/07/20 08:34 
חבר האתר


הצטרף:
23/02/12 15:32

הודעות: 498
איזה יופי של מסע וכישרון ציור.
אשמח להגיע אם יתאפשר לי.
בהצלחה רבה הן בדרך האומנותית והן במוסיקלית


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: האודיופיליה והמערכת שהוציאו את הצייר שבי - סיפור מסע אישי
הודעהפורסם: 08/07/20 09:53 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
21/09/08 19:58

הודעות: 2995
סיפור חיים מאד מעניין, אשמח להגיע לתערוכה.
עידן הקורונה מאפשר עדיין את הפתיחה שלה?!

_________________
I have the simplest taste. I am always satisfied with the best"- Oscar Wilde"
TIDAL Piano G2 | Luxman M900u | Einstein The tube| Oracle Delphi turntable|Weiss MEDEA+ DAC & Berkley DAC|AURALIC ARIES G1 |ps audio juicer|Stealth power cables


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 2   [ 15 הודעות ]
עבור ל:  
עבור לעמוד 1, 2  הבא

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  



חפש:

hifimusic
אודות
תנאי שימוש
צור קשר
אוהבים את
hifimusic?
סקירות אודיו
הכל
הגברה
רמקולים
מקורות
אחר
סקירות מוזיקה
הכל
קלאסי
ג'אז
פופ/רוק/אלטרנטיבי
עולם/ישראלי/אחר
קישורים
מותגים על פי שם
מותגים על פי יבואן
מומלצים
הפורום
הרשם
לוח בקרה
הודעות אחרונות