עכשיו 29/03/24 06:39

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 1   [ 4 הודעות ]
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: ביום שהכדורגל מת....הספד אישי למספר 10 דייגו ארמנדו מראדונה
הודעהפורסם: 26/11/20 13:18 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
14/05/09 10:11

הודעות: 548
החודש נשכח ממני ציון פטירתו של זוהר ארגוב, אחד האומנים המוערכים עליי, בטח במוסיקה העיברית. רציתי לכתוב עליו משהו..שכחתי. החיים אתם יודעים. והנה, החיים אתם יודעים מזמנים עוד פרידות...דייגו ארמנדו מראדונה... שקט לאיזה כמה דקות.... צמרמורת. הפעם כותב.

בילדותי ובבחרותי הייתי חולה כדורגל והפועל פתח תקווה, בצבא העניין קצת דעך..ואחר כך אבי נפטר והכדורגל יחד עם הרבה דברים נראה לי סתמי. והמוסיקה מילאה את החיים...ודקלתי, אשתי האהובה. בשנים האחרונות חוזר קצת להתעניין.
מראדונה היה חלק מההתנתקות שלי, מה אפשר לחדש אחרי שפרש?
רמות הריגוש שהוא הצליח לייצר אצלי, אצל כולנו, הייתה שיא אסתטי ריגשי. דייגו היה החלום ילדות שלנו " לעבור 5 ולהכניס גול"..." למסור בן שלושה ולשים את החבר הכי טוב שלך מול השוער" ... להגיע אנדרדוג ולנצח. רוקי 4, קראטה קיד, 12 הנועזים, A Team , מעטים מול רבים ...
תבינו, דייגו היה יותר גדול מהמשחק ומהסטטיסטיקות. ומהספונסרים. חיית את המשחק דרכו. ידעת שהוא עשה וייעשה הכל כדי לנצח- ביד באוויר וברחבה.
כיליתי המון מילים ואנרגיות בלהסביר למה הוא הכי גדול. מי שהוא מראדוניסט לא צריך הסבר. ומי שלא, לא יעזור הסבר, כי תבינו, דייגו זה נשמה. דייגו זו תופעה סוציולוגית, מראדונה זה האיש שמרכז את הציפיות שלך והרגשות שלך בתור אוהד ומביא אותם למגרש. הוא חי, הוא מזיע, הוא נופל, הוא קם, הוא מקלל הוא בועט הוא בוכה הוא צוחק....הוא זה ה-משחק , על כלל היבטיו ועל הסימליות המקורית שלו. להעביר את הפגזים והאלטילריה והכבוד והאגו והפצועים והנופלים, למגרש של 100 מטר ו 90 דקות ( + זמן פציעות לפואטיות ולקורבן ולכפרה ותזכורת לאלטרנטיבה בשדה הקרב..).
הגולים של דייגו מול אנגליה, שניהם באופן שווה , היו ויאגרה לאומית, פצצת אטום של טסטוסטרון, גאווה כבוד ותקווה. הם היו מנת חיסון ומעורר לאומי לאומה שלמה שסבלה ( כמונו) מיד האימפריה הבריטית החשוכה. והילד מקבוצת השומים מפרבר עני ( אבל באמת עני באמת) דוד הסימבולי נתן בקלע לגוליית המודרני. זה לא היה כדורגל, זה היה גם כדורגל. וזה דייגו. הקפטן , המושיע, המשיח של האוהדים, של הקבוצה, של האומה.
יכולתי למלא עוד אלף עמודים, לא אייגע. עצוב לי. היום סופית מת הכדורגל..הוא ממשיך לתפקד אומנם, עם פרסומות, ספונסרים, יורו, דולר, ליש"ט- מיליונים, אבל שקר הספונסר והבל הח"ן ... הנשמה איננה. ... מחר יקברו אותה וכמה הייתי רוצה להיות בהלוויה שלו. או בנאפולי...
סרטון שמסכם הכל, איזה עוד שחקן מרתק אותך ככה ונותן לך את כל ההיבטים של החיים כמו רקדן מחול משולב בכדורגלן, פילוסוף וסמוראי רק בחימום ?? אין ולא יהיה.
חימום, life is life


נערך לאחרונה על ידי eradikal בתאריך 26/11/20 14:59, נערך פעם אחת בסך הכל.

חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: ביום שהכדורגל מת....הספד אישי למספר 10 דייגו ארמנדו מראדונה
הודעהפורסם: 26/11/20 14:04 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
21/09/08 19:08

הודעות: 2766

_________________
אַנְ'לֹא שׁוֹתָה ווֹדְקָה, אַנְ'לֹא שׁוֹתָה רֶדְבּוֹל, רַק גִ'ין טוֹנִיק וּמֻעָבֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: ביום שהכדורגל מת....הספד אישי למספר 10 דייגו ארמנדו מראדונה
הודעהפורסם: 27/11/20 08:02 
חבר האתר


הצטרף:
20/11/09 17:49

הודעות: 974
אין ספק שהוא היה כדורגלן גדול אבל גם ספורטאי קטן.
ארז


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: ביום שהכדורגל מת....הספד אישי למספר 10 דייגו ארמנדו מראדונה
הודעהפורסם: 28/11/20 18:32 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
14/05/09 10:11

הודעות: 548
ארז_וחני כתב:
אין ספק שהוא היה כדורגלן גדול אבל גם ספורטאי קטן.
ארז

אין דבר כזה כדורגלן גדול וספורטאי קטן. היה ספורטאי ענק, כדורגלן חייזר, ואישיות בעייתית עם מאפיינים הרסניים כלפי עצמו. לא חושב שאי פעם הואשם בייצוא בעיותיו לאנשים אחרים. לא סחר בסמים. ולא בנשים. היה סוציאליסט טהור בדעותיו, ועם כל הבוז האינטלקטואלי שלי לסגמנט " המחשבתי" הזה , זוהי זכותו.
כדרכם של גאונים בכל תחום כמעט. האם תאמר על צ'ט הנרקומן בייקר חצוצרן גדול מוסיקאי קטן? ג'יימס מכה הנשים בראון? מיילס הסרסור דיוויס? צ'רלי המסומם פרקר?ואפשר להמשיך ולהמשיך. שחררו, יש אנשים בהיסטוריה שגאוניותם מאפילה על הבעתיות האישית שלהם. אף חבר קבוצה ואו יריב של מראדונה לא יצא בהשמצות אישיות אליו כ"ספורטאי". רק מחמאות. אגב, דייגו אמר שהצלחה היא 90 אחוז השקעה ומאמץ ו 10% כשרון. הוא תמיד הדגיש שהסמים גרמו לו להיות כדורגלן פחות טוב ממה שיכל להיות " איזה שחקן ענק פיספסנו..." ( על עצמו לאוזני קוסטוריצה בסרט עליו) . חםש ביוטיוב סרטונים שלו מתאמן , מדהים ומרומם. בקיצור, בוא נפסיק לחפש אצל אחרים חסרונות ונדע לפרגן ולהעריך יתרונות, הצטיינויות ויוצאות דופן כאשר אנחנו נתקלים בה. בייחוד שמדובר באדם שהגיע מתחתית הסולם מינוס 2. שבוע טוב..


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 1   [ 4 הודעות ]
עבור ל:  

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  



חפש:

hifimusic
אודות
תנאי שימוש
צור קשר
אוהבים את
hifimusic?
סקירות אודיו
הכל
הגברה
רמקולים
מקורות
אחר
סקירות מוזיקה
הכל
קלאסי
ג'אז
פופ/רוק/אלטרנטיבי
עולם/ישראלי/אחר
קישורים
מותגים על פי שם
מותגים על פי יבואן
מומלצים
הפורום
הרשם
לוח בקרה
הודעות אחרונות