עכשיו 28/03/24 19:29

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 2   [ 18 הודעות ]
עבור לעמוד 1, 2  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: דו"ח שימוש אישי פרוססור ומגבר ק"ב Marantz AV7703, MM8077
הודעהפורסם: 18/06/17 22:59 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
02/10/08 09:49

הודעות: 1518
מיקום: מרכז
הקדמה
רובנו השלמנו עם העובדה שסאונד טוב בד"כ לא מגיע בזול. אותה המשוואה תקפה גם בגזרת הקולנוע הביתי. אומנם יש אין ספור רסיברים ומגברים עבור ק"ב, אך לצערי ברובם נמצא שרכיבי ההגברה אינם מספקים בדגש על הרגע שבו נרצה לעבור מפס קול של סרט לאודיו דו ערוצי. אלו הרוצים למצות את החוויה יבחרו בד"כ ברכיבים נפרדים כשהפיצול מאפשר גמישות בבחירת הפרוססור (שהוא כנראה הרכיב בעל ההשפעה הגדולה ביותר על הסאונד אחרי הרמקולים) ובמגבר המכיל מספר ערוצי הגברה ע"פ הדרוש.

פרוססור AV7703

ההשפעה הגדולה ביותר על אות נעשית בפרוססור. זהו המקום שבו האות הדיגיטלי מעובד ומופץ לערוצים השונים החל משני ערוצים וכלה ב 11.2 במקרה של ה-AV7703. נוסף על ערוצי האודיו, פרוססור מודרני יכיל גם מעגלי וידאו המסוגלים לבצע עיבוד תמונה, כיול אקוסטי המבוצע ע"י מיקרופון. מעבר לאמור לעיל פרוססורים מודרניים מאפשרים פעולות נוספות כגון התחברות לרשתות DLNA, הזרמת תוכן ועוד....

ה-AV7703 פענח 11 ערוצי שמע ועוד שני ערוצי סאב-וופר עצמאיים. הפרוססור תוך בתצורה הנחוצה עבור DTS X ו-Dolby Atmos, כמובן שפורמטים ישנים יותר נתמכים גם הם, שידרוג ל-Auro 3d ניתן להוסיף בתוספת תשלום.
ה-AV7703 יכול לספק עד שני אזורים נוספים של שמע סטריאו. בנוסף, הפרוססור תומך גם בשני אזורי ווידאו ממקורות שונים, תמיכת ווידאו היא עד 60hz4K (HDMI 2.0, HDCP 2.2).
עבור עיבוד האקוסטיקה בחדר ה-Marantz עושה שימוש במערכת room correction מסוג Audyssey MultEQ XT32. למיטב ידיעתי זהו תיקון חדר המתקדם של Audyssey עבור השוק הצרכני. המערכת מאפשרת ביצוע מדידות וחישוב של עד שמונה מושבים בחדר. ועם רזולוציה של 32 סיביות. (ניתוח המדידות מבוצע במהירות ולפחות אצלי בצורה טובה מאוד).

מקורות נוספים
בנוסף לחיבורי האודיו והווידאו הדיגיטלי ווידאו באמצעות HDMI , CoaX, Toslink ישנה אפשרות לחבר פטיפון ע"י כניסת ה-phono המובנת, כמו כן יש תוכנת רשת מובנית עבור חיבור DLNA, כלומר דרך חיבור ה WIFI ניתן להזרים מוזיקה ישירות ממחשב רשת המאפשר תמיכה בפורמטים שונים של מוזיקה כולל Apple Lossless, FLAC, MP3 WAV וגם AirPlay. כלומר: יש אפשרות לנגן מוזיקה באופן אלחוטי ישירות iPhone או iPad באיכות lossless .
נוסף על המקורות המוזכרים לעיל הפרוססור תומך גם בשירות Spotify , השליטה בפרוססור יכולה להתבצע באמצעות השלט החכם או ע"י אפליקציה של Marantz בשם Marantz Remote עבור מכשירי Android או iOS .
ה-Marantz מכיל כמעט כל צורת חיבור אפשרית, 7 כניסות ו 3 יציאות HDMI, ישנם כניסות ויציאות מאוזנות XLR ולא מאוזנות RCA, כניסות Coax ו-Toslink וכניסה עבור 7 ערוצים אנלוגיים למכשירים שאינם תומכים העברה דרך HDMI, תודה לאל ש-Marantz בחרו לנטוש כניסות ויציאות ישנים כגון S.Video.

מגבר כוח MM8077
כל ה"חוכמה" לעיל לא תהיה שווה אם לא נוכל להעביר את האות שפוענח ע"י הפרוססור אל הרמקולים, כאן מגיע בן זוגו של הפרוססור - מגבר ה-MM8077.מדובר במגבר 7 ערוצים (תמיד ניתן להוסיף את מגבר 5 הערוצים המקביל של Marantz עבור תמיכה בכל 11 הערוצים), ה-MM8077 הינו מגבר בעל 7 ערוצי הגברה של 150W. (המדידות של Marantz נעשות בשני ערוצים ולפי חישוב צריכת החשמל של המגבר שעומדת על 800W בפועל לא תקבלו יותר מ 115W עבור 7 ערוצים הפועלים בו זמנית – די והותר לרוב המשתמשים).
ה-MM8077 מכיל 7 כניסות מאוזנות XLR ולא מאוזנות RCA, כמו כן ניתן יש חיבור עבור Remote כך שבהדלקת הפרוססור גם המגבר ידלק.
מבנה המגבר והרכבתו טובים גם אם אינו יכול להתחרות ביצרני בוטיק, החזית עשויה מאלומיניום והתחתית עשויה מפלטת נחושת המקנה בידוד ומשקל.
בתוך המגבר נמצא שנאי טורואידאלי ופילטרים בעלי קיבולת של 100,000µF, בין צלעות הקירור ישנו מאוור, דבר שמאפשר הקטנת צלעות הקירו ובכך הקטנת משקל המגבר.

שלט
השלט צר וארוך, נוח לאחיזה ומסודר בצורה אינטואיטיבית, ע"י לחיצה על כפתור בצד השלט נין להאיר את שאר הלחצנים. זהו שלט אוניברסלי וקל ללמד אותו להפעיל מכשירים שונים.

ביצועים

הסקירה מבוססת על שימוש במקורות השונים שברשותי, סטרימר מסוג X92, נגן אוניברסאלי Marantz U5007 מזרים מדיה Pioneer N50A ונגן דיסקים Unison Research Uno.

סטאפ

מקורות – ראו לעיל
רמקולים קידמיים - Opera Quinta SE
רמקולים אחוריים - Opera Prima
סנטר - Mirage MC2
סאב - JLAudio E110
מסך - Samasung KS8000
קונקטורים - Chord C Line
כבלי רמקולים - QED Reference XT40
כיול המערכת בוצע באמצעות מערכת ה-Audyssey המובנית ב-AV7703

אודיו וידאו - סרטים

ה-AV7703 תומך בווידאו ב 4K, ומסוגל להפוך כל מקור וידאו (אנלוגי או HDMI) ל 4K יתרון כאשר משמשים בתוכן בעל רזולוציה נמוכה יותר.



Lucy, זוהי גרסת Remux של הסרט ב HDR. הסרט מכיל צבעים מרהיבים ונועזים וברזולוציה של 4K קשה להחסיר דברים, ההמקדתי האם הפרוססור מוסיף ארטיפקטים שונים לעומת חיבור ישיר של המקור למסך. לשמחתי הרבה לא הבחנתי בארטיפקטים שכאלה, מעבד התמונה של ה-AV7703 עושה עבודה טובה מאוד, הוא נטרלי והתערבותו במעבר אות הוידיאו אינה מורגשת – אין האטה, אין ארטיפקטים והסנכרון בין סאונד לתמונה מצוין.
מבחינת הסאונד, המערכת שלי מוגבלת ל-5.1 ערוצים כך שלא יכולתי לבחון את הפורמטים החדשים, זוג ה-Matranz מתגלה ככוכבים אמיתיים. הסאונד דינאמי ופתוח, הדיאלוגים ברורים והצליל הנמוך הדוק ומהיר. המעבר בין הערוצים השונים מבוצע באופן מושלם ולא פעם מצאתי את עצמי נפעם מחדש מפס הקול הריאליסטי הבוקע מהרמקולים.

Quantum of solace – גרסת הסרט אצלי ב- 1080P
המעבד במרנץ מבצע upscaling ל- 4K ב 60hz. התמונה חלקה, סצינת הפתיחה של הסרט בה מכוניות האלפא של ה"רעים" רודפות אחר האסטון מרטין של בונד היא סצנה תזזיתית ועמוסה מבחינת ווידאו וסאונד. בשני התחומים זוג ה-Marantz מבריקים, ל-AV7703 יש שליטה מלאה בכל מה שקורה בגזרת האודיו. המעבר של הכדורים השורקים בין הרמקולים מבוצע באופן חלק ושקוף ובקטעי המנהרה עומק הצלילים הנמוכים מאיים לפרק את החלונות בסלון - בהחלט מרשים.
התמונה לא פחות ממדהימה, שומרת על גרעיניות המקור והווידאו חד כתער ומהיר בשל ביצוע Upscale מצוין.

Hacksaw Ridge - גרסת Remux ב- 4K HDR, גם כאן התוצאות חוזרות. התמונה מצוינת, חדה וללא ארטיפקטים, הצבעים בגרסת ה-HDR עזים והסצנות החשוכות כמו המוארות מצליחות לשדר דינמיות הודות לתוכן ה HDR. הסאונד ברור וצלול, אין ספק שמדובר בפרוססור מבריק, הן בדיאלוגים, הן בסצינות הקרב שנותנות אשליה שהכדורים והפיצוצים חולפים מעל לראשי ומצדדי באופן מעורר הערצה והן בפס הקול המלווה את הסרט, ה-AV7703 שולט בכל ביד רמה.
סאונד רב ערוצי

Pink Floyd - High Hopes, DTS Demo Music Blu-Ray vol. 14

מדובר בהקלטה רב ערוצית של השיר, קול הזמר בוקע בצורה צלולה מהרמקול המרכזי יש הרגשה כאילו הזמר ניצב מולי, צלילי הפסנתר והגיטרה עולים לסרוגין מהרמקולים השונים, אומנם בזמן הקלטת השיר לא היו אמצעים למוזיקה רב ערוצית אבל אני לא מכיר הרבה להקות שהפורמט הזה תפור עליהם כמו היצירות של ה-Pink Floyed. המוסיקה נשמעת גדולה, אוורירית ומקיפה מדובר בחוויה נפלאה שלוקחת את השיר למקום הרבה יותר גבוהה וחוויתי מאשר המקור, צמד ה-Marantz מעביר את החוויה במלואה על כל הקסם שבא, כל מה שעובר בראשי – שלא יגמר לעולם, מושלם!ֿ
John Mayer – Clarity, Heavier Things SACD

באופן אישי אני אוהב את היוצר הזה, הוא מצליח להקסים אותי בשילוב הצנוע בין נגינת הגיטרה לקולו הנעים.
השיר נפתח בצליל מחיאות כפיים המלווה בפסנתר, אט אט מצטרפים כלים נוספים ואז קולו של הזמר.
גרסת ה-SACD ערוכה בצורה המדמה במה קדמית ועושה שימוש משני ברמקולים האחוריים לקבלת אפקט שמתקבל בהאזנה באולם גדול, כשמידי פעם יש מעברים של צלילים מסויימים אל הערוצים האחוריים. לדעתי טוב עשה העורך שלא הגזים בשימוש בפורמט. להבדיל משירם של Pink Floyed שיר של סולן פחות מתאים למשחקים רב ערוציים והשמוש בערוצים האחוריים בכדי לתת אפקט בלבד הוא חכם לא מתחכם ורק עושה טוב להקלטה.
מבחינת צליל הקול של הזמר ברור וניתן להבחין בגרעיניות שבקולו של מאייר. קולות הכלים המלווים אותנטיים, צליל הגיטרה והפסנתר המלווים את השיר מרשימים באמינותם. הפתעה לטובה ועדות לאיכות הפרוססור והמגבר.

סאונד דו ערוצי

בד"כ זו נקודת החולשה של רוב הרסיברים, אם באודיו רב ערוצי חלק מהרסיברים מניבים תוצאות מרשימות לרוב אך כאשר מגיע הרגע לעבור לסאונד דו ערוצי, ההבדל בינם לבין מגבר סטריאו בינוני הוא הבדל של שמיים וארץ, האם האלקטרוניקה של Marantz תפתיעה כאן ?
ל-Marantz יצא שם של רסיברים שיודעים גם לנגן מוזיקה דו ערוצית בצורה מכובדת, לשמחתי הזוג שברשותי אינו שובר את המוסכמה הזו.

Dire Straits Brother in Arms
סקרתי מספר פעמים את השיר הזה ואני שוב עושה בו שימוש לטובת מי שרוצה לקבל אומדן והשוואה לרכיבי אלקטרוניקה אחרים שכתבתי עליהם בעבר.
השיר נפתח בקצב איטי ושקט צובר תאוצה ככול שהשיר מתקדם, ה-Marantz משודך לקומפקט Unison Research Uno, מצליח להעביר את חווית את הצלילים הנמוכים שבפתיח השיר בצורה טובה מאוד עבור מגבר רב ערוצי. הצלילים דינמיים, הגבוהים לא בהירים ונטולי גרעיניות, צלילי המיד וקולו של הסולן ברורים ודינמים, הבאס הדוק ופאנצ’י. אך חשוב לציין שזה עדיין לא מגבר סטריאו מהרמה הגבוהה אבל הרבה יותר טוב מכל רסיבר שהאזנתי לו. אוסיף שעוד קצת כוח ושליטה והייתי יכול לטעות ולחשוב שמדובר במגבר הספק וקדמגבר דו ערוציים. בגדול, רוב האנשים יחיו בשלווה ובאושר עם השילוב של ה-Marantz ורק אלו שנחשפו לאודיו ברמה גבוהה יותר ירגישו שיש משהו שקצת חסר עבורם גם אם הביצוע בסה"כ מאוד מרשים.

הסקרנות גורמת לי לבצע שרשור דרך ה-by pass במגבר הסטריאו שלי (Unison Reaserch Unico 90) מבהיר לי שמגבר ה-MM8077 הוא מגבר טוב אבל הוא החוליה החלשה בצמד, בקולנוע ביתי ובמוזיקה רב ערוצית הוא עושה את העבודה בצורה טובה מאוד אך במוזיקה דו ערוצית חסר לו קצת כוח ודינמיות לעומת מגבר סטראו ברמות מחיר מקבילות או גבוהות ממנו. (יש שיאמרו שהשוואה כזו אינה הוגנת, אחרי הכול בעבור סכום מקביל ה-Marantz צריך להניע 7 ערוצים לעומת 2 בלבד במגבר סטריאו)

נקודות לחיוב
• שבעת ערוצי הכוח מספקים גמישות לכיסוי מערכת של 7.1 ערוצים או מערכת של 5.1 ו -2 ערוצים באמצעות מגבר אחד.
• רמת הביצועים של MM8077 היא צעד ברור מעל רסיברים ה MM8077 הוא מגבר רב ערוצי טוב עם צליל דינאמי, טבעי ומוזיקלי.
• Marantz מציעה גרסה של חמישה ערוצים, ה- MM7055, שניתן להשתמש בה לאולו הרוצים להגיע לשילוב ערוצי צליל נוספים הן עבור Atmos או Zones נוספים.
• ה-AV7703 מתגלה ככוכב אמיתי בתחומי הווידאו והאודיו והוא החוליה החזקה בצמד, הוא מפענח את אותות השמע בצורה מעולה וזאת נקודת התחלה מצוינת לצליל מצוין. בזכות האפשרות לפעול ב 11.2 ערוצים, הוא גם גמיש ומאפשר עבודה עם הפורמטים החדישים ביותר או במספר רב של אזורים. יש לו כל מה שצריך מבחינת חיבורים ויציאות, כולל שלושה יציאות HDMI ושבעה כניסות. כניסת Phono עבור חובבי האנלוג והזרמת מדיה דרך רשת אלחוטית. מערכת הכיול מסוג ה Audyssey MultEQ XT32 עובדת נהדר.
נקודות לשלילה
• למגבר מספיק כוח עבור רוב המצבים אבל הוא אינו חזק או מדויק כמו מגבר הסטריאו שברשותי. לדעתי ברמקולים קשים להנעה יחסר לו קצת אויר.
• אין אפשרות לגשר ערוצים – חבל
• למגבר אספקת חשמל יחידה עבור כל הערוצים
• איכות הבניה טובה אך אינה מגיעה לאיכות הבניה של חברות בוטיק
• האפליקציה של Marantz יכלה להיות טובה וידידותית יותר

סיכום
יש הרבה מה להרוויח על ידי פיצול מגבר קולנוע ביתי לשני חלקים. קל לשדרג, אבל הנקודה החשובה ביותר מתייחסת לסאונד, בד"כ האפשרות להשיג סאונד טוב יותר היא בשדרוג הרכיבים הקיימים, ע"י עבודה בשני רכיבים כל רכיב מקבל את החשמל שלו בפרד וזהו בסיס לסאונד מצוין. צמד ה-Marantz מצליח להוציא ביצועים טובים יותר ממכשירים משולבים ונמצא ליגה אחת מעל ממה שניתן לקבל בעבודה עם רסיבר.
בסך הכל, ה-MM8077 Marantz הוא מגבר טוב מאוד כשאופי הסאונד נוטה לכיוון החם והמלא יותר, ניתן להאזין דרכו למוזיקת סטריאו או רב ערוצי במשך שעות ללא כל עייפות. הגוון החם והמלא של הצליל תורם לצליל זורם ומאוזן אך אינו מחסיר דבר בפירוט הדרוש כל כך עבור פס קול של סרט.
ה-AV7703 מתגלה ככוכב של המבחן, הוא ממשיך במסורת הביצועים המצויינת של הפרוססורים שקדמו לו מבית Marantz ועושה זאת מבלי לוותר על התכונות החשובות בשוק הדינאמי של ק"ב בו מוצגים חדשות לבקרים חידושים שונים, Marantz מאפשרת שמירה על הרלוונטיות של הפרוססור ע"י עדכוני תוכנה שוטפים, קונפיגורציה גמישה וכל זאת מבלי להתפשר על האיכות המוזיקליות.


גיא


קבצים מצורפים:
XL_av7703_u_b_34_cl.jpg

XL_av7703_u_b_34_op.jpg

XL_av7703_u_b_rt.jpg

XL_av7703_u_b_re.png

XL_mm8077_u_b_re.jpg

Marantz-AV7703-titel.jpg



נערך לאחרונה על ידי exupgh12 בתאריך 19/06/17 06:22, נערך פעם אחת בסך הכל.
חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: דו"ח שימוש אישי פרוססור ומגבר ק"ב Marantz AV7703, MM8077
הודעהפורסם: 18/06/17 23:30 
חבר האתר


הצטרף:
11/03/12 19:29

הודעות: 2040
כל הכבוד לכתיבה לשליטה בחומר ובעיקר לאנרגיות.
עושה עניין בפורום. (Y) (F)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דו"ח שימוש אישי פרוססור ומגבר ק"ב Marantz AV7703, MM8077
הודעהפורסם: 19/06/17 06:22 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
02/10/08 09:49

הודעות: 1518
מיקום: מרכז
שוני כתב:
כל הכבוד לכתיבה לשליטה בחומר ובעיקר לאנרגיות.
עושה עניין בפורום. (Y) (F)


תודה רבה על שלל המחמאות, מעריך מאוד ומעניק אנרגיות להמשיך להעלות רשמים נוספים בעתיד.


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: דו"ח שימוש אישי פרוססור ומגבר ק"ב Marantz AV7703, MM8077
הודעהפורסם: 19/06/17 08:45 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
06/06/09 15:42

הודעות: 10514
חולק עליך לגבי ה-Audyssey.

_________________
מיכאל


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: דו"ח שימוש אישי פרוססור ומגבר ק"ב Marantz AV7703, MM8077
הודעהפורסם: 19/06/17 10:18 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
21/11/10 12:17

הודעות: 2007
michael123 כתב:
חולק עליך לגבי ה-Audyssey.


כנ"ל.
במיוחד בעבודה עם תחום תחתון שם הוא מדגיש כמה התוכנה הזו מוגבלת ובעצם רחוקה מלהיות רצינית בתחום ה ROOM-CORRECTION.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דו"ח שימוש אישי פרוססור ומגבר ק"ב Marantz AV7703, MM8077
הודעהפורסם: 19/06/17 10:25 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
21/11/10 12:17

הודעות: 2007
גיא כבר רשמתי לך באתר הכתום.
יופי של כתיבה.

והתלהבותך מוצדקת כי הציוד של marantz שדרג אצלך פרוססור וותיק מ שנות ה 90 של rotel ומגברים של rotel
אין לי צל של ספק שהקפיצה פה היא שמיימית ואני שמח לקרא - אך מתייחס לדבריך מאוד בהסתייגות (אני) - ויחד עם זאת מאוד נהנה מכתיבתך הרהוטה והמסודרת.שאפו ותמשיך להנות מ אחלה ציוד.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דו"ח שימוש אישי פרוססור ומגבר ק"ב Marantz AV7703, MM8077
הודעהפורסם: 19/06/17 16:32 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
02/10/08 09:49

הודעות: 1518
מיקום: מרכז
itay123 כתב:
michael123 כתב:
חולק עליך לגבי ה-Audyssey.


כנ"ל.
במיוחד בעבודה עם תחום תחתון שם הוא מדגיש כמה התוכנה הזו מוגבלת ובעצם רחוקה מלהיות רצינית בתחום ה ROOM-CORRECTION.

אני

מיכאל, אני יכול להעיד אך ורק מהניסיון שלי, בסטאפ ובאקוסטיקה בביתי ה Audyssey עושה עבודה מצויינת, שים לב שהגרסה שמגיעה עם ה AV7703 היא הגרסה הגבוהה של ה Audyssey.

לא חולק על הניסיון שלך עם המערכת אך זה אינו תואם לרשמי


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: דו"ח שימוש אישי פרוססור ומגבר ק"ב Marantz AV7703, MM8077
הודעהפורסם: 19/06/17 16:36 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
02/10/08 09:49

הודעות: 1518
מיקום: מרכז
itay123 כתב:
גיא כבר רשמתי לך באתר הכתום.
יופי של כתיבה.

והתלהבותך מוצדקת כי הציוד של marantz שדרג אצלך פרוססור וותיק מ שנות ה 90 של rotel ומגברים של rotel
אין לי צל של ספק שהקפיצה פה היא שמיימית ואני שמח לקרא - אך מתייחס לדבריך מאוד בהסתייגות (אני) - ויחד עם זאת מאוד נהנה מכתיבתך הרהוטה והמסודרת.שאפו ותמשיך להנות מ אחלה ציוד.



איתי, ראשית תודה על המחמאות.
שנית בנוגע לAudessy, תגובתי לקודמך בתגובות.
לבסוף, זה שלי היה סטאפ ישן לא אומר שלא היתה לי בזמן הזה גישה חופשית לסטאפ מתקדם ויקר (דיברנו על זה בעבר), התוצאות בחלל שלי בהתאם למה שרשמתי, ייתכן ובחלל אחר ובסטאפ אחר התוצאה תהיה שונה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: דו"ח שימוש אישי פרוססור ומגבר ק"ב Marantz AV7703, MM8077
הודעהפורסם: 19/06/17 16:38 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
06/06/09 15:42

הודעות: 10514
exupgh12 כתב:
itay123 כתב:
michael123 כתב:
חולק עליך לגבי ה-Audyssey.


כנ"ל.
במיוחד בעבודה עם תחום תחתון שם הוא מדגיש כמה התוכנה הזו מוגבלת ובעצם רחוקה מלהיות רצינית בתחום ה ROOM-CORRECTION.

אני

מיכאל, אני יכול להעיד אך ורק מהניסיון שלי, בסטאפ ובאקוסטיקה בביתי ה Audyssey עושה עבודה מצויינת, שים לב שהגרסה שמגיעה עם ה AV7703 היא הגרסה הגבוהה של ה Audyssey.

לא חולק על הניסיון שלך עם המערכת אך זה אינו תואם לרשמי


גבוהה. כן, מה שיש אצלי גם כן ב-pre/pro
שים מוזיקה באיכות גבוהה (גם היי-רז) ותשמע עם ובלי audyssey

_________________
מיכאל


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: דו"ח שימוש אישי פרוססור ומגבר ק"ב Marantz AV7703, MM8077
הודעהפורסם: 19/06/17 16:41 
חבר האתר


הצטרף:
26/01/10 17:30

הודעות: 753
זו לא הגרסא הגבוהה. לי יש קיט אודיסי פרו. מכיל מיקרופון אחר לגמרי, 32 נקודות, אפשרות שינוי הגרף ועוד.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 2   [ 18 הודעות ]
עבור ל:  
עבור לעמוד 1, 2  הבא

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  



חפש:

hifimusic
אודות
תנאי שימוש
צור קשר
אוהבים את
hifimusic?
סקירות אודיו
הכל
הגברה
רמקולים
מקורות
אחר
סקירות מוזיקה
הכל
קלאסי
ג'אז
פופ/רוק/אלטרנטיבי
עולם/ישראלי/אחר
קישורים
מותגים על פי שם
מותגים על פי יבואן
מומלצים
הפורום
הרשם
לוח בקרה
הודעות אחרונות