עכשיו 16/08/25 15:29

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 2   [ 18 הודעות ]
עבור לעמוד 1, 2  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: בניית קונספט
הודעהפורסם: 16/06/11 11:16 
--- מושעה ---

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
21/12/10 12:56

הודעות: 1205
בניית קונספט

מתוך התנסות ארוכה של רמקולים, הגברה ומקורות, הגעתי למקום שבו השתלבו 2 העולמות: הכנסה מתאימה וגן עדן של התחביב: סינגפור. הקונספט שלי התבסס על רמקולים תחילה (ואח"כ הגברה ואחרון המקור).
ברעיון מאחורי הרמקול היה ללכת לכיוון רמקול נציל ככל שניתן. וזה מכוון לכיוון רמקולי שופר (Horn). ממאמרים בירחונים, חיפשתי לשמוע דגם ספציפי שלהם, ה-Forte-II, מתוך ידיעה שהוא קרוב למדי לספינת הדגל שלהם דגם ה- Klipschorn אך סביר מבחינת גודלו ומחירו. מה שנותר זה לשמוע אותו ואח"כ להשוות אותו לכמה מהמתחרים (לא שופרות). יתרונו של ה- Forte CARVERבלט מייד, במיוחד בבהירות ובפירוט.
יתרון נוסף לרמקול עם נצילות של 99dB/W/m SPL ועכבת נוחה (8 אוהם) זה ביכולת של רוב המגברים להתמודד עמם. בעוצמות של 102dB SPL, ההספק שנדרש (Peak) מגיע ל-3 וואט! ההספק הנדרש לעוצמות נמוכות יותר, כמו 85dB SPL הוא חלקיקי וואט. מצד שני, בקטעי תופים או קטעים דינאמיים של תזמורת (כמו מהלר) הרמקול מסוגל להפיק הרבה עוצמה (SPL) עם מגבר עתיר הספק.
יתרון נוסך שיש לדגם הנבחר, זה שהוא מכיל וופר של 12" עם סאב פאסיבי (ללא סליל) של 15" בגבו, המאפשר לרמקול לרדת עד 32HZ ב-3dB-, ומכיל סופר טוויטר שיודע לעלות מעל 20KHz. יתרון נוסף שיש לרמקול זה ההעמדה שלו. בשל הנצילות של השופר, הרמקול נעזר בפינה להגברה טבעית של הנמוכים. כך שמרחקים מהקירות וזויות אינן משפיעות. הרמקול מוטה בד"כ בזוית של 45 מע' לכיוון המרכז (Tow In). במהלך חייהם במחיצתי, עברו הם משכנים רבים, ובכולם השתלבו ללא קושי. במיטבם הם היו בחדר יעודי, שלצערי נעזב.
לטובת ההגברה, חיפשתי מגבר שיהיה מלך בהספקים הנמוכים (Class A), ויספק הספק דינאמי עודף כדי לאפשר לרמקול להמריא לעוצמות הגבוהות שחשבתי שהן נחוצות. הבחירה נפלה על עם 250W RMS ומרחב דינמי של עוד 2.3dB. יתרון נוסך של המגבר, שהוא עובד ב-Multi Class ולמעשה ככל שההספק הנדרש עולה, נכנסים מעגלים נוספים לעבודה. עד אז, הם כלל ולא מוזנים (מצויין לפן התרמי).
השילוב של נצילות גבוהה (יחסית) והספק עודף, מאפשר להפיק באופן מדהים קטעי תופים ותזמורת עוצמתיים. בקטע התופים, לא שמעתי סט שיתקרב לתחושה ולחוויה של תיפוף (סולו). שם, בשל הדנמיות העצומה, יש להגביר (מול האזנה נורמאלית של -18dB) לעוצמה של -3dB או למעלה מזה (לפעמים גם +3dB)! באותם קטעים מכווני העצמה במגבר מתעופפים במעלה הסקלה, ולא אחת עוברים את קו החצי (W250). למזלי המרחב העודף, שומר את ההספק הרגעי זמין עד W445!.
האמת ששנים הסתפקתי ב-32HZ, עד שהזדמן לי להוסיף SUB, שיורד עד 24Hz. יתרונו שהוא מסוגל להפיק רמות SPL גבוהות, וכך אינו נותר מאחור כאשר ה- Forteמפיק אותם. למרות ההספק של הסאב, הצלחתי כבר לא אחת להביא אותם למצב של Bottom. מצד שני, ה- Forte אף פעם לא הגיעו לשם. לכל מי שחושב שרמקול רצפתי שיורד לסביבות ה-30Hz מסוגל לספק את הצלילים לעוגב למשל, ימצא הפתעה כאשר יוסיף לרמקול SUB. גם קטעי גיטרה באס, או תופים יקבלו נופך אחר (יותר עוצמה מורגשת ולא רק נשמעת).
מבחינת קונספט, על אף תכונות סוניות חביבות של ציוד שפופרתי, שלימים זכיתי לאהוב, לא הייתי מוכן להכנס לשם כדי לא לאבד את ההספק הנחוץ לקטעים שהוזכרו. סה"כ טכנולוגיית השופר הומצאה עבור הגברה שפופרתית דלת הספק, בפיצוי ע"י נצילות פנטסטית. למשל דגם ה- Klipsch hornעשוי להסתפק במגבר בן ווטים בודדים, מאחר ונצילות מגיע ל-104dB/W/m SPL.
לימים הזוג הנפלא ממשיך לשמר את הצליל היחודי, גם כאשר מרכיבים אחרים הוחלפו.
ביקורת עצמית: יש לרמקול נטיה קלה לצליל צורמני במיד העליון. מצד שני, הצלילות והדינאמיות, עם איזון טונאלי וצליל מאוד מרשים ונאמן למקור, לא מצאתי רמקול שיחליף אותו, במחיר וגודל סבירים, ויגשר על 2 העולמות. בכל הזדמנות שאני נתקל בתצוגה של רמקול מרשים, אני מרגיש של-Forte שלי, אין במה להתבייש, ובטח לא מטלטל אותי לרצות להחליפם.
מחיר: הרמקול נרכז חדש במחיר 2,400$ סינגפורי ב-1994, שהם כ-1,200$ US. ב-EBAY הם נמכרו ב-400$ עד 800$ ביד שניה. כך שאני חושב שה-VFM שלהם ממש טוב. במהלך חייהם הם יוצאו מארה"ב (ארץ היצור) לסינגפור, מסינגפור שונעו במחולה לישראל, עברו 4 דירות, ו-6 הובלות, ולבסוף נארזו כמטען והוטסו לקנדה. בדרך נפגעו הרגליות שנבנו מחדש (מעין מסגרת עץ), אחרי זמן, הם חזרו במטען ימי לארץ.
תחזוקה: הארגז עשוי בציפוי עץ אלון, והדרך הטובה ביותר לשמר אותו זה למרוח עליו שמן לימון אחת לכמה זמן.

_________________
תרגיש חופשי לשאול או לפנות בכל שאלה או סוגיה הקשורה לנושאי הפורום.


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: בניית קונספט
הודעהפורסם: 16/06/11 11:39 
חבר האתר


הצטרף:
01/01/09 18:52

הודעות: 1157
(Y)


נערך לאחרונה על ידי matanoosh בתאריך 16/08/11 20:31, נערך פעם אחת בסך הכל.

חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: בניית קונספט
הודעהפורסם: 16/06/11 11:49 
--- מושעה ---

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
21/12/10 12:56

הודעות: 1205
matanoosh כתב:
מיכאל זה מיייייייייייייייגעעעע...
רם אורן כבר לא תהיה.

מכל הסיפור הזה שמסקנתו, או מוסר ההשכל שבו, לא ברורים לי - יש לי שאלה אחת: מה זה שמן לימון?


שלום
Old English Lemon Oil Furniture Polish, 16 fl oz

החומר כמעט ואינו מוסיף גוון (כמו סוגי שמן אחרים כמו טיק), דליל (יחסית לשמן) ונותן לעץ גם לחות וגם הגנה.
למיטב זכרוני החומר רעיל ויש להרחיק מילדים, ולרחוץ היטב ידיים אחרי השימוש.

_________________
תרגיש חופשי לשאול או לפנות בכל שאלה או סוגיה הקשורה לנושאי הפורום.


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: בניית קונספט
הודעהפורסם: 16/06/11 12:52 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
02/10/08 16:54

הודעות: 9699
נחמד ומעניין, תיאור שנעים לקרוא
'כוח עודף' זה תמיד טוב
ותמיד מעלה לי לראש את שאלת הנצילות והחלום על רמקול מאובן שלא זז בנצילות סופר-נמוכה ותחנת כח מאתגרת לצידו,
או שתיים

האם הגב' מוכרת לך ?
"http://community.klipsch.com/forums/storage/4/741048/tsforte.jpg

_________________
אַל תְּהִי בָז לְכָל אָדָם, וְאַל תְּהִי מַפְלִיג לְכָל דָּבָר, שֶׁאֵין לְךָ אָדָם שֶׁאֵין לוֹ שָׁעָה וְאֵין לְךָ דָבָר שֶׁאֵין לוֹ מָקוֹם


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: בניית קונספט
הודעהפורסם: 16/06/11 13:38 
חבר האתר


הצטרף:
03/04/09 03:35

הודעות: 5336
הי מיכאל
תאור מאוד מעניין ומאוזן מבחינת השיקולים הטכניים (אני מניח שלזה התכוונת במילה "קונספט") והאישיים שהנחו אותך. גם אהבתי את החלק שבו תיארת במה לדעתך ניתן לשפר.

שאלה: תיארת את הנתונים הטכניים של הרמקול והדרישות שלו לצורכי פיקים דינמיים. מדוע בחרת בסופו של דבר במגבר עם הספק גבוה כל כך (אפילו שבוואטים מעוטים הוא עובד בקלאס א') ? מדוע לא לבחור במגבר קלאס א' עם הספק מקסימלי של, נאמר 20-50 וואט ? (סגדן הוא כמובן החשוד המיידי, אבל יש המון אחרים). לדעתי, יש מצב של תפסת מרובה לא תפסת כאן - שמגבר הבנוי לעבודה בהספקים כאלה, ללא יומרות ופשרות תיכנוניות להספקים גבוהים יותר, יתן לך תוצאה טובה שתספק אותך יותר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: בניית קונספט
הודעהפורסם: 16/06/11 15:01 
--- מושעה ---

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
21/12/10 12:56

הודעות: 1205
נועם כתב:
הי מיכאל
תאור מאוד מעניין ומאוזן מבחינת השיקולים הטכניים (אני מניח שלזה התכוונת במילה "קונספט") והאישיים שהנחו אותך. גם אהבתי את החלק שבו תיארת במה לדעתך ניתן לשפר.

שאלה: תיארת את הנתונים הטכניים של הרמקול והדרישות שלו לצורכי פיקים דינמיים. מדוע בחרת בסופו של דבר במגבר עם הספק גבוה כל כך (אפילו שבוואטים מעוטים הוא עובד בקלאס א') ? מדוע לא לבחור במגבר קלאס א' עם הספק מקסימלי של, נאמר 20-50 וואט ? (סגדן הוא כמובן החשוד המיידי, אבל יש המון אחרים). לדעתי, יש מצב של תפסת מרובה לא תפסת כאן - שמגבר הבנוי לעבודה בהספקים כאלה, ללא יומרות ופשרות תיכנוניות להספקים גבוהים יותר, יתן לך תוצאה טובה שתספק אותך יותר.


שלום
יש קשר בין עוצמת המגבר ב-W והיכולת שלו לדחוף זרם. מאחר ונוסחת ההספק היא:
P=I^2*R (ב-AC רק חצי מזה), ואם R הוא קבוע = 8 אוהם, אתה יכול לראות שהזרם בריבוע יחסי (ישר) להספק.
לכן מגבר של 250W (בד"כ) ישלוט יותר טוב ברמקול, מאשר מגבר של 25W. (לפחות פי 3.5, בהינתן שהזרם לינארי והמגבר אינו מוגבל, והעכבת רק 8 אוהם!)

היחס בין עצמה לתחום דינמי מאוד בעייתי מבחינתי. כך שלא חשבתי להסתפק במגבר חלש (עד 50W) מה גם שקודמו היה 45W
(משולב ONKYO A-5). בעוד ההספקים נתונים ב-RMS (ממוצע סכום הריבועים), מהבנתי, המוזיקה מתנהגת ביחס שונה להספק.
היחס בין הקטעים הממוצעים לשיא, מגיע בקלות ל-1:20 וגם ל-1:100. בכלל כל מה שכרוך לסאונד נמדד בדציבל (מספר טהור יחסי)
והוא בסקלה לוגריתמית. כך שפי 2 זה 3dB אבל פי 100 זה 20dB.
לכן שעל אך היחס בין הספק ממוצע צנוע (3W) בעצמה סבירה (?) המרחק לשיא (PEAK) אינו רב. וב-W צריך שם קצת יותר מרחב
מפי 20 (3W > 60W) ועבור פי 100 זה (3W > 300W) וזה מסביר 250W עם הספק עודף.
(ההגדרה של הספק עודף היא היכולת לגייס אותו לפרקי זמן קצרים, בדיוק מתאים לספק את ארבונו של קטע דינמי).

זה למה 250W.
בבחירה בין מגברים שונים, אז היה לי ONKYO אינטגרה של 150W, ו-TRESHOLD של 200W.
ב-VFM ובביצועים ה-CARVER ניצח.

_________________
תרגיש חופשי לשאול או לפנות בכל שאלה או סוגיה הקשורה לנושאי הפורום.


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: בניית קונספט
הודעהפורסם: 16/06/11 15:04 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
02/10/08 16:54

הודעות: 9699
:D

חיכיתי מתי יתחילו לעוף הקפיצים דרך האזניים וגלגלי השיניים דרך האף

אבל יאמר שזה מענה לגיטימי לשאלה לגיטימית

_________________
אַל תְּהִי בָז לְכָל אָדָם, וְאַל תְּהִי מַפְלִיג לְכָל דָּבָר, שֶׁאֵין לְךָ אָדָם שֶׁאֵין לוֹ שָׁעָה וְאֵין לְךָ דָבָר שֶׁאֵין לוֹ מָקוֹם


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: בניית קונספט
הודעהפורסם: 16/06/11 17:05 
--- מושעה ---

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
21/12/10 12:56

הודעות: 1205
ס. ריכטר כתב:
:D

חיכיתי מתי יתחילו לעוף הקפיצים דרך האזניים וגלגלי השיניים דרך האף

אבל יאמר שזה מענה לגיטימי לשאלה לגיטימית


שלום
אם לא הבהרתי עצמי, השיקולים הגיעו מכיוון טכני/הגיוני.
למרבה הפלא, היה קשר הדוק בין הכיוון הרעיוני והתוצאה הסונית.
אפשר במידה מסויימת להשאר בקטע של "זה פשוט נשמע לי יותר טוב מהאחרים...", ואפשר להסביר זאת עם קפיצים, וגלגלי שיניים.
אני חושב שדווקא הלינק בין ה-2 מעניין.
להבדיל מהמקרים שבהם אין לכך הסבר...

_________________
תרגיש חופשי לשאול או לפנות בכל שאלה או סוגיה הקשורה לנושאי הפורום.


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: בניית קונספט
הודעהפורסם: 16/06/11 19:36 
חבר האתר


הצטרף:
03/04/09 03:35

הודעות: 5336
מיכאל לנג כתב:
נועם כתב:
הי מיכאל
תאור מאוד מעניין ומאוזן מבחינת השיקולים הטכניים (אני מניח שלזה התכוונת במילה "קונספט") והאישיים שהנחו אותך. גם אהבתי את החלק שבו תיארת במה לדעתך ניתן לשפר.

שאלה: תיארת את הנתונים הטכניים של הרמקול והדרישות שלו לצורכי פיקים דינמיים. מדוע בחרת בסופו של דבר במגבר עם הספק גבוה כל כך (אפילו שבוואטים מעוטים הוא עובד בקלאס א') ? מדוע לא לבחור במגבר קלאס א' עם הספק מקסימלי של, נאמר 20-50 וואט ? (סגדן הוא כמובן החשוד המיידי, אבל יש המון אחרים). לדעתי, יש מצב של תפסת מרובה לא תפסת כאן - שמגבר הבנוי לעבודה בהספקים כאלה, ללא יומרות ופשרות תיכנוניות להספקים גבוהים יותר, יתן לך תוצאה טובה שתספק אותך יותר.


שלום
יש קשר בין עוצמת המגבר ב-W והיכולת שלו לדחוף זרם. מאחר ונוסחת ההספק היא:
P=I^2*R (ב-AC רק חצי מזה), ואם R הוא קבוע = 8 אוהם, אתה יכול לראות שהזרם בריבוע יחסי (ישר) להספק.
לכן מגבר של 250W (בד"כ) ישלוט יותר טוב ברמקול, מאשר מגבר של 25W. (לפחות פי 3.5, בהינתן שהזרם לינארי והמגבר אינו מוגבל, והעכבת רק 8 אוהם!)

היחס בין עצמה לתחום דינמי מאוד בעייתי מבחינתי. כך שלא חשבתי להסתפק במגבר חלש (עד 50W) מה גם שקודמו היה 45W
(משולב ONKYO A-5). בעוד ההספקים נתונים ב-RMS (ממוצע סכום הריבועים), מהבנתי, המוזיקה מתנהגת ביחס שונה להספק.
היחס בין הקטעים הממוצעים לשיא, מגיע בקלות ל-1:20 וגם ל-1:100. בכלל כל מה שכרוך לסאונד נמדד בדציבל (מספר טהור יחסי)
והוא בסקלה לוגריתמית. כך שפי 2 זה 3dB אבל פי 100 זה 20dB.
לכן שעל אך היחס בין הספק ממוצע צנוע (3W) בעצמה סבירה (?) המרחק לשיא (PEAK) אינו רב. וב-W צריך שם קצת יותר מרחב
מפי 20 (3W > 60W) ועבור פי 100 זה (3W > 300W) וזה מסביר 250W עם הספק עודף.
(ההגדרה של הספק עודף היא היכולת לגייס אותו לפרקי זמן קצרים, בדיוק מתאים לספק את ארבונו של קטע דינמי).

זה למה 250W.
בבחירה בין מגברים שונים, אז היה לי ONKYO אינטגרה של 150W, ו-TRESHOLD של 200W.
ב-VFM ובביצועים ה-CARVER ניצח.


תודה על התשובה!
אם כל מה שחשוב לך זה פיקים דינמיים יכול להיות (אני לא בטוח) שאתה צודק. לי לפחות חשובה בה במידה היכולת של המגבר לנגן היטב גם במעברים השקטים תוך שימור הפרטים. הטווח הדינמי הוא בפירוש לא חזות הכל.
מה שכמובן חשוב מאוד לרמקול נציל כמו זה שאתה עושה בו שימוש הוא כמה המגבר שקט מדוייק ונעים להאזנה בעוצמות נמוכות יחסית להספקו המקסימלי. אם יש לך מגבר של 250 וואט, הוא לרוב עובד מקסימום ב 5-10 וואט הראשונים עם הרמקול שלך .

לדעתי, עם הרמקולים שלך, תוכל למצוא הרבה מגברים פעוטים יותר שיתנו לך מספיק פיקים דינמיים אבל לא יתפשרו על פרטים ושקט בעוצמה נמוכה.
נסה סגדן, או פאס אלף של 30-50 וואט. אתה עשוי להיות מופתע : אולי תשנה את הקונספט. :)


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: בניית קונספט
הודעהפורסם: 16/06/11 21:10 
--- מושעה ---

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
21/12/10 12:56

הודעות: 1205
נועם כתב:
מיכאל לנג כתב:
נועם כתב:
הי מיכאל
תאור מאוד מעניין ומאוזן מבחינת השיקולים הטכניים (אני מניח שלזה התכוונת במילה "קונספט") והאישיים שהנחו אותך. גם אהבתי את החלק שבו תיארת במה לדעתך ניתן לשפר.

שאלה: תיארת את הנתונים הטכניים של הרמקול והדרישות שלו לצורכי פיקים דינמיים. מדוע בחרת בסופו של דבר במגבר עם הספק גבוה כל כך (אפילו שבוואטים מעוטים הוא עובד בקלאס א') ? מדוע לא לבחור במגבר קלאס א' עם הספק מקסימלי של, נאמר 20-50 וואט ? (סגדן הוא כמובן החשוד המיידי, אבל יש המון אחרים). לדעתי, יש מצב של תפסת מרובה לא תפסת כאן - שמגבר הבנוי לעבודה בהספקים כאלה, ללא יומרות ופשרות תיכנוניות להספקים גבוהים יותר, יתן לך תוצאה טובה שתספק אותך יותר.


שלום
יש קשר בין עוצמת המגבר ב-W והיכולת שלו לדחוף זרם. מאחר ונוסחת ההספק היא:
P=I^2*R (ב-AC רק חצי מזה), ואם R הוא קבוע = 8 אוהם, אתה יכול לראות שהזרם בריבוע יחסי (ישר) להספק.
לכן מגבר של 250W (בד"כ) ישלוט יותר טוב ברמקול, מאשר מגבר של 25W. (לפחות פי 3.5, בהינתן שהזרם לינארי והמגבר אינו מוגבל, והעכבת רק 8 אוהם!)

היחס בין עצמה לתחום דינמי מאוד בעייתי מבחינתי. כך שלא חשבתי להסתפק במגבר חלש (עד 50W) מה גם שקודמו היה 45W
(משולב ONKYO A-5). בעוד ההספקים נתונים ב-RMS (ממוצע סכום הריבועים), מהבנתי, המוזיקה מתנהגת ביחס שונה להספק.
היחס בין הקטעים הממוצעים לשיא, מגיע בקלות ל-1:20 וגם ל-1:100. בכלל כל מה שכרוך לסאונד נמדד בדציבל (מספר טהור יחסי)
והוא בסקלה לוגריתמית. כך שפי 2 זה 3dB אבל פי 100 זה 20dB.
לכן שעל אך היחס בין הספק ממוצע צנוע (3W) בעצמה סבירה (?) המרחק לשיא (PEAK) אינו רב. וב-W צריך שם קצת יותר מרחב
מפי 20 (3W > 60W) ועבור פי 100 זה (3W > 300W) וזה מסביר 250W עם הספק עודף.
(ההגדרה של הספק עודף היא היכולת לגייס אותו לפרקי זמן קצרים, בדיוק מתאים לספק את ארבונו של קטע דינמי).

זה למה 250W.
בבחירה בין מגברים שונים, אז היה לי ONKYO אינטגרה של 150W, ו-TRESHOLD של 200W.
ב-VFM ובביצועים ה-CARVER ניצח.


תודה על התשובה!
אם כל מה שחשוב לך זה פיקים דינמיים יכול להיות (אני לא בטוח) שאתה צודק. לי לפחות חשובה בה במידה היכולת של המגבר לנגן היטב גם במעברים השקטים תוך שימור הפרטים. הטווח הדינמי הוא בפירוש לא חזות הכל.
מה שכמובן חשוב מאוד לרמקול נציל כמו זה שאתה עושה בו שימוש הוא כמה המגבר שקט מדוייק ונעים להאזנה בעוצמות נמוכות יחסית להספקו המקסימלי. אם יש לך מגבר של 250 וואט, הוא לרוב עובד מקסימום ב 5-10 וואט הראשונים עם הרמקול שלך .

לדעתי, עם הרמקולים שלך, תוכל למצוא הרבה מגברים פעוטים יותר שיתנו לך מספיק פיקים דינמיים אבל לא יתפשרו על פרטים ושקט בעוצמה נמוכה.
נסה סגדן, או פאס אלף של 30-50 וואט. אתה עשוי להיות מופתע : אולי תשנה את הקונספט. :)


שלום
לא ברור לי מדוע, אתה מניח או רומז שהמגבר שלי, אולי בגלל שהוא חזק - לא יורד לפרטים ורועש בעוצמות הנמוכות.
אז לטעמי הוא מפורט גם בעוצמות הנמוכות והוא שקט.
ברוב הזמן הרמקול מבקש מההגברה פחות מ-1W...הרבה פחות! ובתחום הזה הצליל נקי ומפורט.
אגב, גם הרמקול וגם ההגברה - לינאריים (בתחום העצמה) מה דלא לינארי זה האוזניים שלנו (עקומת מונסון - פלטשר).

_________________
תרגיש חופשי לשאול או לפנות בכל שאלה או סוגיה הקשורה לנושאי הפורום.


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 2   [ 18 הודעות ]
עבור ל:  
עבור לעמוד 1, 2  הבא

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  



חפש:

hifimusic
אודות
תנאי שימוש
צור קשר
אוהבים את
hifimusic?
סקירות אודיו
הכל
הגברה
רמקולים
מקורות
אחר
סקירות מוזיקה
הכל
קלאסי
ג'אז
פופ/רוק/אלטרנטיבי
עולם/ישראלי/אחר
קישורים
מותגים על פי שם
מותגים על פי יבואן
מומלצים
הפורום
הרשם
לוח בקרה
הודעות אחרונות