אחד מהמדדים הגבוהים מבחינתי שאני שומע מערכות כאלו ואחרות, בעיקר בתערוכות "שהן של אף אחד"
זה אם מבחינתי אני "מוכן" (רוצה) להעביר הכל AS IS אלי הביתה ולחיות עם זה.
לאו דווקא להחליף את מה שבניתי לעצמי במשך השנים (למרות שגם עם אלו נתקלתי) אלא ברמת "שיפוט" של סאונד
פרזנטציה ו OVER ALL כזה או אחר שאני יכול להגיד לעצמי.. וואלה... תביא ככה ונסגור את הבסטה..
זה יכול להיות מערכת גרנדיוזית, זו יכולה להיות מערכת יקרה מאד שתמיד חלמתי עלייה, וזו יכולה להיות מערכת מנימליסטית שללא ספק מאפשרת לרדת "מהעץ" האודיופילי, למחוק את כל הג'ננה השדרוגי ופשוט להנות ממוסיקה (לא שאני לא נהנה עכשיו)...
אני לא נכנס לדיונים כאלה ואחרים, למה צריך, איך אפשר לחיות עם מערכת של MBL כל החיים, או עם כזו שמבוססת וינטאג' ורמקול עם דרייבר אחד וכן הלאה... הקונספט הוא פשוט "לשפוט" חדר בצורה הכוללת שלו שכאשר אתה נכנס
אתה יכול להגיד "וואלה... זה זה". ברמת סאונד, מראה,POW הכל...
בתערוכת וארשה האחרונה שהייתי, אחד החדרים שהרשימו אותי בצורה בלתי רגילה היה החדר
של אחד הדילרים הקטנים בעיר, שלקח חדר ממוצע (נגיד כמו החדר של מישל מהתערוכה האחרונה במכבייה)
ושם שם "מערכת מנימליסטית" לכאורה שכללה, אינגטרייטד של JADIS, טייפ סלילים של REVOX ואת זוג הרמקולים הקטנים החדשים של Franco Serblin. החדר הזה היה פשוט אגרוף בבטן, בלב, בראש ובעיניים.
מלבד העיצוב סביב שהיה מגניב וקלאסי ביותר, הסאונד היה פשוט מהמם. לא היו שם ארטאפקטים אדירים, לא בס מרעיד כליות ולא גבוהים עם ניחוחות מנטול של רמקולים קרמיים. היה שם מוסיקה והדילר לא פחד לעלות את הווליום ולהרביץ שם מוסיקה טובה (ולא סטוק פיש וכאלה). ישבתי בחדר הזה לא מעט זמן, בפעמיים שלוש שנכנסתי אליו במשך הימים... זה היה פשוט מגניב אש.
הנה עוד אחד... שכתב על חדר עם אותם הרמקולים (ומקור+הגברה קצת שונים ממש ששמעתי אבל אפשר להבין את הכיוון סה"כ)
http://www.analogplanet.com/content/wrap-it-ill-take-it ... JeCht2E.97https://www.youtube.com/embed/fOmvjerBwwY