מחבר |
הודעה |
הצטרף: 22/09/08 22:30
הודעות: 4678 מיקום: תל אביב
|
ואני בעל האינטרס...
_________________ IG: audioguy69
|
|
חזור למעלה |
|
|
הצטרף: 01/12/08 21:47
הודעות: 903
|
הורנלס,
אתה מוכר עשרות מוצרים יד שניה בשנה, גם דרך האינטרנט וגם בדרכים אחרות.
אתה קונה מוצרים לשם מכירתם ומוכר אותם ברווחים נאים - לא אביא כאן דוגמאות ושמות.
אתה סוחר לכל דבר ידידי היקר - זה שאתה לא רשום עדיין במס הכנסה לא קשור.
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 21/09/08 19:45
הודעות: 4744
|
אודיו פידליטי כתב: ההמלצות שהובאו בפוסט הקודם הם של פטיפונים עם מסת צלחת נמוכה. מי שמבין קצת בתחום יודע מה המשמעות של עובדה זו, ומה המשמעות של תנע זויתי גבוה. . אנא, האר את עינינו, של אלו שאינם מבינים קצת..
_________________ folknrock
|
|
חזור למעלה |
|
|
הצטרף: 01/12/08 21:47
הודעות: 903
|
פלטה כבדה = תנע זויתי גבוה.
המשמעות היא למשל:
1) סיבוב יציב ללא מיקרו ווריאציות.
2) יכולת להשתמש במנוע קטן יחסית ולכן פחות ויברציות שעוברות לפלטה כמובן שזה אומר ציר שבנוי עם טולרנס גבוה.
3) "התגברות" על הבעיות הנובעות מהחוק השלישי של ניוטון כתוצאה מהסחיבה אחורה של המחט.
4) פיזור רזוננסים יעיל. כמובן שלשם כך צריך להשתמש בחומרים הנכונים.
5) השפעה מיזערית של הסביבה - חסינות יחסית לרעידות ותנודות אויר.
כל זה ברמה העקרונית והבסיסית ביותר.
נערך לאחרונה על ידי אודיו פידליטי בתאריך 27/11/10 01:30, נערך פעם אחת בסך הכל.
|
|
חזור למעלה |
|
|
הצטרף: 22/09/08 22:30
הודעות: 4678 מיקום: תל אביב
|
במחשבה שלישית , הייתי מחפש לנקו 75,78 ישנים ובונה מהם פטיפון "על". מה שצריך זה מעט סבלנות, לבנות בסיס מסיבי וזרוע שונה. ושיהיה בהצלחה (א.ארמה)
_________________ IG: audioguy69
|
|
חזור למעלה |
|
|
הצטרף: 01/12/08 21:47
הודעות: 903
|
תוספת לפוסט האחרון:
מה שכתבתי הוא נקודות טכניות.
טכנולוגיה זה נחמד, השאלה מה זה שווה במבחן המציאות.
בהשוואה סונית של פטיפונים של נוטינגהאם מדגמים שונים (ההבדלים העקרוניים הם במשקל הצלחת ובמבנה הציר שאמור להיות מסיבי יותר עם צלחת כבדה יותר) קל לשמוע שעם העליה במשקל הצליל נעשה צלול יותר, דינמי יותר ו"ברור" יותר (אין לי תיאור אחר). כלים שמנגנים ביצירה המושמעת נשמעים מופרדים טוב יותר, אינדיבידואליים יותר, ועם TIMING טוב יותר.
בהשוואה של פטיפונים של נוטינגהאם מול פטיפונים אחרים שלהם פלטה קלה (אני אזכיר כאן רק את ה - LINN SONDECK הפרטי שלי, כי אין לחברה יבואן בארץ) שומעים את אותם ההבדלים - רק באופן דרמטי הרבה יותר. אני לא רוצה להרחיב בנושא.
באופן כללי, שימוש בפלטה כבדה הוא יקר (אם רוצים ציר שקט ואיכות בניה טובה). הרבה יותר זול להשתמש באמצעים אחרים לפתרון הבעיות שתיארתי בפוסט הקודם - קפיצים, מנועים גדולים, כמה מנועים מקבילים, ספקי כח מיוצבים וכ"ו. השיטות האלה חוסכות כסף ליצרן, אבל אינן תחליף לפתרון האמיתי - מסה גבוהה, חומרים טובים וציר טוב ויקר.
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 06/10/08 19:46
הודעות: 3499
|
לא נכון. יש יתרונות וחסרונות לשתי אסכולות התכנון בנושא - מסה גבוהה+מנוע חלש+צימוד "חלש" מול מסה נמוכה+מנוע חזק+צימוד "חזק". וודאי וודאי שמימוש הראשון לא יקר יותר מהשני (אם כבר, אולי להפך).
אבל נכון שאין תחליף לציר טוב.
_________________ תנו לייק, בחייאת: http://www.youtube.com/watch?v=n5fpamNooIo האיש הכי חרמן על סקרצואים בעולם!!
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 01/09/08 15:14
הודעות: 33106
|
האם פותח השירשור בא על סיפוקו?
_________________ ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד. I have been supported from the bottom of my heart בוכה דה פלורסנט
|
|
חזור למעלה |
|
|
הצטרף: 10/06/10 12:44
הודעות: 330
|
פותח השירשור מודה לכולם על התגובות .אין ספק שקצת מסוכן פה (-:. בהחלט למדתי הרבה ,שבת שלום לכולם
|
|
חזור למעלה |
|
|
חבר האתר
|
|
הצטרף: 21/09/08 20:58
הודעות: 2999
|
"קצת מסוכן"... אהבתי, נסה את הפורומים האחרים וספר איך היה.
_________________ I have the simplest taste. I am always satisfied with the best"- Oscar Wilde" TIDAL Piano G2 | Luxman M900u | Einstein The tube| Oracle Delphi turntable|Weiss MEDEA+ DAC & Berkley DAC|AURALIC ARIES G1 |ps audio juicer|Stealth power cables
|
|
חזור למעלה |
|
|