מחבר |
הודעה |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 27/11/09 01:57
הודעות: 289
|
שלום,
בכוונה אני לא מפרט את רכיבי הסט כי הם לא העניין
אני שומע באנלוגי והרגשתי שהגיין של הפונו גבוה מידי,
חיברתי את הכבל זרוע לפרה פסיבי שנאים, ממנו לפונו סטייג ומשם לפרהאמפ אקטיבי.
זה אותו מסלול כמו שהיה ועכשיו הוספתי את הפרהאמפ שנאים.
אני מעדיף את התוצאה,
שאלתי היא : מה התאוריה אומרת על זה , יש הגיון בשיגעון או לא מקובל ולא הגיוני
בבקשה בלי תשובות : אם אתה אוהב אז מה אכפת לך
מעניין אותי ההגיון, ואם אפשר גם הסבר קצר תודה
_________________ Tannoy are ugly and it’s done on purpose so you have to close your eyes while listening music
|
|
חזור למעלה |
|
 |
הצטרף: 03/04/09 03:35
הודעות: 5335
|
יורם כתב: שלום,
בכוונה אני לא מפרט את רכיבי הסט כי הם לא העניין
אני שומע באנלוגי והרגשתי שהגיין של הפונו גבוה מידי,
חיברתי את הכבל זרוע לפרה פסיבי שנאים, ממנו לפונו סטייג ומשם לפרהאמפ אקטיבי.
זה אותו מסלול כמו שהיה ועכשיו הוספתי את הפרהאמפ שנאים.
אני מעדיף את התוצאה,
שאלתי היא : מה התאוריה אומרת על זה , יש הגיון בשיגעון או לא מקובל ולא הגיוני
בבקשה בלי תשובות : אם אתה אוהב אז מה אכפת לך
מעניין אותי ההגיון, ואם אפשר גם הסבר קצר תודה לגבי התיאוריה, יש שיגעון בהגיון. אני מעדיף פרה פונו מנורתי עם דרגת MC טרנזיסטורית או שנאי סטפאפ. זו לא התחכמות, כוונתי לאמר שאני לא ככ אוהב דרגת MC מנורתית- רועש מדי לטעמי
|
|
חזור למעלה |
|
 |
עוסק בתחום
|
 |
 |
הצטרף: 26/09/08 21:35
הודעות: 18396
|
לא בטוח שההגיון מסתדר בכלל, וזה שאתה לא מפרט את רכיבי המערכת (לפחות את החלק של הפונו ושל הקדמים האחרים) לא בדיוק עוזר לנו לעזור לך להבין מה עשית. על פניו נשמע שדווקא חיברת משהו ש"הורס" ומעמם בעזרת עכבות בין שנאים את הסאונד ולכן אולי יש לך פחות גיין ואולי זה "צורח" פחות אבל גם לא באמת נתת שום אינדיקציה למה נראה לך שיש לך "יותר מידי" גיין מה הבעיה עם הסאונד וכן הלאה...
_________________ אביעד בריד - Byrdio VYGER / RAAL /CH Precision /Aries Cerat /Kharma /Clarisys audio /Boenicke /J.Sikora VYDA lab /Pink Faun / Aidas - Etsuro - SAEC - SOtM - CSport - Fono Acustica
טל - 052-6161-497 Gמייל - byrdparis@gmail.com
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 27/11/09 01:57
הודעות: 289
|
העברתי את הפרהאמפ שנאים בין הפונו סטייג לפרה האקטיבי, לטעמי האופציה העדיפה. חזרתי לשמוע באפשרות הקודמת וללא פרהאמפ שנאים כלל, האופציה האחרונה עדיפה. אנא הסבר מהמומחים והבקיאים בהתנגדויות,עומסים,עכבות וכו' לדעתכם - הגיוני \ חסר הגיון אם אפשר כולל הסבר קצר מדוע כך 5-6mV Cartridge Phono Stage 49db Tube PreAmp
_________________ Tannoy are ugly and it’s done on purpose so you have to close your eyes while listening music
|
|
חזור למעלה |
|
 |
עוסק בתחום
|
 |
 |
הצטרף: 26/09/08 21:35
הודעות: 18396
|
יורם, עם כל הכבוד, אתה לא יכול לצפות שמישהו יעשה לך קורס מזורז באנלוג או בחשמל, אבל לא להביא לפה את כל הנתונים הנדרשים כדי שאפילו יעזרו לך בשאלה אם הגיוני או לא (בלי קשר אם טוב לך, אשריך).
איזה ראש איזה פונו סטיג' איזה קדם פאסיבי איזה קדם אקטיבי.
זה שהעברת את הקדם הפסיבי בין הפונו לבין הקדם כבר הרבה יותר הגיוני, כי ככה עושים בסופו של דבר עם סטפ אפ. אבל אין שום הגיון בזה שאם אמרת שעם הפונו שלך יש לך יותר מידי גיין, לשים עוד שנאי בדרך ביניהם אלא אם אתה רוצה "לקלק" כלפי מטה. ואת זה בדרך כלל לא עושים ולא ככה. אלא אם יש שם אוטנטור ואתה מקמט את הסיגנל.
_________________ אביעד בריד - Byrdio VYGER / RAAL /CH Precision /Aries Cerat /Kharma /Clarisys audio /Boenicke /J.Sikora VYDA lab /Pink Faun / Aidas - Etsuro - SAEC - SOtM - CSport - Fono Acustica
טל - 052-6161-497 Gמייל - byrdparis@gmail.com
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 27/11/09 01:57
הודעות: 289
|
הי, לא אכפת לי לפרט את הרכיבים, אני לא רוצה שהם יהפכו לעיקר ושאלתי לטפל. כן אני רוצה לקלק כלפי מטה, אין שם אוטנטור, יש שם פרהאמפ שנאים. את הסטפאפ לדעתי מחברים בין ה - Cartridge ל - Phono Stage לכן חיברתי כך מלכתחילה תודה על ההתייחסות 
_________________ Tannoy are ugly and it’s done on purpose so you have to close your eyes while listening music
|
|
חזור למעלה |
|
 |
עוסק בתחום
|
 |
 |
הצטרף: 26/09/08 21:35
הודעות: 18396
|
יורם כתב: הי, את הסטפאפ לדעתי מחברים בין ה - Cartridge ל - Phono Stage לכן חיברתי כך מלכתחילה תודה על ההתייחסות  מצטער, קראתי הפוך בהודעה הראשונה, ככה באמת מחברים, אבל בדרך כלל עושים את זה עבור ראשי MC מעוטי MV כדי להגביר אותם לפונו סטיג'ים נמוכי DB. ואתה הרי מדווח על מקרה הפוך לגמרי, ראש חזק עם פונו חזק = יותר מידי גיין. אז שמת שנאי "מקלקל" בדרך כדי להוריד את הגיין, כמו שאמרתי, אין הגיון, לא עושים ככה בדרך כלל, כי בסופו של דבר לא רק הגיין התקלקל לך, אלא גם העכבות ועוד ועוד. שוב, (לא רצית אבל זה נכון) אם טוב לך, הכל בסדר.
_________________ אביעד בריד - Byrdio VYGER / RAAL /CH Precision /Aries Cerat /Kharma /Clarisys audio /Boenicke /J.Sikora VYDA lab /Pink Faun / Aidas - Etsuro - SAEC - SOtM - CSport - Fono Acustica
טל - 052-6161-497 Gמייל - byrdparis@gmail.com
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 01/09/08 15:14
הודעות: 33180
|
אביעד, אם הבנתי נכון הוא חיבר קדם שנאים (כמו המיוזיק פירסט או Townshend וכו'). קודם בין הזרוע לפונו ועכשיו בין הפונו לקדם האקטיבי.
יורם, בתאוריה שתי השיטות "לא משהו", אבל אם צריך לבחור אחת (בלי להאזין) הייתי בוחר אז זו שאתה משתמש בה כעת.
הדבר הראשון שהייתי בודק זה האם הפונו שלך מקונפג נכון לראש. יכול להיות שיש לך שם בחירת גיין נמוכה יותר שאתה יכול להשתמש בה במקום סתם להגביר יותר מידי ולהחליש אחר"כ.
אם לא, ואתה לא מוכן להחליף פונו (זה מה שאישית הייתי עושה) אתה יכול לחפש סטפ אפ (זה בנוי משנאים, אבל מותאם לעבודה הספציפית הזאת) שכן מחובר בין הזרוע לפונו, אבל הפעם לכניסת ה- MM ואם תבחר אחד עם ערכים מתאימים של גיין ועכבה זה יכול לעבוד טוב.
_________________ ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד. I have been supported from the bottom of my heart בוכה דה פלורסנט
|
|
חזור למעלה |
|
 |
עוסק בתחום
|
 |
 |
הצטרף: 26/09/08 21:35
הודעות: 18396
|
aloni כתב: אביעד, אם הבנתי נכון הוא חיבר קדם שנאים (כמו המיוזיק פירסט או Townshend וכו'). קודם בין הזרוע לפונו ועכשיו בין הפונו לקדם האקטיבי.
יורם, בתאוריה שתי השיטות "לא משהו", אבל אם צריך לבחור אחת (בלי להאזין) הייתי בוחר אז זו שאתה משתמש בה כעת.
הדבר הראשון שהייתי בודק זה האם הפונו שלך מקונפג נכון לראש. יכול להיות שיש לך שם בחירת גיין נמוכה יותר שאתה יכול להשתמש בה במקום סתם להגביר יותר מידי ולהחליש אחר"כ.
אם לא, ואתה לא מוכן להחליף פונו (זה מה שאישית הייתי עושה) אתה יכול לחפש סטפ אפ (זה בנוי משנאים, אבל מותאם לעבודה הספציפית הזאת) שכן מחובר בין הזרוע לפונו, אבל הפעם לכניסת ה- MM ואם תבחר אחד עם ערכים מתאימים של גיין ועכבה זה יכול לעבוד טוב. אני הבנתי בדיוק מה הוא עשה, את המושג "סטפ אפ" אני הוספתי למשהו שהגיוני לעשות רק לא במקרה שלו כתוספת של עוד שנאים בסיגנל. אבל כמו שאמרתי בהתחלה, אם באים לבקש עזרה, רעיון, דיון, אז צריך גם לדעת לשתף את הפרטים כמו שצריך כדי שלא נצטרך לנחש ביננו מה עובר שם, איך חיבר וכן הלאה. אם היינו יודעים איזה ראש, אז היה ברור אם הוא MM או MC (למרות שעל פי הנתון שהוא נתן זה MM) אם היינו יודעים איזה פונו אז היה ברור אם יש לו כניסות MC או רק MM, הוא נתן נתון אחד בלבד לפונו, וזה מתאים ל MM... ועוד.. 
_________________ אביעד בריד - Byrdio VYGER / RAAL /CH Precision /Aries Cerat /Kharma /Clarisys audio /Boenicke /J.Sikora VYDA lab /Pink Faun / Aidas - Etsuro - SAEC - SOtM - CSport - Fono Acustica
טל - 052-6161-497 Gמייל - byrdparis@gmail.com
|
|
חזור למעלה |
|
 |
הצטרף: 03/04/09 03:35
הודעות: 5335
|
אוקי, לא הבנתי בהתחלה את השאלה, ואני מסכים - אין הגיון בשיגעון. מה שאתה עושה הוא להמציא בעיה כדי לפתור אותה. אם יש לך יותר מדי גיין בליין סטייג' (זה די הגיוני עם השילוב של 5MV ו 49 דב ) יש כמה פתרונות סבירים: 1. הקטנת הגיין בפרה פונו - זה אפשרי, בכפוף ליעוץ מטכנאי, על ידי שימוש במנורות שונות - לדוגמא - 5751 במקום 12AX7 או אפילו יותר מזה - להשתמש ב 12AT7 - אלה יורידו הגיין בבערך 30% לכל שלב. 2. שימוש באטניואטור RCA כמו של רוקוול בין פרה פונו לפרה שנאים/אקטיבי שלך. לא אוהב את זה 3. החלפת הפונו למשהו שמתאים יותר לMM עם אאוטפוט גבוה יחסית (גיין באיזור 35-40 דב. ) 4. שינוי קל בפונו להקטנת הגיין (זה גם יוריד את הרעש במערכת) - בין אם מדובר בסוי'צ ("קינפוג" ) או בשינוי פנימי על ידי טכנאי 5. החלפת הראש למשהו עם אאטפט בסביבות 1-2 MV 6. הייתי אולי מתחיל (אני בטוח שעשית זאת) לבדוק איך נשמע המסלול הרגיל ללא הפרה האקטיבי - רק פרה שנאים כליין. אם כתבת כבר אני מתנצל.
נערך לאחרונה על ידי נועם בתאריך 14/04/16 18:42, נערך פעם אחת בסך הכל.
|
|
חזור למעלה |
|
 |