עכשיו 05/05/25 22:32

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 2   [ 13 הודעות ]
עבור לעמוד 1, 2  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: אקוסטיקה מדומיינת בצילום מוצרי אודיו
הודעהפורסם: 16/09/14 09:14 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
02/10/08 16:54

הודעות: 9699
'צילום מוצר' הוא אחת ההתמחויות בעולם הצילום.

הצלם ו\או הסטייליסט מופקדים על הצגה נאותה של המוצר - בתלות במוצר,

לפעמים המוצר הוא ארון בגדים, לפעמים עוגה חגיגית ולפעמים ציוד אודיו.


השוני בין המוצרים וייעודם מכתיב את הסטיילינג - כל ההצבה וההקשר של המוצר :

לפעמים יצוף המוצר בחלל בוהק ללא הקשר ולפעמים בסביבתו הטבעית, למשל.

צילום מוצר הוא כלי רב הבעה ואימפקט וחשוב מאוד.


בעמ' 22 של הקטלוג הרצ"ב מופיע מעין אלמנט אקוסטי ? עיצובי ? דיפיוזי כלשהו [מעניין כשלעצמו]

ולעומתו בעמ' 28 מצולמים הרמקולים במה שנראה כמו חדר בעייתי למדי.


תהיתי האם מי שהעמיד את הצילום בעמ' 28 נתן דעתו על הפן האקוסטי,

כי בעיני - מהפן של האקוסטיקה - זאת תמונה 'צורמת ומהדהדת' :


מצד שני בתחום 'צילום מוצר' לפעמים יוצרים הבלטה של המוצר ע"י דיסוננס\קונטרסט תוכני,

כך שאולי זה צלם עם רקע אודיופילי שהתחכם והצליח לגרום לצופה להתעכב, להביט ולהרהר

[אם הלקוח מתחיל לדמיין את המוצר או איך היה נשמע שם, זאת מחמאה לקטלוג].


http://richiehk.com/uploads/3/1/7/4/3174219/bm-katalog-en.pdf

_________________
אַל תְּהִי בָז לְכָל אָדָם, וְאַל תְּהִי מַפְלִיג לְכָל דָּבָר, שֶׁאֵין לְךָ אָדָם שֶׁאֵין לוֹ שָׁעָה וְאֵין לְךָ דָבָר שֶׁאֵין לוֹ מָקוֹם


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: אקוסטיקה מדומיינת בצילום מוצרי אודיו
הודעהפורסם: 16/09/14 10:06 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
17/04/11 15:05

הודעות: 7079
נראה כאילו הם משווקים שם בעיקר יוקרה, לא ? קנה את הרמקול וזכה בבית חלומותיך עם נוף על המפרץ (או לחליפין, רק טחונים עם בתי חלומות יכולים להרשות לעצמם את הרמקולים שלנו). אולי הרמקול בעמ' 22 הוא רמקול לעניים ולכן משווק עם סביבה משונמכת ?

_________________
"Jazz disorganizes all regular laws and order; it stimulates to extreme deeds, to a breaking away from all rules and conventions; it is harmful and dangerous, and its influence is wholly bad. " - Anne Shaw Faulkner, 1921


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: אקוסטיקה מדומיינת בצילום מוצרי אודיו
הודעהפורסם: 16/09/14 10:29 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
10/02/10 14:25

הודעות: 880
החברה האלו הציגו במינכן האחרונה.
חדר עצום, כמות הזויה של רמקולים.
וכמות עוד יותר הזוי של אנשים. אי אפשר היה לשמוע כלום למרות שביקרתי כמה פעמים במהלך התערוכה.
כל הזמן היה מפוצץ עד רמת דוחק.
אבל עושה רושם שמדובר ברמה גובה.

_________________
"Life is just like a box of chocolates,
you never know what you gona get..."


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: אקוסטיקה מדומיינת בצילום מוצרי אודיו
הודעהפורסם: 16/09/14 10:41 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
02/10/08 16:54

הודעות: 9699
Ami כתב:
נראה כאילו הם משווקים שם בעיקר יוקרה, לא ? קנה את הרמקול וזכה בבית חלומותיך עם נוף על המפרץ (או לחליפין, רק טחונים עם בתי חלומות יכולים להרשות לעצמם את הרמקולים שלנו). אולי הרמקול בעמ' 22 הוא רמקול לעניים ולכן משווק עם סביבה משונמכת ?


[ משונמכת שיווקית, משודרגת אקוסטית (=עיניינית) ! ]

עולם הפרסום בעת המודרנית עבר מצילום-מוצר אינפורמטיבי להעברת אווירה -
אלו למשל 'ההורים של ORANGE' שאוספים ילדים מביה"ס או דוחפים אותם על נדנדה בפרסומת לסלולאר :
המוצר עצמו כלל לא מוצג בעוד שפעם הוא היה מרכז הצילום.

מצד שני, כאן המוצר מצוי כבר - ואפילו בסביבתו הפונקציונאלית, אלא שלנוכח ייעודו היא ...לא כ"כ פונקציונאלית :
מעלה כמה הרהורים -
ראשית אני מסכים שנעשה רצון לשווק יוקרה וזו מהות הלוקיישן-
אבל אני גם בטוח שכל בעלי התפקידים ביצרן ראו את התמונה ו'שמעו את הצרימה' :
זאת הצבה מאוד בעייתית למוצר הזה.

נניח שקהל היעד שלהם נחלק בין אודיופילים וסתם עשירים-עיצוביים,
הרי קל לרצות את שניהם בלוקיישן הולם יותר מבחינה אקוסטית מאשר בית זכוכית [פשוט מאוד למצוא גם].

לנוכח הנ"ל ולנוכח כל מיני פריטים בצילום
[ שעת הצילום וצבע הנוף, ההשתקפות, פריטים בצילום שמפריעים לקומפוזיציה, השטיח שקצהו בולט עוד מהגילגול וכד']
אני מניח במידה גבוהה של סבירות שהצילום הזה הוא תוצאה של חיפוף כלשהו, ולא מחשבה.

_________________
אַל תְּהִי בָז לְכָל אָדָם, וְאַל תְּהִי מַפְלִיג לְכָל דָּבָר, שֶׁאֵין לְךָ אָדָם שֶׁאֵין לוֹ שָׁעָה וְאֵין לְךָ דָבָר שֶׁאֵין לוֹ מָקוֹם


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: אקוסטיקה מדומיינת בצילום מוצרי אודיו
הודעהפורסם: 16/09/14 16:38 
חבר האתר


הצטרף:
30/09/08 15:52

הודעות: 1289
אקוסטיקה זה מאוד חשוב. אבל אני חושב שלחבר את הרמקולים למכשיר רלוונטי כלשהו חשוב אף יותר, אלא אם הם נמכרים כפסלים בלבד.


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: אקוסטיקה מדומיינת בצילום מוצרי אודיו
הודעהפורסם: 16/09/14 21:52 
חבר האתר


הצטרף:
03/04/09 03:35

הודעות: 5335
ס. ריכטר כתב:
'צילום מוצר' הוא אחת ההתמחויות בעולם הצילום.

הצלם ו\או הסטייליסט מופקדים על הצגה נאותה של המוצר - בתלות במוצר,

לפעמים המוצר הוא ארון בגדים, לפעמים עוגה חגיגית ולפעמים ציוד אודיו.


השוני בין המוצרים וייעודם מכתיב את הסטיילינג - כל ההצבה וההקשר של המוצר :

לפעמים יצוף המוצר בחלל בוהק ללא הקשר ולפעמים בסביבתו הטבעית, למשל.

צילום מוצר הוא כלי רב הבעה ואימפקט וחשוב מאוד.


בעמ' 22 של הקטלוג הרצ"ב מופיע מעין אלמנט אקוסטי ? עיצובי ? דיפיוזי כלשהו [מעניין כשלעצמו]

ולעומתו בעמ' 28 מצולמים הרמקולים במה שנראה כמו חדר בעייתי למדי.


תהיתי האם מי שהעמיד את הצילום בעמ' 28 נתן דעתו על הפן האקוסטי,

כי בעיני - מהפן של האקוסטיקה - זאת תמונה 'צורמת ומהדהדת' :


מצד שני בתחום 'צילום מוצר' לפעמים יוצרים הבלטה של המוצר ע"י דיסוננס\קונטרסט תוכני,

כך שאולי זה צלם עם רקע אודיופילי שהתחכם והצליח לגרום לצופה להתעכב, להביט ולהרהר

[אם הלקוח מתחיל לדמיין את המוצר או איך היה נשמע שם, זאת מחמאה לקטלוג].


http://richiehk.com/uploads/3/1/7/4/3174219/bm-katalog-en.pdf

כן


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: אקוסטיקה מדומיינת בצילום מוצרי אודיו
הודעהפורסם: 17/09/14 10:14 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
02/10/08 16:54

הודעות: 9699
רוי כתב:
אקוסטיקה זה מאוד חשוב. אבל אני חושב שלחבר את הרמקולים למכשיר רלוונטי כלשהו חשוב אף יותר, אלא אם הם נמכרים כפסלים בלבד.


בין השאר, בביקורת על צילום ראוי שהמבקר ראשית כל ינסה להשיב\לתרץ בשם המבוקר על כל מה שניתן -
שכן לרוב ממילא תישאר מול מדיה אילמת או גרוע מכך 'יסתמו את פיך' בתשובה הולמת -
ולפיכך אנו מחוייבים להניח שיש חוטים תת קרקעיים והגברה בקיר, למשל :
הזכוכיות לא משתנות, יחד עם זאת, ושם נעצרתי כי לא הצלחתי להשיב\לתרץ זאת בשם המבוקר.
שלחתי להם שאלה אבל קשה לי לראות איך ואם הם יתייחסו לזה.

_________________
אַל תְּהִי בָז לְכָל אָדָם, וְאַל תְּהִי מַפְלִיג לְכָל דָּבָר, שֶׁאֵין לְךָ אָדָם שֶׁאֵין לוֹ שָׁעָה וְאֵין לְךָ דָבָר שֶׁאֵין לוֹ מָקוֹם


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: אקוסטיקה מדומיינת בצילום מוצרי אודיו
הודעהפורסם: 17/09/14 14:53 
חבר האתר


הצטרף:
15/05/13 12:53

הודעות: 273
ס. ריכטר כתב:
אני מניח במידה גבוהה של סבירות שהצילום הזה הוא תוצאה של חיפוף כלשהו, ולא מחשבה.

ללא ספק



הרמקולים כלל לא צולמו בחללים המוצגים. אלא הודבקו לאחר צילום בתכנת עריכה
ובצורה חובבנית למדי יש לאמר

בתור גרפיקאי חובב, צורם לי לראות את זה
חברה שאמורה לשדר יוקרה ומקצועיות ללא רבב לא צריכה לעשות עיגולי פינות כאלה

לאחרונה אני מבחין בזה יותר ויותר בקטלוגים של היי-אנד אודיו


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: אקוסטיקה מדומיינת בצילום מוצרי אודיו
הודעהפורסם: 17/09/14 15:04 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
02/10/08 16:54

הודעות: 9699
ניסיתי לבדוק תצילום בפוטו-פורנזיק אבל לא הצלחתי לשמור אותו

זה נראה כמו הדבקה רעה, ובאופן מוזר טרחו להדביק השתקפות של אחורי השמאלי ולא טרחו לנקות תרקע בים מימין ?

כך או כך עדיין האקוסטיקה בעייתית גם בתור קונספט בתצוגה הזו

_________________
אַל תְּהִי בָז לְכָל אָדָם, וְאַל תְּהִי מַפְלִיג לְכָל דָּבָר, שֶׁאֵין לְךָ אָדָם שֶׁאֵין לוֹ שָׁעָה וְאֵין לְךָ דָבָר שֶׁאֵין לוֹ מָקוֹם


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: אקוסטיקה מדומיינת בצילום מוצרי אודיו
הודעהפורסם: 17/09/14 19:35 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
13/09/08 21:54

הודעות: 8629
קח את זו ובדוק בפרוזק הלה :idea:
SD.jpg



חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 2   [ 13 הודעות ]
עבור ל:  
עבור לעמוד 1, 2  הבא

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  



חפש:

hifimusic
אודות
תנאי שימוש
צור קשר
אוהבים את
hifimusic?
סקירות אודיו
הכל
הגברה
רמקולים
מקורות
אחר
סקירות מוזיקה
הכל
קלאסי
ג'אז
פופ/רוק/אלטרנטיבי
עולם/ישראלי/אחר
קישורים
מותגים על פי שם
מותגים על פי יבואן
מומלצים
הפורום
הרשם
לוח בקרה
הודעות אחרונות