קודם כל, לא חושב שאתה צריך להתבאס או להתייאש, אלא אם כן כל נושא האודיופיליה רחוק ממך ואתה לא מעוניין להשקיע ולהשתדרג.
בהמשך לזה -
עד כמה שהסט האנלוגי שלך טוב ואתה לא מוצא הבדלים בין הדפסות דיגיטאליות לדיגיטאל פר סה, אפשר תמיד להמשיך הלאה, גם בסט האנלוגי וגם בדיגיטאלי.
הרבה הלאה!
למרות שאני משקיע במדיה יקרה מאד בדרך כלל (אלו מלייבלים שעושים רי מאסטר ברמות גבוהות בדרך כלל, מיוזיק מאטרס, ספיקרס קורנר, ועוד ועוד)
אני גם נהנה לשמוע תקליטים "דיגיטאלים" וחדשים שיוצאים עם הדפסות נהדרות. נכון, אפשר למצוא את "המקוריים" ולהשוות ואפילו להעדיף הדפסה כזו או אחרת
(לא מזמן הייתי אצל חבר ועשינו השוואות כאלו - במוסיקה קלאסית, בין הדפסות חדשות (טובות מאד) לבין תקליטים שהוא קנה ביד2, ריאישיו ישנים, מאסטרים אנלוגיים ועוד... ובחרנו את מה שבחרנו, לא תמיד החדשים ניצחו, אבל אני בדרך כלל מעדיף אותם, מכיוון שהם שקטים יותר, פחות פופים, פחות רעש רקע, לי זה עושה טוב יותר לשמוע ולשמור בספרייה).
חסר משמעות לקנות תקליטים שהודפסו לא מהמקור האנלוגי - לא מסכים עם זה, הסט האנלוגי שלי שלך ושל כולם, יכול להתכוונן לסאונד מסויים, שבסופו של דבר
עושה משהו שהדיגיטאל לא עושה. יש לי המון תקליטים חדשים שהם דבל למדיה דיגיטאלית (דיסק, קבצים) ואני נהנה לשמוע אותם מהסט האנלוגי שלי מכיוון שיש לו ערך מוסף (לא קשור לטכסיות).
הקלטות DSD לא מתקרבות לטעמי לאנלוג, כן, יש פה ערך של מידיות ופרסנס שמקבלים מתקליטים ממש טובים, אבל הם מנוגנים דרך דיגיטאל, ושם מאבדים שוב
את הנופך האנלוגי שיש מפטיפון טוב.
לסיכום -
בסט אפ אנלוגי ממש טוב במעלה הסולם מקבלים הרבה דברים שכרגע אולי לא נראה לך שאפשרי לשפר, אבל עד שלא שומעים מה זה עושה, קשה לנחש.
בסופו של דבר, כמו ששמת לב לבד, המדיה היא זו שמנצחת הכל, הרבה יותר מהסט אפ עצמו, אבל סט אפ רציני הרבה יותר, מאפשר את השחזור.
ופה קבור הכלב.
ד"א גם בסט הדיגיטאלי זה זהה, רק עם עקומה פחות חדה.